En toen deed je mee aan het contest. xd Hmmn.. Dan moet ik eens een optreden gaan verzinnen. Achja, wss kom ik toch niet door de eerste ronde, maar dat boeit niet. xD
En nu.. ga ik folders uitdelen. D_D
Sakura Moderator
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 28 Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~ Registration date : 28-07-10
Mijn onderbewustzijn heeft mij ook in het contest geloodst! Foei, stout onderbewustzijn >;U
@Doos; Iknow how you feel, sweety. Ik weet ook totaal niet wat ik ga doen D: Geloof ik wordt het weer zo'n lastminuterandomcontest post ;D! Zoals altijd ;o En als ik door de eerste ronde kom; ga ik lachen ;x
En Sasu krijgt misschien een eitje ;3 Hurr ~
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Yeay, nieuwe avatar. Ik heb er echt ontiechelijk lang aan gewerkt. Vooral Nanook op haar schouder zetten was lastig. D: Maar, het is me gelukt! En stiekem ben ik er best wel trots op.
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 20, 2010 11:30 am
Ik vind 'm ook echt supercool xD Krijg nu heel erg de neiging om voor mezelf ook zo'n ava te maken... (met Jasmine en Totodile dan) alleen denk ik niet dat ik dat zo mooi kan als jij
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 20, 2010 12:00 pm
Isha schreef:
Demy schreef:
Auw.. Mn vingers doen zeer.. x.x Klotekou. Ik heb niks tegen sneeuw, maar die kou is echt kudt. >U Nouja.. Ik heb wel 23 euro binnen gehaald. Jeej.~
23? Is dat niet weinig? Mijn vriendin heeft meer dan 90 euri opgehaald.
Ik heb nog niet mijn hele straat gedaan, en heb ook niet overal aangebeld.. Serieus, mijn vingers vroren er zowat af.. xD En nu doen ze pijn. T_T
Isha
Aantal berichten : 106 Registration date : 14-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 16 years Trainer soort: Rondtrekkende trainer Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 20, 2010 12:06 pm
Aww, arm meisje. Wil je er een kusje op? n__n
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 20, 2010 12:09 pm
Nigel duwde me en toen landde ik met mn kop op de grond. Poor me. D: En ik heb een beetje veel gegeten. Een beetje maar hoor.. Ze waren allemaal pas nét klaar toen ik klaar kwam.
Ughe.. Morgen zwemmen @ Deventer. Wie mee? >:')
Nuri
Loden leeuw? Het klinkt alsof een Chinees 'rode leeuw' probeert te zeggen. :/ Ken de reclame niet, maar ik kijk ook bijna geen tv. Ik heb mijn laptop. <3
En de irritanste reclame is van Garglass. Of was 't Carglass? Maakt niet uit ook niet, t'is irri. D:<
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 20, 2010 1:12 pm
xD Ken je ook die van Postalgold? Die heeft gewonnen x] En ze konden hem niet eens geven want ze wouden hun adres niet geven O.o
Haha, ik zie nu serieus een chinees voor me die dat probeert uit te spreken x]
Demy Admin
Postalgold? Is dat niet dat ding waar je je goud naar kan opsturen en dat je dan geld terug krijgt? xD Die reclames zijn iig wel strontvervelend. Duren veel te lang. ><
&&.. welkom Dallaz ='3
Dallaz
Aantal berichten : 39 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Kerstmaaan =D Registration date : 20-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 17 Trainer soort: Waterpokemon Trainer/Coördinator Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 20, 2010 1:43 pm
Ja, die ja x]
En bedankt ='D Ik ga m'n karakter maar 'ns voorstellen
Demy Admin