Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Catch the Croagunk..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 14, 2010 9:38 am

Sakura keek opgelucht toe hoe Ralts terug rende naar Tyler en zich vast klemde aan zijn been. Ze keek weer op naar Tyler die knikte. Ze hoorde nog hoe hij: 'Ralts,' mompelde en draaide haar hoofd toen met een ruk om en keek naar de man. Hij zag er nogal verstrooid uit, zijn plan was duidelijk mislukt. 'Als jullie ze niet willen geven, dan zal ik ze maar met geweld afpakken,' zei de man terwijl hij een nogal enge grijns op zijn gezicht liet verschijnen. Bang zette Sakura een stap naar achter. 'Doe je best maar,' siste ze zachtjes met haar tanden op elkaar geklemd naar hem. De man haalde een Pokéball tevoorschijn en wierp deze in de lucht. Er kwam een rode gloed uit, die na een tijdje de vorm aan nam van een vos achtige Pokémon: een Umbreon. De Pokémon paste opzich best goed bij de man: ze waren beidde zwart, alhoewel de Umbreon een paar gele ringen had. De kleine Eevee keek er met grote ogen naar. Sakura liet haar blik op haar glijden. 'Dat is een Umbreon, jij kan er ook eentje worden als je wilt: dan word je een Dark type. Als je net zo eruit zou willen zien als die daar moet je het zeggen, het is jouw keuzen om te worden wat je wilt,' legde Sakura fluisterend uit aan Yuuki. De Pokémon keek haar eventjes peinzend aan en schudde vervolgens haar hoofd: ze wou niet zo worden als die Umbreon, ze wist dat ze zowiezo anders zou worden aangezien haar trainster goed was en die van hem slecht, maar iets in haar zei haar dat dit niet de juiste keuze zou zijn. Sakura kreeg een kleine grijns op haar gezicht en knikte. Ze draaide langzaam haar hoofd, maar ze kon de man en Umbreon nog niet recht aankijken of de man commandeerde zijn Pokémon al: 'Umbreon, gebruik je Shadow Ball!' riep hij terwijl hij naar Eevee en Ralts wees. De Umbreon opende zijn mond zodat er een paarse, zwarte bal werd gevormd. Hij schoot deze recht op de twee Pokémon af. 'Yuuki, ontwijk en neem Ralts met je mee!' riep ze bijna instinctief. De Eevee knikte en sprong richting de Ralts. Ze pakte hem voorzichtig maar snel vast bij zijn poot en trok hem net optijd met zich mee waardoor de bal langs hun vloog en miste. Sakura zuchtte opgelucht: ze waren beidde nog oké. Daarna keek ze naar Tyler en glimlachte ze. 'Jij leid, ik volg. Oké?' stelde ze verlegen naar de grond kijkend voor.
Shanoa zuchtte: ze wou dolgraag meedoen in dit gevecht. Maar het zou een grote overwinning zijn voor haar trainster en Yuuki. Ze liep een beetje naar achter en installeerde zich daar. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en bekeek de Umbreon: hij mocht dan wel bij de slechterik horen, hij zag er wel sterk uit.

-Sorry, beetje inspiloos DX..-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 14, 2010 11:13 am

'Dat is een Umbreon, jij kan er ook eentje worden als je wilt: dan word je een Dark type. Als je net zo eruit zou willen zien als die daar moet je het zeggen, het is jouw keuzen om te worden wat je wilt,' legde Sakura fluisterend uit aan Yuuki. Aangezien Tyler heel dichtbij stond kon hij het horen. 'Yuuki, ontwijk en neem Ralts met je mee!' riep Sakura instinctief. De Eevee knikte en sprong gelijk richting Ralts, Ralts sprong gelijk mee om lichter aan te voelen. Samen ontweken ze de aanval net op tijd. Daarna keek Sakura hem aan en glimlachte. 'Jij leid, ik volg. Oké?' stelde ze voor. Tyler knikte als teken dat hij het begreep. Daarna bekeek hij de Umbreon weer. Een verwarring aanval zou niet gaan werken, dark was namelijk in de voordeel bij psychic. En een Psychic aanval zoals verwarring zou niks kunnen doen. Dan moesten ze het maar met een magische blad aanval doen. ''Umbreon, doe weer je Shadow Ball! Dit keer alleen op de Ralts!'' riep de in zwart gehulde man. De Umbreon knikte kort waarna hij aanviel. Net als de keer daarvoor creëerde hij eerst een paarse bol voor zijn gezicht waarna hij het afschoot. ''Ralts, Protect!'' riep Tyler kort. Er kwam een groene schild om de Ralts heen. ''Gebruik nu je Magische blad aanval!'' Ralts knikte weer. Zijn ogen kregen een groene gloed en hij wees met zijn poot naar voren. Verschillende magische bladeren vlogen naar de Umbreon toe. De Umbreon werd dan ook hard geraakt. ''Sakura,'' sprak Tyler kort. Dit zou Yuuki de kans zijn om een goeie aanval af te vuren aangezien Umbreon nog moest 'herstellen' van de vorige aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 14, 2010 11:49 am

Sakura keek hoe Tyler knikte als een soort van instemming met haar voorstel. Ze dacht eventjes na over welke aanval ze zelf zou gaan gebruiken. Umbreon was een Dark type, dit zou lastig kunnen worden. Ralts was een Psychic type en was dus vrijwel in het nadeel. Hij kon Magic Leaf proberen: maar Dark was ook sterk tegen Gras soort-aanvallen, maar met een voltreffer zou het wel goed lukken. Ze keek eventjes over haar schouder naar Croagunk, die zich nog niet had veroert. Hij was een Fight Poison type en zover Sakura zich kon herinneren was Fight vrij goed tegen Dark. Maar ze wist dondersgoed dat Tyler Croagunk nog maar te kort had om hem te gebruiken in een gevecht. Ze wierp haar blik weer op Yuuki. Yuuki had alleen maar Normal aanvallen, op Bite na. Maar Bite was een Dark soort aanval en zou dus vrijwel geen effect hebben. Dan bleven de aanvallen die schade toededen schraars: Quick Attack en Take Down. Ze zuchtte een beetje weifelend. 'Umbreon, doe weer je Shadow Ball! Dit keer alleen op de Ralts!' riep de man waardoor hij Sakura uit haar gedachte trok. Meteen keek ze op en zag ze hoe een paars zwarte bal op Ralts afging. 'Ralts, Protect!' riep Tyler kort. De Ralts gehoorzaamde zoals gewoonlijk. Er kwam een mooi groen schild om hem heen, waar Sakura vol bewondering naar keek. 'Gebruik nu je Magic Leaf aanval!' De Ralts knikte, waarna zijn ogen een groene gloed kregen. Zelfverzekerd wees hij met een poot richting de Umbreon. Verschillende glimmende magische bladeren vlogen naar de Umbreon. De arme Pokémon werd dan ook hard geraakt. 'Sakura,' gaf Tyler haar een kort seintje. Sakura schrok een beetje: ze teveel in het gevecht opgegaan. Snel schudde ze haar hoofd. Ze moest snel een aanval doen voordat Umbreon zich had hersteld. Ze zou maar gelijk voor de sterkste gaan: aangezien de Umbreon nu toch niet instaat was om hem te ontwijken. 'Yuuki, Take Down en niet van de zijkant maar recht voor zijn raap!' riep Sakura snel. De Eevee verstijfde eerst een beetje: ze was het niet gewend om een Take Down recht op iemand te doen, maar dit zou een goede kans zijn om het te leren. Snel rende ze naar de Umbreon, die amper de tijd kreeg om volledig recht op te gaan staan. De Eevee zette zich hard met haar achter poten af. Ze zweegde een stukje door de lucht, maar raakte al snel de Umbreon. Ze beukte hem zo hard dat hij op de grond viel en een stukje door schoof over het gras. Yuuki zelf landde ook niet al te goed, maar dat hoorde nou eenmaal bij zo'n aanval. Ze viel op een van haar flanken en schoof, net zoals de Umbreon, een stukje over het gras. Ze stond alweer snel op, omdat ze dit gewend was. De Umbreon daarintegen had grote moeite om opstaan: hij kon niet meer. Net toen hij wist een klein stukje overeind te komen zakte hij weer inelkaar. Woedend keek de man, van Team Fox, naar de twee kinderen. 'Ik kom terug en dan pak ik zeker die Pokémon van jullie af!' snauwde hij naar de twee. Hij pakte de Pokéball weer tevoorschijn. Toen hij hem opende kwam er een rode straal uit die zich om de uitgeschakelde Umbreon bindde en hem vervolgens opzoog. 'Jij waardeloze Pokémon,' spuugde hij naar de Pokéball. Hij wierp nog een laatste blik op Tyler en Sakura voordat hij zich uit de benen maakte en in struiken verdween. Opgelucht liet Sakura zich op haar knieën vallen en slaakte een zucht. 'Dat ging nog maar net goed...' zei ze in een adem. Trots rende haar Eevee naar haar toe. 'Vee! Vee!' 'Ja, je hebt gelijk Yuuki: je was geweldig,' complimenteerde ze de Eevee terwijl ze die in haar armen nam. Daarna keek ze schuin omhoog, naar Tyler. 'Dank je, denk ik. Ik weet niet wat ik had gedaan als jij er niet was met je Ralts...' bedankte ze hem. Langzaam stond ze weer op en keek ze om zich heen: Shanoa was er nog en de andere Pokémon van Tyler ook. De man was dus duidelijk alleen op hun afgekomen, zonder versterking die de andere Pokémons zou afpakken...

-Niet mijn beste werk; maar het kan er mee door, toch?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 14, 2010 2:05 pm

'Yuuki, Take Down en niet van de zijkant maar recht voor zijn raap!' riep Sakura snel. De Eevee leek even verstijfd maar rende al snel naar de Umbreon, die amper de tijd kreeg om volledig recht op te gaan staan. De Eevee zette zich hard met haar achter poten af. Ze zweefde een stukje door de lucht, maar raakte al snel de Umbreon. Ze beukte hem zo hard dat hij op de grond viel en een stukje door schoof over het gras. De Umbreon had grote moeite om op te staan: hij kon niet meer door de twee aanvallen. Woedend keek de man, van Team Fox, naar de twee kinderen. 'Ik kom terug en dan pak ik zeker die Pokémon van jullie af!' snauwde hij naar de twee. Hij pakte zijn Pokéball er bij en liet de Umbreon terug keren. 'Jij waardeloze Pokémon,' spuugde hij naar de Pokéball. Snel daarna verdween hij.. Opgelucht keek Tyler zijn Ralts even aan. Als Eevee geen bijt aanval had gedaan op de persoon de hand dan had Ralts hoogstwaarschijnlijk niet kunnen ontsnappen. 'Dank je, denk ik. Ik weet niet wat ik had gedaan als jij er niet was met je Ralts...' hoorde Tyler Sakura zeggen. Kort keek Tyler naar Sakura. ‘’Ik moet jou juist bedanken, als Eevee die man niet had gebeten had het fout kunnen aflopen.’’ Kort keek hij naar de plek waar de man eerder had gestaan. ‘’Wel jammer van het gevecht,’’ zei Tyler daarna. ‘’Maar die kunnen we wel een andere keer afmaken,’’ grijnsde hij snel daarna.

-Inspiratieloosheid-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:12 am

Sakura fluisterde liefkozende dingen in het oor van de kleine Eevee, die er ongelovelijk blij uitzag. 'Ik moet jou juist bedanken, als jouw Eevee die man niet had gebeten had het fout kunnen aflopen,' onderbrak Tyler haar liefkozing terwijl hij naar de plek keek waar de man van Team Fox stond keek. 'Graag gedaan...' murmelde Sakura terwijl ze zijn blik volgde. Er ging een koude rilling over haar rug: misschien was het inderdaad verkeerd afgelopen als Yuuki die man niet had gebeten. Haar ogen verglaasden langzaam en ze begon zich langzaam te fantaseren wat er allemaal gebeurd had kunnen zijn. Ze huiverde. 'Wel jammer van het gevecht,' onderbrak Tyler haar gedachtes. Langzaam draaide Sakura haar hoofd en keek ze op naar hem. Ze grinnikte zachtjes. 'Het was volgens mij toch al besloten wie er ging winnen,' zei ze terwijl ze een blik uitwisselde naar de Ralts. 'Maar die kunnen we wel een andere keer afmaken,' zei hij er snel achteraan met een grijns. Sakura stond op, klopte wat stof van zich af en draaide zich toen naar Tyler toe. Ze haalde haar rechter hand omhoog, balde hem tot een vuist maar liet haar pink uitsteken. 'Laten we er een Pinky Promise van maken,' stelde ze met een grote grijns voor. Haar ogen straalde van opwinding: ze had vandaag iets gevonden dat haar heel kostbaar was. Ze voelde gewoon dat ze eigenlijk voor eeuwig bij Tyler in het krijt moest staan. Hij had haar het zelfvertrouwen gegeven wat ze ooit verloren was. De vechtlust die haar trouwe Pokémons lang hebben proberen terug te vinden. Ze had het gevoel dat ze nu alles in de hele wereld aankon.

Shanoa had de hele tijd toestaan kijken en besloot ook maar wat te gaan doen. Ze stond langzaam op en liep naar Yuuki toe, die blij naar hun trainster keek. Liefkozend wreef Shanoa met haar wang langs Yuuki's flank, die verbaasd opkeek. 'Waar heb ik dit aan te danken?' Shanoa ging naast haar zitten en grijnsde zwakjes terwijl ze naar Sakura keek. 'Voor een deel te hebben gespeeld om haar haar zelfvertrouwen en vechtlust terug te geven. En nu kunnen we al een van de Eeveelutions afstrepen bij jou, is het niet?' merkte Shanoa op terwijl ze haar hoofd draaide. Hun ogen ontmoetten elkaar: die van Shanoa gevuld met pure kalmte en die Yuuki gevuld met pure opwinding en brandende zelfvertrouwen. Trots knikte Yuuki. Ze stond op en liep naar de Ralts toe. Ze keek op naar hem en glimlachte. 'Ik ben blij dat mijn eerste gevecht tegen jou mocht zijn!' bedankte ze hem blij.

- Frut, ik ook D: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:31 am

'Het was volgens mij toch al besloten wie er ging winnen,' zei ze terwijl ze een blik uitwisselde naar de Ralts. Tyler schudde nee, ''nup,'' grijnsde hij. ''Je kan nooit van te voren zeggen wie wint. En je zei van te voren dat je een beroerde trainer was, maar dat was je niet,'' zei hij een grijns. Ze had vele combinaties gebruikt in het gevecht, en ze had steeds weer de Magische blad aanval kunnen tegenhouden zodat het heel erg moeilijk was in het gevecht voor beide Ralts en Tyler. Ook had Tyler opgemerkt dat haar Eevee, Yuuki, vele aanvallen bezat. Iets wat Ralts niet had, hij had maar 5 aanvallen. Dat betekende dat ze snel een aanval erbij zouden moeten leren al wouden ze wat afwisseling hebben in een gevecht. 'Laten we er een Pinky Promise van maken,' stelde ze met een grote grijns voor. Tyler keek haar en haar pink droog aan, wat was dat nou weer. Hij had van vele dingen gehoord maar nog nooit van een Piny Promise.

Buizel keek blij naar beide Ralts en de Eevee. Snel rende hij naar de Eevee die op het moment met Shanoa, de vulpix, aan het praten zat. 'Voor een deel te hebben gespeeld om haar haar zelfvertrouwen en vechtlust terug te geven. En nu kunnen we al een van de Eeveelutions afstrepen bij jou, is het niet?' hoorde hij Shanoa nog zeggen waarna hij stopte voor de Eevee en Ralts..'Ik ben blij dat mijn eerste gevecht tegen jou mocht zijn!' hoorde Buizel de Eevee zeggen. ''Ik vond het ook leuk,'' grijnsde de Ralts alleen. ''En? Hoe voelde het om je eerste echte gevecht te vechten,'' grijnsde Buizel. Buizel verwachtte niet een al te lang antwoord. het was moeilijk om uit te leggen hoe een gevecht voelde, al konden verschillende Pokémon verschillende gedachtes over gevechten hebben. Eentje kon zeggen dat hij of zij er een super gevoel van kreeg terwijl een andere kon zeggen dat hij het niet echt leuk vond maar alleen voor zijn of haar trainster deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:57 am

Toen Sakura haar oordeel had gegeven schudde Tyler zijn hoofd. 'Nup,' begon hij met een grijns. 'Je kan nooit van te voren zeggen wie wint. En je zei van te voren dat je een beroerde trainster was, maar dat was niet zo,' vervolgde hij met nog steeds een grijns op zijn gezicht. Verlegen sloeg Sakura haar blik neer: ze was niet echt gewend om complimentjes te krijgen. Maar het was in haar ogen maar een gelukje: zijn Ralts had nog niet zoveel aanvallen dus kon je je er snel aan aanpassen. In het begin was de Magic Leaf aanval een lastige troef geweest, maar nadat hij vaker werd gebruikt in het gevecht begonnen Sakura als zowel Yuuki eraan gewend te raken.
Ze had nog steeds haar pink in de lucht, en Tyler stond er maar droog naar te kijken. Voor de mensen die zij kende was dit een normaal ding, maar blijkbaar niet voor de mensen buiten haar wijk. Ze zuchtte een beetje vermoeid. 'Ik zal je helpen,' was het enige wat ze zij voor ze zijn linker hand vast pakte. Met moeite maakte ze er een vuist van, ze had maar een hand vrij omdat ze weigerde haar rechter te laten zakken. Ze pakte zijn pink vast en trok die weer omhoog. Toen pakte ze hem losjes vast bij zijn pols en haalde zijn hand naar de hare toe. Vervolgens klemde ze haar pink om die van hem. Ze hield haar hoofd een tikje schuin en grijnsde vriendelijk. 'Snappie? Zoals de naam het al zegt: een Pinky Promise doe je met je pink,' legde ze zachtjes uit. Langzaam schudde ze nog zachtjes met haar hand voordat ze zijn pink weer losliet en haar hand liet zakken.

Shanoa zag vanuit haar ooghoek hoe Buizel naar hun toe kwam rennen, maar negeerde hem verder: zijn aandacht zou vast niet op haar gericht zijn. 'Ik vond het leuk,' antwoordde de Ralts kort met een grijns. Trots stak de Eevee haar borst iets naar voren. Ze stak haar neus zelfverzekerd in de lucht en merkte helemaal niet dat Buizel bij hun was komen staan. 'En? Hoe voelde het om je eerste echte gevecht te vechten?' vroeg de Buizel. Met een ruk draaide Yuuki haar hoofd naar hem toe, er was een glinstering van opwinding in haar ogen. 'Het was geweldig! Net zoals je zei: Wow! Maar nog veel meer Wowiger! En de tijd lijkt wel stil te staan of zo en toch weet je dat iedere seconden telt!' antwoordde ze alsof ze weer helemaal in het gevecht zelf zat.

- Mijn kleurtjes beginnen op te raken.. -
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 15, 2010 5:09 am

'Ik zal je helpen,' was het enige wat ze zei. Ze pakte zijn linkerhand vast zodat Tyler alleen nog raarder op keek. Ze begon met zijn hand te friemelen en maakte er een vuist van. Snel daarna pakte ze zijn pink vast en trok die omhoog. Daarna klemde ze haar pink om die van hem. 'Snappie? Zoals de naam het al zegt: een Pinky Promise doe je met je pink,' legde ze zachtjes uit. Langzaam schudde ze nog zachtjes met haar hand voordat ze zijn pink weer losliet en haar hand liet zakken. Tyler had alleen maar droog gekeken. ''Okeey,'' sprak hij droog waarna hij weer naar Sakura keek. ''Ik snap het wel, denk ik.. Al ben ik het niet echt gewend,'' zei hij daarna. ''Het was leuk om je te ontmoeten, maar ik denk dat ik weer verder ga,'' sprak hij kalm. ''Ik moet Croagunk nog gaan trainen voor de Gym en dat duurt wel een tijdje. Het is dus het slimst om zo snel mogelijk te beginnen,'' sprak hij daarna. Even keek hij kort naar zijn Buizel deze zat kalm aan het luisteren naar het antwoord van de Eevee. Waar zouden hun het nou over hebben? Snel daarna viel zijn blik weer op Croagunk, deze was de hele tijd stil gebleven. Tijdens het gevecht, toen de man kwam en zelfs nu zat hij opdezelfde plek. Hoe hield hij het vol. ''Laten we gaan jongens,'' sprak Tyler kalm waarna hij een tweetal Pokébals tevoorschijn hield. ''Bye,'' hoorde Ralts nog zeggen voordat hij in de Pokébal werd opgslokt. En niet veel later werd ook de Croagunk op geslokt. ''Buizel,'' mompelde Tyler. De Buizel knikte en liep naar Tyler toe. ''Tot een volgende keer,'' zei Tyler rustig waarna hij zich omdraaide en weg liep.. Het duurde niet lang voordat hij weg was uit het gebied..

Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 15, 2010 5:47 am

Tyler stond maar droog te kijken hoe dat Sakura de Pinky Promise had uitgelegd. En het verbaasde haar dat hij niet in de lach schoot: want de meeste deden dat de eerste keer. 'Okeey,' was zijn enige droge reactie die hij gaf. 'Ik snap het wel, denk ik... Al ben ik het niet echt gewend,' legde hij een soort van uit. Sakura knikte. 'Je hebt tijd genoeg om eraan te wennen,' merkte ze zachtjes op. 'Het was leuk je te ontmoeten, maar ik denk dat ik weer verder ga,' sprak hij kalm. Sakura knikte. 'Ik moet Croagunk nog gaan trainen voor de Gym en dat duurt wel een tijdje. Het is dus het slimst om zo snel mogelijk te beginnen,' verklaarde hij. Opnieuw knikte Sakura. 'Ik moet denk ik ook maar weer eens opweg gaan, ik moet nog steeds een Shinx proberen te vinden.' Tyler liet zijn blik vallen op zijn Buizel die rustig zat te luisteren naar haar Eevee. Sakura volgde zijn blik. Yuuki leek erg opgewonden: misschien dat ze het over haar gevecht hadden met Ralts. Ze keek vanuit haar ooghoek weer naar Tyler die nu naar iets anders keer: Croagunk. Ze volgde zijn blik en trok daarna een vreemd gezicht. Hij zat nog steeds precies hetzelfde als toenet, alsof er niks was gebeurt. Sakura grinnikte een beetje verbaasd. Maar dit was ook een van de dingen waar Croagunks om bekend stonden. 'Laten we gaan jongens,' sprak Tyler, waarna hij een tweetal Pokéballs tevoorschijn hield. Toen de Ralts omringt werd met een rode gloed liet Yuuki haar oren zakken: ze vond het nog te vroeg om doei te zeggen. Shanoa knikte naar hem voordat hij verdween en opgezogen werd in de Pokéball. Snel daarna werd hetzelfde trucje uitgevoert op de Croagunk en ook die werd zonder enig probleem opgezogen. 'Buizel,' mompelde Tyler. De Buizel knikte en liep naar Tyler toe. 'Tot de volgende keer,' zei Tyler rustig voordat hij zich omdraaide en weg liep. 'Tot ziens en ontzettend bedankt!' riep Sakura hem nog na voordat hij verdween uit het zicht. Ze zuchtte eventjes en keek toen naar haar Pokémons.
Shanoa liep rustig naar haar toe en snapte dat het de tijd was om ook hun reis voort te zetten. Maar Yuuki bleef staan en staarde met glazige ogen naar de plek waar Tyler uit het zicht verdween. Ze voelde dat iets niet goed voelde: haar gevecht was nog niet beëndigd. Sakura zuchtte en keek met een kalme blik naar haar Eevee. 'De tijd voor een rematch zal komen, Yuuki. Dat weet ik zeker: we hebbe een belofte gemaakt,' stelde ze haar gerust. De Eevee draaide langzaam haar hoofd en knikte naar haar trainster. Sakura liep alvast een stukje vooruit en Shanoa liep bij haar zijde. Yuuki trippelde snel naar haar trainster toe en voegde zich bij de twee. Met zijn drietjes verlieten zij nu ook het gebied waar veel was gebeurt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch the Croagunk..   Catch the Croagunk.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Catch the Croagunk..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Catch Zigzagoon
» Gotta catch 'em all!
» First throw, first chance... First catch?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Lough River-
Ga naar: