Onderwerp: The Start of Something New zo mei 16, 2010 5:13 am
''Kom er uit, Rena!'' riep een blondine, Charelle. Ze maakte een pirouette en gooide een Pokéball de lucht in. De Pokéball opende zich in de lucht. Een windvlaag vol met zand vloog naar de grond en begon hier rond te draaien. Een silhouet werd zichtbaar. ''Nu!'' grinnikte Charelle. De Pokémon gooide een bot in de lucht, die hard ronddraaide, in de tegenovergestelde richting van de zandstorm. De Zandstorm verdween en het bot landde in de hand van Rena, de Cubone. ''Goed zo!'' riep Charelle vrolijk. De Pokémon naast haar, Lotus, haar trouwe Bulbasaur, moedigde Rena enthousiast aan. Charelle pakte een soort frisbee. Ze maakte een Pirouette en gooide het de lucht in. ''Gooi hem kapot met je bot,'' sprak ze kalm. Ze wist dat dit goed zou zijn voor Rena. Zo zou ze leren mikken. Rena gooide haar bot de lucht in. Het raakte de Frisbee, die in twee stukken op de grond landde. Rena ving haar bot sierlijk en grijnsde. ''Perfect!'' riep Charelle vrolijk. Charelle haalde even diep adem. Ze zouden moeten trainen. Rena moest namelijk wat moves leren voordat ze goed zou zijn in contests. Toch zou haar bot nog van pas komen, wist Charelle. Plots herinnerde ze zich een aanval die Rena kon leren. ''Lawine!'' riep ze grijnzend. Lawine, het Nederlandse woord voor de aanval rock slide. Rena keek haar vol verbazing aan. ''Die rots daar..'' Charelle wees naar een steen. ''Die moet je optillen met je Rock slide. Dan kan je ze afvuren naar je tegenstander. Maar, dat is nog niet nodig. Ik wil dat je het afvuurt in de lucht. Daarna moet je het met je bot breken,'' grinnikte Charelle. ''Probeer het maar,'' moedigde ze Rena aan. 'Bulba, Bulbasaur!' riep Lotus uit. Ze probeerde Rena ook aan te moedigen. Rena fronste en wees met haar bot naar de steen. Je zag dat ze zich concentreerde. Een blauwe gloed omhulde haar slechts een fractie van een seconde. ''Blijven proberen!'' riep Charelle uit. Een lichte grijns ontstond op haar gezicht, terwijl ze toekeek hoe haar Pokémon de aanval probeerde te doen. ''Je kan het!'' riep ze nog een keer, hopend dat dat Rena zou helpen.
Kyle
Aantal berichten : 60 Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 5:56 am
Een jongetje wierp een Pokebal naar voren. Een Swablu kwam uit de pokebal. Door de Seal schoten er allerlei roze hartjes langs de Swablu. Ze klapte allemaal zodat de glitters lang de 'vacht' van de Swablu te zien was. De Swablu vloog de lucht in, richting de zon. Hij maakte een halve draai. Daarna draaide hij als een schroef. Ze stopte in de lucht. Vervolgens schoot de Swablu een Sing naar de grond. De muzieknoten gaven allerlei mooie kleuren. ''Gebruik nu je Astronish!'' riep Kyle luid. De muzieknoten knapte allemaal. Er schoten glittertjes vanaf de muzieknoten, deze omringde de Swablu. Kyle knikte tevreden. ''Jou gebruik ik zeker in de voorronde van de Contest, en dan gebruik ik jou in de tweede ronde,'' sprak het jongetje. Hij keek naar een Squirtle die op een steen zat, en keek naar de Swablu. ''We gaan trainen in gevechten, Swablu, Squirtle, jullie vechten tegen elkaar,'' De Squirtle sprong van de steen af. ''En, begin!"' riep Kyle luid. Ze begonnen al snel. Maar het eindigde ook al snel. De bubbel van de Squirtle raakte de vleugel van de Swablu. De Swablu storte gelijk in. Ze storte richting een meisje, een blonde meisje. Kyle en Squirtle begonnen gelijk te rennen, achter de Swablu. 'Blijven proberen!' hoorde hij het meisje roepen. Hij bekeek de Bulbasaur, daarna keek hij naar de Cubone. 'Je kan het!' riep het meisje nog eens. ''Kijk uit!"' Riep Kyle nog.
Charelle
Aantal berichten : 62 Woonplaats : In de Lunatic! (L) Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 6:27 am
Een blauwe gloed omhulde de Cubone, Rena. ''Je kan het, Rena!'' riep Charelle. De steen werd opgetild, maar viel al snel weer op de grond. 'Kijk uit!' riep iemand plots. Charelle draaide zich om. Ze zag hoe Lotus voor haar sprong en iets met haar roede beetpakte. Het was een Swablu. Lotus legde het kleine ding op de grond. Charelle fronste toen ze de trainer van de Swablu zag. Plots zag ze vanuit haar ooghoek een rots opstijgen. ''Goed zo, Rena!'' riep ze vrolijk uit. Maar, de steen stortte al snel neer. Het landde bijna op Rena, voordat Lotus de steen met haar roede beetpakte en het naast Rena neerlegde. 'Cubone-Cu..' grinnikte Rena. Charelle verstond er niks van, maar het klonk als een bedankje. ''Rena, probeer het nog maar een keer,'' sprak Charelle. Ze lette even niet meer op de Swablu en de trainer. Ze hield niet zo van vreemden. Waarschijnlijk omdat ze liever op de Daycare met Pokémon zat, dan in de stad met mensen. De steen kwam opnieuw een beetje omhoog. Hierna viel het weer op de grond. Charelle slaakte een diepe zucht. ''Pauzeer maar even, Rena,'' sprak ze. Ze zag hoe Rena op haar kont neerplofte en met een gefocuste blik naar de steen keek, alsof ze een manier probeerde te verzinnen zodat ze de steen makkelijker op kon tillen. Lotus legde zichzelf ook neer en sloot haar ogen, genietend van de zon die op haar scheen en haar vacht verwarmde. Charelle ging naast Lotus zitten en begon deze over haar kop te aaien. Ze haalde diep adem, vergetend dat de jongen en zijn Swablu er ook nog waren.
-Flutpost. Kan me niet concentreren door bepaalde mensen..-
Laatst aangepast door Charelle op zo mei 16, 2010 7:35 am; in totaal 2 keer bewerkt
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 7:02 am
Net voordat de Swablu genaamd Cloud instort, sprong de Bulbasaur van het meisje voor het meisje. De Bulbasaur gebruikte haar roede aanval, en ving Cloud op. De Bulbasaur legde Cloud op de grond. De trainster leek er geen aandacht aan te besteden. Want ze ging gelijk door met haar Cubone. 'Goedzo, Rena!' riep de trainster. Ondertussen stond Kyle naast Cloud en had hij Cloud opgepakt. 'Rena, probeer het nog maar een keer,' sprak het meisje daarna. Kyle bleef rustig wachten, tot ze klaar was. Hij kon er zelf ook wat van leren. 'Pauzeer maar even, Rena,' sprak het meisje uiteindelijk. ''Dankje voor het opvangen van Cloud,'' sprak Kyle rustig. Cloud was ondertussen op de hoofd van Kyle gaan liggen. Een Squirtle kwam moe aangerend. ''Oh Sorry, Squirtle. Ik was je helemaal vergeten!'' riep Kyle uit. Reizen was moeilijker dan hij dacht. Hij moest allerlei dingen onthouden Enzo, en denken was niet echt zijn sterkste punt. ''Ik ben Kyle, en dit zijn Bubbel en Cloud,'' sprak Kyle rustig. Hij wees naar zijn 2 pokemon. Die begonnen te 'zwaaien' met hun pootjes. ''Ik ben een Coördinator,'' sprak hij daarna. Hij bekeek de 2 pokemon van Charelle, Bulbasaur en Cubone. Bulbasaur zag Kyle wel als contest pokemon. Maar Cubone niet echt. Dus hij verwachtte dat Charelle een Trainer zou zijn.
- Ook een Flutpost ='d -
Charelle
Aantal berichten : 62 Woonplaats : In de Lunatic! (L) Registration date : 16-05-10
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 8:17 am
'Dank je voor het opvangen van Cloud,' klonk de stem die eerder 'Kijk uit!' geroepen had. Met een sierlijke beweging stond Charelle op en keek ze de jongen recht in zijn ogen aan. Ze grinnikte. ''Ach, ik denk dat het wel zo handig was om te doen,'' sprak ze rustig. Plots kwam er een Squirtle aan. 'Oh, Sorry, Squirtle. Ik was je helemaal vergeten!' riep de jongen uit. Was hij zijn eigen Pokémon vergeten? Charelle grinnikte zacht. 'Ik ben Kyle, en dit zijn Bubbel en Cloud. Ik ben een Coördinator,' zei de jongen, Kyle, toen. Charelle knikte. ''Aangenaam, Kyle,'' begon ze. ''Mijn naam is Charelle. En dit zijn Lotus en Rena,'' sprak Charelle toen. Ze haalde diep adem. ''Ook ik ben coördinator.'' Een grijns verscheen op haar gezicht. Ze zag hoe Rena opstond en op hen af kwam. Ze ging voor de Squirtle staan en maakte zich groot. Charelle wist wat Kyle dacht. Hij dacht dat Rena geen goede Pokémon was voor een Coördinator. Het was waar dat Cubone niet één van de handigste Pokémon was in een contest. Maar, als coördinator moest je de schoonheid van je Pokémon kunnen tonen. En, Cubone was hartstikke lief. Bovendien.. Als ze eenmaal wat sterker was, leerde ze mooie moves. En, daarmee zou ze wel wat kunnen. Een goede coördinator kon elke Pokémon wat laten doen. Natuurlijk zou de eerste ronde lastig zijn, maar, de tweede ronde zou makkelijk lukken. Plots wist ze iets. Ze zou het Kyle persoonlijk laten zien. ''Wat dacht je van een dubbelgevecht? De eerste waarvan beide Pokémon uitgeschakeld zijn, heeft verloren.'' Een grijns ontstond op haar gezicht. Haar blauwe ogen glinsterden. Ze vocht altijd met wilde pokémon. Ze had nog nooit tegen een Coördinator gevochten.
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 8:31 am
'Ach, ik denk dat het wel zo handig was om te doen,' sprak het meisje rustig. 'Aangenaam, Kyle,' sprak het meisje weer, 'Mijn naam is Charelle. En dit zijn Lotus en Rena, ook ik ben coördinator.' Kyle knikte. Dus ze was toch een Coördinator. Hij bekeek de Cubone even. Dan zou ze de Cubone wel in de tweede ronde gebruiken. Of ze was een heel goede Coördinator die zelfs met een pokemon die geen Contest type was, goeie uitvoeringen kon maken. Kyle bekeek even zijn pokemon, beide Cloud en Bubble. 'Wat dacht je van een dubbelgevecht? De eerste waarvan beide Pokémon uitgeschakeld zijn, heeft verloren.' Kyle had geknikte.Weer keek Kyle naar Cloud en Bubble. Hij kende al een paar leuke combo's. Die had hij lopen oefenen. Maar, was het wel slim om ze nu al te gebruiken. Zou het niet slimmer zijn om de combo's te bewaren voor een dubblecontest. Dan was het nieuw voor iedereen. Dus ook voor Charelle. Maar hij kon ze ook gelijk gebruiken, zodat hij alvast de fouten erin kon zien. En kon kijken hoe een tegenstander zou reargeren. Hij bedacht wel een nieuwe strategie voor de Contest. En als het echt moest. Kon hij de Contest overslaan. ''Eerst heb ik een vraag, heb jij al lintjes?''sprak hij rustig. Dan kon hij haar een beetje inschatten. ''En voor het nog niet duidelijk is, je uitdaging is aangenomen.''
-Flutpostheid-
Charelle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 8:42 am
'Eerst heb ik een vraag, heb jij al lintjes?' vroeg Kyle. Charelle grinnikte. ''Nee. Ik heb mijn Bulbasaur al langer dan negen jaar, maar ik heb al die jaren op de daycare van mijn pleegouders gewerkt,'' sprak ze kalm. 'En, voor het nog niet duidelijk is, je uitdaging is aangenomen,' sprak hij toen. Charelle grijnsde. ''Oke, dan,'' sprak ze. Ze begaven zich al op een groot veld, dus dat zat wel goed. Ze liep naar een plek verderop, zodat er een grote ruimte tussen haar en Kyle zat. ''Lotus, Rena, we kunnen het,'' grijnsde ze. De twee, die met haar mee waren gelopen, knikten. Ze stonden voor haar, terwijl ze hun blik over Kyle's Pokémon lieten glijden. ''Laten we beginnen,'' sprak Charelle luid. Ze maakte een pirouette en stak haar hand naar voren uit, als teken dat haar Pokémon moesten gaan. Ze knikten beiden. Met een snelle beweging bracht Charelle haar handen naar haar oren. Beide Pokémon deden een Growl. De Defense van beide Pokémon zou zo lager worden. Dat zou natuurlijk erg handig zijn voor Charelle, in een gevecht. Bovendien had ze zo even de tijd. Zelf hoorde ze, ondanks het feit dat ze haar handen bij haar oren had, de Growl nog steeds. Het had geen effect op mensen, maar het gaf haar wel een beetje hoofdpijn. Het betekende echter wel dat de Pokémon van Kyle de aanval hoe dan ook zouden horen. Hun attack zou twee keer omlaag gaan. Eén keer door de Growl van Lotus, de andere keer door die van Rena. Een kleine grijns kwam op Charelle's gezicht toen het geluid stopte. Ze haalde haar handen van haar oren en hoorde haar oren piepen.
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 8:56 am
'Nee. Ik heb mijn Bulbasaur al langer dan negen jaar, maar ik heb al die jaren op de daycare van mijn pleegouders gewerkt,' sprak Charelle kalm. Kyle keek even naar zijn Squirtle, hij had hem niet eens een jaar. Charelle zat vast vol met trucjes. In negen jaar deed je dan ook niet niks. Beide Kyle de pokemon gingen op het strijd veld staan. 'Lotus, Rena, we kunnen het. Laten we beginnen,'sprak Charelle. Beide pokemon deden zonder commando een Growl aanval. ''Doe beide je poten voor je oren,'' riep Kyle luid. Door de dikke laag veren van de Swablu en een snelle reactie. Lukte het de Swablu het niet hoorde. De Squirtle was integendeel getroffen. Zijn Defence ging 2x omlaag. ''Onze beurt!'' riep Kyle luid, ''Bubble, Cloud,'' sprak Kyle luid. Beide pokemon begrepen het. De Squirtle gebruikte een Bubble aanval. Deze werd met behulp van de vleugels van CLoud extra snel naar voren geblazen. Nu zouden ze op de bubbels letten. Cloud gebruikte een Sing. Deze was niet te zien door de dikke laag bubbels ervoor. Als ze de bubbels haden gebroken. Dan kon de Sing zijn doel treffen. Kyle grijnsde, kijkend naar de muzieknoten die achter de bubbel verstoppen zat. En als ze de Sing toch zagen. Dan raakte de bubbel hun hoogstwaarschijnlijk!
Charelle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 9:19 am
Charelle snoof zacht toen ze zag dat Swablu niet geraakt werd. Bubbel was echter wel geraakt. Een grijns ontstond op het gezicht van Charelle. Dit zou voor hem hebben betekend dat er punten af gingen, in een contest. 'Onze beurt!' hoorde ze Kyle roepen, toen haar oren gestopt waren met piepen. 'Bubbel, Cloud,' sprak hij luid. Charelle fronste toen Kyle's Squirtle een bubbel deed. Dat meende hij niet serieus, toch? Ach, vast wel. ''Nu,'' sprak Charelle tegen haar Pokémon. Rena pakte haar bot en hield hem voor zich, met één hand. Haar bot begon heen en weer te draaien, waarbij ze vreemde bewegingen moest maken met haar vingers. Lotus gebruikte haar roedes om de bellen te breken. Dit ging natuurlijk super snel. Bijna elke bel die in de buurt kwam van de roede, werd gebroken. En de enkele die erdoorheen kwam, raakte het bot van Rena. Plots merkte Lotus op dat hetgeen wat ze brak niet vochtig was. Ze kneep haar ogen half dicht. Het was een Sing. Charelle zag het ook. ''Rena, ga achter Lotus staan. Lotus, doe je best,'' sprak Charelle. De twee knikten. Rena sprong achter Lotus en Lotus begon wild met haar roedes te zwaaien. Zo brak ze de Sing. Met een grijns op haar kop kwam Rena achter Lotus vandaan. ''Rena, doe je rock slide!'' riep Charelle. Rena keek haar verbaasd aan. ''Je kan het!'' riep Charelle. Rena knikte. Een blauwe gloed omhulde haar. Ze tilde de steen op.. Plots besloot Lotus mee te helpen. Toen Rena de steen afvuurde, gaf Lotus tegelijkertijd een flinke zwaai met haar roede ertegen. Zo ging de rots met een ongelofelijke snelheid op de twee Pokémon van Kyle af.
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 10:04 am
'Nu,' sprak Charelle simpel tegen haar pokemon. Kyle keek haar even geïrriteerd aan. Het voelde alsof zei veel meer ervaring had. Misschien omdat ze een betere band had met haar pokemon. Ze had haar Bulbasaur wel 9 jaar. En dat was ongeveer 18x zo lang als Kyle zijn starter pokemon had. Kyle had zijn Starter pas een half jaar. De 2 pokemon van Charelle, de Cubone en Bulbasaur. Sloegen de bubbels kapot. Kyle grijnsde, maar ze zagen de muziek nootjes al aankomen. Met behulp van de roede van de Bulbasaur lukte het de Bulbasaur alle muzieknoten kapot te slaan. Stuk voor stuk. 'Rena, doe je rock slide!' riep Charelle. Een rock slide hé. Ze konden die aanval niet kapot breken. Dat wist Kyle nu al. Dus hij moest het simpelweg ontwijken. ''Bubble, spring op de rug van Cloud, Cloud. Ga omhoog!'' Net voordat de rots de 2 raakte. Was Cloud de lucht in gevlogen. ''Nu, ga naar boven!'' Ze vlogen richting de zon. Dit was zodat ze de tegenstanders konden verblinden. ''Nu!'' De Squirtle gebruikte een Bubbel aanval. Door de wind ging het de verkeerde kant op. Maar snel daarna, veranderde de windrichting. Nu vlogen de bubbels terug. Naar de rug van de tegenstanders. ''Cloud, duik op de bulbasaur af, en gebruik je Peck!'' Omdat ze naar beneden doken. Kon Cloud met de snelheid de aanvallen goed ontwijken. En de kracht van de snelheid dan ook gebruiken voor in de aanval.
Charelle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 11:07 am
'Bubble, spring op de rug van Cloud. Cloud, ga omhoog!' riep Kyle. De twee Pokémon vlogen omhoog. Charelle snoof zacht. De steen kwam neer, maar raakte niks, en brak ook niet. 'Nu, ga naar boven!' riep Kyle. Charelle fronste. Wat had dat voor nut? Haar twee Pokémon keken elkaar aan. Plots zag Charelle het. ''Niet kijken!'' riep ze luid. Lotus had al gekeken, en was tijdelijk verblind door de felle zon. Rena had op tijd gereageerd en haar ogen gesloten. 'Nu!' Een bubbel werd afgevuurd. Charelle's beide Pokémon werden geraakt. Bij Lotus deed het natuurlijk nauwelijks wat, maar bij Rena gaf het wel wat schade. 'Cloud, duik op de Bulbasaur af en gebruik je Peck!' riep Kyle. Charelle keek naar haar Bulbasaur en zag dat de Pupillen nog steeds verkleind waren. Pas als die weer een beetje normaal waren, zou Lotus kunnen zien. Ze keek snel heen en weer. Haar blik viel op Rena's bot. dit was hun enige mogelijkheid. ''Gooi!'' riep ze. Ze zag hoe Rena haar bot gooide. Het vloog net langs Lotus. Als de Swablu, Cloud, haar Lotus wilde raken, zou het tegen het bot aan knallen en aan de kant worden gegooid. Rena hield haar ene hand omhoog en ving haar bot hiermee weer. Handig, zo'n bot die altijd terug kwam, als een boemerang. Charelle zag dat Lotus' ogen weer normaal waren. ''Lotus, doe je leech seed op Squirtle! Rena, doe je Bone Club op Swablu!'' Ze zag hoe Lotus de aanval uitvoerde en hoe Rena eerst op Swablu afrende, voor ze deze op haar kop probeerde te slaan met haar bot.
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 11:23 am
Met een grote snelheid schoot de Swablu naar voren toe. Richting de Bulbasaur. Maar er was 1 ding wat ze waren vergeten. Het was Cubone. Met zijn bot lukte het de Cubone om Swablu af te remmen. 'Lotus, doe je leech seed op Squirtle! Rena, doe je Bone Club op Swablu!' hoorde hij Charelle roepen. Kyle keek geschrokken naar zijn Squirtle. Onee, hij kon ieder moment van Swablu afvallen. Swablu stopte. Maar doordat hij eerst heel snel ging. Was het onverwacht voor Squirtle. En zoals verwacht. Vloog Squirtle van Swablu af. Enkele seconde later werd hij geraakt, geraakt door de Leech Seed. Hij viel met een luide plof op de grond. ''Cloud, ontwijk!'' Cloud was net te laat. Rena richtte op de kop van Swablu. Maar dat lukte niet. Het kwam nu recht in de maag van de Swablu. Kyle mompelde wat. Wat moest hij nu doen? Hij keek even naar Bubble, de Squirtle die net was opgestaan. Daarna naar Swablu. Ze waren beide moe. Maar hij zou niet zo snel opgeven. Kyle close zijn ogen voor enkele seconde. Hij moest iets bedenken. De enige aanval die vanaf nu goed was was bubble. Dit was omdat de bubbel met de wind mee ging. En ze het niet aan zagen komen. Tenminste, zover Kyle wist. Dus als hij nu een bubbel sing combo deed, en weer met de wind speelde? Kyle opende zijn ogen weer. ''Sing, Bubbel!'' Beide pokemon begrepen het. Ze schoten de aanvallen naar elkaar toe. De Sing ging in de bubbel. Daarna voerde een krachtige windvlaag ze mee. Maar niet al te snel. Veranderde de windrichting weer. Dit keer hadden niet alleen Rena en Lotus kans om geraakt te worden. Maar ook Bubble. Dit was omdat bubble nog op de grond stond.
Charelle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 11:42 am
Charelle grijnsde toen ze zag hoe haar beide aanvallen raakten. 'Sing, Bubbel!' Charelle hief haar wenkbrauwen op bij het horen van Kyle's bevel. ''Zorg dat je niks hoort! De bubbels maken niks uit!'' riep Charelle luid. ''Rena, spring!'' riep Charelle. Rena fronste, maar besloot op tijd aan de kant te springen. Het ging goed. ''Nu, zandstorm!'' riep Charelle. Plots begreep Rena het. Zand vloog op en stroomde vooruit. Rena had de aanval nog niet honderd procent onder controle, maar het wist de Sing en Bubble tegen te houden. ''Lotus!'' riep Charelle toen, maar het was te laat. Lotus was in slaap gevallen. ''Je was geweldig, lieverd,'' sprak ze met een zucht. Ze hield haar Pokéball voor zich en liet Lotus terug keren. Hierna richtte ze haar blik op Rena. Het zand was al verdwenen. Ze moesten maar eens op die aanval gaan oefenen. ''Rena,'' sprak Charelle zacht. ''Gaat het, meissie?'' Ze hief haar wenkbrauwen op. 'Cu-Cubone, Cu!' riep Rena zelfverzekerd. ''Kan je nog?'' vroeg Charelle toen. Rena knikte. ''Oke, dan.'' Ze richtte haar blik op de Swablu. ''Doe je Bone Club,'' sprak ze zacht. Ze had haar Pokéball nog steeds in haar hand. Lotus zat niet vaak in de bal. Alleen als ze gewond of uitgeschakeld was, of als ze bijvoorbeeld vergiftigd was. Lotus hield niet van haar bal, maar ze scheen het, gelukkig, niet echt erg te vinden. Charelle zag hoe Rena met haar bot op de Swablu af rende..
-Sorry. =o-
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 12:00 pm
'Zorg dat je niks hoort! De bubbels maken niks uit!' had Charelle geroepen. 'Rena, spring! Nu, zandstorm!' riep Charelle daarna. Kyle keek geschrokken naar zijn Squirtle. Als zijn Squirtle geraakt was. Was het over. '''Gebruik je bubbel om het af te weren!'' Een bubbel schoot richting de Sing-Bubbel combo. Maar doordat beide aanvallen glibberig waren. Ging het gewoon langs elkaar. Alsof het niks voor niks was. De bubbel raakte de Squirtle genaamd bubble. Normaal zou het niet veel doen. maar door de Sing viel de Squirtle in slaap. Dat was het zelfde als uitgeschakeld zijn. Kyle keek kort naar Charelle en daarna naar de Bulbasaur die met een rode straal werd opgezogen. Kyle pakte de Pokebal van zijn Squirtle er ook maar bij. Een rode straal ging richting de Squirtle. De Squirtle veranderde in een rode silhoute waarna hij werd opgezogen in de Pokebal. ''Je hebt het goed gedaan,'' mompelde hij zachtjes. Hij was verslagen door zijn eigen aanval. En Cloud kon niet veel doen bij Cubone. Hij had niet zoveel aanvallen. Sing, Peck, Astronish en Growl. Dat waren de aanvallen die CLoud kende. Kyle had nog geprobeerd hem de aanval Draken Pulsl te leren. Maar dat lukte niet echt. Misschien moesten ze het toch proberen? In de tijd dat Kyle dacht was de Cubone dichtbij Cloud gekomen. Met een Bone Club, sloeg de Cubone de Swablu op zijn kop. De Swablu viel even op de grond. Maar het lukte de Swablu om op te staan. ''Draken Puls! Probeer je Draken Pulsl!'' riep Kyle luid. Swablu keek raar naar Kyle maar knikte. Een kleine groene bal verscheen voor de bek van de Swablu. Deze explodeerde voor Swablu zodat de Swablu nog meer naar achteren werd geslingerd. ''Gaat het?'' riep Kyle nog. De Swablu knikte en stond op. ''Dat was dus niet goed,'' mompelde kyle rustig. ''Denk je dat je door kan vechten, zoja. Doe je Sing!'' De Swablu begon met zijn vleugels te klapperen. Een ''rookgordijn'' gemaakt van zand vloog richting de Cubone. Deze werd achtervolgd door een grote groep muzieknoten die mooi licht gaven. Kyle en Cloud zouden hoogstwaarschijnlijk niet winnen. Daar was Cloud nu te veel verzwakt voor. Cloud was 2x geraakt door een Bone Club. En 1 keer door een draken puls die explodeerde. Dat was meer dan Rena. Deze was maar 1x geraakt door de bubbel. Ook al was een bubbel super effectief bij een Cubone. Het zou niet meer damange hebben gegeven dan de 3 aanvallen die Cloud hadden geraakt.
Charelle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 12:32 pm
Charelle grijnsde toen de Bone Club van Rena raakte. ''Goed zo, meis!'' riep Charelle, in een poging Rena aan te moedigen. Dit scheen echter nut te hebben; Rena zat vol met zelfvertrouwen. 'Draken Puls! Probeer je Draken Puls!' riep Kyle plots. Charelle keek naar Rena. ''Rena, let op!'' riep ze. Maar, de Draken Puls explodeerde, waardoor de Swablu naar achteren geslingerd werd. 'Doe je Sing!' riep Kyle. Charelle keek naar Rena. Dit kon nooit goed gaan. Nee, wacht.. Het hoefde niet te raken. ''Doe je zandstorm!'' riep ze. De zandstorm van Rena knalde tegen die van Cloud aan. Het zand vloog omhoog omdat het keihard tegen elkaar aan klapte. De Sing werd hierdoor gebroken. Het zand viel, samen met de glitters van de muzieknoten, langzaam naar beneden. Rena speelde even met haar bot, tot het zand weer allemaal op de grond lag. Plots zag Charelle haar kans. Swablu stond voor de steen. Als Rena haar Rock slide deed, dan vloog de steen tegen Cloud aan. ''Doe je Rock Slide!'' riep Charelle luid. Een blauwe laag omhulde Rena en de steen vloog keihard richting de Swablu. Met een lichte grijns op haar gezicht keek Charelle toe. Kyle had wat handige dingetjes gebruikt. Als Rena haar bot niet had gehad, en Lotus haar roedes, dan had ze vast en zeker verloren. Ze balde haar vuist en sloot haar blauwe ogen half. Rena was goed voor in de tweede ronde van een contest. En, dat had ze nu wel bewezen. Kyle zou nu vast en zeker niet meer durven denken dat Rena niet geschikt was voor contests.
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 12:46 pm
En weer, lukte het Cubone om de aanval te laten missen. Hij was eigenlijk best goed als Contest pokemon. Tenminste. Bij de Contest gedeelte had Cane niks gezien. Maar wel bij het vecht gedeelte. 'Doe je ROck Slide!' Riep Charelle opeens. Kyle keek geschrokken naar de steen Deze vloog keihard richting Cloud, zijn Swablu. Het was dan ook te laat. Swablu werd geraakt en vloog door de lucht. Met een Luide plof kwam hij op de grond. Uitgeschakeld. ''Je hebt het goed gedaan,'' sprak Kyle kalm. Een rode straal, schoot richting de Swablu die werd opgeslokt net als Bubble daarvoor. ''Je bent goed,'' sprak hij rustig. Hij keek even naar de pokebal. Misschien was Bubble, zijn squirtle, al wakker. Hij stopte de Pokebal van Cloud weg. Daarna pakte hij een andere pokebal erbij. Op deze zat een Seal. Op die van Squirtle zat altijd een Seal. De Seal zodat er bubbels tevoorschijn kwam. Kyle vond dat er leuk uit zien. Hij wierp de Pokebal op de grond. Met een rode flits kwam de Suirtle tevoorschijn. Hij keek verbaasd en slaperig heen en weer. Hij was zo te zien net wakker geworden. De Bubbels klapte allemaal zodat er glitters tevoorschijn kwamen. Squirtle liep rustig richting Kyle toe. Enkele seconde later werd hij omvergeduwd door een Spoink. Beide pokemon lagen op de grond. Al snel stonden ze beide op en begonnen ze raar genoeg te vechten.
[Srry, Flutpost + Ik wil Spoink = Dit ='d]
Charelle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 1:23 pm
Charelle zag hoe de Swablu werd geraakt en met een plof neerviel. Hierna hoorde je een knal, omdat de steen neerviel. 'Je hebt het goed gedaan,' zei Kyle tegen zijn Pokémon en Swablu werd teruggekeerd. Charelle keek vrolijk naar Rena. ''Goed gedaan!'' riep ze vrolijk. Ze liet zich op haar knieën vallen. Haar Cubone kwam op haar af en sloeg haar armen om haar heen. Zij deed hetzelfde bij haar Cubone. Toen ze elkaar los lieten, grinnikte Charelle en stond ze op. 'Je bent goed,' sprak Kyle. ''Bedankt. Jij deed het ook goed,'' sprak ze. Ze keek naar Rena, die achter haar stond. Rena kon het niet goed vinden met vreemde mensen. Gelukkig wel met Pokémon uit het team, en met Charelle. Charelle zag hoe Kyle zijn Pokéball pakte en er een Squirtle uit liet komen. Even later kwam er een Spoink, die de Squirtle op de grond duwde. Ze begonnen te vechten. Verbaasd hief Charelle haar wenkbrauwen op. Ze pakte de Pokéball van Lotus. Ze drukte op het knopje en er kwam een grote bloem uit, waar het silhouet van een Bulbasaur in tevoorschijn kwam. De bloem verdween en de Bulbasaur, Lotus, werd zichtbaar. Charelle stopte haar bal weer weg. ''Je was geweldig, meissie,'' sprak Charelle tegen Lotus, voordat ze deze een aai over haar koppie gaf. ''En jij! Je hebt zelfs je rock Slide geleerd!'' riep Charelle. Het had er hier een beetje vreemd uitgezien, omdat er maar één steen was. Als er meerdere stenen waren geweest, had het er sterker uitgezien. Charelle grinnikte. Ze besloot Kyle even snel aan te kijken. ''Ik ga er maar weer vandoor. Ik denk dat Lotus en Rena hun rust verdiend hebben,'' sprak Charelle. ''Dag,'' zei ze toen. ''Keer terug, Rena.'' Rena werd terug in haar Pokéball gedaan, voordat Charelle zich omdraaide en weg liep, met Lotus aan haar zijde.
-Topic uit. =3-
Kyle
Onderwerp: Re: The Start of Something New zo mei 16, 2010 2:06 pm
Rustig bekeek Kyle de Spoink. Hij had een best schattige gezicht. ''Stop Bubble!'' riep Kyle luid. De Squirtle keek verbaasd naar Kyle. ''Ik help je wel, ik wil hem namelijk vangen,'' sprak hij daarna. Squirtle keek zijn trainer verbaasd aan. ''Squir.. Squirtle!'' sprak hij de Trainer tegen. Hij wou.. dat niet bij zijn team. ''Squirtle!'' sprak Kyle streng. Kyle noemde zijn Squirtle bijna nooit bij naam. Maar als hij het deed, wist Bubble dat hij moest stoppen waarmee hij bezig was. ''Squir..'' zuchtte de Squirtle. De Spoink was ondertussen rustig blijven staan. En had gewacht tot de Squirtle, Bubble. Hem zou aanvallen. ''Bubble, gebruik je bubbel!'' Riep Kyle luid. De Squirtle rende richting de Spoink toe. Daarna opende hij zijn bek. Er schoten verschillende bubbels naar de Spoink. De De Spoink de bol begon mooi licht te geven. Er verscheen een Psywave. Alle belletjes klapte, waardoor er mooie glittertjes kwamen. ''Spring, gevolgd door tackle!'' Bubble knikte rustig. Hij sprong de lucht in. Door de glittertjes. En dook daarna met een Takel tegen de Spoink aan. De Spoink werd naar achteren geslingerd. ''Nu, voordat de Spoink weer opstaat, bubbel!'' De Squirtle opende zijn bek. Er verschenen allerlei bubbeltjes, die schoten allemaal naar de Spoink toe. En ze raakte dan ook allemaal. De Spoink stond boos op. ''Weer bubbel!'' Er schoten bubbeltjes naar de Spoink toe. Met zijn veerkrachtigheid. Sprong de Spoink over de bubbels heen. Hij lande recht voor de Squirtle, zijn bol begon te glimmen en een Psywave werd opgeladen. Enkele seconde later schoot de aanval naar de Squirtle toe. Deze werd geraakt en iets naar achteren geslingerd. Met wat Damange stond de Squirtle weer op. En nu was deze ook boos. De Suiqrtle rende zonder bevel naar Spoink. Deze sprong weer over Squirtle heen. ''Snel Bubble, spring de lucht in en draai in de lucht. Gebruik je bubbel en ga dan snel in je schild zodat je de pijn van de klap niet voelt!'' Riep Kyle. Bubble deed het. Hij sprong en met een halve draai keek hij naar de Spoink die zich in de lucht bevond. Een bubbel schoot uit de bek van de Squirtle. Deze raakte de Spoink ook volop. Daarna ging hij snel terug in zijn schild. Hij lande op de grond zonder pijn te voelen. En stond weer op. ''Nu maak het af, bubbel & Tackel!'' Er schoten allerlei bellen naar de Spoink toe. De Spoink werd eerst geraakt door de bellen. Enkele seconde later tackelde de Squirtle hem. Hij viel uitgeschakeld op de grond. ''En nu, ga pokebal!'' Kyle wierp een pokebal naar spoink. Deze werd opgezogen met een rode straal. De pokebal bewoog heen en weer. Zou hij zitten?
De pokeball bewoog nog een aantal keer heftig heen en weer, alsof de Spoink zijn best deed eruit te ontsnappen, maar uiteindelijk stond hij stil en hield het lichtje op met knipperen. De Spoink was gevangen.
Blij liep kyle naar de pokebal toe. Hij keek het even aandachtig aan. Nu had hij een derde maatje. Squirtle kwam even aanlopen, om naar, dat te kijken. Heel even keek hij naar de pokebal, daarna gaapte hij. Kyle pakte de pokebal op. Deze maakte hij klein en zette hij in zijn zak. Hij zou ze wel een andere keer bekijken. Rustig liep hij weg. Eerst zou hij naar een pcenter gaan. En daarna zou hij weg gaan om te trainen.