Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Twee uitgangspunten, meerdere vragen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Twee uitgangspunten, meerdere vragen Empty
BerichtOnderwerp: Twee uitgangspunten, meerdere vragen   Twee uitgangspunten, meerdere vragen Icon_minitimeza dec 11, 2010 3:10 am

He!

Ff een paar vraagjes.
- Hoe begin ik in deze RPG? Ik zie de meeste gewoon voor zich uittikken als ze beginnen, maar ik weet niet of ik alle handelingen die ik moet doen juist gedaan heb. Ik denk van wel, maar misschien ben ik iets vergeten... En kan ik gewoon op een random plaats beginnen, of is er een vaste startplaats?
- Werken we hier met levels bij pokémon? Dat ik met mijn pokémon bij een bepaald level moet beginnen? Ik zou dit graag willen weten in verband met de aanvallen. Stel dat ik zelf een 'level' mag kiezen (op voorwaarde dat ik het natuurlijk realistisch hou), dan kan ik die aanvallen gewoon gebruiken, toch? Of moet ik die eerst de pokémon aanleren?

Ik weet niet of ik mijn vragen nu duidelijk genoeg geformuleerd heb, dus als er iets onduidelijk is, schroom niet om dat gewoon even te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Aantal berichten : 22
Registration date : 08-11-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Twee uitgangspunten, meerdere vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee uitgangspunten, meerdere vragen   Twee uitgangspunten, meerdere vragen Icon_minitimeza dec 11, 2010 8:58 am

- Als je nog geen starter pokémon hebt, is het als het goed is de bedoeling dat je je eerste post in het starter lab maakt. Heb je van te voren al een aantal pokémon? Dan mag je zelf kiezen waar je je eerste post neerzet. En, zover ik weet ben je niks vergeten.
- Er word hier niet specifiek met levels gewerkt, alhoewel het volgens mij wel logisch is dat de starter pokémon die je ophaalt geen aanvallen kent die hij pas veel later zou moeten leren. Je mag vaak gewoon zelf kiezen of een pokémon een bepaalde aanval wel of niet kent, zolang het maar realistisch blijft. Ook zijn er geen TM's en HM's: de pokémon moet de aanval van tevoren al kennen, of moet deze aanleren van een andere pokémon die de aanval al kent. Als de pokémon de aanval uit zichzelf wil leren, moet dit minstens 5 posts van een goede lengte.

Volgens mij was dit ongeveer wat je wilde weten? o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fanfic.nl/users/HyperRoos/
Nuri

Nuri


Vrouw Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Woonplaats : In Wonderland.
Registration date : 10-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Vuurpokémon Trainer
Team:

Twee uitgangspunten, meerdere vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee uitgangspunten, meerdere vragen   Twee uitgangspunten, meerdere vragen Icon_minitimeza dec 11, 2010 2:13 pm

Ja, precies wat ik wilde weten. Je bent geweldig. =D Dankjewel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Twee uitgangspunten, meerdere vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee uitgangspunten, meerdere vragen   Twee uitgangspunten, meerdere vragen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twee uitgangspunten, meerdere vragen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twee lange weken.
» Antwoord-Vragen spel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Helpdesk-
Ga naar: