Ik verveelde me, en toen heb ik sprites gemaakt, en omdat ik te lui ben om ze in mijn eigen sprite topicje te zetten pleur ik ze hier neer >D
Een Glowing ofzo, maar dan met een zwart randje tussen de Pokémon en de gloed.. of iets dergelijks. xD
Isha
Aantal berichten : 106 Registration date : 14-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 16 years Trainer soort: Rondtrekkende trainer Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 26, 2010 1:34 pm
Demy schreef:
Rofl.. Weetje? Voor Nyra kreeg ik eerst Silcoon. Alles is beter dan dat. xD Gelukkig heb ik er bij gezet dat je één keer mocht wisselen.. o.o Anders was ik echt dood geweest. xD
Niet dat ik dat nu niet ben, want Nyra is nog een newbje met heel weinig ervaring.
*klooit met random pkm generator* Ik kwam er zonet achter dat ik de Legends er niet uit gefiltert had, maar toen ik dat wel deed kreeg ik alleen maar stage 1 dingen xD
Silcoon's zijn echt verschrikkelijk xD Daarom ruil ik mijn Hippowdon maar niet in. Als ik een Silcoon krijg dat doe ik gelijk niet meer mee x'D
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 26, 2010 2:32 pm
You give me that hummingbird heartbeat.. Hummingbird heartbeat.. <3
Ik wil mn Lopunny wegdoen. Kdenk alleen niet dat iemand interesse heeft in dat beest. D:
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Moet er eerst een logische reden zijn waarom Cyn 'm zomaar aan jou geeft. :3
Oe *had daar totaal nog niet aangedacht*. Maar natuurlijk. Da's'ngoeie. o_o Ik zal met je meedenken naar iets logisch. Ben er alleen niet heel erg goed in.
En ik vind bijna siggies eigenlijk wel cool. Degene in de spoiler vind ik het plaatje dat je verandert heb wel leuk, en de kleur blauw ben ik verliefd op (tja, krijg je ervan als je gewoon van blauw houd xd), dus ergens in mij meent dat je die sig moet nemen. Alée, het is natuurlijk je eigen keuze. Ik kan namelijk niet helemaal kiezen. :/
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
En toen had ik een nieuw mens op mijn ava. Eentje die wél in een anime voorkomt, en van wie er dus wel meer plaatjes zijn. o.o
Ik heb nog een andere ava gemaakt, maar.. daar had ze een vaag ding aan, en deze is wel lekker feestelijk. :3
Nu moet ik alleen de naam van dit avamens onthouden. xD
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 26, 2010 3:51 pm
Yeay. Eindelijk 't sigje voor Cyn. Ben nog steeds niet helemaal tevreden, maar vind 'm wel beter zo. Wss door de Italiaanse Quote *<3 voor Italiaans & Assassin's Creed*. :3
Nu moet ik nog een sigje maken voor Elena. Ik denk dak posten vannacht niet meer ga redden. Mn inspiratie zit me in m'n teennagels op 't moment. D: En jammer genoeg heb ik dus alleen vingerhersens.
Demy Admin
Urgh. D'r haar is veel bruiner in d'r sig. Is dat erg? ô.o && moet ik de achtergrond van haar sig niet ook rozig maken? D:
Ik ben moe, kan nauwelijks typen, en wil toch doortypen. xd
Wadoejijnogzolaatop?? o_o
Bruin haar is niet erg. Merk het amper. Ik zeg tegen mezelf wel dat 't blond is . Aan de ene kant vind ik dat je de sig wat rozer moet maken. Echter, waar ik bang voor ben, is de combinatie van deze kleur met haar haarkleur. Ik zeg gewoon blauw houden. Tenzij jij het roze wilt, natuurlijk. Proberen kan altijd. Ik ben niet heel erg goed met inschatten. xd
Demy Admin
... Ik hoor iets op de radio over de staat Chihuahua. ô.o
Okaj, heb 'm ff roze gemaakt, het kan nog lichter enzo:
Hmmn. o:
EDIT: een iets paarsigere:
EDIT2: Jaja, ik blijf bezig. o.o Heb al 6 versies van dit siggie xD
EDIT3: Versies 7 en 8. nu met verkloot haar. o.o
EDIT4: Ik neem die laatste, alleen dan met het normale haar. Dit ziet er echt niet uit.
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic ma dec 27, 2010 2:33 am
Koele Sig, Doos. :3
Verder, Nuri.. Ik was ook nog op, maar toen viel mn pc uit en had ik geen zin meer. o_o Meestal post ik stiekem om 1/2 uur nog. xD *Denkt aan eergisteren. D:*
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Ugh, de kerst is voorbij, weg bij mun pa, oftewel, ik ben weer helemaal gestresst. Vannacht viel ik pas om 4 uur in slaap, vanwege een probleem. Een probleem waarvan werd gezegd dat ik het geheim moest houden. En dat haat ik, want ik kan er niet tegen. Iedereen vertrouwt zijn geheim aan mij toe, terwijl het bij mij allemaal opstapelt. Ik heb het geluk dak niet bij mun ma ben, alhoewel ik dan wss niet met dit probleem zat. Ik heb dus werkelijk een waardeloze vakantie. Ik slaap (haast) niet e nieuwjaar komt er al bijna aan. Als dit zo doorgaat kom ik als een zombie op school >>
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Heel erg ziek. Heb gisteren de hele dag op bed gelegen. Heb er geen zin meer in, want twee weken terug was ook al ziek, en nu opnieuw. Gisternacht heb ik alleen maar boven een emmer gehangen en mijn avondeten eruit gegooid, totdat mijn spieren alleen maar samentrokken en er gewoonweg niets meer uit kwam. Dat vanaf half één tot negen uur 's ochtends. Nu vind ik mezelf heel erg zielig.
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic wo dec 29, 2010 8:11 am
Beterschap, Nuri. x3
Ik voelde me al zielig, alleen ik had zeg maar de hele dag het gevoel alsof ik flauw zou vallen. En, om eerlijk te zijn, leek het er af en toe op alsof het echt zou gaan gebeuren. =| Mja, ik ben denk ik nu wel weer oké. In ieder geval is die verdoemde koppyn weg. D:
En, en.. D: Mensjesmoetenpostenbijcontest. D:
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Godver, bij jou is die weg, maar die van mij is er nog steeds D:
Stiekem moet ik nu ff brben, omdat ik ff iets op de kamer van mijn nichtje moet doen. Misschien dat ik er later foto's van maak en ze op dA zet, als het niet mislukt is ;D
Niet dat jullie dat iets interesseert... Anyway, beterschap Renske D:
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic wo dec 29, 2010 8:48 am
Volgens mij ben ik één van de enige die jou nog bij je acc naam noemt.. D: Zal ik dan ook maar eens gaan beginnen met je 'Renske' noemen? :3
Nuri
Dankjewel! Heb ik nodig. PS: Ik heb net gepost! Alée, 't is niet helemaal goed, want mijn hoofd zit nog vol dufheid. :/
Ik haat mijn contestpost. x:
Nuri schreef:
Cynthia schreef:
Volgens mij ben ik één van de enige die jou nog bij je acc naam noemt.. D: Zal ik dan ook maar eens gaan beginnen met je 'Renske' noemen? :3
Ik overleef het wel hoor. Je mag me noemen zoals je wilt. Ik weet toch wel wie je bedoelt. xd
Dus.. Afwasborstel mag ook? :3 Oké, dan heet jij vanaf nu zo. Dan hebben we Afwasborstel (jij), Pleepot (Chiara), Doos (Demy), Riool (Ayla) en Tutu (Ikkeh) ;D. En eh.. Nog meer? D:
Chiara
Ik irriteer me aan grafitti. Laat me nooit meer met zo'n ding spuiten, want bij mij druipt het eraf. Achja, het is nog maar de eerste keer, oefening baart kunst, nietwaar? D:
Trouwens, stiekem is mijn meest gebruikte bijnaam nu Rubber. Rubbere Pleepot kan ook, maar... Nu moet ik weer denken aan mijn chocoladeletter. De P van Pleepot!
Nutteloosheid~
Nuri
Ik overleef het wel hoor. Je mag me noemen zoals je wilt. Ik weet toch wel wie je bedoelt. xd
Dus.. Afwasborstel mag ook? :3 Oké, dan heet jij vanaf nu zo. Dan hebben we Afwasborstel (jij), Pleepot (Chiara), Doos (Demy), Riool (Ayla) en Tutu (Ikkeh) ;D. En eh.. Nog meer? D:
Afwasborstel? :/ Wow, ik ben vereerd door deze toevoeging in de ere-gallerij der vreemde bijnamen.
En ja, Pleepot, graffiti is vreselijk. Ik kan er ook niet mee omgaan. Ze zeggen dat ik iets verderaf moet spuiten, en dat geloof ik wel, maar ik kan dan niet meer... mikken? D=
Chiara
Dat word ook tegen mij gezegd, maar dat doe ik niet. Ik ben gewend om met potlood en papier te werk te gaan, dus dan zit ik heel kort op mijn tekening. Mikken is niet zozeer het probleem, maar het gelijkmaken. Ik spuit aan de ene kant teveel en aan de andere kant te weinig, waardoor het druipt
Oh, enne, welkom!
Nuri
Dat word ook tegen mij gezegd, maar dat doe ik niet. Ik ben gewend om met potlood en papier te werk te gaan, dus dan zit ik heel kort op mijn tekening. Mikken is niet zozeer het probleem, maar het gelijkmaken. Ik spuit aan de ene kant teveel en aan de andere kant te weinig, waardoor het druipt