Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Onderwerp: Op zoek naar een bepaalde pokémon zo aug 08, 2010 5:48 am
Ze stond aan de rand van het bos, Summer Green werd het genoemd. Ze was nog niet zo lang in Utah en wist niet zeker of ze hier wel moest zijn voor de pokémon die ze zocht. Ze haalde diep adem en keek naar het blauw-witte ei in haar armen. Het was beter om dit in haar tas te doen. Met een vloeiende beweging en het ei van de ane naar de andere arm verplaatsend liet ze haar rugzak afgleiden. Raven knielde bij de tas en opende het grootste vak waar haar slaapzak in zat. Ze wikkelde het ei in haar slaapzak en deed het in haar tas. Raven trok de sluiting dicht en klikte de flap vast. Nog even controleerde ze haar pokéballs om er zeker van te zijn dat ze er genoeg bij zich had en niets was verloren voor ze het bos in stapte. Het was een vredig bos en in deze tijd van het jaar waren er vele pokémon die ze kende van de plaats waar ze vandaan kwam. Ze zag zelfs een Standler. Na een lange tijd gelopen te hebben vond ze een open plek die was ontstaan door het omvallen van een boom. Het leek een mooie plek voor een kleine pauze. Raven hees zich op de dikke boomstam die vertikaal over de open plek lag en deed haar rugzak af. Ze klikte de flap los en trok voorzichtig maar snel de opening open. Het ei was nog piekfijn in orde, dat luchtte al op. Na het ei teruggestopt te hebben haalde ze een paar boterhammen tevoorschijn die ze van tevoren al had klaargemaakt en verorberde er één. Ze bedacht zich dat Melody en Sinder misschien ook even wilden eten. Raven maakte twee pokéballs los va haar riem en gooide ze op. Een Aerodactyl verscheen in de lucht en een Lapras voor haar op het mos. Sinder landde naast haar op de boomstam. Gelukkig dat ze speciaal pokévoer had voor beide apart anders had ze kilo's nodig uit de winkel... Ze haalde een zak tevoorschijn en gaf beide pokémon wat van het voer. Ze aten samen tot ze genoeg hadden en Raven alles weer opborg. "Melody, keer terug" ze richtte een pokéball op de Lapras die rood begon te gloeien en vervolgens verdween in de pokéball. "Sinder ik heb je hulp nodig" zei ze terwijl ze opstond. De Aerodactyl knikte en Raven legde hem uit naar wat voor pokémon ze op zoek was. Oppeens werd ze onderbroken door een beweging in de bosjes, een eind verderop. Zag ze daar de omtrekken van een mens?
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon di aug 10, 2010 1:37 am
"Music, time to shine!" riep een blondine, Cynthia, vrolijk uit. Ze zwaaide de ball omhoog met een sierlijke beweging. Een groot hart kwam uit de Pokéball. De ogen van de gedaante in het hart kleurden blauw, even als het hart, en het hart werd verpulverd tot glitters. Daar stond Music, voormalig Pokémon van Charelle, maar nu in het bezit van haar, Cynthia. Een grijns ontstond op haar gezicht. Ze was pas net aangekomen in Utah, maar ze wist dat het hier wel leuk kon worden. Ze pakte een andere ball. "Summer, showtime!" riep ze uit. Ze gooide de ball op dezelfde manier omhoog. De ball opende zich en rozenblaadjes kwamen naar beneden. Tussen hen werd een Vulpix zichtbaar. "Summer, Music," zei ze kalm, "dit is Utah." Ze gebaarde om zich heen, naar de bomen, alles. Music knikte. 'Ik weet het,' sprak ze via haar telepathie. Cynthia knikte. Ja. Natuurlijk. Dat was ze vergeten. Ze haalde diep adem. "Kan je me eens laten zien wat je allemaal kan, Music?" vroeg Cynthia toen. Music knikte. 'Natuurlijk,' klonk Music's vriendelijke stem in Cynthia's hoofd. Haar ogen kleurden blauw en ze deed een verwarring op een steen, die een heel stuk naar achteren schoof. Hierna deed ze een magisch blad, die ze met een psychic zo bestuurde dat ze langzaam door de plek waar ze stonden zweefden, wat er prachtig uit zag. Vervolgens hield ze haar armen voor zich en deed ze een schaduwbal op de steen, die nog een keer naar achteren geschoven werd. Hierna hield ze haar hand omhoog. Vuur kwam om haar hand, maar het stopte al heel snel. 'Oeps..' klonk Music's stem. Schaduwbal, Confusion, Psychic, magisch blad.. En dat was vast niet alles. Music zou het goed doen in Gyms én Contests. Toen ze ineens wat hoorde, zag ze Summer wegschieten. "Summer!" riep ze uit. "Kom mee, Music," zei ze toen, waarna ze achter Summer aanrende. Summer sprong de bosjes in en leek naar iets te kijken. Cynthia sprong er achteraan en zag toen een meisje. Toen deze hun aankeek, stond ze op. "Summer," siste ze. Summer knikte en liep naast haar mee. Music was echter wat sneller en kwam dus als eerste aan. 'Hallo. Mijn naam is Music. Dat zijn Cynthia en Summer,' sprak Music via haar telepathie tegen het meisje. Cynthia haalde diep adem. "Hallo," zei ze vriendelijk en ze grijnsde licht.
Raven
Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon di aug 10, 2010 2:55 am
Oppeens klonk er een stem in haar hoofd. Ze schrok er zo van dat ze achterover van de boomstam viel en in het gras belandde. Snel krabbelde ze op toen ze een normaal "Hallo" hoorde. Met een diepe blos op haar wangen groette ze terug "Hallo". Ze sprong soepel over de boomstam zodat deze niet meer tussen haar en Cynthia lag "Ehmm... Aangenaam, mijn naam is Raven en dit is Sinder" de Aerodactyl reageerde op zijn naam door wat overeind te komen. Ze veegde wat gras en aarde van haar kleding terwijl de blos langzaam verdween. Ze had niet verwacht stemmen in haar hoofd te horen. Ze pakte haar tas en hing deze op haar rug, voorzichtig om het ei wat erin zat niet te beschadigen. "Ik had niet verwacht een stem in mijn hoofd te horen" de blos verscheen opnieuw "Ik heb voor zover ik weet nog nooit pokémon gezien of gehoord die via telepathie praten" zei ze geïntereseert. Ze wist de naam van de pokémon die de jonge vrouw 'Summer' noemde, helaas had ze geen pokédex dus kon ze het niet opzoeken. Ze plukte een takje uit haar bruine haar en nam de trainer en haar pokémon goed in zich op. Vooral de telepatish pratende pokémon die haar als eerste had aangesproken.
(inspiratieloos T.T)
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon di aug 10, 2010 7:28 am
‘Hallo,’ zei het meisje, ‘Ehmm... Aangenaam, mijn naam is Raven en dit is Sinder.’ Cynthia knikte kalmpjes en keek het meisje rustig aan. ‘Ik had niet verwacht een stem in mijn hoofd te horen. Ik heb voor zover ik weet nog nooit pokémon gezien of gehoord die via telepathie praten,’ zei ze toen. ‘Voor alles is een eerste keer,’ sprak Music via haar telepathie en Cynthia grinnikte. “Ik ook niet. Althans.. Niet voordat ik Music kende,” zei ze toen. Music grinnikte zacht. ‘Waar is Nanook? Ken jij Nanook?’ vroeg ze toen aan het meisje. Cynthia zuchtte diep. Music liep al de hele tijd door te zeuren over ene Nanook, maar Cynthia had werkelijk waar geen idee wie dat moest zijn. “Wie is dat?” vroeg ze daarom kalm. Plots verscheen er een beeld. Ze zag Music en een Riolu zitten. Het beeld verdween. “Dat dus,” concludeerde ze. Music knikte, maar zei niks. Ze balde haar vuist. Eigenlijk had ze nog nooit een gevecht gehouden waarbij ze Music gebruikte, maar ze wist dat Music al aardig wat ervaring had, want voordat ze van Charelle was, had ze ook al een trainer, wist Cynthia. Ze haalde diep adem en richtte haar blik op de Aerodactyl. Het was een Pokémon die ze nog nooit gezien had, maar ze wist wel wat het voor soort was en had de nodige informatie. Ze haalde diep adem, wachtend op een reactie van het meisje dat zichzelf voor had gesteld als Raven.
~Kortheid. Moet gaan.~
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon di aug 10, 2010 8:00 am
(DMN ik verveel me T.T')
Raven knikte, het eens met Music maar nog steeds niet gewend aan het geluid van een tweede stem in haar hoofd. De stem klonk opnieuw en vroeg naar ene 'Nanook'. Raven dacht even na en zei toen hardop: "Nanook? Ik denk het niet" Sinder was wat nieuwschierig naar de mens en haar Pokémon maar liet het niet merken. Hij was nog steeds wantrouwend tegenover ieder onbekend mens. Raven sprong op de boomstam en legde een arm over de nek van Sinder omdat ze wist dat hij Cynthia zou wantrouwen en liever niet had dat hij aanviel. Ze zag Sinder vanuit zijn ooghoeken naar haar kijken. Ondanks dat hij nog jong was was hij al erg groot en kon hij haar gemakkelijk dragen. Ze richtte haar blik weer op Music. Ze kon zich niet langer inhouden "Wat voor pokémon is Music?" vroeg ze Cynthia. Sinder haalde zijn blik maar niet los van de vreemdelingen en eigelijk wou ze Sinder alvast naar de Pokémon laten zoeken die ze wou vangen, maar ze wist dat hij haar absoluut niet achter zou laten met deze vreemde en zeker zou weigeren te gaan. Ze zag de gebalde vuisten van Cynthia en vroeg zich vaag af wat haar dwars zou zitten. Het privé leven van iemand die ze nauwelijks kende mocht haar niet aangaan. Ze negeerde dus de drang om het te vragen en voorkwam zo ook dat ze Cynthia misschien zou raken of kwetsen. Haar kledingstijl was dan wel hard maar andere kwetsen lag niet in haar aard. Raven duuwde een pluk uit haar gezicht haar achter haar oor zodat het niet meer voor haar ogen zat en legde vervolgens haar hand tegen de borst van Sinder, gewoon om zijn grijze, wat ruwe huid te voelen onder haar vingers. Sinder bewoog zijn kop omlaag zodat Raven haar hand op zijn snuit kon leggen. Ondanks dat hij Ravens aanraking prettig vond en het hem een vertrouwd gevoel gaf wendde hij zijn blik niet af van Cynthia. Evenals Raven haar blik niet van haar afwendde tot ze antwoord had op de vraag die ze gesteld had.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon di aug 10, 2010 12:03 pm
Het meisje, Raven, zei Nanook niet te kennen. ‘Wat voor Pokémon is Music?’ vroeg ze toen na een tijdje. Cynthia grijnsde licht. “Music is een Kirlia,” zei ze rustig. Ze haalde diep adem. “Ben je een Trainer, Coördinator of Breeder, als ik het vragen mag?” vroeg ze toen kalm. Ze zette een lichte grijns op haar gezicht en keek even om zich heen. Haar hand gleed zacht over Music’s kop, waarna ze op haar knieën ging zitten en Summer over haar koppie begon te aaien. Music keek met haar rode ogen voor zich uit en haalde diep adem. Ze leek te dagdromen, en Cynthia had zo het idee waarover. Zij was niet Music’s eerste trainer. Nee, in tegendeel.. Ze was op zijn minst de derde train(st)er van Music.. Ze haalde een keer diep adem. Ze keek even om zich heen, maar richtte haar blik toen op Sinder, de Aerodactyl. Ze besloot haar Pokédex erbij te pakken voor de Pokémon. ‘Aerodactyl, de fossiel Pokémon. Aerodactyl is uitgerust met scherpe, zaag-achtige tanden,’ waren de woorden die uit de Pokédex kwamen. Cynthia knikte, blij dat ze gelijk had. Hierna richtte ze haar blik weer op Raven. “Ben je al lang in Utah?” vroeg ze rustig en ze haalde diep adem.
~Sorry, Sorry, Sorry voor de fluttigheid.~
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon wo aug 11, 2010 11:41 am
Raven knikte begrijpend op het antwoord "Kirlia dus..." ze herhaalde het een aantal keer in haar hoofd om het snel te kunnen onthouden. "Ach ik doe vanalles, ik doe eigelijk weinig gevecht omdat Melody niet va vechten houd" een korte stilte voor ze met een blos op haar wangen begon te grijnzen "en ik houd ook niet echt van gevechten. Ik kom van een afgelegen plaats, ik heb alleen over Coördinators gehoord kun je me uitleggen wat een breeder is?" ze voelde zich een beetje stom omdat waarschijnlijk iedereen wist wat een Breeder was. Ze hoorde de stem van een Pokédex en luisterde nieuwsgierig naar wat deze vertelde over Aerodactyls. Ze knikte, ze gaf het ding gelijk hoewel ze niet wist dat Aerodactyl een fossiel pokémon was. Ze schudde haar hoofd "Nee nog niet zo lang, ik denk nu" even een korte stilte terwijl ze de dagen naging "Een week, een dikke week ja" bevestigde ze. Veel trainers waren geïntereseert geweest in Sinder, in ieder geval degene die ze tegengekomen was. "En jij bent? Een trainer?" vroeg ze naar aanleiding van de pokédex in de handen van Cynthia. Ze wist dat trainer tesamen met hun eerste pokémon een pokédex kregen en nog wat spulletjes. Ze begon zich af te vragen waar ze een pokédex kon halen. Ze zou het zo wel vragen. Hoewel, waarom niet nu? "Waar kun je zo'n pokédex krijgen?" vroeg ze. Hopelijk irriteerde ze Cythia niet met haar vragen, ze was nou eemaal een nieuwsgierig typ. Misschien zou ze ooit een pokémon vinden die ook nieuwschierig was naar valalles en nog wat. Misschien was de pokémon die uit het ei kwam wel zo'n typ. Ze hoopte het een beetje zodat ze niet de enige in hun gezelschap was die nieuwsgierig gedrag vertoonde. Ze wist tenslotte dat Sinder ook best wel eens nieuwsgierig kon zijn, maar hij liet het niet merken.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon wo aug 11, 2010 12:25 pm
‘Ach ik doe van alles, ik doe eigenlijk weinig gevechten omdat Melody niet van vechten houd,’ zei Raven. Cynthia knikte. ‘En ik houd ook niet echt van gevechten. Ik kom van een afgelegen plaats, ik heb alleen over Coördinators gehoord kun je me uitleggen wat een breeder is?’ vroeg ze toen, voor ze antwoord gaf op Cynthia’s andere vraag. ‘Nee, nog niet zo lang, ik denk nu.. Een week. Een dikke week, ja. En jij bent? Een trainer?’ vroeg ze toen, voordat de volgende vraag alweer kwam. ‘Waar kun je zo'n Pokédex krijgen?’ Cynthia grinnikte. “Rustig, ik kan dit niet allemaal in één keer onthouden,” zei ze grinnikend. “Oké, antwoord één..” begon ze. “Velen zien de breeder anders, maar voor zover ik weet is een breeder iemand die ervoor zorgt dat de Pokémon zegmaar steeds ‘beter’ worden. Ze koppelen de beste Pokémon aan elkaar, en verkopen die eieren meestal. Alleen de Pokémon met goede movesets, nature’s et cetera fokken ze, zodat de volgende generaties steeds sterker zullen worden,” legde ze kalm uit. “Verder.. Ik doe zowel Gyms als Contests, en heb ongeveer zeven jaar bij een Daycare gewerkt,” zei ze toen. “En.. Ik weet niet waar je ze hier kan krijgen.. Ik ben hier pas net aangekomen. Die van mij heb ik gekregen in Kanto,” zei ze toen verontschuldigend.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon wo aug 11, 2010 1:56 pm
Raven grinnikte, ze ging alweer te snel. Zij ook met haar stomme vragen, ze probeerde verdere vragen maar voor zich te houden. Ze luisterde naar de uitleg van Cynthia over breeders en begreep het wel een beetje. Het leek haar niet echt leuk, vooral omdat ze een moeder Pokémon niet van haar ei zou willen beroven om het te verkopen. Ze knikte, interessante combinatie. Ze vroeg zich af of ze als trainer werd gezien, je kon toch ook iets anders gaan doen met je leven in combinatie met Pokémon? Misschien moest ze maar eens een baantje zoeken of zelf iets beginnen. Dat laatste klonk wel goed aangezien ze liever niet gecommandeerd werd. "Oh... Oké, ik kom er wel achter" antwoordde ze maar omdat ze de verontschuldigende toon in de stem van Cynthia hoorde. Was zij niet ook ooit eens in Kanto geweest? Ach, het was niet zo belangrijk. "Ik vergeet helemaal te vertellen wie Melody is" zei ze oppeens, ze grijnsde en maakte een Pokéball los van haar riem. Eevn twijfelde ze. Moest ze dit wel doen? Ach, ze kon Sinder toch terugroepen? Als hij aanviel misschien niet. Hopelijk vertrouwde hij Cynthia al wat meer. Ze gooide de Pokéball op en een zilveren viguur verscheen, het zilver verdween en een Lapras was te zien. Melody maakte een mooi geluid en keek vervolgens naar de onbekende en haar Pokémon. "Dit is Melody, Melody dit zijn Cynthia, Music en Summer" ze richtte haar blik bij het zeggen van de namen telkens op het bijbehorende organisme. Raven ving de Pokéball op en was blij dat ze de namen nog wist, het was gênant geweest als ze er een vergeten zou zijn... Sinder snoof en richtte zich op om te laten zien hoe groot hij was en dat ze geen verkeerde dingen moesten doen. Raven verloor de greep die ze op hem had omdat ze niet meer bij zijn kop en nek kon. Ze beet op haar lip maar Sinder deed verder niets - tot haar grote opluchting -. Ze overdacht het iedee om eens een contest te toen, gewoon voor het leuk.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 2:42 am
‘Oké, oké. Ik kom er wel achter,’ antwoordde Raven. Cynthia knikte even kort. ‘Ik vergeet helemaal te vertellen wie Melody is,’ zei ze toen. Cynthia knikte. Ze zag hoe Raven een Pokéball losmaakte van haar riem, maar toen even twijfelde. Uiteindelijk gooide ze de Pokéball toch op en een Lapras werd zichtbaar. ‘Dit is Melody. Melody, dit zijn Cynthia, Music en Summer,’ zei Raven. Cynthia grijnsde. Toen ze zag hoe haar Vulpix voor haar ging zitten, met haar rug recht en kin omhoog, rolde ze even met haar ogen. Summer was weer eens in een arrogante bui. Ze haalde een keer diep adem en richtte haar blik toen op Music. Hierna ging ze op haar knieën zitten en bracht ze haar mond bij Summer’s oor. “Lief doen, wijffie,” fluisterde ze heel zacht. Summer keek haar aan en snoof zacht. Cynthia stond droogjes weer op. “Meestal als ze zo’n arrogante bui heeft, stopt ze daar niet mee tot ze gewonnen heeft in een gevecht tegen die Pokémon,” legde Cynthia rustig uit, waarna ze weer bukte. “Summer, Melody wíl niet vechten. Wen er maar aan. Je kan niet altijd tegen iedereen vechten, omdat jij al zeven jaar ervaring hebt,” fluisterde ze zacht, waarna ze weer op stond. Music en Summer hadden beiden al aardig wat ervaring. Maar, Cynthia wist dat als ze een Pokémon zou vangen die hoogstwaarschijnlijk veel minder ervaring had. Gelukkig zouden Music en Summer altijd met de training kunnen helpen. Ze haalde even diep adem en ging met haar hand door haar haar. “Wat doe je hier, als ik het vragen mag?” vroeg ze vriendelijk. Ze herinnerde zich de zin die ze vaagjes had gehoord voordat Raven haar had opgemerkt. ‘Sinder, ik heb je hulp nodig,’ had ze gezegd. Dus, was ze vast ergens mee bezig voordat Cynthia haar stoorde.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 3:16 am
Raven glimlachte om het gedrag van de Vulpix tegenover Melody, Summer had lef dat ze een gevech wilde aangaan met een waterpokémon terwijl ze zelf een vuurtype was. Zo te horen had Summer ervaring, ze reisde al jaren met Melody en ook Melody had ervaring al was dat op een ander gebied. Zij gebruikte haar aanvallen voor andere dingen al vroeg Raven zich af hoe Melody zo sterk kon zijn ondankst dat ze niet veel trainde. Zou Melody het leuk vinden om aan een Contest mee te doen? “Wat doe je hier, als ik het vragen mag?” klonken de woorden van Cynthia. "Ik ben op zoek naar een Pokémon" legde ze uit. Ze kon de naam even niet thuisbrengen van het insect-type Pokémon die ze zocht. Was het niet ook een Posion-typ? "Sinder kan me altijd goed helpen met zoeken vanuit de lucht" vertelde ze. Hij had vaak geholpen met vele dingen. Ze kon het niet laten hetzelfde aan Cynthia te vragen "En jij? Wat doe jij hier?" ze kon nog zo boos op zichzelf worden vanwege haar nieuwsgierigheid maar het hielp gewoon niet. Ze had dan ook haar pogingen opgegeven voor het inhouden van haar vragen, er waren gewoon zo veel dingen die ze niet wist. Melody maakte haar geluid weer en kalpte met haar vinnen op de grond. "Da's waar ook" ze richtte de pokéball op Melody die in een rode straal terugkeerde in haar pokéball. "Ze houd meer van water en voelt zich niet prettig op het land." verklaarde ze. Sinder kalmeerde ook weer wat na de terugkeer van Melody in haar pokéball.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 3:55 am
‘Ik ben op zoek naar een Pokémon,’ zei Raven. Cynthia knikte. ‘Sinder kan me altijd goed helpen met zoeken vanuit de lucht,’ zei ze toen. Opnieuw knikte Cynthia eventjes. ‘En jij? Wat doe jij hier?’ vroeg ze. Cynthia keek even naar de grond. Lang verhaal.. ‘Da’s waar ook,’ zei ze, waarna ze Melody liet terugkeren. ‘Ze houdt meer van water en voelt zich niet prettig op het land.’ “Ik snap het,” grijnsde Cynthia. “En.. Music was eigenlijk van een ander meisje, Charelle. Die heeft Music hier gevangen nadat ze achtergelaten werd door haar trainer. Maar, toen Charelle de Daycare over moest nemen, zag ze dat Music daar niet gelukkig was. Ze vertelde mij over Utah, en ik besloot daarheen te gaan, Music met me mee nemend. En, aangezien dit een mooie plek was, dacht ik dat dit de perfecte plek was om eens te kijken hoe Utah er nou precies uit ziet,” zei ze grijnzend. Ze haalde diep adem. Ze had nog nooit een Pokémon gevangen, ook al had ze al twee Pokémon. Summer was uit een ei gekomen en die mocht ze houden. Music was aan haar gegeven door Charelle. Ze was benieuwd wanneer ze haar eerste Pokémon zou gaan vangen. Niet lang daarna zou ze de eerste gym doen. Summer en Music waren sterk genoeg. Ze grijnsde licht. Ze had ooit, een hele tijd geleden, de gym uitgedaagd. Het was een gras-type gym, met als gymleader Erika. Summer had de Bellossom bijna weten te verslaan, maar toen deed deze een zonnestraal en was het Summer toch echt teveel geworden. Cynthia grijnsde licht bij de herinnering aan dat gevecht.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 4:13 am
Ravens beurt om begrijpend te knikken. Er was altijd wel wat te doen in deze wereld. Pokémons gingen gewoon nooit vervelen. Ze bedacht dat ze wel kon uitleggen welke Pokémon ze zocht "Ik zoek een Insect-type Pokémon, het is een evaluatie van Spinerak..." ze bloosde en zette een grijns op "Ik ben de naam even kwijt" grinnikte ze. "Staat hij misschien in je Pokédex?" een vraag die zomaar in haar op kwam. Misschien vertelde het apperaat wel waar ze het beste kon zoeken en welke Pokémon ze het beste kon gebruiken om hem te verzwakken. Natuurlijk wou ze wat meer weten over deze Pokémon. Ze kwam op het iedee deze Pokémon te gaan zoeken nadat ze Agent Jenny in een stad met Spinarak te zien werken. De hele polietiekorps had Spineraks. Dat had haar interesse gewekt. Pas later bedacht ze dat ze ook zo'n Pokémon wou, er was een reden geweest waarom ze de evaluatie zocht en niet gewoon Spinerak. Sinder leek al wat meer vertrouwen te hebben in Cynthia, dat maakte Raven wat meer ontspannen. Sinder kon erg koppig zijn en hij ging er dikwijls 's nachts vandoor om te trainen. Raven had besloten meer met de Aerodactyl te trainen om zo te voorkomen dat zijn nachtelijke uitstapjes vaker plaatsvonden. Zijn drang om Raven en Melody te beschermen was sterk, dat maakte hem een krachtig vechter al was hij nog lang niet in staat ieder gevecht te winnen of aan te gaan. Hij kende zijn grenzen en wou ze verleggen, het liefst zo ver mogelijk! Raven hielp hem hierbij maar wel zo dat hij niet zichzelf te erg uitputte en afmatte.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 4:23 am
‘Ik zoek een Insect-type Pokémon, het is een evaluatie van Spinarak.. Ik ben de naam even kwijt. Staat hij misschien in je Pokédex?’ waren de woorden van Raven. Cynthia knikte en pakte haar Pokédex erbij. ‘Ariados, de evolutie van Spinarak, is een langpoot Pokémon. Ariados is in staat om zeer sterke kleverige webben te spinnen om zijn tegenstanders in te verstrikken. Doordat hij zowel met de achterkant van zijn lijf als met zijn mond draad spint, is het soms moeilijk in te schatten waar zijn hoofd zit. Hij spint continu een speciale enkelvoudige draad uit zijn achterste. Deze draad is verbonden met zijn nest. Als de duisternis is gevallen, gaat hij op zoek naar voedsel,’ waren de woorden die de Pokédex uitsprak. Cynthia grinnikte en draaide de Pokédex naar Raven toe, zodat ze de afbeelding van Ariados erbij kon zien. “Die bedoel je, toch?” vroeg ze grijnzend. “Summer, Music.. Wat dachten jullie ervan als jullie even meehelpen met zoeken?” vroeg Cynthia rustig. Summer schudde arrogant haar kop en Music keek Summer aan, waarna ze luidkeels gaapte. Cynthia slaakte een diepe zucht. “Oké, Summer dus niet..” mompelde ze droogjes. Wat een arrogant figuur kon dat soms dan toch zijn.. Ze rolde met haar ogen en richtte haar blik toen op Music. “En jij?” ‘Natuurlijk, ik zal altijd helpen,’ klonk Music’s stem in de hoofden van iedereen die hier nu stond. Cynthia grinnikte. “Goed zo.”
~Flut..~
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 4:43 am
Raven luisterde aandachtig, dat klonk wel als een Pokémon die ze kon gebruiken. Ze keek naar de afbeelding en knikte "Dat is 'm" ze glimlachte "Fijn dat jullie willen helpen" daarmee bedoelde ze Music en Cynthia aangezien Summer weigerde. "Sinder, kun jij vanuit de lucht zoeken naar dit schatje?" vroeg ze hem. Sinder had de afbeelding ook bekeken en wist wat ze bedoelde. Raven vond dat Ariados een stijl had die bij de hare paste. Sinder verhief zich en spreidde zijn grote vleugels. Hij maakte duidelijk dat hij meteen erug zou komen zodra Cynthia óf haar Pokémon iets verkeerd deden in zijn ogen. Raven wist er een grijns vaaf te brengen "Pas op voor de webben" zei ze. Ze klopte hem op de nek als teken dat hij moest gaan. Zand en bladeren waaide op toen de Aerodactyl opsteeg en Raven moest haar ogen beschermen terwijl haar haar om haar hoofd heen wapperde. Dit duurde echter maar een paarseconde. Sinder maakte hoogte en begon over het bos te vliegen. Raven mompelde een verontschuldiging en plukte wat blaadjes uit haar haar waarna ze het weer gladstreek. Ze sprong van de boomstam en streek snel wat zand van haar kleding "Ik was van plan die kant op te gaan" zei ze, gebarend naar de plak waar de omgevallen boom ooit had gestaan. Het bos was daar iets dichter waardoor het onder de bladeren schaduwrijk en koel was "Lijkt jullie dat een goed iedee?" misschien hield Music of Cythia niet zo van dichte bossen, al verwachtte ze dat het niet echt een probleem zou zijn.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 4:53 am
‘Dat is ‘m,’ bevestigde Raven. Ze zei dat het fijn was dat zij en Music wilden helpen. Music keek naar Summer en snoof. ‘Vul-piiiiix..’ antwoordde Summer arrogant. ‘Ze helpt mee,’ maakte Music via haar telepathie duidelijk. Cynthia grinnikte. Cynthia keek toe hoe Raven haar Sinder de lucht in liet gaan om te zoeken. “Summer, ken je de geur van de Ariados?” vroeg Cynthia. Summer schudde haar kop heen en weer. “Oké. Music.. Kan jij wat doen?” vroeg Cynthia toen. Music knikte. Ze rende op een boom af en sprong erin. Vervolgens begon ze via de takken te rennen, haar blik alle kanten op schietend. “Als Music wat vindt kan ze ons bereiken,” zei ze snel. ‘Ik was van plan om die kant op te gaan,’ zei Raven toen. Cynthia keek de kant op waar Raven heen keek. ‘Lijkt jullie dat een goed idee?’ “Ja, dat kan wel,” zei Cynthia. Music was net iets meer richting het westen gegaan, maar Music kon zichzelf wel redden. “Summer, jij komt maar met ons mee,” zei Cynthia. Melody hield niet van vechten en niet van land. Als er een valse Pokémon zou komen, zouden ze Summer dus nodig hebben aangezien Music en Sinder beiden ergens anders aan het zoeken waren. “Kom mee,” zei ze, waarna ze met grote stappen begon te lopen. Het bos werd steeds dikker, maar ze kon daar wel tegen. Ze was wel gewend aan een beetje wildernis. Zolang ze maar niets vies hoefde te doen, vond ze alles best.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 5:13 am
Raven glimlachte, blijkbaar was Summer van gedachte veranderd. Dat luchtte wel wat op, vuur-types hadden veel effect op insect-types. Ariados leefde in groepen - meestal dan - en vuur was een goed wapen. Kon Sinder ook niet zoiets? Hyperbeam, zo heette de aanval... Ze keek Music na en vervolgde toen de weg waaraan ze begonnen was. Het bos werd steeds dichter maar lopen was niet moeilijk, met de auto zou een heel ander verhaal zijn. Sinder zou het hier ook niet echt prettig vinden. Ze zag een Heracross wegvliegen en een vage beweging die aan Standles deed denken. Nog geen Ariados. Ze liep naast, soms voor en soms achter Cythia omdat er stukken te smal waren om naast elkaar te lopen. Het gebied leek geschikt voor Ariados maar ze verschenen nog niet. Misschien liepen ze vanavond pas tegen een van deze Pokémon op. Zouden ze wel actief zijn overdag? Oppeens struikelde ze en viel ze op de mossige bosgrond. Ze vreef over haar schouder die ze in de val bezeerd had. "Wat was dat?" ze keek naar de plek waar ze gestuikeld was maar zag niets. Toen ze opstond merkte ze een vaag witte glinstering op. "Pas op, volgens mij is dat het draad van een Spinerak of Ariados" waarschuwde ze terwijl ze het draai tussen haar duim- en wijsvinger nam. Ze liet los en stond op. Snel veegde ze de aarde en bladeren van haar kleding e plukte ze twee takjes uit haar haar. Ze zocht naar meer aanweizingen toen ze de brul van Sinder hoorde, het was erg dichtbij... "Er zijn niet veel meer andere Pokémon die draden spinnen of wel?" vroeg ze. Vleugelslagen klonken boven hen en het bladerdak bewoog. Sinder kon hier niet landen: Hij was te groot en het bos te dicht op deze plaats. "Sinder! We zijn hier!" riep ze omhoog. Op dat moment sprong er iets tegen haar aan dat haar opnieuw deed vallen.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 5:22 am
Cynthia liep rustig door het bos, met Summer aan haar zijde. Ze keek om zich heen. Er waren overal Pokémon te zien. De meesten waren van het type Gras, Poison of Bug. Maar er waren ook andere types. Ze haalde even diep adem toen ze zag dat Raven viel. “Gaat het?” vroeg ze. ‘Wat was dat?’ vroeg Raven. ‘Pas op, volgens mij is dat het draad van een Spinarak of Ariados,’ zei ze toen. Cynthia sloot haar ogen. Music, Music.. Kom je? Het duurde niet lang voor er een gedaante vanuit het niets verscheen. Music kwam hierheen met haar teleport. “Music, kijk eens..” zei ze. Music’s ogen kleurden blauw en het draad ging de lucht in, en landde vervolgens in haar handen. ‘Er zijn niet veel meer andere Pokémon die draden spinnen, of wel?’ vroeg Raven. Music schudde haar kop. ‘De kans is inderdaad groot dat dit van een Ariados of Spinarak is,’ sprak Music via haar telepathie. Vleugelslagen klonken. ‘Sinder! We zijn hier!’ riep Raven. Cynthia knikte. Sinder was te groot om tussen de bomen te kunnen landen. Toen sprong er ineens iets tegen Raven aan, waardoor Cynthia geschrokken een kreet slaakte. “MUSIC!” riep ze uit. Music’s ogen kleurden blauw en het wezen werd hard tegen een boom gemept. Cynthia keek Raven met grote ogen aan. “Gaat het..?” vroeg ze en ze fronste. Ze had nog niet gekeken wát er nou precies tegen Raven opgesprongen was. Dat maakte haar minder uit dan Raven’s gezondheid, natuurlijk. Summer zat echter te grommen tegen de gedaante, maar dat maakte Cynthia niet uit. Het betekende juist dat Summer boos was aangezien de Pokémon Raven omver gooide, waaruit Cynthia opmaakte dat Summer niet arrogant (meer) ging doen tegen Raven.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 5:40 am
"Ja, het gaat wel" antwoordde ze voor er iets tegen haar op sprong. Ze was tegen een boom geklapt en misschien iets gekneusd maar niets gebroken. Ze kwam overeind. Ze hoorde Sinder woest en geïriteerd brullen omdat hij niet kon landen en niet zag wat er gebeurde. "Het is oké Sinder" er ging een steek van pijn door haar schouder toen ze naar haar aanvaller keek. Waarschijnlijk de Pokémon - want ze ging ervanuit dat het een Pokémon was - die ook de draad gesponnen had. Vanuit de bomen klonken vreemde geluiden: Ar aria ar..., het was een zacht geluid en het kwam van geheel rondom hen "Ik heb zo'n vermoeden dat we hebben gevonden wat we zochten..." Raven hield een hand on haar schouder heen. Misschien had ze eerst een andere Pokémon moeten vangen voor ze op Ariados ging jagen... "Nu kun je niet meer terug Raven!" sprak ze zichzelf hard toe in gedachten. "We moeten ze splitsen zodat ik er een apart kan verzwakken en aanvallen." stelde ze voor, eigelijk was het meer een 'must' ze dacht snel na "De meeste bospokémon zijn bang voor vuur toch?" ze keek snel naar Sinder die nu geërgerd rondjes boven hen vloog. Ze zag enkel soms een grijze viguur tussen de bladeren door "Sinder, drijf de Ariados uit elkaar!" riep ze hem toe. Ze hoorde zijn brul en zag een straal die waarschijnlijk zijn Hyper Beam was. Er klonken vele bewegingen veel hoger in de bomen van vluchtende Pokémon. "Mooi gedaan Sinder" zei ze terwijl ze haar blik richtte op de Ariados die hara had aangevallen. Dat werd hem! "Cynthia zou je kunnen helpen met Summer?" ze wees naar de Ariados die nu overeind kwam en met zijn kop schudde, wat verbaasd over de plotselinge vlucht die hij had gemaakt. Sinder vloog boven hen rondjes om andere Ariados weg te houden.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 6:08 am
Vele Ariados verschenen vanuit het niets. Cynthia haalde diep adem. “Summer, vlammenwerper. Music, Magisch blad,” zei Cynthia. Sinder deed een hyperstraal naar beneden om de Ariados weg te jagen en ook haar Pokémon hielpen mee. ‘Cynthia, zou je kunnen helpen met Summer?’ vroeg Raven. Cynthia keek Summer aan. Summer knikte en ging voor Raven staan. Ze trok haar lippen omhoog, waardoor haar tanden ontbloot werden. Haar kaken kwamen van elkaar af en een luid gegrom kwam omhoog vanuit haar borstkas. “Music, probeer je Fire Punch..” zei Cynthia. Dat was de move waar Charelle en Music aan hadden zitten werken, wist ze. Het zou al redelijk moeten lukken zo onderhand. Vuur kwam om Music’s hand heen, maar het verdween al snel weer. Cynthia haalde diep adem. “Blijf proberen,” siste ze tussen haar tanden door. Music knikte. “Summer, Will-O-Wisp,” zei Cynthia toen. De Ariados kreeg een burn. “Wil je het gevecht zelf doen?” vroeg Cynthia toen aan Raven. Ze keek omhoog naar Sinder en haalde diep adem. “Wacht eens even..” mompelde ze toen. “Als je wilt kan Music ons teleporteren naar een veld dichtbij, dan kan je Sinder gebruiken voor het geve-” Een web schoot naar haar hoofd, waardoor ze even stopte met praten. Music stopte het door haar Fire Punch te gebruiken. Het web verbrandde, en verbrandde de kont van de Ariados een beetje. “Voor het gevecht,” maakte ze haar zin rustig af alsof er niks gebeurd was. Music’s ogen kleurden blauw en ze probeerde de Ariados onder controle te houden, zodat deze niet opnieuw aan zou vallen.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 6:30 am
Het was nogal druk hier en Cythia's iedee klonk goed "Dat doen we!" ze klikte een Pokéball los en richtte die op het bladerdak. "Sinder, keer terug!" de rode straal raakte de Aerodactyl gelukkig en hij verdween in de bal. Snel maakte ze de bal vast aan haar riem. Ze maakte zich zorgen over het ei in haar rugzak, hopelijk was het nog heel... Ze had niets hehoord toen ze viel en ze ging er maar vanuit dat het nog oké was aangezien het ei goed ingepakt zat.
(ik ga even door als we op het veld zijn anders is de post zo kort)
Nu had ze de ruimte. Ze gooide Sinder's Pokéball op "Nu is het menes!" Sinder brulde zodra het verscheen. Raven ving de Pokéball op "Gebruik je Wing Attack!" Sinder dook op de Ariados af en raakte hem vol waardoor de Pokémon door de lucht vloog. Hij herstelde in de lucht en gebruikte Shadow Sneak. Sinder werd geraakt en viel een eindje naar beneden. Hij herstelde op tijd en trok op. Raven zuchtte opgelucht. Ondertussen landde de Ariados op de grond. Zijn Burn maakte dat hij even in elkaar zakte. "Sinder maak het af met Hyper Beam!" Sinder haalde diep adem en een dikke straal daalde neer op de Ariados. Toen hij weer zichtbaar was lag de Ariados uigeteld op de grond. Snel pakte ze haar enige net-ball die ze speciaal hiervoor gekocht had en drukte ze op het knopje zodat de Pokéball groter werd. Met een goed gemikte worp stootte de bal tegen de Ariados die met een rode straal in de ball werd gezogen. Raven klemde haar tanten op elkaar en balde haar vuisten terijl de ball met een knipperend lichtje heen en weer bewoog.
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 6:55 am
‘Dat doen we!’ riep Raven. Ze zorgde ervoor dat Sinder terugkeerde. “Music, teleporteren!” riep Cynthia uit. Het duurde maar kort voor ze op een open veld stonden. “Veel succes,” zei Cynthia, waarna ze zich omdraaide en naar Music en Summer keek. “Let goed op,” zei ze grijnzend. De twee knikten en keken toe hoe het gevecht begon. Zijzelf draaide zich ook weer om en haalde diep adem, lettend op alles wat er gebeurde in dit gevecht, zodat ze er misschien nog iets van kon leren. Uiteindelijk gooide Raven een Pokéball. De ball van Raven bewoog een paar keer, waardoor het leek alsof de Ariados er uit zou komen. Cynthia balde haar vuist en beet op haar lip. Blijf zitten, dacht ze. Maar, helaas. De ball opende zich weer en de Ariados kwam eruit. Hij keek Sinder fel aan en viel aan.. Cynthia haalde diep adem. Jammer, het was niet in één keer gelukt. Zou het bij haar ook zo gaan? Dat het de eerste keer niet zou lukken? Ze wist dat die kans er zeker was, aangezien je, als je de Pokémon niet goed verzwakte, een kleinere kans had op slagen, en de Pokémon er dus wel uit kon komen. Ze keek even grijnzend naar Music en Summer. Beiden had ze niet gevangen maar gekregen. Dat ging oh zo makkelijk. Vangen zou veel minder makkelijk zijn.. Dit gevecht was hier het bewijs van.
~Zo. Kortheid, ofzo.~
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 7:14 am
De Ariados verscheen weer en Raven vloekte zachtjes binnesmonds "Ik geef niet op! Sinder gebruik Acient Power!" Meerdere rotsen vlogen door de lucht maar er raakte er maar één door de snelheid van de Ariados. "Ik krijg je wel!" ze daagde de Ariados uit zodat hij niet zou vluchten maar aanvallen, dat deed hij dan ook: Zijn ene poot gloeide paars op en hij gebruikte zijn draaden om bij Sinder te komen. Zodra hij op de goede afstand was gebruikte de Ariados Succer Punch. "Sinder, Wing Attack!" Sinder maakte vaart en raakte de Ariados met een vleugel zodat deze weer op de grond viel. "Melody!" ze gooide Melody's ball op. Ze hoefde niet te vechten. "Oren dicht!" riep ze Cynthia en haar Pokémon toe "Goed gedaan" ze riep Sinder terug omdat hij hij handen had om voor zijn oren te doen. "Melody, sing!" Snel drukte ze haar handen tegen haar oren terwijl de zoete klanken over de open vlakte kwamen. De Ariados wankelde en knipperde met zijn ogen, hij hield het niet meer uit en viel in slaap. Het was de eerste Pokémon die ze probeerde te vangen zonder dat de Pokémon het zelf wou. Melody én Sinder gingen allebij vrijwillig in een Pokéball. Ze beet op haar lip en klikte nu een Ultraball los. Ze drukte op het knopje zodat deze groter werd. "Kom op" fluisterde ze "doe je best" ze gaf de bal een kus en gooide hem. Opnieuw verdween de Ariados in de ball en opnieuw wankelde de bal heen en weer en knipperde het knopje. "Kom op schatje, je kunt het" siste ze terwijl ze haar tanden op elkaar geklemd hield en haar vuisten opnieuw balde "Kom op, ik wil die klik horen" Ben ook een beetje inspiratieloos hoor
Laatst aangepast door Raven op do aug 12, 2010 7:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Cynthia
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 7:28 am
‘Ik geef niet op!’ riep Raven uit. Cynthia grijnsde breed. Het gevecht ging verder. ‘Oren dicht!’ riep ze ineens. Cynthia keek naar haar Pokémon. Music creëerde een veld om hen heen waardoor de aankomende aanval hen niet zou kunnen raken. Cynthia zag dat Melody een sing deed en grijnsde. Het veld verdween om hen heen en Raven gooide een ball naar de Ariados. De ball ging opnieuw hard heen en weer, en even leek het erop dat de Ariados de ball uit zou gaan komen. Maar, net op het nippertje, hoorde je een geluidje en was de Ariados gevangen. “Gefeliciteerd,” zei Cynthia grijnzend, waarna ze naar de ball keek, die roerloos op de grond lag, terwijl hij net nog zo hard had liggen bewegen. Ze grinnikte even. “Je hebt een Ariados gevangen,” grijnsde ze toen. Zelf vond ze Ariados nou niet echt een leuke Pokémon.. Ze had het niet zo op spinnen. De rillingen gleden over Cynthia’s rug terwijl ze nadacht hoe er een spin de hele dag achter haar aan zou lopen. Nooit. Absoluut niet. Ze had het niet zo op vooroordelen, maar van spinnen hield ze absoluut niet. Ze haalde een keer diep adem en keek toen naar Music. Music was als het goed is al twee keer op deze manier gevangen. Ze grinnikte zacht. Music stond dan ook de hele tijd verveeld te kijken, terwijl Cynthia en Summer grijnzend toe hadden gekeken naar alles wat er gebeurde.
Raven
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 7:43 am
"Ha die zit!" Raven vloog eerst Melody om de hals "Bedankt Melody" zei ze "Je hebt goed geholpen" ze liet Melody terugkeren in haar Pokéball. Vervolgens liep ze naar de Pokéball die op de grond lag toe en pakte ze hem op. Ook de resten van de Netball pakte ze op. Bij het uitbreken was deze vergaan. Achja, ze had er iets voor terug "Ik zei toch dat ik je zou krijgen!" zei ze tegen de Ball in haar hand. "Venray, zo noem ik hem" ze zou hem naar het Pokémoncenter brengen om de opgelopen schade te laten bekijken. Ze kreeg nu pas tijd om om zich heen te kijken. Ze hoorde Cythia's felicitatie en lachte "Het is me inderdaad gelukt, maar niet zonder jullie hulp. Heel erg bedankt!" zei ze terwijl ze naar Cynthia, Summer en Music toe liep. "Als ik ooit iets terug kan doen..." ze klikte alle Pokéballs vast aan haar riem en haalde toen voorzichtig haar tas van haar rug. Raven ging in het gras zitten en haalde een pakket uit de rugzak. Voorzichtig maar snel pakte ze het uit. Het lichtblauwe ei was onbeschadigd. Raven zuchtte opgelucht "Dat was me een dag" de pijn in haar schouder was alweer vergeten. Ze had haar eerste Pokémon gevangen en een goed gevecht gehad. Sinder verdiende zeker ook wat. Helaas had ze even niets bij zich. Wel kon ze de wonden van Ariados die nu Venray heette verzorgen, een Pokémoncenter leek haar een beter iedee "Ik ga zo richting het dichtsbijzijnde Pokémoncenter, wil je mee of gaan jullie de andere kant op?" vroeg ze. Misschien kon ze trakteren op een drankje of iets lekkers...