Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 11:43 am
Ik had vandaag tot vijf uur les. =_=
Ik bedoel écht vijf uur. Ik was dus tot vijf uur op school. Vanaf half negen. Geen tussenuren. Ik had gewoon verdikkie negen lesuren. Negen! School is een marteling. En dan hoorde ik jullie roepen in mijn achterhoofd van 'Ach, arme Renske, maar wij hebben vakantie'. Ik is nu heel zielig.
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 11:43 am
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 11:53 am
Nuri schreef:
Ik had vandaag tot vijf uur les. =_=
Ik bedoel écht vijf uur. Ik was dus tot vijf uur op school. Vanaf half negen. Geen tussenuren. Ik had gewoon verdikkie negen lesuren. Negen! School is een marteling. En dan hoorde ik jullie roepen in mijn achterhoofd van 'Ach, arme Renske, maar wij hebben vakantie'. Ik is nu heel zielig.
D'aww, dat is zielig. D: Het laatste tot wanneer wij les kunnen hebben is half 5. Hoe lang zijn jouw lesuren dan wel niet? D:
&&.. Ik ben nu een soort van actief op zegmaar 4 RPG's, waarvan eentje totaal stil ligt en ik op een andere niets in de RPG doe. Jeej?
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 12:15 pm
[[Crisis. Ik let even niet op en kletstopic wordt volgespamt. :o]]
Demy schreef:
Rofl.. Tja, wie wil er nou lief doen bij gym?
Lol. Wel, ik niet. Dûh. xD
Dallaz schreef:
Ik heb ook 50 minuten les, maar negen lesuren bestaat bij ons niet :O
Cynthia schreef:
Wij hebben alleen een 9e uur op Vrijdag, het zogeheten 'inhaaluur'. Verder gaan we tot 8. (:
Nee! Hebben jullie dat niet? o_o Wat stom zeg. Eerst heeft Brabant geen vakantie, dan blijk ik ook nog op een van de weinige stomme scholen te zitten met negen lesuren. Mensen, ik heb pech. :/
Dallaz schreef:
Wanneer heb jij vakantie dan?
O, vanaf volgende week pas. En ik heb ook maar vakantie voor één weekje, daarna in jan weer naar school. Gelukkig krijg ik in diezelfde maand wel een weekje vrij die jullie dan weer niet krijgen, om in te halen zeg maar. Maar mee eens ben ik het niet. :/
EN 'T ZESDE? Wat voor een school zit jij? Heet het toevallig '7e hemel' of zo? D:
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 12:18 pm
Nuri schreef:
EN 'T ZESDE? Wat voor een school zit jij? Heet het toevallig '7e hemel' of zo? D:
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 12:27 pm
Destine schreef:
Arvyd schreef:
Destine schreef:
Arvyd schreef:
Destine schreef:
Naïla schreef:
Jaa, hij heeft de begin post blijkbaar niet gelezen. Ik heb hem vriendelijk verzoekt om die post te verwijderen xd
... verzocht. D:
Belgs? (aa)
Vlaams? (A)
Misschien zeggen de Walen het ook wel!
Dan is het alsnog niet Belgs, maar Belgisch. D:
Ik hou me normaal in als ik fouten zie, maar kon het deze keer niet laten (A) (ik = Destine)
En nu ga ik posten en een Dextro pakken dus BRB. D:
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 12:44 pm
Cynthia schreef:
Dallaz schreef:
Ik woon niet in Zwolle, moet 50 minuten fietsen naar huis x] Maarjah, in mijn ouwe dorpie zijn geen middelbare scholen.
Welk dorpje? x3
Hasselt x] Eerder een klein stadje
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 12:53 pm
Dallaz schreef:
Cynthia schreef:
Dallaz schreef:
Ik woon niet in Zwolle, moet 50 minuten fietsen naar huis x] Maarjah, in mijn ouwe dorpie zijn geen middelbare scholen.
Welk dorpje? x3
Hasselt x] Eerder een klein stadje
Ken ik niet. x3
Yk.. Nigel (Kio) en ik (Sayuri) zijn elkaar een beetje heel erg aan 't godmodden in ons topic. Maar we zitten in dezelfde kamer en vragen daar steeds toest voor. Zo is het veel makkelijker om te posten. x3
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 12:56 pm
Demy schreef:
En nu ga ik posten en een Dextro pakken dus BRB. D:
Ik begon, ik had geen inspiratie meer, ik raakte afgeleid en ik stopte. Foei ik.
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic di dec 21, 2010 1:00 pm
Ik wil dat ik morgen nog naar Roos kan, maar dan moet het niet nog gladder worden rond Nijmegen, want dan durven die parentz van Nigel niet te rijden. o:
.. En dan zit ik weer een dag hier. Owh Noes.
Jullie willen btw niet weten wat er in het zwembad gebeurd is.
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10