Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Training in Summer Green!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 21
Leeftijd : 28
Registration date : 09-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Trainer
Team:

Training in Summer Green! Empty
BerichtOnderwerp: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimevr aug 13, 2010 5:21 am

'Eindelijk' Dacht Sora, 'Eindelijk! Ik ben eindelijk weg van Lough River en mijn stomme rivaal!' Sora rolde geïrriteert met haar ogen en sprong over een omgehakte boomstam heen. Ze landde nog maar net goed in het gras, 'Ik wil geen zere benen krijgen, dank je wel,' Voegde zij toe aan haar gedachten. Ze had gehoopt dat er wat Pokémon te zien waren, ze moest haar nieuw gevangen Pokémon, Ledyba, trainen, ook voor de eerste gym die plaatsvond in Chimber Town. Van een gevecht met wilde Yanma had Sora al veel goede en sterke aanvallen gezien van Ledyba, die ze zeker in de gym kon gebruiken. En niet te min, Ledyba evolueerde tot Ledian, Ledian zijn prachtige en sterke insect Pokémon, zo'n Pokémon wilde ze altijd al hebben. Sora kneep eventjes haar ogen dicht toen ze naar de lucht wilde kijken, natuurlijk werd ze makkelijk verblind door de zon. Sora schudde met haar hoofd en liep rustig verder totdat ze een Starly voorbij zag komen. ''Star, Starly!'' Sprak de vogel. Een Pokédex was nu wel handig voor Sora, die haalde ze erbij en zocht de informatie op over de Starly.

Starly is een spreeuw Pokémon. Starly komen in grote groepen samen. Als hij alleen is, is hij moeilijk te spotten. Ondanks dat hij klein is, kan hij hard met zijn vleugels slaan. Zijn gefluit is ver te horen.

Sora glimlachtte en pakte de Pokébal van Ledyba en gooide die. De vijfstippen insect Pokémon kwam tevoorschijn en de Starly hielt halt omdat de Ledyba hem tegenhielt. ''Star!'' Sprak de Starly opnieuw, dit keer een beetje bozer. ''Laat hem nergens naartoe gaan Ledyba, doe je Comeet Slag!'' Ledyba knikte en begon met zijn vele poten te slaan naar Starly, alleen twee van de vijf slagen raakten jammer genoeg. De Starly vloog op en liet zijn vleugels gloeien, klaar voor een vleugelaanval. ''Ontwijk 'em en gebruik je Donderslag!'' Maar de aanval van Starly kwam te snel, het gaf Ledyba veel schade, maar één klap zou niet voldoende zijn om hem uit te schakelen. Ledyba volgde zijn bevel op en sloeg opnieuw naar de Starly, dit keer met Donderslag. Starly deed zijn best om de aanval te ontwijk, maar Ledyba sloeg toen met een andere poot die ook de Donderslag bezat waardood de Starly toch nog geraakt werd. ''Staar...'' Sprak de Starly zwakjes toen hij op de grond viel, hij stond niet meer op, wat betekende dat hij niet verder kon. ''Uh..misschien moesten we het ietsjes rustiger aan doen Ledyba,'' Sora wees naar de Starly die moeite had met opstaan, ''Onze schuld,'' Mompelde ze. Sora liep naar een struik toe en plukte wat Oran Bessen totdat ze haar hand perongelijk sneed aan een vieze doorn. De bloed droop van haar hand af en viel op sommige Oran Bessen die ze geplukt had. ''Dat doet pijn,'' Sprak ze, op dat moment kwam Ledyba aangevlogen. ''Sorteer de Oran Bessen uit die niet onder het bloed zitten, ok? Ik ga Starly helpen,'' Ledyba knikte en begon de Oran Bessen uit te sorteren. 'Waarom persé nu?' Dacht Sora toen ze naar haar hand keek en toen voorzichtig de Starly op pakte die bewusteloos was van het gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neji

Neji

Man Aantal berichten : 31
Leeftijd : 34
Registration date : 12-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: Student Ranger
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimevr aug 13, 2010 8:01 am

Neji was eindelijk na een aantal dagen reizen eindelijk in het midden gekomen van Utah. Hij was er blij mee, want de plaats waar de eerste gym was gevestigd, bevond zich hier ergens in de buurt. De jongen met lang zwart haar keek op zijn Poketch, waarom hij een applicatie had om de kaart van Utah te zien. Op zo’n klein schermpje zou je alleen maar Utah in zijn geheel kunnen zien, maar gelukkig kon hij inzoomen. “Hmm, ik ben die rivier volgens mij net voorbij gegaan, ja…” sprak Neji wat tegen zichzelf terwijl hij de kaart en omgeving bekeek. Na een minuut of twee nam Neji een besluit. “Ik ga gewoon richting die bomen daar, volgens mij is dat de goede richting.” Zo gezegd zo gedaan, dus Neji liep verder. Hij bedacht zich ineens dat zijn Pokémon, Vibrava toch al weer een tijde in zijn bal heeft gezeten. Hij haalde de nestbal van zijn riem en drukte op het knopje, waarna deze los ging. “Vibrrrrava!” klonk er ineens met wat gezoem. De vleugels van Vibrava maakten best wat geluid, maar Neji was er inmiddels gewend aan geraakt. “Heey maatje, ik dacht dat je wel weer even uit je bal wilde. Vlieg maar wat rond en als je een stad ziet, kun je mij daar wel heen leiden.” zei Neji, terwijl hij de bal weer opborg. Vibrava knikte en vloog daarna de lucht in om meer rond te kunnen kijken. Inmiddels was Neji bij de bomen aangekomen en zag hij dat deze gevuld waren met vruchten. Deze waren anders dan de vruchten die hij altijd zag rond om Alp Town, deze waren blauw en rond en sommigen leken net perzikjes. In Alp Town waren alleen maar vruchten, die ze voornamelijk Berries noemden die voornamelijk rood waren en ook heel pittig. De mensen aten ze eigenlijk ook niet gewoon op, gebruikten het alleen maar als ingrediënten om eten meer smaak te geven. Volgens Neji noemden ze het Pomeg en Tomato Berries. Door de verhalen van de Tomato vruchten in Alp Town, durfde Neji de vruchten hier eigenlijk niet te proeven, dus liep Neji verder. Af en toe keek hij de lucht in, kijkend of Vibrava nog wat had gevonden, maar deze vloog gewoon nog rondjes in de lucht boven Neji.

Na een tijdje besloot Vibrava naar beneden te komen om Neji gezelschap te houden en samen liepen ze door het mooie groene bos. Maar toen Neji wat dieper in het bos kwam, zag hij wat leven, en niet gewoon een stel wilde Pokémon. “Vibrava, ga er maar heen en kijk wat het is, ik blijf hier van afstandje kijken. Vibrava knikte en wist precies wat hij moest doen, want dit was de manier van Neji en Vibrava om te kijken of de situatie ‘veilig’ was. Ze gebruikten het vaak, zeker sinds Neji wat had gehoord over een bende die Pokémon steelt. Neji wist er verder niks van, maar bleef onbewust wel op zijn hoede. Inmiddels was Vibrava al bij de persoon aangekomen, die blijkbaar een Ledyba en een Starly bij haar had. Het was duidelijk dat de Ledyba bij haar hoorde, maar de Starly, dat wist Neji zo niet. Vibrava landde bij het meisje en keek geïnteresseerd toe hoe het meisje omging met de Starly. “Viiiii” glimlachte de Libelle-achtige Pokémon, toen hij doorhad dat het meisje de Starly hielp.
Sora

Sora

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimevr aug 13, 2010 8:28 am

Sora pakte haar rugtas en keek eventjes erin voor wat Medicijnen, ze glimlachtte toen ze eindelijk een Potion gevonden had. Maar het duurde eventjes voordat ze hem te pakken kreeg, met haar linkerhand kon ze voorlopig niets, die bloedde maar een eind weg. Als ze niet snel een verbandje vond en naar Chimber Town of Miho Town ging, kon het nog een infectie krijgen. Ze beet op haar lip toen ze eindelijk de Potion had. Sora keerde zich weer tot de Starly en aaide hem eventjes over zijn vleugel die een wond had, de Starly liet zien dat hij in pijn was en Sora trok haar hand terug. 'Dit is niet goed' Dacht ze, ''Je moet eventjes stil houden Starly, de Potion kan wat prikken, maar het zou uiteindelijk toch helpen,'' Sprak ze met haar zachte stem wat de Starly een beetje kalmeerde. Sora glimlachtte, nam de Potion opnieuw in haar hand en begon lichtjes te spuiten op de wonden van Starly. Sommige plaatsen deden wat meer pijn dan de andere, maar de Starly hielt zich zo stil mogelijk. Toen ze eindelijk klaar was borg Sora de Potion weer op en keek ze naar Ledyba die de Oran Bessen uit gesorteert had. ''Hier heen Ledyba,'' Sprak Sora opnieuw. De Ledyba nam de Oran Bessen, die niet onder het bloed zaten, mee naar zijn trainster en de Starly. ''Dank je,'' Sora nam een Oran Bes van Ledyba en wilde hem aan de Starly voeren, maar de Starly weigerde. 'Niet alweer' Dacht Sora, ze keek eventjes naar de Starly die bang bleek te zijn voor de Oran Bes. Sora zuchtte, ''Als je deze Oran Bes op eet zou je je veel beter voelen, ik beloof het,'' Zei Sora die daarna op haar lip beet. Starly opende zijn ogen en keek nog eens naar de Oran Bes, hij nam de bes in zijn snavel en begon hem op te eten. 'Waarom moet ik het steeds uit leggen?' Dacht Sora, maar ze was wel blij dat het eindelijk gelukt was, ze overdreef een beetje met het trainen van haar Ledyba. 'Ik wilde graag een sterke trainer worden, maar ik wil ook goed zijn voor Pokémon, net als een Pokémon Fokker,' Dacht Sora, vlak daarna ontsnapte er een zucht uit haar mond. Ze aaide de Starly over zijn kopje en gaf hem nog een Oran Bes.

Opeens keek ze op, ze hoorde iets en Ledyba scheen het blijkbaar ook te horen. De insect Pokémon dwaalde om zichzelf heen, hij vloog een meter bij zijn trainster vandaan, ging toen weer terug, en keek toen weer in een andere hoek. Plotseling hoorde Sora het dichterbij, ze keek op naar Ledyba, daar zag ze niets. “Viiiii” Sora schrok toen ze eindelijk in de gaten had dat er een andere Pokémon bij hen was. 'Waarom had ik dat niet meteen opgemerkt?' Dacht Sora. Gelukkig kon ze zich inhouden niet om te vallen, ze pakte haar Pokédex om te zien wat voor Pokémon het was. Vibrava is een Vibrerende Pokémon. Vibrava is de geëvolueerde vorm van Trapinch. Met zijn vleugels veroorzaakt hij trillingen die ultrasonische golven uitzenden. Sora knikte, 'Een Vibrava he? Dus ook een Grond en Draak soort als mijn Gabite,' Sora glimlachtte en begon tegen de Vibrava de praten, ''Geïnteresseert in het bekijken hoe ik omga met de Starly zeker?'' Vroeg ze, 'Ja, het is raar om tegen een Pokémon te praten, maar dat doe ik toch altijd,' Sora glimlachtte weer eventjes en Ledyba kwam er dit keer ook bij vliegen. ''Heb je een trainer Vibrava, is hij niet ongerust?'' Vroeg ze toen, het was anders wel raar om een wilde Vibrava te zien.
Neji

Neji

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimeza aug 14, 2010 2:44 am

“Vibrava is van mij, ik heb hem op verkenning gestuurd.” sprak Neji, cool want hij wou niet meteen zijn eigen identiteit vrij geven. Vibrava vloog naar Neji toe en ging op zijn hoofd zitten. “Dit is tot nu toe mijn enige en dus ook sterkste Pokémon. We trekken al zo’n 2 jaar met elkaar op.” Neji aaide Vibrava over zijn hoofd en keek naar de twee Pokémon bij het meisje. “Hmm, die Starly ziet er niet goed uit, maar je hebt er een goede verzorging aan gegeven. Ben je een Breeder?” De andere Pokémon was een Ledyba, een leuke en vrolijke Pokémon vond Neji altijd. In Alp Town trok elk jaar een zwerm Ledyba en Ledian langs, altijd in het voorjaar. Dat was altijd een schouwspel om te zien, vooral bij nacht als de Kever Pokémon de stippen verlichten en in bomen gaan zitten. “Zeg, nu ik toch met je praat, weet jij toevallig de weg naar Chimber Town? Ik wil daar namelijk de eerste gym uitdagen.” Neji bleef steeds naar de Starly staren. Hij was benieuwd wie of wat dat had gedaan. De Starly zag er treurig uit vond Neji en dat gaf Neji een raar gevoel in zijn buik. “Mag ik vragen, weet je toevallig wie of wat dat Starly heeft aangedaan? Ik hoorde toevallig verhalen over een bende die Pokémon steelt, pijn doet en andere criminele dingen doet. Misschien dat Starly ook slachtoffer is van die bende.” sprak Neji, een stuk bezorgder en minder cool dan de eerste keer. Hij vertrouwde het meisje wel, ze zag er in ieder geval niet uit of ze iets akeligs van plan was. Neji had altijd al een soort van band met de natuur en de Pokémon die er in leven. Hij viel eigenlijk nooit echt Pokémon aan zonder toestemming of als het niet nodig was. Soms vroeg hij wel eens of een Pokémon wilde helpen met het trainen van zijn Vibrava en vaak wilden ze dat wel. Maar Neji had eigenlijk nog nooit zomaar Vibrava beveelt om een Pokémon aan te vallen zonder het eerst te vragen.

Vroeger als klein kind dat Neji er altijd over na om later Ranger te worden, zoals zijn Grootvader ook was tot hij overleed. Na een paar jaar had Neji wat meer geleerd over Pokémon Ranger zijn en baalde van het feit dat je eigenlijk maar 1 Pokémon had. Neji wilde altijd graag meerdere Pokémon vrienden maken en hij dacht dat het als Ranger niet mogelijk was. Maar als hij nu die Starly zag, kreeg hij toch kriebels en de gedachten om misschien eventueel toch een Ranger Opleiding te gaan volgen. De natuur en haar bewoners te beschermen leek Neji een nobel en eervolle carrière.

Terwijl hij wat keek en dacht en ondertussen afwachtte op het antwoord van het meisje, vloog Vibrava van Neji’s hoofd en landde hij naast Ledyba. De gele Pokémon hield zijn kopje scheef en bekeek de lieveheersbeestjesachtige Pokémon. Vibrava had de trek nog niet meegemaakt in Alp Town, want Neji en zijn maatje waren toen altijd op reis. Dit is voor Vibrava vast de eerste keer dat hij een Ledyba tegen komt, dacht Neji, terwijl hij keek hoe de twee kennismaakten. Trapinch en Vibrava waren echte woestijn Pokémon. De kans zou dus heel klein zijn dat zij ooit de bosliefhebbende Ledyba of Ledian tegen zouden komen. Maar nu komen ze elkaar tegen en Vibrava vind Ledyba maar reuze interessant.
Sora

Sora

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimeza aug 14, 2010 3:16 am

“Vibrava is van mij, ik heb hem op verkenning gestuurd.” Sprak er plotseling iemand vanachteren. Sora keerde zich tot de persoon waarvan de Vibrava in bezit was en knikte. Sora had nog nooit van een trainer gehoord om echt een Pokémon op verkenning te laten sturen, misschien was er iets in de bossen aan de hand? Om misschien hielt deze jongen en zijn Vibrava erg veel van de natuur. Zo had Sora het namelijk niet helemaal bekeken. Sora was alleen in Utah om niet in de handen te vallen van kidnappers. Zij en haar moeder waren gescheiden van hun huis. Sora had het gevoel dat haar moeder nog ergens in Hoenn was. De Vibrava keerde zich tot zijn trainer en vloog toen naar zijn hoofd toe. “Dit is tot nu toe mijn enige en dus ook sterkste Pokémon. We trekken al zo’n 2 jaar met elkaar op.” Sora knikte, twee jaar was wel lang, nog langer dan dat zij haar Pachirisu en Gabite had, maar moest ze nou echt haar hele verhaal opnieuw gaan vertellen. ''Ik ben pas op reis, ik wilde wel eens andere gebieden zien in plaats van steeds thuis te zitten'' Het was eigenlijks een hele grote leugen wat Sora vertelde, maar ze vertrouwde mensen niet met haar echte levensverhaal, dat kon haar in gevaar brengen en zelfs dat zou ze er niet eens bij zeggen. “Hmm, die Starly ziet er niet goed uit, maar je hebt er een goede verzorging aan gegeven. Ben je een Breeder?” Vroeg de jongen. Sora dacht na, ze was goed in het werk van een Breeder, maar ze wilde ook graag gezien worden als een trainer, ''Zoiets'' Zei ze rustig. Er werd opeens wel een hoop tegen haar gepraat zeg. “Zeg, nu ik toch met je praat, weet jij toevallig de weg naar Chimber Town? Ik wil daar namelijk de eerste gym uitdagen.” Sora knikte, ''Ik wou daar naartoe gaan nadat ik mijn Ledyba wat had getraint, maar zoals je ziet is er niets van terecht gekomen,'' Zei ze en ze keek naar de Starly die nu stilletjes lag te slapen. “Mag ik vragen, weet je toevallig wie of wat dat Starly heeft aangedaan? Ik hoorde toevallig verhalen over een bende die Pokémon steelt, pijn doet en andere criminele dingen doet. Misschien dat Starly ook slachtoffer is van die bende.” Sora knikte, ''Mijn training verliep niet zoals we het wilden en toen raakten we de Starly met Donderslag,'' zei Sora met een zucht, ''Over die criminelen waar je het nu over hebt....dat is Team Fox,'' Zei Sora met een knikje, ja ze wist het nog. ''Nee Starly was geen slachtoffer van die bende, hij was de slachtoffer van een Donderslag van Ledyba,'' Sora had er nu wel erge spijt van dat dit echt moest gebeuren, maarja. ''Maar het is echt mijn fout, ik had Ledyba niet...'' Sora maakte haar zin niet af, ''Starly komt er wel weer bovenop, ik houd hem bij me totdat hij weer helemaal gezond is, om het goed te maken'' Vervolgde ze in een compleet nieuwe zin.

Ondertussen vloog de Vibrava van de jongen naar Sora's Ledyba en hielt zijn kopje scheef wat er eigenlijks wel lief uitzag. Natuurlijk wist Sora wel dat de Vibrava haar Ledyba gewoon aandachtig bekeek. Sora glimlachtte en aaide de Starly over het hoofdje, het kon nog best een tijdje duren voordat hij helemaal genezen was. 'Wat haalde ik me toch in mijn hoofd uit?' Dacht ze, ze kon net zo goed naar een andere plek gaan, zoals een woestijn, daar waren teminste stenen waarmee ze konden trainen. Ze zuchtte en keek weer naar de Vibrava en de Ledyba. Ledyba begroette de Vibrava door zijn armpjes op te houden en vriendelijk te kijken. Sora wilde wel eens weten waarom de Vibrava haar Ledyba zo interessant vond. Toen Sora met haar hand wilde bewegen kwam de pijn terug. Ze keek naar haar gewonde hand, 'Ik was mijn had helemaal vergeten, niet in paniek raken, kalm blijven' Dacht Sora, veel opgedroogde bloed lag al in het gras. Ze keerde zich tot de jongen, ''Er is hiet toevallig niet een beekje vlak bij, of wel soms? Anders ben ik bang dat mijn hand gaat ontsteken als ik niet vlug iets doe,'' Sprak Sora die opstond en de Starly in haar betere hand vasthield.
Neji

Neji

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimeza aug 14, 2010 6:05 am

“Hmm… Team Fox zeg je. Die naam zal ik onthouden, is ook makkelijker nu om het nieuws bij te houden. Bedankt voor de informatie.” Neji vond het niet zo erg dat zij de Starly had verwond, ongelukjes kunnen gebeuren. Het was in ieder geval niet bedoeld en ze nam de verantwoordelijkheid om voor Starly te zorgen. Even werd het gesprek weer onderbroken, omdat beide trainers naar Vibrava en Ledyba keken. Maar al snel ging het gesprek verder. Neji had het nog niet gezien, maar nu het meisje het vertelde, zag hij een nogal gehavende hand. Neji hief snel zijn hand op waaraan de Poketch was bevestigd. Hij ging naar de map applicatie en zoomde flink ik. “Inderdaad, een paar honderd meter verderop naar het zuiden is een beekje. Vibrava en ik zijn er net langs gelopen, dus dat is…ongeveer die kant op.” zei Neji terwijl hij naar een bepaalde doorgang in het bos wees. Gewoon steeds rechtdoor lopen, maar ik neem aan dat je wel iets van een kompas bezit?” Neji deed zijn Poketch weer gewoon op de tijd en keek naar de richting waar het meisje zojuist naar wees. “Vibrava, ik denk dat het tijd is om te gaan. Neem maar afscheid.” Neji keek nog even weer naar het meisje. “Ik zou er wat jodium op doen, dat ontsmet. Bij het Pokémon Center hebben ze dat vast wel. Succes met je hand en het opknappen van Starly. Nogmaals bedankt voor de weg en de naam van de bende. Ik kan nu beter op mijn hoede zijn.” Neji boog licht en nam afscheid. Vibrava vloog ook weer op en volgde Neji.

--- Is uit Topic, maar om te voorkomen dat ik een 1-post- topic maak, hier een extra deel ---

Neji liep verder naar het oosten, richting het midden van Utah. Daar in de buurt moest Chimber Town zijn. Vibrava was inmiddels weer aan het uitrusten in zijn nestbal, dus Neji was alleen. Terwijl hij van de omgeving genoot, keek hij ook af en toe op zijn Poketch of hij wel de goede richting op liep. Ineens zag hij een grijs vlak op de Poketch. “Hmm… dat is Chimber Town toch niet? Wat is dat dan?” Neji besloot te gaan kijken en al snel had hij door wat het voor een gebouw was; Ranger Hoofdgebouw. Dit was het centrum van alle Rangers in Utah. Hier worden de missies uitgedeeld, kan je overal naar toe met een Luchttransport Pokémon en worden bijeenkomsten gehouden. Neji kreeg ineens weer heel erg de drang om Ranger te worden. “Misschien… misschien moet ik het maar gewoon wagen.” Neji haalde diep adem en ging het terrein op van de Ranger Union. Hij liep door de grote glazen draaiduur en zocht naar de receptie. Hij hoefde niet lang te wachten want iemand riep hem al. “Hallo jongeman! Kan ik je helpen?” riep een man vanachter een balie. Neji knikte en liep die kant op. “Zeg het maar jongen, zoek je iemand? Of ben je hier verdwaald? Wat is het?” sprak de receptionist. “Ik kwam hier toevallig, terwijl ik op weg was naar Chimber Town, maar ik wilde eigenlijk altijd al Ranger worden en toen ik hier op stuitte was ik er uit. Ik wil Ranger worden.” zei Neji. De man achter de balie kreeg een glimlach. “Ik dacht al dat ik je niet kende, hahaha. Maar welkom in het Ranger Hoofdgebouw. Ik ben Murph en ik ben de receptionist hier zoals je ziet. Wat leuk dat je Ranger wilt worden, alleen had je daarvoor niet hier hoeven komen. Je moet eest naar de Yuito Academie om daar te gaan leren voor Ranger. Als je goed je best doet haal je het wel. Daarna kun je hier weer komen. Weetje wat! Ik zal een Luchttransport Pokémon voor je regelen. Die brengt je dan naar Yuito toe.” Neji knikte en Murph keek gelijk even in de computer welke vliegende Pokémon er beschikbaar waren. “Ah mooi zo, er is nog een Pidgeot beschikbaar om je naar de Yuito Academie te brengen. Volg mij maar.” Murph kwam achter de balie vandaan en leidde Neji naar buiten via een andere deur. Al snel zag Neji allemaal verschillende Pokémon vrij zitten. Voornamelijk grote Pokémon die konden vliegen. Al snel zag Neji de Pidgeot die hem naar Yuito moest brengen. “Deze Pidgeot gaat jou nar Yuito brengen. Ze weet de weg, dus je hoeft je alleen maar vast te houden. Niet gaan trekken want dan trek je de veren eruit. “ Neji knikte. “Dat is dan alles, hier een brief als bewijs dat je hier bent geweest, voor als ze je niet geloven. Dat gebeurt soms nog wel eens. Dan mag je er nu op gaan zitten en dan brengt deze dame je weg.” Murph gaf de brief en nam afscheid van Neji. De jongen met lang zwart haar borg de brief op en zette zijn tas wat strakker, zodat die er niet van af zou waaien. “Nou Pidgeot, zullen we dan maar gaan?” De Pidgeot knikte en liet Neji op haar rug klimmen. “En daar gaan we!” riep Neji terwijl hij zich goed vast hield. Pidgeot schoot weg en binnen een paar krachtige slagen was Pidgeot al bijna in de wolken. “Weetje wat. Ik laat Vibrava mee vliegen. Dat vind die vast leuk.” Neji haalde de nestbal van zijn riem, liet Vibrava eruit en borg hem weer op. “Hi Vibrava, deze Pidgeot brengt ons naar Yuito, onze nieuwe eindbestemming!”
Sora

Sora

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitimeza aug 14, 2010 6:56 am

“Hmm… Team Fox zeg je. Die naam zal ik onthouden, is ook makkelijker nu om het nieuws bij te houden. Bedankt voor de informatie.” Zei de jongen. Sora knikte, ''Geen probleem, het is altijd goed om iemand op de hoogte te brengen,'' Zei ze terug. De jongen hief zijn hand op om op zijn Pokétch te kijken. “Inderdaad, een paar honderd meter verderop naar het zuiden is een beekje. Vibrava en ik zijn er net langs gelopen, dus dat is…ongeveer die kant op.” De jongen wees naar de plaats waar hij vandaan kwam, maar honderd meter? Sora zuchtte, ''Dan is Chimber Town nog dichterbij,'' Mompelde ze, maar ze was wel dankbaar voor de informatie, ''Gewoon steeds rechtdoor lopen, maar ik neem aan dat je wel iets van een kompas bezit?” Sora knikte, zoiets had ze wel bij ja, toch vond ze het beter om het na te laten kijken door Zuster Joy. “Vibrava, ik denk dat het tijd is om te gaan. Neem maar afscheid.” Sprak de jongen toen naar zijn Pokémon. Sora glimlachtte, 'Misschien heeft hij haast?' Dacht ze. “Ik zou er wat jodium op doen, dat ontsmet. Bij het Pokémon Center hebben ze dat vast wel. Succes met je hand en het opknappen van Starly. Nogmaals bedankt voor de weg en de naam van de bende. Ik kan nu beter op mijn hoede zijn.” Sora knikte opnieuw, ''Geen probleem en Starly geneest wel weer net zoals mijn hand.'' De jongen boog eventjes en nam toen afscheid, Sora zwaaide hem eventjes uit en ging toen opweg naar Chimber Town.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Training in Summer Green!   Training in Summer Green! Icon_minitime

Training in Summer Green!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Summer Green
» Resting in Summer green.
» Training
» Strategie en training!
» Training..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum