Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Een nieuwe start met charmander!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Remy

Remy

Aantal berichten : 9
Registration date : 01-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: trainer
Team:

Een nieuwe start met charmander!!! Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimema jul 19, 2010 9:17 am

Remy heeft juist zijn beginnerspokémon gekregen en gaat terug naar Miho town waar zijn moeder hem al staat op te wachten."Mam ik ben thuis" riep Remy luid.Remy's moeder kwam naar beneden en vroeg : "en welke pokémon heeft mijn zoon gekozen" , "een charmander mama" zei remy vreugdevol , "o leuk laat zien." Remy pakte zijn pokébal en liet zijn pokémon eruit komen "CHARMANDER" riep de charmander luid."O hoe lief een charmander haha" kom ga nu maar gouw buiten spelen met je charmander.Nog voor dat Remy zich naar buiten kon werpen kwam Remy's zusje aangelopen "REMYYYY" riep het zusje , " heey lisanne wil je raden welke pokémon ik heb." Remy hield charmander achter zijn rug en dan opeens char-char charmander kwam er als geluid achter remy's rug vandaar."Ik denk een charmander" zei Lisanne .Remy's moeder lachte" kom lisanne ga jij maar even met je poppen spelen en Remy jij buiten met je charmander " oke mama " zeiden Remy en Lisanne te samen en dat gingen ze dan ook maar doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Larissa

Larissa

Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 28
Registration date : 29-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainster
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimema jul 19, 2010 10:02 am

Larissa kwam aan in een onbekend stadje. "Miho Town..." Zei ze in zichzelf. Ze wandelde door en iedereen lachtte vriendelijk naar haar. Zij lachtte ook vriendelijk terug. Tenslotte zag ze een vrouw staan wachten. Ze dacht oppeens aan haar moeder. Zeker toen ze een jongetje zag aankomen. Ze ging er naar toe en wachtte geduldig tot ze waren uitgepraat. Ze bekeek hem eens goed. Even later zag ze ook een klein meisje. "REMY!" Ze stormde op hem af. Waarschijnlijk de kleine zus van de jongen. Ze schatte dat de jongen 14 jaar was en keek nieuwschierig naar hem. "Welke pokémon heb je gekozen?" Vroeg ze beleefd. Ze groette iedereen die erbij stond en keek vrolijk terug naar de jongen. "Een Charmander dus... Goeie keuze." Ging ze verder. "Dit zijn mijn pokémon." Ze haalde twee pokéball's tevoorschijn. "Mudkip & Mareep , kom eruit!" Beval ze. Er kwamen twee rode gloeden tevoorschijn. En even later stonden twee lieve en mooie pokémon voor hun neus. Ze waren entausiast en zagen de Charmander. Ze wilde dolgraag viendjes met hem worden. "Ik ben dus Larissa. Aangenaam kennis making.Dit zijn Mudkip en Mareep. En jij bent?" Zei ze vriendelijk en lachtte lief.
Remy

Remy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimedi jul 20, 2010 3:25 am

Remy's zusje keek verwonderd naar de mareep , "wow hoe zacht mag ik met haar knuffelen"?"Aangenaam kennis making ik ben Remy , wat heb schatige pokémon heb je".onderbrak Remy."Ik wou net naar het park gaan kom je anders mee als je wilt om mee te spelen"?Remy keek onzeker naar zijn moeder of het meisje wel mee zou mogen , maar de moeder ven Remy had een brede glimlach op haar gezicht , dus Remy wist wel dat het mocht.De moeder van Remy zei :Hier Remy , hier heb je wat water voor als je een dorstege keel krijgt.
Larissa

Larissa

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimedi jul 20, 2010 1:21 pm

"wow hoe zacht mag ik met haar knuffelen?" Vroeg het meisje haar. "Ga gerust je gang." Zei ze vriendelijk tegen het meisje. "Aangenaam kennis making ik ben Remy , wat heb schatige pokémon heb je."onderbrak Remy."Ik wou net naar het park gaan kom je anders mee als je wilt om mee te spelen?" Larissa knikte uitbundig. "Ik wil heel graag met je spelen, hoor." Zei ze lief maar ook een beetje alsof ze tegen een kleuter aan het praten was. Dat was natuurlijk niet zo dus stopte ze daar maar mee. Ze liep samen met Remy , Mareep en Mudkip naar het park . "En, wat wil je spelen?" Vroeg ze vriendelijk aan de jongen. Ze keek hem vragend aan en zag dat Mareep, Mudkip en Charmander al volop aan het spelen waren. Zij deed vrolijk mee en wachtte op de reactie van de jongen die ze pas heeft ontmoet.
Remy

Remy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimedi jul 20, 2010 1:43 pm

Remy zag hoe de pokémon vrolijk aan het spelen waren en begon te lachen."En wat wil je spelen"?Vroeg larissa aan Remy net alsof dat ze tegen een kleuter aan het praten was.

"Ik weet het niet , gewoon met de pokémon mee spelen".Zei hij terug net op dezelfde toon als larissa."ER IS EEN ENORME WINDROOS GEWEEST OP GHOST ISLAND , WE SCHATEN DAT ER VRIJWEL EEN PAAR POKéMON SLACHTOFERS ZULLEN GEWEEST ZIJN , DE WINDROOS HEEFT ER OOK VOOR GEZORGT DAT ER EEN PAAR GHOST EN DARK POKéMON NAAR EEN ANDERE CITY OF STAD ZIJN GEKATAPULTEERT , AL BIJNA MEER DAN HONDERD MENSEN ZIJN ZICH ROT GESCHROKEN DOOR DE HEEL ERG RAAR UITZIENDE GHOST EN DARK POKéMON"!"Remy en Larissa hebben jullie gehoord wat ze op het nieuws zeiden"!Riep Remy's moeder luid.Ja moeder ik heb het gehoord van binnen , de tv staat zo luid.Remy ging zijn huis terug binnen samen met charmander , hij hoopte dat Larissa hem mee naar binnen zou volgen , hij zette de tv stiller en wachte tot Larissa binnen kwam.
Larissa

Larissa

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimedi jul 20, 2010 2:05 pm

Larissa schrok toen ze oppeens een luid geluid hoorde.."ER IS EEN ENORME WINDROOS GEWEEST OP GHOST ISLAND , WE SCHATEN DAT ER VRIJWEL EEN PAAR POKéMON SLACHTOFERS ZULLEN GEWEEST ZIJN , DE WINDROOS HEEFT ER OOK VOOR GEZORGT DAT ER EEN PAAR GHOST EN DARK POKéMON NAAR EEN ANDERE CITY OF STAD ZIJN GEKATAPULTEERT , AL BIJNA MEER DAN HONDERD MENSEN ZIJN ZICH ROT GESCHROKEN DOOR DE HEEL ERG RAAR UITZIENDE GHOST EN DARK POKéMON!" Ze luisterde aandachtig naar de stem dat blijkbaar van de tv kwam. "Arme pokémon." Zei ze zacht en bezorgd. Ze keek Remy aan en hoorde zijn moeder aanstormen. Ze knikte. "Ik heb het gehoort." Andwoordde ze op de vraaag van de moeder. Ze rende naar binnen. "Zouden ook pokémon hier naartoe zijn gekatapulteert?" Vroeg Larissa bezorgd. "Ik hoop het niet." Zei de moeder van Remy. "Misschien zou je er eentje kunnen vangen Remy." Zei ze vrolijk.
Remy

Remy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimewo jul 21, 2010 10:29 am

Net zoals Remy hoopte rende Larissa mee naar binnen , "zouden ook pokémon naar hier zijn gekatapulteert"?Vroeg Larissa bezorgt "dat dank ik wel".Zei Remy als antwoord."Ik hoop het niet".Zei de moeder van Remy."Mischien zou je er wel eentje kunnen vangen".Zei Larissa vrolijk."Mischien wel ja"!Zei Remy nog vrolijker.

De trainer Remy , de trainster Larissa , Remy's moeder en alle pokémon bleven binnen nog even tv kijken.Toen er opeens uit het niks een vreemd figuur voor de tv vloog.Remy , Larissa , Remy's moeder en de pokémon schrokken zich een hoedje."DUUUUUUUSKUUUUUUULL".Zei het raare figuur."Oke hier komt hij dan , pokébal doe je ding"! de pokébal raakte de duskull , er kwam een rode gloed die de duskull in de pokébal zoog.(Maak de volgende keer dat je een pokéball naar een Pokémon gooit de zin dikgedrukt, zoals ik hier nu heb gedaan.) De pokébal wiebelde van links naar rechts en er brande elke keer een rood lichtje in het rondje van de pokébal.

Al snel klikte de pokéball weer open en verscheen de Duskull weer in het zicht. Verward keek hij rond, niet wetend wat er gaande was. Wel wist hij dat hij zich niet zo gemakkelijk in die vreemde bal zou laten vangen.

Hij wist niet hoe het kwam dat de duskull terug uit de pokébal kwam , daarom dacht Remy even na."Wat heeft papa ook al weer gezecht over deze situatie"?Dacht Remy in zichzelf."Ow ja je moet je pokémon eerst verzwaken voor dat je hem vangt"!"Oke charmander kom in actie"!De charmander vloog als de bliksem van de zetel en zei :"chaaaaarmaaaandeeer"!"Oke charmander doe je scratch".Charmander vloog op de duskull af en deed met volle kracht zijn scratch.De duskull werd kwaad en deed zijn koeloven."Oke charmander het is weer aan ons , doe nochmaals je scratch".De duskull had nu wel wat schade opgelopen maar niet genoeg.Alweer deed de duskull zijn koeloven.Carmander en duskull waren nu alle twee een beetje zwakjes."Charmander doe weer scratch met volle kracht"!Dit keer liep de charmander naar de duskull , sprong in de lucht , deed zijn scratch met volle kracht tegen de bovekant van duskull's hooft en de duskull kwam met een klap tegen de grond."Oke pokéball probeer het nog eens"!Remy gooide de pokébal nogmaals naar de duskull.En wachte tot de pokébal zijn werk zou doen.

De bal bewoog heen en weer. Eén keer.. Twee keer.. Drie keer.. En.. Hij bleef zitten! Gefeliciteerd.

JOEPIE IK HEB EEN DUSKULL!!!
Larissa

Larissa

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimevr jul 23, 2010 11:18 am

Larissa keek verbaast om zich heen. Zeker toen ze de Duskull zag keek ze verbaast naar hem. Ze schrok heel hard en hield gelijk de pokédex erbij. Ze richtte op de Duskull. "Duskull. Er is niet veel bekent over deze Ghost pokémon, we weten wel dat De evoluatie Dusclops en daarna Dusknoir." Dat was alles behalve veel. Ze keek verbaast naar de rode pokédex. "Is er niet wat meer?" Vroeg ze nog steeds verbaast. Ze keek toe hoe Remy een pokéball gooide. Ze keek domm naar de pokéball. Ze wist zeker dat hij er terug uit zou komen en ze had vrijwel metteen gelijk. Ze rolde met haar ogen. "Je moet het verzwakken." Zei ze zachtjes. Ze hield de pokédex daarna op Remy's pokémon gericht. "Sinds zijn geboorte brandt het vlammetje op de staart van Charmander. Het vlammetje maakt een heel zacht geluid als het brandt en je kunt het alleen horen op hele stille plaatsen. De vlam op zijn staart is een afspiegeling van zijn levenskracht en er wordt gezegd dat een Charmander overlijdt als zijn vlam dooft. Als hij in de regen loopt komt er stoom van z'n staartje. Met zijn brandende staart is hij een moeilijke Pokémon om mee om te gaan, zelfs voor een ervaren trainer. Als je zijn krachten echter de baas bent zullen de inspanningen je veel opleveren. Eén van zijn aanvalstechnieken is natuurlijk de Vlammenwerper. Zijn speciale aanval is de Razernij. Hij wordt sterker naarmate hij meer aangevallen wordt. Hij gaat door met vechten tot zijn tegenstander neer gaat. Als je hem goed traint zal hij evolueren naar Charmeleon en uiteindelijk naar Charizard." Ze keek naar de pokédex. "Dat was el wat meer." Zei ze lachend. Ondertussen gooide Remy weer een pokéball maar wel door hem te verzwakken. Ze keek op. De pokéball wiegelde heen en weer. Maar hij bleef daarna stil zitten. Ze keek blij naar Remy. "Gefeliciteerd..." Ze keek naar de pokéball. "Haal hem er eens uit. Dan kan je vriendjes worden."
Remy

Remy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitimevr jul 23, 2010 11:36 am

Remy zag hoe Larissa tegen haar pokédex aan het praten was en hij moest er zelf al om lachen."Gefeliciteert..."Zei larissa."Haal hem er eens uit.Dan kun je vriendjes worden.""Oke met veel plezier, duskull kom eruit!"De duskull had geen idee wat er gebeurde toen hij uit de pokébal kwam , maar dan wist hij dat hij gevangen was.Hij sprong als de bliksem in de richting van Remy , waarop hij zei : "Wow ik wist ziet dat spook pokémon zo een groot hard hebben."Remy's moeder zei : Haha jongen je eerste pokémon.Ik ga meteen je vader bellen."Remy's zusje kwam naar beneden."Mama waar ligt Ken?"Zei ze terwijl ze in haar ook vreef."AAAAH , wat is dat Remy!"Dit is mijn eerste pokémon die ik heb gevangen."Zei Remy trots."Wow , een spook pokémon?""Jep mijn eerste pokemon!"
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe start met charmander!!!   Een nieuwe start met charmander!!! Icon_minitime

Een nieuwe start met charmander!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Met mijn nieuwe pokémon
» Nieuwe soorten Pokémon.
» Yayz! Nieuwe Pokémon!
» Nieuwe move voor Nincada!
» The Start of Something New

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum