Ugh, om de één of andere reden heb ik er ook last van, Doos. Een Utah/Pokérpg RPG dipje. Misschien dat mijn interesse in Pokémon een beetje wegzakt, ik word ten slotte steeds ouder. xD Best wel faal dit, eigenlijk.. :")
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 04, 2011 2:10 pm
.. Ik ben al een redelijk lange tijd helemaal niet meer geïnteresseerd in Pkm. xD Vandaar ook dak steeds mezelf moet dwingen op prpg online te komen. Utah is anders; mensen spelen. >D
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Lol, volgens mij zit bijna niemand nog vaak op Prpg xD Het is dat ik vandaag niks te doen had, anders was ik er vandaag ook niet voor maar tien minuten on geweest
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 04, 2011 2:39 pm
Eigenlijk zit ik alleen nog maar op WS en ben ik van plan naar de meeting van 12 maart te gaan. >D
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Ik zit alleen maar op WS omdat het gezellig is Serieus, ik RPG zowat nooit op WS xD Ik heb nog maar net of nog niet eens 15 RPG berichten op Destine en RPG al helemaal niet op Shania. xD Eigenlijk heb ik dat overal. Hoewel in vandaag eindelijk weer een RPG berichtje heb gemaakt op Canagan. o3o
Mja, ik snap wel waarom ik niet zo veel meer RPG. Mn topics lopen toch allemaal dood. --" En in de meesten heb ik als laatste gepost, dusja. D=
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic vr feb 04, 2011 4:42 pm
Demy schreef:
Ik zit alleen maar op WS omdat het gezellig is Serieus, ik RPG zowat nooit op WS xD Ik heb nog maar net of nog niet eens 15 RPG berichten op Destine en RPG al helemaal niet op Shania. xD Eigenlijk heb ik dat overal. Hoewel in vandaag eindelijk weer een RPG berichtje heb gemaakt op Canagan. o3o
Mja, ik snap wel waarom ik niet zo veel meer RPG. Mn topics lopen toch allemaal dood. --" En in de meesten heb ik als laatste gepost, dusja. D=
Ik zit met al m'n acc's toch echt in één of meer topics. Maar ik spam zo veel in de Off Game dat het niet opvalt dat ik nog RPG. >D Vandaag toch zo'n 3x gepost op Zaria. Oh, wacht, dat was officieel gisteren. :3
Ik mag me bejaard voelen nu! <333
Chiara
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 28 Woonplaats : Op aarde, geloof ik x] Registration date : 19-05-10
Wut? Ik moet nog 3 maanden wachten D: Nja, dit is niet het goede topic, maar het boeit. Geproficiteerd Tutu! En nog vele jaartjes
En nu weer effe on-topic, ofzo. Ik kom nooit verder dan drie posts op WS. Alhoewel ik niet weet waarom. Misschien verlies ik dan mijn interesse in het topic, ofzo? xD Nja, niet dat ik er nog on op kom...
Zoë
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 28 Woonplaats : Overijssel Registration date : 23-08-10
Na een kapotte laptop, een zaalhockeyseizoen waarbij ik een bal in mijn kruis kreeg, en een depri-schoolleven --- I'm not dead.
Sterker nog, ik ben terug. Heeft iemand me gemist? Ik wel mezelf. Maar voor de rest vast niemand verder. Ik was zo inactief als de pest. Maar nu ga ik weer forum volspammen, is mijn voornemen, en die ben ik van plan na te komen. Maar eerst warme chocomel. =3
Caleb
Aantal berichten : 22 Registration date : 08-11-10
Onderwerp: Re: Kletstopic ma feb 21, 2011 11:47 am
Omg. Er is te veel gebeurt.. D: Maar, jush jush jush. Ik heb zin om weer actief te gaan worden. Als ik daar tijd voor heb, in ieder geval. Vast wel. 3 keer per week tot half 5 op school zitten faaalt. Maar stiekem mag ik mijn inactiviteit daar niet aan verwijten. En, en, ik heb nu een eReader/eBook geval. Nee, ik ga niet uitleggen wat het is. Puuh.
.. Ikverveelme D: Oeh. Oeh. Misschien moet ik eens kijken of Thirza mij weer interesseert als account. Of gewoon Caleb. Stiekem. Is er ergens een leuk topic om uit te vinden of ik zin heb om met Thirza te posten..? D: Durrrr?
Peop. Ik heb besloten dat ik een bestaand karakter personage geval van Utah ga verwerken in het eerst volgende hoofdstuk van UC. Any ideas? D:
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic di feb 22, 2011 1:13 pm
Utah is ongezond. Het gaat steeds opnieuw dood.
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Misschien moeten we dan maar eens een dokter bellen. :/
Raven
Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Haa, ik heb ook zin om weer eens actief te worden op Thirza. Misschien ook op Caleb, als ik daar zin in heb. Ofzo. Peer, ik moet weer beginnen met rpgen. Dat doe ik de laatste tijd echt veel te weinig.. >.<
Tyler
Aantal berichten : 145 Registration date : 06-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic za maa 19, 2011 11:27 am
Thirza schreef:
Haa, ik heb ook zin om weer eens actief te worden op Thirza. Misschien ook op Caleb, als ik daar zin in heb. Ofzo. Peer, ik moet weer beginnen met rpgen. Dat doe ik de laatste tijd echt veel te weinig.. >.<
Ik heb ook wel zin om actief te worden. Al ongeveer meer dan 3 maanden in-actief. Ik denk dat ik maar eens een post ga posten..
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 6:43 am
Tyler schreef:
Thirza schreef:
Ik heb ook wel zin om actief te worden. Al ongeveer meer dan 3 maanden in-actief. Ik denk dat ik maar eens een post ga posten..
Ik RPG nog wel. Op Wolf Story. Op Prpg ben ik officieel gestopt. Hier wil ik niet officieel stoppen. Want hier speel je mens. En mensen zijn uberawesome.
Raven
Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Ik heb tijden lang op WS gezeten maar het was er net iets té druk. Topics liepen bij mij heel vaak dood en partners kamen nooit online. Bovendien heb ik al veel RPGs waar ik lid van ben en ik moest het aantal wat slinken, dus de eerste RPG waar ik wegging was WS. Nu zit ik alleen hier en op ijn eigen forum: Dragon World.
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 7:42 am
Utah moet herleven. T__T
Raven
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 8:00 am
Raven schreef:
Jup, maar hoe?
Das een goede. *Wijst naar Maaike* Maaike heeft vast wel een origineel plan. >D
Raven
Lol, ik maak wel een reclamepost op WC. Alleen, op WS gaat dat niet, ivm.. bepaalde redenen. T.T Verder heb ik niet echt een plan. Wat vinden jullie van deze lay-out? (Misschien dat ik daar anders een verwoede poging op kan doen, al is dat niet echt origineel.) Verder: Kennen jullie nog persoontjes die zich op Utah kunnen/willen registreren, of terugkeren?
Laatst aangepast door Ayla op zo maa 20, 2011 8:47 am; in totaal 2 keer bewerkt
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic zo maa 20, 2011 8:44 am
Ayla schreef:
Lol, ik maak wel een reclamepost op WC. Alleen, op WS gaat dat niet, ivm.. bepaalde redenen. T.T Verder heb ik niet echt een plan. Wat vinden jullie van deze lay-out? (Misschien dat ik daar anders een verwoede poging op kan doen, al is dat niet echt origineel.) Verder: Kennen jullie nog persoontjes die zich op Utah kunnen/willen registreren, of terugkeren?
Ik vind deze layout niet slecht En, dat faalt behoorlijk hard. *Wijst naar stukje over WS*