Lol, ik maak wel een reclamepost op WC. Alleen, op WS gaat dat niet, ivm.. bepaalde redenen. T.T Verder heb ik niet echt een plan. Wat vinden jullie van deze lay-out? (Misschien dat ik daar anders een verwoede poging op kan doen, al is dat niet echt origineel.) Verder: Kennen jullie nog persoontjes die zich op Utah kunnen/willen registreren, of terugkeren?
Ik vind deze layout niet slecht En, dat faalt behoorlijk hard. *Wijst naar stukje over WS*
Weet ik. Maar, ik kan het toch niet riskeren. Mijn reputatie staat op het spel ja! x'D
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 8:54 am
Ayla schreef:
Cynthia schreef:
Ayla schreef:
Lol, ik maak wel een reclamepost op WC. Alleen, op WS gaat dat niet, ivm.. bepaalde redenen. T.T Verder heb ik niet echt een plan. Wat vinden jullie van deze lay-out? (Misschien dat ik daar anders een verwoede poging op kan doen, al is dat niet echt origineel.) Verder: Kennen jullie nog persoontjes die zich op Utah kunnen/willen registreren, of terugkeren?
Ik vind deze layout niet slecht En, dat faalt behoorlijk hard. *Wijst naar stukje over WS*
Weet ik. Maar, ik kan het toch niet riskeren. Mijn reputatie staat op het spel ja! x'D
Stuur me een post en ik post 'm.
Tyler
Aantal berichten : 145 Registration date : 06-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 10:20 am
Het valt me wel op dat meerdere mensen zeggen dat ze Utah actief willen hebben, maar dan posten ze niet! Ik heb zelf ook niet gepost tot gisteren omdat er geen reden was, niemand wachtte erop. Het was toch dood. Misschien dat jullie de mensen een reden moeten geven, activiteit of plot ofzo. Het viel me vaak op bij Pokémon Dreams dat niemand een heel lange tijd posten, maar als je een plot startte met een legend erin kwam iedereen gelijk terug. Het is hier moeilijker een legend plot te starten omdat hier nog geen sterke trainers zijn op legend level, maar er zijn veel andere dingen die je kan doen..
Mag je btw de BW pokémon nu vangen? Alle namen en aanvallen zijn bekend en de game is zelf een tijdje uit.,
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 10:22 am
Tyler schreef:
Het valt me wel op dat meerdere mensen zeggen dat ze Utah actief willen hebben, maar dan posten ze niet! Ik heb zelf ook niet gepost tot gisteren omdat er geen reden was, niemand wachtte erop. Het was toch dood. Misschien dat jullie de mensen een reden moeten geven, activiteit of plot ofzo. Het viel me vaak op bij Pokémon Dreams dat niemand een heel lange tijd posten, maar als je een plot startte met een legend erin kwam iedereen gelijk terug. Het is hier moeilijker een legend plot te starten omdat hier nog geen sterke trainers zijn op legend level, maar er zijn veel andere dingen die je kan doen..
Mag je btw de BW pokémon nu vangen? Alle namen en aanvallen zijn bekend en de game is zelf een tijdje uit.,
Misschien zijn we van plan weer te posten? :3 En bij Pokémon Dream. Dat is waar. Maar die Events dienden dan ook om de activiteit op te schroeven.
Yay, finale vs Noor <3
Nyra
Aantal berichten : 10 Registration date : 28-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 12:08 pm
Sasu moet een Deino. Want die zijn awesome. Eerst wou ik Axew, omdat ik die ook in game had Maar aangezien Tutu die al gaat nemen ><
En noos D: Maar gelukkig heb ik nog een char dat beetje op Sasu leek... Maar daar heb ik ook niet mee geRPG'd D: Stoute ik. Maar ik heb wel nog geRPG'd, though ;o Maar dat komt omdat ik op die site mod ben >< Dus daar is het een soort verplichting.
Alleen nou ik tegen Tutu moet in finale... *slikt* Mijn kansen te klein zijn... Maar dat waren ze ook al als ik tegen Doos moest ;x;
Tyler
Aantal berichten : 145 Registration date : 06-08-10
Ik wou ook een Axew =3 Die zal ik ook maar veranderen o= Ik vind dat een paar gen 5 pok echt leuk zijn. Heb besloten dat er een Litwick (ofzo) in mijn team komt. Ghost & Fire -> Awesome.
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 2:02 pm
Ik weet die Axew nog niet zeker. Wss niet. Want.. Ik wil een Deerling-baby. Dat is echt een Cynthia-ding. En dan nog een waterpkm. ;o
Sakura Moderator
Aantal berichten : 96 Leeftijd : 28 Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~ Registration date : 28-07-10
Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 21, 2011 11:00 am
Ik wil.. Een nieuw account.
Maar dan moe'k weer een anime-avamens zoeken.. ô.o Of zal ik een echt mens gebruiken? D:
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic ma maa 21, 2011 11:16 am
Demy schreef:
Ik wil.. Een nieuw account.
Maar dan moe'k weer een anime-avamens zoeken.. ô.o Of zal ik een echt mens gebruiken? D:
Animemens, for sure. :') Misschien dak ook ga voor een nieuw mens.. Met een 5e gen starter (Pokabu<3!) Animemens zal wel niet zo lastig te vinden zijn. Zijn er genoeg langsgekomen in mn anime. :3
Zoë
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overijssel Registration date : 23-08-10