Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 op zoek naar het Lab!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

op zoek naar het Lab! Empty
BerichtOnderwerp: op zoek naar het Lab!   op zoek naar het Lab! Icon_minitimewo maa 23, 2011 10:04 am

een jongen van een jaar of 10 liep door de straten van Chimber Town. hij was verdwaald en kon het lab niet vinden waar hij heen zou moeten. een Pichu met een gespleten oor liep naast hem. "Suki, ik ben zo bang dat we verdwaald zijn, zei Roxas zenuwachtigen keek telkens om zich heen of hij iemand zag die hem de weg kon wijzen. maar blijkbaar was iedereen eten of aan het werk want er was niemand te bekennen. Roxas plofte op het stoepje neer en keek somber naar de grond, hij had hier allang moeten zijn, zijn broer...
uren gingen voorbij en hij begon al aardig trek te krijgen. "pihi, zei Suki en keek hem aan. haar smaragd groene oogjes twinkelde. ze rende ervandoor en zocht naar haar broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

op zoek naar het Lab! Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar het Lab!   op zoek naar het Lab! Icon_minitimewo maa 23, 2011 12:45 pm

Sora liep Chimber Town binnen en keek rond, er was niet veel veranderd behalve dat het Lente was en dat de zon fel scheen. Sparky zijn Pikachu stond naast hem en keek ook rond, op zoek naar een bepaald iemand, de broer van Sora, zijn tweelingbroer om precies te zijn, het was een tijd geleden dat hij zijn broertje had gezien en ze hadden hier afgesproken nadat Rox zijn starter had opgehaald maar hij zag niemand. toen er opeens een Pichu voorbij rende en Sparky herkende het beestje want hij riep haar naar zich toe. tot zijn grote verbazing herkende Sora het beestje deze Pichu was van zijn broer. "Suki?, vroeg Sora en de Pichu keek op.
"Pichu!, zei Suki en sprong op en neer van opwinding. "wat is er?, vroeg Sora ongerust omdat Suki snel op en neer sprong. opeens rende ze ervandoor en Sora en Sparky rende er beduusd achter aan.
wat zou Suki hen willen laten zien? was Roxas gewond of iets ergers? hij moest er niet aandenken dat zijn enige familie wat was overkomen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

op zoek naar het Lab! Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar het Lab!   op zoek naar het Lab! Icon_minitimewo maa 23, 2011 1:48 pm

Roxas zat nog steeds somber op het stoepje en keek met half volgelopen ogen naar het grijze pad. toen hij opeens voetstappen en stemmen hoorde. Suki kwam eerst aan rennen en daarna een Pikachu die hij herkende als Sparky en een jongen! "Sora!, Sparky!, riep Roxas blij en tranen van blijdshap biggelde over zijn wangen.
hij omhelsde Sora stevig en drukte hem zowat plat. "man, je plet me zowat, grinnikte Sora en Roxas liet los.
opeens begon Roxas onbedwingbaar te snikken terwijl hij Sora's hand vasthield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

op zoek naar het Lab! Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar het Lab!   op zoek naar het Lab! Icon_minitimedo maa 24, 2011 12:24 am

"heey, kop op, ik ben er nu toch?, vroeg Sora grinnikend en Roxas keek hem nog met betraande ogen aan en Sora besloot om een stuk te lopen zodat hij wat rustiger zou worden. "ben je al bij het lab geweest?, vroeg Sora en Roxas en zei: "ik was verdwaald dus ik heb nog niet mijn Starter opkunnen halen." en weer keek hij somber uit zijn ogen. "je bent een kneus, het Lab is hier niet zo ver vandaan, en Sora wees naar een pad.
toen besloot Sora zijn Pokémon uit hun Pokéball te halen. een slaperige Chimchar kwam uit zijn bal, die heette Shiro en een Riolu die een beetje verdwaasd om zich heen keek en die heette Kio. "jongens, we zijn in Chimber Town, hier gaan we de badge halen , vertelde Sora aan zijn Pokémon. Sora had een stuk of vier volle Pokéballen en die wilde hij dolgraag aan Professor Barton geven zodat hij weer alleen was met zijn vrienden, Shiro, Kio en Sparky. Suki was erg nieuwsgierig en snuffelde aan Shiro die haar begroette en Kio bleef dichtbij Sora, hij was bang voor Roxas en keek angstig uit zijn oogjes. "hey, Rox, waarom gaan we nu niet meteen naar het lab, ik moet er toch naartoe dus dat maakt niet uit, zei Sora en keek zijn broer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

op zoek naar het Lab! Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar het Lab!   op zoek naar het Lab! Icon_minitimedo maa 24, 2011 12:43 am

Roxas moest grinniken en gaf hem een mep tegen zijn mep tegen schouder. "wil je echt met me mee?, vroeg Roxas en keek zijn broer aan. Sora knikte bevestigend en hij begon te glimlachen. "trouwens is dat de Pokémon dat je van mama hebt gekregen?, vroeg Roxas en keek naar de kleine Riolu. "jup, ik ben haar erg dankbaar dat ze me een van de zeldzaamste Pokémon heeft gegeven, zei Sora en aaide over zijn koppie.
"zullen we gaan? vroeg Roxas en Sora knikte. ze liepen over pad zo naar het lab.

(Topic uit?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





op zoek naar het Lab! Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar het Lab!   op zoek naar het Lab! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
op zoek naar het Lab!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek naar een pokémon
» Op zoek naar een bepaalde pokémon
» Naar de markt.
» Met de boot naar Cannary Island
» Op weg naar chimber town voor mijn eerste gym.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town-
Ga naar: