Hmn <3 Leugens zijn zo prachtig, zo stil een raadselachtig. Zolang ze nog zichzelf zijn, zolang je ze gelooft. Laat ze rusten in je hoofd want de waarheid doet pas pijn..
Wat weer een prachtige tekst.. <3
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 23, 2010 9:35 am
Oeh, waar heb je die vandaan? Die's echt supermooi
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 23, 2010 11:48 am
Dallaz schreef:
Oeh, waar heb je die vandaan? Die's echt supermooi
Eerh.. o.o *denkt even goed na* Ohja! Bløf - Streep mijn naam maar weg. Jazeker, het is een songtekst. =3
EN WEETJE. VANAVOND. KOMT BLØF. IN HET GLAZEN HUIS. Maar ze gaan natuurlijk pas heel laat optreden, dus moet ik mijn MP3 opladen als ik nog heel laat wat wil horen.. D: (meestal luister ik via de pc)
En dan ga ik nu maar eens bezig met posten.. x'D
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 23, 2010 11:57 am
OAH VET =D
Ik moet nu modder opzuigen x] Ik was zo slim om met laarzen door de gang te gaan lopen..
VANAVOND? =D
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Ololol. Ik verveelde me, en toen heb ik dit gedaan met mijn WS avatar:
Zinloosheid, jeeeeej!
Christmas-spirited hierzo!
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 24, 2010 12:37 am
Zomaar spammen zonder mij. D:
Roos zit heel doelloos Bleach te lezen.. x3 En ik moet zo de trein naar huis nemen. Ben benieuwd hoe lang 't duurt om van nijmegen naar Rdam te komen in dit weer. D:
Skye
Aantal berichten : 19 Registration date : 15-12-10
Ugh, ik baal echt. Dx Heb vanochtend vanaf half 9 's ochtends tot half 1 's middags praktijkles gehad op me brommer, bellen die boerenpummels van het cbr op het laatste moment dat het examen niet door gaat! D: Sigh, Nederland... Een beetje sneeuw en ze gaan al stressen. Nu moet ik wachten tot 20 januari, hopen dat er dan geen sneeuw meer ligt. Dx
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 24, 2010 8:39 am
Ik heb zin in een gevechtje.. x3
En en.. o: In Rdam is het warmer dan in Malden & Deventer, vind ik. Vond het echt warm toen ik hier aankwam. xD
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Ugh, krijg je eindelijk wifi, werkt het systeem van je laptop niet mee. Windows 7 ondersteunt het niet. Kudding >>
Anyway, dit is volgens mij de eerste keer dat ik hier in de off-game post o_o Nouja, sommige kennen me nou wel (wijst naar gebruikersnaam >>), maar toch... HALLO ='D
Het is nu half 1 's nachts en ik zit doelloos op Utah, omdat ik me verveel. Nja, ik ben nu de eerste, dus... ZALIG KERSTFEEST IEDEREEN! ='DD *Is happy*
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 25, 2010 5:21 am
Merry Christmas, people. ~
Nee, dit is geen spam.
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Succes, ik kan niet wachten om een nieuwe Pokémon in het team te krijgen! Ik heb bijna mijn hele droom team in orde!
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 25, 2010 7:22 am
Nyala moet mijn team uit.. In een ander topic ben ik bezig met een andere Pokémon in mijn team te voegen.. D: En dan moet er dus nog één bij. o: En dat wordt..