''Kijk wat ik hier in mijn handen heb,'' sprak Kyle rustig Hij had een blaadje vast. ''Ik heb ons ingeschreven voor een Contest,'' sprak Kyle rustig. Alle training was goed, maar ze zouden er niks aan hebben als ze het toch niet gebruikte. Dat was hetzelfde als een Auto rijbewijs halen maar dan een motor kopen. ''De Contest word binnenkort gehouden, dus we moeten extra trainen,'' sprak Kyle rustig. ''Ik heb al bepaald wie ik ga gebruiken,'' sprak Kyle rustig. ''Ik gebruik jou voor de gevecht ronde,'' mompelde Kyle. Hij wees naar de Squirtle. Deze keek blij, ''En jou voor de Schoonheids ronde,'' sprak Kyle luid. Dit keer wees hij naar een andere pokemon dan Bubble. Het was Bane. Zijn nieuwste vangst. Nu hij Psychic kende, en bijna Shadow Ball. Kon het niet mis gaan. ''We gaan eerst beginnen met het oefenen..''
''Dat ging goed!'' sprak Kyle na afloop. Ze hadden al helemaal bepaald wat ze zouden doen. Het ging nog niet precies goed. Maar daar zouden ze aan werken tot de Contest kwam. Het zou nu niet meer lang duren. Voordat Kyle voor het eerst op een echte podium ging staan. Om samen met zijn pokemon iets voor te treden. ''We moeten meer trainen. Bubble,'' sprak Kyle rustig. hij had al met Bane getraind. Maar Kyle was nog niet begonnen met trainen van Bubble. Yen eerste had Bubble nog te weinig aanvallen. Dat was al niet goed. Ten tweede moesten ze meer combo's verzinnen. Dat zou je makkelijk kunnen noemen omdat hij een water type was en water types goed waren voor Contest. Maar ook moeilijk door de aantal aanvallen van Bubble.
''Kijken of er een trainer in de buurt is, dat is makkelijker trainen,'' sprak Kyle rustg. Ze keken heel even heen en weer. Al snel verscheen er een meisje. Ze was blond, had blauwe ogen. Ze was rond de 1 meter 70. Verder liep er een Charmander naast haar. Deze was groter dan de normale Charmander was. ''Misschien?'' Kyle liep richting het meisje en haar Charmander. ''Hallo,'' sprak Kyle rustig. Het meisje keek haar even bot aan.. ''Wow..'' sprak Kyle rustig. Dus niet alle reizigers waren altijd aardig. Bij haar kon hij het gelijk zien aan haar gezicht. ''Ik wou je eigenlijk uitdagen,maar..'' kyle probeerde snel een smoes te verzinnen om weg te komen. Hij had geen zin in een gevecht met iemand die zo gemeen deed. 'Ik vind het goed als je hem in zet,'' sprak het Meisje rustig. Ze wees naar Squirtle. 'Ik hou wel van wat uitdaging, zorg ervoor dat je me tijd niet verspilt,' sprak het meisje daarna. Kyle knikte, hij keek naar de Squirtle. hij was eigenlijk al van plan Squirtle te gebruiken. Maar nu wou het meisje het ook. ''Okey,'' ptak Kyle rustig. Beide trainers gingen op hun plaats staan. 'Ik begin wel! Charmander, doe je sintel!' Sintelbollen vlogen naar de Squirtle. ''Nu Bubble!'' De bubble zorgde ervoor dat de Sintel werd verwoest. ''Nu, vlammenwerper!'' riep het Meisje al snel. Kyle keek geschrokken naar het Meisje. Kende de Charmander Vlammenwerper? Dat was wel een heel sterke aanval. Squirtle werd hard geraakt. En vloog naar achteren. ''Squir.. Squirtle!'' Bubble stond op. Hij begon te lopen richting de Charmader. 'Nu! IJzerstaart!' riep het Meisje. ''Ontwijk! Doe dan je Tackle!'' De Squirtle ontweek net op tijd, daarna beukte de Squirtle tegen de zij van de Charmander. ''Nu! Gebruik je vlammenwerper, daarna IJzerstaart!' De Squirtle werd 2 keer goed geraakt. Hij vloog naar achteren. Gewond probeerde hij op te staan. ''Ik dacht dat water pokemon sterk waren tegenover, vuur Pokémon,'' sprak het meisje. Ze keek Kyle even aan. Daarna glimlachte ze gemeen. 'Laten we het afmaken, Charmander! IJzerstaart!' De Charmander rende naar de Squirtle toe. Deze stond moe op. ''Squir.. Squirtle!'' riep de Squirtle luid. Hij deed zijn 2 poten bij elkaar. Er verscheen een water Puls. De Water Puls schoot naar de Charmander toe. Deze vloog ver naar achteren. ''Bubble? Was dat een Water Puls?'' sprak Kyle rustig. Bubble knikte kort. Het meisje keek geschrokken naar de Squirtle. 'Charmander, vlammenwerper!' mompelde ze luid. De Charmander gebruikte zijn aanval. Een vlam ging richting de Squirtle. ''Water Puls!'' De Water puls ging dwars door de vlammenwerper heen en raakte de Charmander. 'Eeh' Het meisje keek geschrokken naar de aanval. Ze had dit echt niet verwacht. ''Nu, Combo! Bubble en Water Puls!'' Bubbeltjes omringde de Water Puls. Deze schoot op volle kracht naar voren. Charmander werd geraakt en viel uitgeschakeld op de grond. 'Ik krijg je nog wel,' sprak het Meisje vlug. Ze tilde haar charmander op en rende weg...
''Wauw, dat was snel,'' sprak Kyle rustig. ''Je nieuwe aanval is top Bubble, en je hebt het helemaal alleen geleerd!'' sprak Kyle daarna blij. De Squirtle knikte kort.''To.. Togepi..'' hoorde je iets opeens janken. Kyle keek rustig op. Hij zag een kleine, net geboren Togepi op de grond. ''Zielig,'' sprak hij rustig. Squirtle liep uit medelijden naar de Togepi toe. ''Squir.. Squirtle..'' Hij begon een gesprek met de Togepi. Was de Togepi zijn moeder kwijt? ''Misschien kan hij met ons mee!'' sprak Kyle opeens. Hij haalde een Pokebal tevoorschijn. Deze zette hij voor de Togepi. Togepi mocht zelf kiezen of hij bij hem kwam, of niet.
De Togepi was dan misschien pas geboren, maar wist dat dit de enige kans was die hij (of zij?) kreeg. De Togepi stak voorzichtig zijn armpje uit en drukte op het knopje op de Pokéball. Natuurlijk zou hij er niet meer uit komen, hij had er immers zelf voor gekozen. Gefeliciteerd!
[Als jullie 4 pokmeon btw te veel vinden, Spoink gaat na de contest weg ]
[Waarom zou dat teveel zijn? ;o]
[ Aangezien ik niet eens 50 post heb =o Ik zelf vind ut veel ='d ]
Blij keek kyle naar de Togepi. Deze stak voorzichtig zijn armpjes vooruit. En drukte op het knopje van de Pokéball. Met een rode straal werd hij er in gezogen. Hij kwam er niet meer uit. ''Ik heb een Togepi..'' sprak Kyle blij. Hij tilde de Pokéball op. Met aandacht keek hij er aan. ''Ik weet niet of je me hoort, maar.. wat denk je van Smile?'' sprak Kyle rustig. Smile zou een leuke naam zijn. Toch? Bubble keek blij naar Kyle. ''Squi..Squirtle!'' riep hij luid. ''Laten we gaan,'' mompelde Kyle daarna. Squirtle knikte. Dat was een goed idee. Samen liepen ze uit De Dense Jungle.