Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kletstopic

Ga naar beneden 
+30
Tyler
Levy
Kaida
Elena
Alex
Rima
Chiara
Jimmy
Dallaz
Sakura
Sayuri
Skye
Tim
Isha
Caleb
Ryoma
Nuri
Jasmine
Zoë
Rai
Quinten
Demy
Neji
Kio
Cynthia
Emily
Ayla
Larissa
Jeano
Cherry
34 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Cherry

Cherry


Vrouw Aantal berichten : 36
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza jul 03, 2010 2:54 am

Ongelofelijk dat hier nog geen kletstopic is!
Laat hier iedereen weten hoezeer je je school haat, hoe je van je vakantie geniet, dat je een nieuw broertje hebt of dat je je ontzettend verveeld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeano

Jeano


Aantal berichten : 27
Registration date : 28-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Cordinator
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza jul 03, 2010 3:05 am

Ik verveel me niet ik speel een beetje Combat arms eu,ga een beetje naar 2 forums wat posten :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Larissa

Larissa


Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 27
Registration date : 29-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainster
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza jul 03, 2010 7:28 am

Ik ga op vakantie! Mijn droomreis naar Egypte!! Very Happy Ik moet nog wel lang wachten want het is pas helemaal aan het einde van deze vakantie. Ik ga naar de shark bay. Iedereen weet wel dat Shark haai betekend. We gaan zonnen en duiken. (mijn hobby is duiken). We gaan op kamelen rijden en Het plezantste wat we gaan doen is met dolfijnen zwemmen. Ik word al hyper als ik er over schrijf ö. Dus als ik helemaal op het einde van de vakantie (laatste 2 weken) niet reageer is dat omdat ik in Egypte zit te braden. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherry

Cherry


Vrouw Aantal berichten : 36
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza jul 03, 2010 7:48 am

O, echt cool! Ik heb vandaag zitten braden bij de Baggelplas xDD Maar het waait wel.. Maar das wel lekker Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Larissa

Larissa


Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 27
Registration date : 29-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainster
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza jul 03, 2010 7:59 am

ö Ik zit hier thuis ,denkend aan Egypte terwijl mijn twee broers zitten te zwemmen en lawaai maken -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza jul 03, 2010 8:02 am

Hpmf. Doepy, mijn hond, heeft zojuist de vuilnisbak geplunderd toen wij weg waren. Hij heeft al erg zwakke darmen en ik ben bang dat weer een darmonsteking hem fataal word. Sigh. Blijf dan ook met je poten van die kip af. o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimezo jul 04, 2010 4:11 am

Ai, hoop voor je dat hij niet ziek wordt!Ik ga vandaag heeeerlijk niks doen =D Morgen boeken inleveren en vrijdag rapport halen. Heb echt vakantie jongens =D
(Ojaa, dit is een dubbelaccount van Cherry Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimezo jul 04, 2010 11:07 am

Er was nog geen kletstopic omdat er blijkbaar niemand nog wilde vertellen over wat er zoal gebeurde, o.i.d. =3

Ik ben net terug van mn oma, daar sliepen we een weekendje ;o Doen we wel vaker.
Er stond een zwembad in de tuin en door de hitte ben ik daar vaak in geweest, voor verkoeling. Nu heb ik helaas wel spierpijn. D_D' Achja, beter dan oververhit raken.

Lol, omdat ik laatst mijn bureau ging opruimen en ik toen de bak met scoubidou terug vond ben ik weer helemaal daar mee bezig xD Heb al een paar dingen af. onder andere eentje met vier kleuren. Die is heel mooi (en lang) geworden ^^

Damn, typgebrek xD

Ohja. Ik heb eindelijk gevonden hoe je de data in Pinball R/S kan verwijderen. =D Dat wilde ik al heel lang, omdat het een 2e hands spel was en ik liever met een schone lei begon x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Gast
Gast




Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimezo jul 04, 2010 11:40 am

Omg, jij bent Shadow op Prpg xDD Dat wist ik niet eens Razz Ik ben Rowan/Melodie Wink
Damn, en ik verveel me echt te pletter xD vooral omdat er op de fora niks te doen was.. En morgen hoef ik pas om 3 uur ofzo mijn boeken in te leveren..
En dinsdag voetbal kijken! We hebben gewoon Brazilië verslagen! Mijn pa en ik stuiterden het hele huis door xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo jul 14, 2010 4:40 pm

Nouja, eerhm..
Dit is hier vast niet op zn plaats, maar..
Ik heb niet echt zin meer in Utah, dus zal ik niet veel online komen.

Mn admin-rang kan ik niet opgeven, omdat ik nou eenmaal de site echt aangemaakt heb enzeuw. Mja. Met vragen moet je vanaf nu dus ff alleen bij Ayla zijn. Ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet om ze te beantwoorden. ^^

Dussem, tot ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Larissa

Larissa


Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 27
Registration date : 29-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainster
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo jul 14, 2010 4:58 pm

Zucht , Ik vind het ongelofelijk jammer dat je weg gaat!!! ='( Sad

maar ik hoop dat je nog wel on komt! Miss you.

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Embarassed


Ik krijg trouwens een nieuwe GSM! LG POP ding... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily
Back-up Admin account
Emily


Vrouw Aantal berichten : 103
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.
Registration date : 14-02-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar.
Trainer soort: Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo aug 11, 2010 9:45 am

goddamn, twijfel twijfel. :/

Zin om een trainer te zijn, maar te lui voor hele lange berichten en geen zin langdurend gedoe.
En ook geen zin in Emily & Chaya, stomme accounts ><

Twijfeltwijfel. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://utah.actieforum.com
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo aug 11, 2010 11:40 am

Maak dan een nieuwe acc. =\
Ik vond Charelle ook niet leuk, dus heb ik nu Cynthia. x3
Verder.. Ik heb hoofdpijn, maar dat komt wss nog door die koffer die ik zondag op mn kop heb gekregen.. xD

.. En ik heb zin in een megapost {7.500 woorden minimaal}, maar ben er te lui voor D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo aug 11, 2010 12:02 pm

Koffer op je hoofd. die was echt geweldig.

KEEEEEEEEEES en KipsatEEEEEEEEEEEE zijn leuke woorden. en ik vind deze post kort dus typ ik dit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimeza aug 14, 2010 3:56 am

En dan crasht je computer, moet alles geformateerd worden, en ben je way more dan 200 ava's kwijt. Fijn. *Snarl*

En mn fonts.. En Word.. En al die Adobe-programma's die ik niet snapte.. en Fire Fox..

Ik voel me toch oh zo zielig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neji

Neji


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alp Town
Registration date : 12-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Student Ranger
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimezo aug 15, 2010 10:20 am

Whee... ik verveel me. Op DA zegt niemand wat...hier niet en op mIRC is het ook al dood...zlefs MSN heeft geen scherm open...

*voelt zich eenzaam Sad*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema aug 16, 2010 1:43 am

Mijn ma kan echt zo hatelijk zijn.. o.o
Eerst zei ze; 'Als je goed je best doet @ school, mag je wel weer op de pc.' En nu mag ik dus ineens het hele schooljaar niet meer? >.<
En dan maakt ze me ook nog is ff boos daarna, dus toen ben ik zonder avondeten naar boven gegaan, en nu heb ik eigenlijk wel honger. .. En dorst. o.o

Rotouders.. Ik ga 't er maar eens ff met 'r over hebben.. Want als ik een jaar niet meer op de laptop mag, moet ik 2x modheid, 2x leiderschap, etc. opzeggen. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema aug 16, 2010 3:04 am

Wij hebben nu ook een regel (Ik weet niet voor hoelang deze gaat gelden, maar iig vandaag.)
Ik mag pas om 7 uur op de laptop. De rest van de dag moet ik besteden aan andere dingen. Op zich wel een goede motivatie (ghehe), maar dit betekend natuurlijk wel dat ik vandaag en misschien ook andere dagen minder actief ben.
Achja, ik zie het wel. En Tutu, succes. (tip: gebruik een zin als: jullie willen datgene wat ik het leukst vind om te doen van me afpakken! Meestal raakt ouders dat wel... :^^:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema aug 16, 2010 3:54 am

@ Maaike: Ik weet hun reactie nu al: 'Je leven draait alleen maar om die laptop, dat is de reden waarom je er niet meer op mag.' x3

Verder heb ik net ontbeten. Ja, dat is echt interessant om te melden. xd

En.. Ik vind de versie van 'Big girls don't cry' van Jordan McCoy leuker dan die van Fergie. x3


.. Interessantheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimema aug 16, 2010 5:01 am

Lol..
Ik was gister een beetje depri en heb dus ook nauwelijks wat gegeten. Jippiej.
En ik kon voor de zoveelste keer 's avonds (/'s nachts) niet in slaap komen. T_T

Bwoelargh. ô.ô Kortheid & zinloosheid.

Ik wil naar Legend of the Guardians! D_D Jullie moeten allemaal naar Groningen komen! D_D
Terug naar boven Ga naar beneden
Neji

Neji


Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alp Town
Registration date : 12-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Student Ranger
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimewo aug 18, 2010 7:07 am

Spoiler:

dummy! :la: dummy!


Zegt genoeg XD-smiley
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimevr aug 20, 2010 5:09 am

Euwh Nuuz. Seizoen 2 van Haruhi Suzumiya is afgelopen, en volgens mij is er (nog) geen seizoen 3. *Cries*
En elke keer als ik aan Wolf's Rain begin, klik ik 't binnen een paar tellen weg omdak me verveel. o_o
En 't 2e seizoen van VD is nog niet uit.. T_T
EN 't duurt te lang voor er nieuwe eps komen van True Blood..

Ik voel me toch echt heel zielig.

Verder.. Ik moet dus Dinsdag weer naar school, en dan gaan we sport & spel doen. Yeay *Sarcasme*. Haat aan dat..
En dan Woensdag weer lessen. Yeay *Sarcasme*.. Sigh.. D_D
Geen Laptop meer dan.. Yeay *Sarcasme*.. Sigh.. D=

.. En ik kan Eclipse nu in HQ kijken, maar toen ik heb in de slechte kwaliteit zag vond ik 'm al niet al te best.. Als ik 'm nu in HQ zie, is 't enige verschil dat ik echt goed kan zien hoe slecht hij is. Serieus, die film loopt echt slecht over.. Ook al kan ik New Moon ook niet 100x achter elkaar kijken; te veel gezeur. o_o Laten we maar hopen dat Breaking Dawn beter wordt.. of worden, om precies te zijn.
En anders stellen Vampire Diaries & True Blood me tenminste gerust. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinten

Quinten


Vrouw Aantal berichten : 8
Registration date : 15-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10 jaar
Trainer soort: Trainer
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimevr aug 20, 2010 7:27 am

uh... verdelen ze Breaking Dawn in twee flims? 0_o zoveel gebeurt er nou ook weer niet in dat boek dat belangrijk is ...
En hoe kun je je vervelen als je Wolf's Rain kijkt? Wolf's Rain is echt zo vet <3 Hoewel ik 'm ook maar één keer heb gezien en één keer heb gelezen, maar goed :fluit:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com/
Rai

Rai


Aantal berichten : 7
Registration date : 30-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainer/Breeder
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimedo sep 02, 2010 10:18 am

ik voel me echt vaag ik brak me pink vandaag en nu typ ik dus kut met typ fouten denk ik....
Stomme vollybal en knuppel Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynthia

Cynthia


Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay*
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitimevr sep 03, 2010 2:33 am

Lekker slim bezig, Nigel. x)

Ik ben ziek. Kviel pas om 6 uur in slaap, en toen vond ik dus dat ik vandaag niet naar school hoefde. Eerst vond mijn moeder dak me aanstelde, maar toen ik zei dat ik wel een half uur geslapen heb, koppyn en buikpyn heb, en misselijk ben, mocht ik toch thuisblijven. xD

Verder..
Spoiler:
Dat staat er bij de top 20 posters van vandaag. Maar, hoe kunnen Demy, Ayla, Miley & Rai vandaag gepost hebben, als geen van hen vandaag online is geweest? D=

Ach, dat was 't wel weer.. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kletstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kletstopic   Kletstopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 16Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Off Game :: Kletshoek-
Ga naar: