Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Uovo di Ricerca

Ga naar beneden 
+3
Ayla
Kyle
Charelle
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Charelle

Charelle

Vrouw Aantal berichten : 62
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 years
Trainer soort: Breeder
Team:

Uovo di Ricerca - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uovo di Ricerca   Uovo di Ricerca - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 25, 2010 12:57 pm

-Ik doe alsof Mara er al is, dit is omdat dit topic dan klaar is. Smile-

''Nanook!'' grijnsde Music, net voordat ze zijn armpjes om haar lichaampje voelde. Ze grinnikte zacht. ''Ook hallo,'' grijnsde ze tegen hem. Zonder hem te onderbreken luisterde ze naar zijn verhaal. Ze grinnikte en ging op de stoel zitten, terwijl ze naar Ayla en Charelle keek. Ze pakte één van Nanook's handjes met haar beide handjes beet, en bleef richting Ayla en Charelle kijken.

'Hoi Charelle.' Charelle opende haar ogen slaperig. Even keek ze verwilderd om zich heen. Ojah, ze was weer in slaap gevallen in Dense Jungle. Charelle richtte haar blik op het ei in Ayla's handen. ''Oké.'' Ze grijnsde breed. Ze stond snel op en keek om zich heen. Het duurde niet lang voor ze Kyle aan zag komen. 'Ik heb mijn Ei,' mompelde hij. Hij pakte het ei. 'De deelnemers mogen de Eieren toch houden? Of niet?' vroeg hij toen. Charelle grinnikte. ''Ik zal jullie zometeen de nodige informatie geven.''
Toen iedereen eindelijk gearriveerd was, liep Charelle op de tafel af waar de inschrijfformulieren op hadden gelegen. Die waren nu al opgebergd in een mapje in haar tas. Ze plofte met haar kont neer op de tafel en haalde diep adem. Ze klapte even in haar handen. ''Jullie hebben zo te zien allemaal het ei gevonden wat jullie wilden,'' sprak ze kalm. ''Jullie zijn net op tijd. Nu kan ik jullie meer instructies geven.'' Een grijnsje ontstond op haar gezicht. ''Er zijn precies zes mensen hier. Maar, maar drie mensen zullen een ei krijgen.'' Ze grinnikte zacht. ''Er zal hierna een gevecht komen. Drie gevechten, eigenlijk. Ik heb al besloten wie tegen wie gaat vechten..'' Ze dacht even grinnikend aan toen ze lootjes ging trekken, om te kijken wie tegen wie ging vechten. ''Kyle zal tegen Ayla vechten. Jimmy zal tegen Mara vechten.. En, Levy zal tegen Senka vechten,'' sprak ze rustig. ''Het wordt een één op één gevecht. Degene die wint, mag zijn of haar ei houden. Maar, dan zijn we nog niet klaar, want dan zijn er nog drie mensen over. De drie winnaars zullen meedoen in iets wat je kan vergelijken met de schoonheidsronde van een contest. Degene die dit het beste doet, zal een prijsje winnen. Deze prijs stelt niet veel voor, maar het is een hebbedingetje. De gevechten zullen binnenkort beginnen. Ik zal jullie wel roepen als het zo ver is.'' Met die woorden draaide Charelle zich om. ''Music, Rena, Lotus.. Komen jullie mee?'' Ze grijnsde en pakte haar tas. Hierna pakte ze nog een oranjekleurig ei, dat voor haar bestemd was geweest. ''Ik zie jullie later.'' Ze liep rustig weg, met haar Pokémon achter zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Uovo di Ricerca   Uovo di Ricerca - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 25, 2010 1:40 pm

Al snel arriveerden de andere deelnemers. Net zoals Ayla, wisten ze niet wat er nu zou volgen. Maar, Charelle had gezegd dat ze dit binnenkort zou uitleggen. Ayla streek even een paar bruine haarlokken naar achter, die voor haar ogen waren komen te zitten, en wachtte geduldig af. Nadat iedereen was gearriveerd, liep Charelle naar het tafeltje. Hier nam ze plaats en ze klapte in haar handen om iedereens aandacht te kunnen krijgen. 'Jullie hebben zo te zien allemaal het ei gevonden wat jullie wilden. Jullie zijn net op tijd. Nu kan ik jullie meer instructies geven. Er zijn precies zes mensen hier. Maar, maar drie mensen zullen een ei krijgen,' legde ze uit. Ayla fronste, drie? Ze was benieuwd hoe Charelle dit allemaal gepland. 'Er zal hierna een gevecht komen. Drie gevechten, eigenlijk. Ik heb al besloten wie tegen wie gaat vechten..' Ayla glimlachte. Aha, een gevecht dus. Dit leek haar best leuk en het was een vrij eerlijke manier om de eieren te verdienen. Ook was ze nieuwschierig naar haar tegenstander. Zou hij/zij sterk zijn? Misschien had diegene wel een speciale strategie, waarvan zij en Nanook weer konden leren. 'Kyle zal tegen Ayla vechten. Jimmy zal tegen Mara vechten.. En, Levy zal tegen Senka vechten. Het wordt een één op één gevecht. Degene die wint, mag zijn of haar ei houden. Maar, dan zijn we nog niet klaar, want dan zijn er nog drie mensen over. De drie winnaars zullen meedoen in iets wat je kan vergelijken met de schoonheidsronde van een contest. Degene die dit het beste doet, zal een prijsje winnen. Deze prijs stelt niet veel voor, maar het is een hebbedingetje. De gevechten zullen binnenkort beginnen. Ik zal jullie wel roepen als het zo ver is.' Fronsend keek Ayla om zich heen. Ze had geen idee welk van de drie jongens de naam Kyle met zich meedroeg. Ach, ze zou er vast snel genoeg achter komen. "Nanook, kom je?" sprak ze vrolijk. Nanook knikte en liep naar haar toe. Ayla was van plan achter Charelle aan te lopen en dan op de plek waar de gevechten zullen plaatsvinden, Nanook even wat te laten rusten. Desnoods dronken of eten ze daar wat. Glimlachend gaf ze hem en de Pidgey even een aai en zette ze zichzelf toen in beweging. In een rustige looppas verdwenen ze uit het zicht.
Kyle

Kyle

Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Uovo di Ricerca   Uovo di Ricerca - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 25, 2010 1:49 pm

Rustig keek Kyle naar Charelle. Eerst zei ze iets dat Kyle er wel later achter kwam. Dat het zou medeleden als iedereen er was. En dat deed ze ook. Toen eenmaal iedereen er was begon ze met praten. Ze begon er over dat niet iedereen zeijn of haar ei mocht houden. Alleen maar een paar mensen mochten het houden. 3 op precies te zijn. De mensen die het Ei mochten houden waren de mensen die een gevecht konden winnen. Het werd 2 tegen 2. Uiteindelijk zei ze dat hij tegen Ayla moest vechten. Heel even keek ze naar de 3 meisjes. Mara kende hij al, die kon het niet zijn. Dus het was 1 van de andere 2 meisjes. ''Ehh,'' sprak Kyle rustig. Hij keek naar zijn 3 pokemon, daarna keek hij naar het Ei. Ze hadden het best dom gedaan. Nu konden de mensen gewoon de Eieren meenemen en niet komen opdagen bij de gevecht ronde. Het zou grappig zijn als iemand dat deed. Maar dat zou diegene ook een dief maken. En mensen die moesten stelen om iets van hun leven te maken waren zielig. Rustig bleef Kyle naar zijn 3 pokemon kijken. Hij moest wel uitkiezen wie hij in zou zetten. Daarna zou hij langs de Pokécenter gaan. In het bos hadden ze wel heel veel gevochten. En dat deed ook zeer bij de pokemon. Verder zou hij misschien door trainen, op Combinaties. ''Laten we gaan,'' mompelde Kyle rustig Hij zette het Ei weer in de Eihouder. Daarna liep hij rustig weg. Met de drie pokemon achter hem aan.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Uovo di Ricerca   Uovo di Ricerca - Pagina 2 Icon_minitime

Uovo di Ricerca
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {EVENEMENT} Uovo di Ricerca

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Stille Oosten :: Dense Jungle-
Ga naar: