Onderwerp: Re: Kletstopic za apr 02, 2011 11:00 am
Demy schreef:
Leuk dat Maaike weer alles met me bespreekt! En leuk dat de nieuwe modkleur bijna pijn doet aan mijn ogen
Je bent steeds niet op msn. D: En, als ik daar steeds op moet wachten, gebeurt er nooit wat, wat weer voor inactiviteit zorgt. Maar, sorry, ik zal het niet meer doen. T.T Ik heb ook een paar dingen die ik nog met je wil bespreken. Kom op msn jij! D: (Dat van Sakura was voor het grootste gedeelte Tutu's beslissing, en ik had er in toegestemd.)
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Leuk dat Maaike weer alles met me bespreekt! En leuk dat de nieuwe modkleur bijna pijn doet aan mijn ogen
Je bent steeds niet op msn. D: En, als ik daar steeds op moet wachten, gebeurt er nooit wat, wat weer voor inactiviteit zorgt. Maar, sorry, ik zal het niet meer doen. T.T Ik heb ook een paar dingen die ik nog met je wil bespreken. Kom op msn jij! D: (Dat van Sakura was voor het grootste gedeelte Tutu's beslissing, en ik had er in toegestemd.)
Er bestaat ook nog zoiets als PB hè? En Tutu is geen admin. Ook nooit geweest. Dus wat kan haar beslissing jou nou schelen?
Cherry
Aantal berichten : 36 Leeftijd : 31 Woonplaats : Drenthe Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: Kletstopic di apr 05, 2011 11:55 am
Haaaaaai Doows en Maaike en andere peoples! Carla hier (: Het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe poging met Cherry! Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik Hope gebruik als pokémon..
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Onderwerp: Re: Kletstopic vr apr 29, 2011 10:08 am
De RPG is een beetje dood, zo te zien. Jammer, ik kreeg weer de drang om on te komen. Ik heb wel gezien dat er mensen on zijn gekomen, maar er word verder niet gepost....
Spamspamspammerdespamspam.
Sakura Moderator
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 28 Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~ Registration date : 28-07-10
Onderwerp: Re: Kletstopic za mei 14, 2011 12:03 pm
't is wel jammer... En ik weet niet waarom, maar het lukt me gewoon niet om een goede post te maken met Sasu. Noch Ryoma Maar misschien moet ik toch gewoon 'n keer posten, zodat ik er weer aan gewend raak. Maar weet niet of er dan wel iemand post... Plus dat ik dan het liefste heb dat iemand post waarvan ik weet dat ik wat kan met zijn of haar posts Meh, moet niet zoveel zeuren.
D:
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Het is simpel.. Doos heeft er geen zin meer in. En tsja.. dan zakt mijn interesse voor Utah ook weg. Sowieso interesseert pkm mij niet echt zo meer. En.. in me eentje een site beheren is echt teveel, vooral als ik alle ideeën die ik had wilde invoeren. T.T
Demy Admin
Kan je wel, maar goed, volgens mij maakt het niet uit hoe vaak ik dat tegen je zeg. En toch blijven mensen posten op Utah, terwijl het eigenlijk zo goed als dood is. Ik bewonder hun doorzettingsvermogen. ô.o
Je nieuwe site ziet er goed uit Doos. Je begint echt handig in HTML, en het beheerderspaneel te worden zie ik. Dat moet je me toch echt eens leren, want ik ben een faalmens in wat betreft dat alles. T.T
Demy Admin
Onderwerp: Re: Kletstopic di mei 24, 2011 11:09 am
HTML? Het is actieforum, daarbij wordt geen HTML gebruikt, of iig ik gebruik het niet xD
En over het mensen RPGen; je hebt gelijk, ik kan het wel. Ik heb er alleen het geduld niet voor en ik vind het gewoon niet leuk genoeg :'3 Maar da's iets heel anders, dus je hebt het recht om me te verbeteren (Kijk, ik leer beter met kritiek omgaan, woosh! ='D).
Ik heb honger. D:
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09