Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe move voor Nincada!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tim

Tim


Aantal berichten : 89
Registration date : 20-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Trainer
Team:

Nieuwe move voor Nincada! Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe move voor Nincada!   Nieuwe move voor Nincada! Icon_minitimezo aug 15, 2010 3:17 pm

Tim leunde tegen een boom. Voor hem klonk het geruis van een waterval en de zon verspiegelde op het water. Tim bladerderde geïrriteerd in een verfrommeld pokémon blaadje. Toen drukte hij zijn vinger op het plaatje van een Nincada. "Daar staat het." zei hij. Nincada klom naar beneden van de boom en keek naar het plaatje. Tim ging met zijn vinger langs de namen van aanvallen. "Faint attack" las hij op."De tegen stander springt naar de tegenstander en valt hem aan " Tim knikte. "Nincada probeer is." Nincada klom naar beneden en ging tegenover een boom staan. "Nu!" Nincada sprong naar voren en strekte zijn armen naar voren. "Probeer een soort slechte darke kracht te gebruiken." Het was moeilijk want geen van zijn pokémon kon een dark aanval. Nincada sprong wat op en neer en sprong naar voren. Hij streke zijn armen en keek boos. Hij deed het no een keer maarer gebeurde niks. Tim ging op een rots bij de waterval zitten en Turtwig en Nincada gingen water spelen. Tim keek naar voren. Het water kabbelde de water val en kletterde meters naar beneden. Tim dacht na en dacht na. Wat zou de beste manier zijn om Nincada de kracht van Dark type aanvallen te leren. "Faint attack" mompelde Tim hard op. "Faint attack" klonk er. Tim gleed bijna van de steen af "Faint attack" zei Tim en weer klonk het "Faint attack" verderop. Tim sloop naar de plek waar het geluid vandaan kwam.

"Faint attack!" Tim verstopte zich in de struiken. Hij zag een trainer met zijn Sableye. De Sableye sprong langs een boom. Gloeide zwart en knalde met zijn vuist tegen de boom. "En nog is!" Weer maakte Sableye een snelle sprong langs de boom. Hij en vooral zijn eerst zo zuivere kristallen ogen begonnen zwart te gloeien. Zwart als de nacht. Hij balde zijn rechter vuist en gaf een mep tegen een boom die hevig kraakte. Tim kwam langzaam uit de struiken. Sableye balde zijn vuisten en sprong voor Tim. "Ho! ik doe niks" De trainer knikte naar zijn Sableye en die sprong achteruit. Tim knikte even zenuwachtig. "Ehm ik heb een Nincada en die wil ik graag Faint attack leren. Zou jij en jouw Sableye me daarbij kunnen helpen." Detrainer keek naar zijn Sableye die knikte. "Oké hoor." En ze liepen naar Turtwig en Nincada. "Nincada, deze trainer gaat je helpen Faint attack leren."

(Volgende posts worden langer waarschijnlijk.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe move voor Nincada!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Met mijn nieuwe pokémon
» Nieuwe soorten Pokémon.
» Yayz! Nieuwe Pokémon!
» Een nieuwe start met charmander!!!
» Training voor Kio

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Stille Oosten :: Utah Falls-
Ga naar: