Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Team Fox

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Team Fox Empty
BerichtOnderwerp: Team Fox   Team Fox Icon_minitimedi aug 10, 2010 5:54 am

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]
Team Fox is wedergekeerd! Om er zeker van te zijn dat iedereen hiervan op de hoogte is, maak ik, Agent Jenny, hier een mededeling van. Vragen kun je hier aan mij altijd stellen, ik zal ze goed als ik kan beantwoorden.
Verdere informatie over Team Fox kun je hieronder lezen:

(bron: [Alleen beheerders zien deze link])

Een mededeling in het Ranger hoofdgebouw schreef:

Naam missie:
~ Team Fox
Intro:
Na een tijdje niks van zich te hebben laten zien, is Team Fox weer teruggekeerd. Dit betekend slecht nieuws voor Utah.
Het verhaal:
Steeds vaker krijgt het Rangerhoofdgebouw meldingen van radeloze trainers die hun Pokémon zijn kwijtgeraakt. Gestolen door Team fox. Team Fox, een bende waar mensen nog vrij weinig over weten, ondanks dat de politie doet wat ze kunnen. De leider weet zich goed te verbergen en de leden voeren hun plannen sluw uit. Wat hun werkelijke doel is met de gestolen Pokémon is nog onbekend, maar het kan niet veel goeds betekenen. Evenals het feit dat ze soms iets kostbaars stelen, vandaar dat het museum in Tahmin City uiterst waakzaam is. Iedereen hoopt dat de slechte bende snel wordt opgepakt, maar zoals het er nu voor staat kan dit nog lang gaan duren. Vandaar dat de politie en de Rangers iedereen zo goed mogelijk waarschuwen. Let goed op je Pokémon, laat ze niet van je afpakken!
Nodige Deelnemers:
Elke Ranger heeft de opdracht gekregen goed uit te kijken naar deze Team Fox.
Minimale Ranger Rang:
Er is geen minimum rang bij deze missie.

Ayla schreef:
Team fox is een slechte bende die je denkbeeldig mag bespelen in je topics. Ze zorgen voor wat spanning in de RPG-wereld, maar het is uiteraard belangrijk dat je het realistisch houd. Houd je aan de gegeven informatie.
Ook is het toegestaan om een account aan te maken die lid is van Team Fox. Zou je dit graag willen? Stuur mij (Ayla) dan een pb.

Er komt nog een plot over Team Fox. Verdere informatie hierover wordt later nog gegeven. Dit topic zal dan ook zo nu en dan worden geupload.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Team Fox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A new team member?
» A new team member?
» A new team member..
» New Team Mate?
» [Missie/plot] Team fox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: