Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Strategie en training!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 101
Leeftijd : 28
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Pokémon trainer
Team:

Strategie en training! Empty
BerichtOnderwerp: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 5:19 am

Levy liep ongemakkelijk door de bossen. Hij had nu wel zijn eerste gymbadge..maar waar kon hij de 2de vinden? Levy oepnde de kaart van utah. "nooo.." Levy keek naar de kaart. De gym was in het westen. "Achja..ik ben al ongeveer in het midden.." Zei Levy. "Maar..welke kant is west?" Levy draaide rond. "Had ik maar een kompas.." Levy dacht na. "Ach, ik kom er wel.." Levy huppelde verder. Ineens stond hij stil. "Ik heb niet eens getraind.." Levy keek naar de grond. "Dat word tijd ook.. " Zei Levy en wierp zijn pokéballs in de lucht. "Kecleon! Treecko! Trapinch!" Riep Levy. De 3 kwamen tevoorschijn. "Oké! Ready for some training!" Riep levy zijn pokémons toe. Zijn pokémons knikten en gingen paraad staan. "Aangezien ik geen wilde pokémon zie.." Zei levy. "GAAN WE BOMEN AANVALLEN." Levy wees naar een boom. "Treecko! Pound..!" Riep Levy. "En meteen er achter aan..Kecleon! Fury swipes! En trapinch, doe je fury cutter!" Riep Levy. Alledrie gingen achter elkaar naar de boom toe, en een voor een vielen ze aan. De boom kreeg volle schade en trapinch maakte het af met een fury cutter. De fury cutter hakte tegen de boom aan. "Goed zo..maar nu moeten we toch echt een strategie bedenken, en een wilde pokémon/iemand.." Zei Levy. Levy's pokémon knikten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler

Aantal berichten : 145
Registration date : 06-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer/Coördinator
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 5:31 am

''Hier moet het ergens zijn..'' Tyler bekeek zijn kaart aandachtig. Waarom kon hij Chimber Town nou niet vinden. Even mompelde hij wat waarna hij zich weer omdraaide naar de drie Pokémon die achter hem stonden. Een Ralts, een Buizel en een Croagunk. ''Totdat we de Gym vinden, blijven we trainen,'' grijnsde hij droog. ''Dan weten we zeker dat we de Gym gaan winnen!'' grijnsde hij droog terwijl hij zijn Pokémon weer aankeek. ''Humpf..'' Even keek Tyler heen en weer, waarom waren er geen Pokémon meer in het woud. Waren ze 'op'. Hadden alle Trainers alle Pokémon al gevangen? Nee dat kon niet, waar moest hij dan mee trainen? Zijn blik viel op een boom. ''Dan moeten we het maar met een paar Bomen doen, die kunnen we toch ook gebruiken? Toch?'' Hij keek zijn Pokémon aan. Deze keken droog terug. Hij meende toch niet dat ze met bomen gingen Trainen? Dat was nutteloos, zo'n ding kon niet ontwijken, niet aanvallen. Hij kon alleen staan en doen aan fotosynthese. Niet dat dat speciaal was. En hij had niet eens een mond om er mee op te scheppen dat hij het kon. Maarja, als er niks beter was.. ''Ralts, jij kunt je magische blad trainen op de boom,'' begon Tyler, ''Buizel IJzerstaart en IJsslag en Croagunk een Gifstoot,'' zei Tyler daarna droog. Alle drie de Pokémon knikte en kregen een eigen boom. Ze vielen de boom aan maar niet veel gebeurde op het feit na dat er schade kwam op de boom. ''Laten we andere Trainers zoeken, misschien is dat beter om te trainen,'' sprak Tyler daarna droog. Een Trainer zou Pokémon hebben en dan konden ze door met Trainen! Blij begon Tyler te zoeken.. Al snel zag hij een jongen met blauw/zwart haar. ''Misschien kunnen we hem uitdagen!''
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 6:15 am

Al gauw begonnen levy en zijn pokémon te zoeken. "Hmmmm...." Na een lange tijd zuchtte Levy en keek nog een keer rond. Daar! Een trainer. Levy deed zijn capuchon weer op, zijn haar was bijna niet meer te zien. Het enige wat je nu van Levy zag was zijn gezicht en zijn voeten. Het zag er best klungelig uit, maar ook heel mysterieus. Levy stapte op de trainer af en keek hem aan. Levy snoof de snottebel in die aan zijn neus hing en stak zijn hand uit naar de trainer. Langzaam kwamen levy's pokemon bij hem staan. "Sigh..euhm..ik ben Levy, en jij?" Zei Levy. Levy glimlachte en keek naar tyler. "Ik ben aan het trainen so..euh..ik dacht laat ik eens iemand zoeken om uit te dagen of met die persoon te trainen." Levy keek toen naar zijn pokémon. Ze zagen er niet al te vermoeid uit, dus ze konden wel een gevechtje aan als Tyler dat goed vond. Ze hadden alledrie drie pokémon, dus dat kwam goed uit dacht levy. Helaas was Levy snel afgeleid en zijn aandacht was niet helemaal meer gefocust op wat hij had gezegd. Misschien zou de aandacht terugkomen als het gevecht of de training zou beginnen.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 7:09 am

De jongen deed zijn Capuchon op en liep richting Tyler toe. Al snel stond hij voor Tyler en snoto een snottebel op. Tyler keek de Trainer even droog aan.. De Trainer stak al snel zijn hand uit.. 'Sigh..euhm..ik ben Levy, en jij?' zei Levy. 'Ik ben aan het trainen so..euh..ik dacht laat ik eens iemand zoeken om uit te dagen of met die persoon te trainen.' Tyler bekeek Levy zijn Pokémon even, Ground, Normal en Grass. Even knikte hij kort waarna hij Levy weer aan keek. ''Ik ben Tyler,'' stelde Tyler zich kort voor. ''En toevallig zat ik ook net iemand aan het zoeken waarmee ik kon trainen,'' grijnsde hij daarna droog. Kort keek Tyler weer naar Levy zijn Pokémon, Een treecko. Dat was de starter van Hoenn. Verder had hij nog een Trapichu, een pokémon die vaak pseudo legendary pokémon werd genoemd terwijl hij dat niet was. Verder kwam ook deze Pokémon uit Hoenn. Kort keek Tyler naar de Kecleon waarna hij grijnsde. Dus de Trainer had alleen maar Pokémon uit Hoenn? ''Wat ben je Btw? Trainer, Coördinator, Breeder?'' Tyler gokte op Coördinator of Trainer. Een Breeder zou niet zo snel iemand uitdagen. Een Trainer zou trainen op de kracht en de Coördinator zou kijken of zijn of haar combinaties wel goed werkte in een gevecht.. Daarom gokte Tyler op deze..
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 8:06 am

Levy zag dat hij droog aangekeken werd. Tja..hij leek nou niet echt heel 'sterk' of iets zoals 'serieus'. De trainer vertelde dat hij tyler heette. Levy luisterde aandachtig, maar keek ook even naar de trainer zijn pokémon. Een croagunk, ralts en buizel.. Ze leken best sterk. Zou tyler een trainer of coördinator zijn? Levy zag tyler ook naar zijn pokémon kijken. Allebei misschien om elkaar in te schatten. Hé. Toevallig. Tyler was dus ook op zoek naar een trainer om mee te vechten. Dat zou goed uitkomen. De trainer vroeg aan Levy wat hij was.. Naja. Levy wist het ondertussen al, want hij had zijn eerste gymbadge. Trots liet hij het zien aan tyler. "Ik ben een trainer, en zo als je ziet, ik heb net mijn eerste badge verdient" Levy keek blij naar tyler. Zou hij ook al badges hebben. Of misschien meer dan levy? Levy dacht ineens weer aan het gevecht. "Maarreh..zullen we beginnen..?" Levy grijnsde naar tyler en zette een paar stappen achteruit. Normaal zou Levy over de boomstronk struikelen die achter hem lag, maar dit keer was het anders. Levy stapte rustig over de boomstronk heen en stond stil. Er was een open plek tussen tyler en levy nu. Groot genoeg voor het gevecht. Levy riep zijn pokémon bij hem, en ging klaar staan. Hij wist welke pokémon hij in zou gaan zetten.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 8:33 am

Het duurde enkele seconde voordat Levy een Gymbadge tevoorschijn haalde. Dus deze jongen was goed genoeg om een Gymbadge te winnen? Dan zou dit vast en zeker een goeie training zijn. 'Ik ben een trainer, en zo als je ziet, ik heb net mijn eerste badge verdient,' zei Levy. Tyler knikte kalm. ''Wha, ik ben ook een Trainer, tenminste,.. Ik twijfel er nog over om helft Coördinator te worden. Dan doe ik Gym's maar ook Contest.'' Tyler stopte even om adem te halen. ''Verder heb ik genoeg getraind om de Gym uit te dagen, al kan ik hem niet vinden,'' zei Tyler daarna met een glimlachje. 'Maarreh..zullen we beginnen..?' Tyler knikte kort waarna hij 3 Pokébals tevoorschijn haalde. De 3 Pokébals slokte de 3 Pokémon op. Zo zou het veel beter zijn, dan kon Levy niet zien aankomen wie hij in zou zetten. ''Ik begin wel,'' grijnsde Tyler daarna. Daarna zette hij een paar stappen naar achteren. Even keek hij heen en weer, overal lagen bomen. Die zou hij goed kunnen gebruiken in zijn gevecht. Erin klimmen om dan aan te vallen, er in klimmen om te ontwijken. Er achter verstoppen voor een verrassing aanval. Tyler grijnsde weer droog waarna hij één van de 3 Pokébals pakte. Hij hield hem in zijn handen en wierp hem in de lucht. ''Tijd om te strijden! Croagunk!'' Een rode straal schoot naar de grond en een Croagunk verscheen. ''Croo.. Croagunk..'' hoorde je de Croagunk kwaken waarna hij Levy aan keek.
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 9:03 am

Levy luisterde wat Tyler zei. Het ging over dat hij een trainer was, maar ook een Coördinator. Naar Levy's mening moest je wel erg veel trainen als je beiden wou zijn. Tyler stopte met adem halen en begon weer verder te praten. Hij kon de gym niet vinden had hij gezegd. "Je bent er dichterbij dan je denkt.." Zei Levy. "Ik kom er net vanaf" Levy grijnsde naar Tyler. Tyler pakte 3 pokéballs tevoorschijn. Hij slokte zijn pokémon op. Dat had Levy ook kunnen doen, dacht hij opeens. Nevermind. Het hoefde niet persee. Levy wist niet wie tyler in ging zitten, maar het maakte hem niets uit. Het ging Levy meer om het gevecht. Tyler zei dat hij begon, en hij pakte de pokéball van croagunk tevoorschijn. "Tijd om te strijden, croagunk!" Hoorde Levy. "Oké! Jij ook, kecleon!" Riep Levy. Levy wist dat kecleon een slecht type had, maar dat maakte hem niets uit. Levy wist daar wel wat op. Levy hoorde de croagunk kwaken. "Oké, hij ziet er goed verzorgd uit" Zei levy tegen tyler als compliment. "Laten we onze eerste aanval doen..kecleon! Stealth rock!" Riep Levy. Dit moest de eerste aanval zijn volgens levy. Tenminste, hij had geleerd dat dit een goeie aanval zou zijn in gevechten met meerderen pokémon. "Nu..!" Riep Levy. Kecleon grijnsde en knikte er heftig achteraan. Kecleon liet de stealth rock komen, en ze leviteerden nu boven het veld. Het waren een soort van zwevende rotsen.

(Als je met 'ik begin' de aanval bedoelde, sorry =x)
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 9:22 am

Levy wierp al snel de Pokébal van Kecleon het veld in. Tyler grijnsde, een vecht type was in het voordeel bij een normaal type Pokémon. Nu hij er over dacht, Croagunk was in het voordeel bij 2 van de drie Pokémon van Levy. Met zijn vecht type was hij in het voordeel bij Kecleon. En met zijn Poison kant was hij in het voordeel bij de Treecko. Alleen Trapinch stond gelijk met Croagunk, al waren grond type aanvallen wel effectief op Croagunk.. Tyler grijnsde weer kort waarna hij Levy aan keek. 'Oké, hij ziet er goed verzorgd uit,' complimenteerde Levy Tyler. ''Dankje, jou Kecleon ziet er ook goed uit,'' grijnsde hij... 'Laten we onze eerste aanval doen..kecleon! Stealth rock!' Er begonnen stenen richting de veld te vliegen. Oh nee! Steeds bij het wisselen van Pokémon zouden ze nu pijn krijgen. Bij Croagunk zou het niet heel veel doen, daar zou 6.25% van zijn Hp omlaag gaan. Maar dat maakte niet uit omdat Croagunk nog niet was gewisseld. En dat zou hij niet gelijk doen. Maar bij beide Ralts en Buizel zou er 12.5% van de HP af gaan wat wel wat meer was.. ''Slim,'' grijnsde Tyler. Tyler kon zien waarom Levy de eerste Gym badge had kunnen winnen. HIj dacht slim na over het gevecht, al had hij nog maar 1 zet gedaan.. ''Croagunk.. Gebruik je Gif angel aanval!'' Paarse gif angels vlogen naar Kecleon toen..

~ Dat bedoelde ik niet, gewoon eerste die Pokémon in zet ~
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 9:39 am

Levy keek gefocust naar tyler.. Welke aanval zou hij gebruiken? Croagunk was namelijk een vecht type en een poison type. 2 keer effectief op Levy zijn pokémon. Misschien had hij beter zijn trapinch in kunnen zetten, hoewel kecleon nu goed gebruik kon maken van stealth rock. Levy koos toch maar voor kecleon. Zou raar zijn als hij nu ineens in zou gaan wisselen. Levy hoorde wat tyler terug zei over kecleon. "Dankje.." Zei Levy. Er verscheen een grijns op levy zijn gezicht. Tyler zei "Slim" tegen levy. "Nogmaals, dankje." Zei Levy. Levy dacht na. Eindelijk iemand die hem een compliment gaf. Opeens ging Tyler in de aanval. "Gif angel!" Hoorde Levy. "Poison.." Levy keek naar de croagunk. "Kecleon! Fury swipes!" Riep Levy. Kecleon knikte en probeerde een paar van de gif angels weg te meppen. Helaas. Veel van de gif angels raakten kecleon. Levy had geluk gehad. Hij werd niet gepoisont. Dat zou fataal kunnen zijn voor kecleon. "Oké! Kecleon! It's your turn! Uh..bind?" Levy wist nog niet zoveel van kecleon zijn moves, en vooral niet doordat croagunk 2 van kecleon zijn moves aan kon. Thief en faint attack. "Nu!" Zei levy. Kecleon knikte en ging op in de natuur. Kecleon sloop naar croagunk toe en deed vanachter een bind attack. Hopelijk was het raak. Levy keek geconcentreerd naar de battle. Kecleon was een van de weinige pokémon die bijna onzichtbaar konden worden. Alleen Kecleon zijn streep was nog te zien, maar een streep vinden was moeilijker dan kecleon hemzelf.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 9:56 am

'Kecleon! Fury swipes!' riep Levy. Kecleon begon met het weg meppen van de gif angels, maar jammer voor hem lukte het niet goed. Veel van de gif angels raakte de kecleon, maar het waren niet genoeg om de kecleon te vergiftigen. 'Oké! Kecleon! It's your turn! Uh..bind? Nu!' zei levy. De Keckleon knikte waarna hij opging in de natuur. Hij was nu compleet ontzichtbaar, op zijn streep na. Tyler bekeek de streep aandachtig. Hij had al eens geleerd dat je de streep kon blijven zien, en het was dus handig voor in het gevecht. Even raakte hij de streep kwijt waarna hij hem weer zag. ''Croagunk kijkt uit! Achter je!'' riep Tyler. Maar het was al te laat. De Bind aanval was al raak. ''Hmm,'' mompelde Tyler.. Croagunk zat nu gevangen en kon geen Mud-slap doen, ook kon hij geen Focus Blast, Poison Jab en Focus Punch doen. ''Uh..'' Al snel bedacht Tyler zich wat. ''Croagunk, gebruik weer je Gif angel!'' riep Tyler snel. De Croagunk opende zijn mond en gif angels vlogen richting de tong van de Kecleon. Het was moeilijk om te ontwijken omdat hij zo dichtbij stond. En als hij weg sprong kon hij de tong niet mee bewegen. ''En als je los komt gebruik je Gif stoot!'' De Craogunk knikte. Zijn poot begon alvast paars te gloeien, klaar om op elk moment aan te vallen..
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 10:20 am

"Goedzo kecleon!" Riep Levy hem toe. Levy wist dat het moeilijk was om alleen een streep in de gaten te houden. Hij zou je zo ontsnappen uit het oog. Levy had gekeken hoe tyler de streep aandacht had bekeken. Toch nog best goed opgelet. Tyler riep "Croagunk kijkt uit! Achter je!". Levy had dus langzaam gezien hoe zijn aanval raak werd. "Yeah.." Zei levy met een grijns. Het was te laat voor croagunk, en hij zat vast door de bind van kecleon en zijn tong. Tyler leek zich ergens van te bedenken en riep croagunk om een gif angel te doen. "Oh..ow.." Levy slikte. De tong van kecleon werd gebombardeerd. De tong van kecleon trok hij terug voordat de gif stoot er aan kwam. "Helaas zijn 3 poison aanvallen achter elkaar op een kecleon niet zo effectief.." Zei Levy grijnzend. Levy dacht aan Kecleon zijn ability. Hij kon best de gif stoot opvangen, dus nam Levy het risico. "kecleon! Lick!" Riep Levy. Kecleon schoot naar voren en viel aan met een lick, toen croagunk zijn gif stoot had afgevuurd. Kecleon kreeg eerst de schade van de gif stoot, en toen hij recht voor croagunk stond, deed hij een lick. Hopend op een paralyze. "Loop nu terug, croagunk heeft heel veel fysieke aanvallen!" Zei Levy. Kecleon werd onzichtbaar en liep terug waar hij eerst stond. Hopelijk was de lick nog raak.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 10:45 am

'Helaas zijn 3 poison aanvallen achter elkaar op een kecleon niet zo effectief..' zei Levy grijnzend. Levy had inderdaad gelijk, Tyler Croagunk 2x een Poison Sting aanval laten doen en daarna een gif stoot aanval. De aanvallen waren wel sterk maar niet zo erg op een Kecleon. Maar dit was het best wat ze konden doen. Een Poison sting aanval was het enige wat hij met zijn mond en niet met zijn handen afschoot van de aanvallen die hij bezat. En een gif stoot aanval laadde het snelste op zodat er meer kans was dat het raak was. 'Kecleon! Lick!' riep Levy al snel. De twee aanvallen schoten naar voren. Eerst raakte Croagunk zijn aanval, maar Kecleon viel al snel aan met zijn lick. De aanval was raak, ze stonden te dicht bij om het goed te kunnen ontwijken maar jammer genoeg voor keckleon was Croagunk niet Paralyzed zodat hij nogsteeds rond kon lopen. ''Laten we door gaan met een aanval!'' riep Tyler terwijl hij naar Kecleon keek die weg liep. ''We gaan een verre afstand aanval gebruiken die weel wat doet,'' riep Tyler daarna. ''Gebruik je Focus Blast!'' De Croagunk zette zijn armpjes bij elkaar en er verscheen een wit/blauwe bal er tussen. Even grijnsde de Croagunk gemeen. ''Sla de aanval naar voren met een Gif stoot aanval!'' riep Tyler. De Croagunk knikte. Zijn poot gloeide paars en hij sloeg de bal zodat hij op een grote snelheid naar voren schoot. Verder zat er een paarse laagje om de Focus Blast..
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 11:35 am

Levy keek glimlachend naar het gevecht. Een van de weinige keren dat Levy echt goed wist wat hij deed. De croagunk was best sterk, maar kecleon was ook aardig sterk. Levy zag wat er gebeurde. De gif stoot en de lick raakten allebei. Kecleon had helaas geen geluk met de paralyze. Croagunk werd gelukkig wel geraakt, wat wat damage deed. Helaas niet veel, omdat lick niet zo'n sterke aanval was. Levy zijn kecleon zat nu weer op de plek, zoals Levy had gevraagd. Tyler riep dat ze door moesten gaan met de aanval, en levy hoorde dat. Wat voerde hij in zijn schild. Nog een poison aanval. Nee. Levy wist dat Tyler niet nóg een poison aanval zou afvuren. Het was deze keer een vecht move. Een sterke focus blast. Helaas voor de croagunk was focus blast niet zo effectief op kecleon, door zijn ability. Kecleon was nu een poison type, door alle poison aanvallen. Vecht is niet effectief op poison, maar toch zou het wel wat damage doen. Tyler riep dat croagunk een gif stoot op de focus blast moest doen om hem naar kecleon toe te slaan. Croagunk zijn poot gloeide paars en hij schoot de focus blast af, richting kecleon. Er zat ook een paars laagje op de focus blast, waarschijnlijk van de gif stoot. "Kecleon! Faint attack!" Riep Levy. Kecleon knikte en sloeg toe op de focus blast. Een kleine explosie bij kecleon was te zien, omdat hij een stuk vernietigd had. Door de explosie en een kleine schade van de focus blast had hij dus best wel wat schade opgelopen. Maar het was nog niet genoeg om kecleon K.O. te krijgen. "Kecleon, word weer onzichtbaar!" Zei levy glimlachend. Kecleon werd onzichtbaar, behalve natuurlijk zijn streep. "En dan nu, sla uit het niets toe..met faint attack!" Riep Levy. Faint attack was dan wel niet zo sterk..en een goeie move tegen croagunk, maar sinds faint attack niet kan missen moest croagunk het vernietigen. En tja, dat zou moeilijk gaan als je je tegenstander niet zo goed kunt zien.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 11:57 am

'Kecleon! Faint attack!' riep Levy. Tyler keek kalm naar de aanval toen hem wat te binnen schoot. Kecleon had een apparte ability. Hij kon namelijk in elke Type veranderen. In elke Type aanval die de tegenstander gebruikte. ''Hmpf..'' Ze moesten de aanval geluik hebben afgevuurd. Dan zou er meer kans zijn dat de aanval een grote damange had gedaan. Want nu zou dat sowieso niet gaan.. Misschien kon hij Mud-Slap gebruiken? Nee, dan werd Kecleon gewoon een grond type en vecht deed ook weinig schade bij grond,Kort keek Tyler naar Levy, deze wist wel wat hij deed! Al snel keek hij weer naar Kecleon. De sloeg de Focus Blast. Een kleine explosie was te zien zodat de Kecleon weer wat schade kreeg maar het was niet genoeg om de Kecleon uit te schakelen. 'Kecleon, word weer onzichtbaar!' zei levy glimlachend. Kecleon werd onzichtbaar, behalve zijn streep natuurlijk, deze was nog steeds te zien. ''Let goed op de streep,'' grijnsde Tyler. Tyler bleef naar de streep kijken, maar net als de keer daarvoor raakte hij de streep kwijt. Croagunk daarin tegen bleef de streep volgen totdat hij stopte. 'En dan nu, sla uit het niets toe..met faint attack!' riep Levy. Tyler bleef even zoeken naar de streep maar Croagunk was alweer geraakt. Hij ademde even diep in en uit maar keek al snel naar de plek waar de Kecleon eerder stond. Dit zou zijn kans zijn, maar als zijn Trainer geen bevel gaf kon hij niks doen. Even keek de Croagunk nara zijn trainer die de streep nogsteeds aan het zoeken was. ''Cro.. Croagunk!'' hoorde je de Croagunk zeggen en hij wees naar de streep. ''Dankje Croagunk,'' zei Tyler. ''Gebruik nu je Focus slag!'' De Croagunk knikte waarna hij zich afzette aan de grond. Zijn poot gloeide vel wit en hij sloeg met zijn Focus slag richting de Kecleon die heel dichtbij stond omdat hij net een faint attack had gedaan.
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 1:01 pm

Levy zag dat hij het tyler lastig begon te maken. Waarschijnlijk schoot het hem nu pas te binnen dat kecleon een soort speciaal ability had. Misschien had kecleon wel niet zo'n goeie stats, maar zijn ability liet echt zien dat er wat power in zat. Nadat Levy had gezegd dat kecleon onzichtbaar moest worden en zijn faint attack had gebruikt moesten tyler en croagunk de streep goed in de gaten houden. Tyler leek de streep kwijt te zijn, maar croagunk zag hem nog zo te zien. Helaas voor croagunk werd hij geraakt. Levy glimlachte weer. "Yeah! Good work, buddy!" Levy keek naar kecleon, die nog onzichtbaar was. Hopelijk konden ze hem nog niet zien.. Te laat. Daar ging het al. Croagunk liet zijn trainer de streep zien, en daardoor kwamen ze op een kleine voordeel. Levy hoorde tyler croagunk bedanken. "Goed..je hebt hem gevonden.." Zei Levy grijnzend. "Kecleon, word maar weer zichtbaar!" Riep levy. Kecleon knikte en werd weer zichtbaar. Tyler had een bevel gegeven aan croagunk. Focus punch. Levy berekende de schade. Neutrale schade, aangezien kecleon nu een fighting type was door de focus blast. Kecleon werd hard geraakt door de focus slag. Hij kon de aanval echt niet meer tegenhouden of ontwijken. Je zou een focus punch kunnen stoppen door aan te vallen..maar daar moest je wel heel snel voor zijn. "Oké..daar had je me.." Zei Levy. Kecleon stond moeilijk op en keek naar Levy. "Het is tijd om deze battle af te ronden.." Zei levy. Levy wist dat kecleon het niet meer lang kon volhouden, en al heel veel gedaan had. Waardoor croagunk al best verzwakt was, en stealth rock opgezet werd. "It's time to release your power! Kecleon!" Riep Levy. Levy kwam al niet verder of kecleon wist wat hij moest doen. Kecleon schoot een psybeam af, uit het niets. "Woah..that's new.." Levy keek met een open mond naar kecleon zijn psybeam. Het was niet zo sterk als een gewone psybeam, maar zou toch wel schade kunnen aanbrengen als hij zou raken. Ondertussen was de psybeam bijna bij croagunk aangekomen.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 1:31 pm

De Kecleon werd hard geraakt. Tyler keek even blij naar de Kecleon, gelukkig. Het had wel wat damange gedaan al waren ze beide 'vecht' type. 'Het is tijd om deze battle af te ronden..' Tyler knikte kort, Croagunk zou het ook niet meer heel lang kunnen volhouden. Hij was al heel vaak achter elkaar geraakt zodat er steeds meer pijn bij kwam. Het zou niet lang uren voordat de Croagunk uitgeschakeld was. Maar Tyler was niet van plan om de Croagunk meteen terug te roepen. Want als Tyler de Croagunk later dan opnieuw wou inzetten, zou hij shade ontvangen van de stealth rock. 'It's time to release your power! Kecleon!' riep Levy. Power? Hadden ze een speciale aanval achter de rug gehouden? Levy was nog niet klaar met praten toen de Kecleon een Psybeam af schoot. 'Woah..that's new..' Tyler grijnsde, kort.. Het viel Tyler nu pas op dat Levy de hele tijd engelse woordje in zijn zinnen gebruikte. De Kecleon schoot snel richting de Croagunk.. Croagunk probeerde te ontwijken maar het was te laat. Croagunk werd hard geraakt en vloog naar achteren. ''Croagunk?'' Tyler keek de Cragounk even bezorgd aan. Maar hij stond al op. Hij ademde snel in en uit, het was duidelijk te merken dat de Croagunk heel moe was. ''Croagunk, gebruik je Focus Blast aanval maar!'' Tyler wees naar voren.. De Croagunk knikte en deed zijn handen bij elkaar. Een witte bal werd gevormd. Deze gooide de Croagunk naar de Kecleon toe..
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 2:19 pm

Levy zag dat Tyler een tijdje aan het nadenken was, maar toen even knikte wanneer levy had gezegd dat hij de battle ging afronden. En inderdaad kon croagunk het bijna net zo slecht volhouden als kecleon. Beiden waren vermoeid, en bijna uitgeschakeld. Het kon niet meer lang duren of iemand ging de final klap uitdelen. Levy zou kecleon nu niet meer gaan uitswitchen. Dat had geen nut. Als hij weer terug zou komen, zou hij zowiezo meteen fainten. Levy concentreerde zich nu op de psy beam. Daar ging het. Hij zag tyler kort grijnzen, maar de grijns verging ook meteen. Levy zag ook dat de croagunk probeerde te ontwijken..maar tevergeefs. Geraakt door de psybeam! Hij vloog naar achter, en tyler had bezorgd naar croagunk gekeken. Levy zag, net als tyler dat de croagunk heel moe was. "Hmm.." Zei Levy toen de croagunk niet uitgeschakeld was. "Naja.." Levy wachtte af wat Tyler ging doen. Tyler riep hem om een focus blast te doen, en hij wees naar voren. Daar ging het. Croagunk lanceerde een focus blast met zijn handen en het ging richting kecleon. Dat ging mis.. Met een snelheid werd de focus blast in kecleon gevuurd. Kecleon vloog achteruit, tegen een boom aan. Zijn ogen waren dicht. Hij was uitgeschakeld. "Well done, kecleon.." Zei levy zacht. Levy keerde kecleon terug en keek toen naar tyler. "Oké, je hebt van kecleon gewonnen. That doesn't mean you're there already." Levy deed weer een engels zinnetje. Dat vond hij lol. Meteen na het engelse zinnetje pakte levy een pokéball tevoorschijn. "Daar gaat 'ie! Treecko! Kom er maar uit!" Riep Levy. Uit Levy zijn pokéball kwam treecko tevoorschijn. "Yeah! Begin de aanval maar met een pound!" Riep Levy. Treecko rende naar voren en deed meteen zijn pound, met volle snelheid. Treecko was heel fit, op dit moment.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 2:33 pm

Op een hoge snelheid vloog de Focus Blast richting de Kecleon. De Kecleon werd geraakt en vloog achteruit, tegen een boom aan. Zijn ogen vielen dicht en het was meteen te zien dat de Kecleon uitgeschakeld was. ''Yeay!'' Riep Tyler blij terwijl hij naar zijn Croagunk keek. Deze leek ook blij te zijn maar liet het niet zo erg veel merken als Tyler. De Kecleon verdween met een rode straal.. 'Oké, je hebt van kecleon gewonnen. That doesn't mean you're there already.' En daar ging het weer met zijn Engelse zinnetje. Aan de ene kant vond hij het wel leuk, zelf vond Tyler Engels leuker klinken dan Nederlands. Maar dat was zijn mening.. 'Daar gaat 'ie! Treecko! Kom er maar uit!' riep Levy terwijl hij de Pokéball de lucht in wierp. Een treecko kwam tevoorschijn en gelijk begonnen ze met de aanval. Dit keer was de aanvl een Pound aanval. Een normal aanval dus. De Treecko schoot zijn kant op. Het slimste zou zijn om een tegen aanval in te vuren.. ''Croagunk, gebruik je Gif stoot aanval!'' riep Tyler luid. Een gif aanval was in het voordeel bij de Treecko. Als Levy voor de Trapinch had gekozen zou Tyler niet in de voordeel zijn geweest, maar Levy wist vast wel wat hij deed. Croagunk zijn poot begon paars te gloeien, daarna schoot hij richting de treecko en sloeg richting de Treecko..

~ Jij mag van beide aanvallen bepalen of ze raak zijn ~
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 2:47 pm

"Hmm.." Levy keek naar tyler die juichte. Croagunk was waarschijnlijk wel blij, maar liet het niet merken. Tja, croagunks waren nou eenmaal wat andere pokémon dan je normaal ziet. Ze zagen er opzich wel grappig uit. Levy keek aandachtig naar wat de croagunk zou doen. Wat..? De croagunk moest zich eigen verdedigen, dus zou hij misschien een veredigings aanval doen of een ontwijk aanval? Levy wist het niet, en hij wachtte af. Opeens zag hij het. De meesten zouden denken dat Levy wist wat hij deed, maar eigenlijk op dit moment niet. Hij dacht nu alleen aan wat Treecko moest doen. Ookal was hij in het nadeel. Als levy trapinch had in gezet dan zou er toch niks speciaals gebeuren, sinds trapinch alleen dig als grond move kende. Opeens zag Levy dat de croagunk een gif stoot deed. Dat was een krachtige aanval, maar Levy was voorbereid. De croagunk zou uitgeput moeten zijn, misschien was zijn speed wel niet zo snel als in het begin. "Treecko, ga er onder door!" Riep Levy. Treecko gebruikte zijn speed en probeerde zijn lichaam wat naar onder te laten gaan. Treecko nét onder de gif stoot door, richting croagunk. "Goed werk, treecko!" Riep Levy langs de kant. Croagunk kreeg wat damage van de pound. Helaas voor treecko had hij toch wat schade gekregen, en was dus niet helemaal langs de gif stoot gekomen. Treecko keek naar zijn arm en wreef met zijn hand over.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 2:54 pm

De Treecko rende op een grote snelheid richting de Croagunk. En Croagunk deed precies hetelfde. Beide waren ze klaar om aan te vallen en dat deden ze ook. Treecko schoot er net onder door, maar was iets te laat. Hij was een beetje geraakt. Maar Croagunk was vollop geraakt. De Cragounk vloog vloog de lucht in door de Pound aanval. Snel daarna landde hij met een grote plof op de grond. Hij had zijn ogen gesloten en was duidelijk te zien uitgeschakeld. ''Maar 1 aanval,'' mompelde Tyler waarna hij de Croagunk terug liet keren. ''Ik kies jou.. Ralts!'' Tyler pakte de Pokébal van de Ralts erbij en gooide hem de lucht in. De Ralts kwam al snel tevoorschijn. Ralts was niet echt in de voordeel bij Treecko, wat Buizel wel was met behulp van zijn IJs slag. Maar het zou slimmer zijn om Buizel tegen zijn laatste Pokémon Trapinch te laten vechten.. Raltskeek net heen en weer toen hij pijn leed van de stealth Rock. De aanval deed damange bij hem.. ''Oja,'' sprak Tyler kort. De Stealth rock haalde wat damange weg maar stopte al snel. Nu zou de Stealth rock pas weer in werking gaan als hij Bioze in zou zetten. ''Okeey Ralts.. We beginnen met een Teleport!'' riep Tyler luid. De Ralts teleporteerde snel heen en weer en kwam uiteindelijk achter de Treecko. ''En we vallen nu aan met een Verwarring aanval!'' De Ralts knikte. Zijn ogen gloeide roze en hij schoot richting Treecko..
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimema aug 16, 2010 3:41 pm

"Sweet!" Levy keek naar treecko en stak zijn hand omhoog. Duim van de hand ging omhoog, als een compliment. Treecko knikte heftig. Zo te zien was croagunk inderdaad uitgeschakeld. "Mooi..wat zou zijn volgende pokémon zijn?" Levy keek naar treecko. Treecko deed zijn schouders omhoog dat hij het niet wist. Levy hoorde achi wat mompelen, maar kon het niet goed verstaan. "Hmm.." Levy wachtte. Tyler keerde zijn croagunk terug en pakte een andere pokéball erbij. Hij liet ralts er uit komen. "Ok..geen buizel dus.." Mompelde Levy. "Naja, we proberen dit dan maar." Zei Levy. Sinds ze nu allebei neutrale damage gingen dealen, moest Levy proberen om ralts toch te verslaan. Dan zou Levy voor staan. "Oké, stealth rock, doe je werk!" Riep Levy. Levy grijnsde bij het zien dat ralts damage kreeg van stealth rock. "Nice one.." Zei Levy die naar de pokéball van kecleon keek. Hij hoorde tyler wat zeggen over een..teleport attack? Dat was toch dat de pokémon verdween, en naar een plek werd geteleporteerd? Ja. Levy had het goed. "Net als kecleon zijn onzichtbaarheid..maar dan sneller!" Zei Levy opgewekt. Opeens stond de ralts achter treeecko. "Neee!" Riep Levy. "Pound, snel!" Riep Levy. Treecko deed een pound, maar ondertussen werd hij geconfused. Hij werd een beetje dizzy, hoewel hij nog wel met zijn pound naar ralts schoot. Levy hoopte dat deze aanval dan tenminste raak zou zijn. De confuse kon fataal worden voor de treecko.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimedi aug 17, 2010 4:17 am

'Neee!' riep Levy. "Pound, snel! Riep Levy snel daarna. De Treecko gebruikte snel zijn Pound aanval maar hij was geraakt door de Confusion en hij was nu verward. Tyler grijnsde, dit was de eerste keer dat iemand er verward van raakte. Maar jammer genoeg, stond de Treecko zo dicht bij dat zijn aanval ook raak was. De Ralts werd geraakt en wankelde wat naar achteren waarna hij weer goed ging staan. ''Okeey Ralts, we gaan door met de aanval!'' zei Tyler nog niet wetend welke aanval het slimst zou zijn om af te vuren. ''Gebruik je Magische Blad aanval!'' riep hij snel daarna. De Ralts knikte en sloot zijn ogen. Bij het openen van de ogen verscheen er een groene gloed om zijn ogen. Hij wees met zijn vingers naar de Treecko en al snel verschenen er een aantal magische bladeren die naar Treecko toe schoten. Magiscehe blad was een aanval die je niet kon ontwijken, daarom was het zo leuk om te gebruiken. Jammer genoeg was de Type van de aanval Grass. Net als Treecko zodat de aanval niet zo heel veel schade zou gaan doen.
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimedi aug 17, 2010 2:07 pm

Levy keek somber naar treecko. Hij zat nog steeds in confusion, en wankelde heen en weer. "Komop treecko!" Riep levy. "Je kan me nu niet in de steek laten.." Levy keek naar treecko. Hij luisterde niet, en viel zichzelf aan. Meteen daarna hoorde Levy tyler wat zeggen over een magische blad. "Dit gaat mis.." Levy keek nog een keer naar treecko. "Wankel zo veel als je kunt.." Zei Levy droog. Hij wist niks anders. Treecko luisterde niet, maar wankelde zowiezo heel veel. Net niet genoeg om om te vallen, maar het zou toch niet helpen. Magische blad was niet te ontwijken, en treecko zou op dit moment geen tegen aanval kunnen starten. "Dan maar aanvallen.." Levy sloot zijn ogen en probeerde een te worden met treecko. Hij probeerde zeg maar contact te krijgen met zijn starter. Het werkte niet goed, maar treecko raakte alweer wat in balans. "Komop.." Levy wachtte op treecko. Treecko stond ineens weer stil. "Yeah! Treecko snapped out of confusion!" Riep Levy blij. Treecko grijnsde en stak zijn duim op naar Levy. Hij was klaar om terug te aanvallen naar ralts. "Treecko..absorb!!" Riep Levy. Treecko knikte bij het horen van het bevel en sprintte naar ralts toe. Treecko nam een diepe hap lucht tijdens het sprinten en deed een absorb naar de ralts toe. De groene/gele bolletjes vlogen naar ralts toe, hopend dat het raak zou zijn. Treecko stapte langzaam terug naar levy, en ging in verdedigingspositie staan.
Tyler

Tyler

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimedi aug 17, 2010 2:22 pm

De Magische bladeren vlogen op de Treecko af. Levy riep vele dingen naar zijn Treecko, maar jammer genoeg luisterde de Treecko niet. De Treecko bleef verward heen en weer strompelen tot de aanval hem raakte. NIet snel daar na kwam de Treecko uit zijn verwarde status. 'Treecko.. absorb!'' riep Levy gelijk. De Treecko gehoorzaamde nu hij het kon, wel. Hij schoot richting de ralts toe, klaar om zijn absorb te gebruiken. Absorb was een aanval die wat HP van de tegenstander afpakte. De HP die hij afpakte zou bij Treecko er bij komen zodat hij weer wat meer 'genezen' zou zijn.. De groene bolletjes cirkelde om de Ralts heen waarna de bolletjes hem aanraakte. Bij het aanraken kwam er HP een beetje in zodat deze terug zou gaan naar de Treecko. ''Gaat het Ralts?'' de Ralts knikte kort waarna hij weer naar de Treecko keek. ''We gaan door met aanvallen,'' grijnsde Tyler kort.. Wat zou hij nu moeten doen, een Magische blad aanval net als ervoor of een verwarring aanval? Kort dacht Tyler na over wat hij zou doen toen hij het besloot. ''Gebruik je verwarring aanval, op de steen!'' De steen begon te vliegen, deze gooide hij voor de Treecko om zijn aandacht te 'krijgen'. ''En nu op Treecko,'' grijnsde Tyler. Al snel viel de Ralts de Treecko aan met zijn Verwarring..

Spoiler:
~ Eigenlijk zijn in Anime, absorb 2 rode stralen Wink Daar kom ik ook net achter ='D ~
Levy

Levy

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitimedi aug 17, 2010 3:13 pm

(Ik dacht ff aan de game, btw Bioze=Buizel?)

Levy keek naar ralts. Hij werd geraakt! Dat betekende dat Treecko er HP bij zou krijgen. Dat was best handig. Aanval en Hp terug winnen in een. Opeens zag Levy wat ralts ging doen. Ralts deed een verwarring..Op een steen? Levy keek raar op. Oh.. De steen vloog naar treecko! "Treecko! Sla hem weg met pound, terug naar ralts toe!" Riep Levy. Treecko knikte en sprong naar de steen toe, en sloeg hem terug naar ralts. Dat lukte aardig. Nou alleen nog de steen raak te zien te krijgen. Levy dacht even dat het over was, maar nee. Opeens deed de ralts er achteraan nog een verwarrings aanval, zoals tyler al had geroepen. "Neee!" Riep Levy naar treecko. "Als we toch geraakt worden, kunnen we net zo goed alvast aanvallen.." Levy keek naar treecko. "Geef alles in deze quick attack!" Riep Levy. Treecko knikte. Een 2de confusion zou niet makkelijk te overleven zijn, dus gingen ze voor de fysieke klap. Treecko werd ondertussen geconfused, maar stopte niet. Dat was pas wilskracht. Treecko sprong in zijn quick attack naar ralts toe. De quick attack ging zo snel, dat de confusion nog maar amper effect kreeg. Jammer genoeg zou treecko zometeen toch wel het effect gaan voelen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Strategie en training!   Strategie en training! Icon_minitime

Strategie en training!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training
» Training..
» Training..
» Training voor Kio
» Training in Summer Green!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum