"heey, kop op, ik ben er nu toch?, vroeg Sora grinnikend en Roxas keek hem nog met betraande ogen aan en Sora besloot om een stuk te lopen zodat hij wat rustiger zou worden. "ben je al bij het lab geweest?, vroeg Sora en Roxas en zei: "ik was verdwaald dus ik heb nog niet mijn Starter opkunnen halen." en weer keek hij somber uit zijn ogen. "je bent een kneus, het Lab is hier niet zo ver vandaan, en Sora wees naar een pad.
toen besloot Sora zijn Pokémon uit hun Pokéball te halen. een slaperige Chimchar kwam uit zijn bal, die heette Shiro en een Riolu die een beetje verdwaasd om zich heen keek en die heette Kio. "jongens, we zijn in Chimber Town, hier gaan we de badge halen , vertelde Sora aan zijn Pokémon. Sora had een stuk of vier volle Pokéballen en die wilde hij dolgraag aan Professor Barton geven zodat hij weer alleen was met zijn vrienden, Shiro, Kio en Sparky. Suki was erg nieuwsgierig en snuffelde aan Shiro die haar begroette en Kio bleef dichtbij Sora, hij was bang voor Roxas en keek angstig uit zijn oogjes. "hey, Rox, waarom gaan we nu niet meteen naar het lab, ik moet er toch naartoe dus dat maakt niet uit, zei Sora en keek zijn broer aan.