Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aankomst

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst   Aankomst Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:15 pm

Daar kom ik dan Dacht kio. Met het Grote Utah nog een vijf minuten van zich zelf verwijderd. en Aipom en Pichu op Zijn schouders. Hij was er helemaal klaar voor. Niemand kon Kio nu nog tegen houden."UTAAAH daar kom ik!" Riep Kio blij. en hij begon Aipom teaaien. zijn eerste lieve Pokemon die hij had gekregen. hij heeft hem zelf opgevoed."Hier Aipom eet een Poffin." Die hij ergens in Kanto had gemaakt in een klein hutje waar niemand wist dat die er was. Alleen Kio en zijn pokemon. Hij ging nog even rustig naar binnen om zijn 2 spullen tepakken. Met Utah nog 1 minuut voor zich ging hij voor de Uitgang staan. om na ongeveer 2 dagen op Zee tehebben gezeten. Eindelijk in Utah was. De loop plank werd naar beneden gegooid en Pasagiers liepen rustig het dek af. Mensen liepen alle kanten op. Kio was zelf naar een het paspoorten bureau gegaan om een nieuw paspoort temaken. dit was zo gedaan. en hij liep naar buiten. hij was nu officeel Kio een mens uit Utah. Door zijn paspoort kon hij nu ook zijn eerste geld gaan verdienen. maar hij had al een Pokedex Pokegear en Poketch gekregen. samen met wat Poke-ballen en een maand vooraad eten. liep hij rustig naar een pleintje. en keek naar zijn 2 pokemon. die hij aaide."Kom we gaan hier even lekker zitten." en hij keek Aipom en Pichu aan. Hij kende Pichu pas 2 dagen maar ze waren nu al beste vrienden samen met Aipom waren ze een Hecht team. waar geen enkele Trainer kon door breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:32 pm

Rustig liep Sakura rond, ze keek met een bewonderend om zich heen. Er waren hier zoveel mensen en allemaal zo blij! Shanoa, haar Vulpix, liep trots aan haar rechterzijde. Terwijl haar Eevee, Yuuki, er heel wat onzekerder bij liep aan haar linkerzijde. Ineens bleef Sakura verstijfd staan. De twee kleine Pokémon liepen nog een stukje door, maar toen ze merkte dat hun eigenaares was blijven staan deden zij het ook. Beide draaide, vrijwel gelijk, hun kop en keken verbaasd naar Sakura. Die daar maar stond en staarde. Shanoa volgde haar blik, die gevestigd was op een boot. Yuuki, daarintegen, keek nog steeds naar Sakura die van de wereld verdwenen leek te zijn. Snel schudde Sakura haar hoofd: ze moest haar hoofd erbij houden. Het duurde niet lang of ze zat alweer met haar hoofd bij iets anders: haar Eevee. Het kleine Pokémonetje had nog nooit van haar leven een boot gezien en rende er dus als een gek op af. 'Yuuki, wacht!' riep Sakura zo hard als ze kon, maar de Pokémon was door het dolle heen en bleef maar rennen. Zowel Sakura en Shanoa zetten de achtervolging in. Het duurde niet lang of Yuuki botste al tegen iemand op. Met een ruk keek ze op: het was een jongen met een Aipom en een kleine Pichu. Bang zette de Eevee een paar passen achteruit en legde ze haar oren plat neer, je kon de angst in haar ogen gewoon voelen. Al hijgend kwam Sakura tot stilstand. Ze legde haar handen op haar knieën en hijgde even uit. Ze keek langzaam op. Ze probeerde wat te zeggen, maar ze had te hard gerend en er kwam alleen maar onverstaanbaar gebrabbel en gehijg uit. Uiteindelijk haalde het meisje diep adem om vervolgens wat te zeggen: 'Het spijt me van mijn Eevee, althans: Als ze iets verkeerds heeft gedaan.' Ze liet haar blik afdwalen naar de Eevee, die zich snel verstopte achter haar benen. Vervolgens bekeek ze de jongen eventjes snel: hij had een Aipom en een Pichu. Sakura vouwde haar handen tot vuisten en hield zich in: ze stond op het punt om de Pichu helemaal plat te knuffelen zo schattig zag de Pokémon eruit!

-Sorry, ik ben echt beetje inspiratieloos..-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitimeza aug 07, 2010 12:54 pm

"Pichu Pi!" Riep Pichu. en hij rende naar een meisje toe. en begon blij tegen haar tedoen. Pichu wou echt veel aandacht. wat ook wel nodig was voor een kleine pokemon."Pichu kom hier!" Zei Kio Dom. wetende dat Pichu niet terug zou komen. Hij liep naar het meisje toe." Hallo ik ben Kio!" en hij Pakte Pichu op."Dit is Pichu en dat mijn Aipom." En Kio wees naar Aipom."Wij zijn hier net!" Zei Kio. en hij keek het Meisje aan.Kio had erge honger en hij pakte een broodje en hij gaf een paar stukjes aan Aipom en Pichu. Aipom was mooi zoals hij was. en hij wou niet dat hij ooit zou evolueeren. en Aipom zelf vond dat ook. Pichu daar in tegen dee er nu al alles aan om een Pikachu teworden. alleen daar was voor nodig. Liefde en een Goede Training en veel Slaap. Dit zou Pichu een Pikachu laten worden. Aipom keek naar Kio en trok hem voor de grap aan zijn oor."Klein aapje!" Riep Kio Droog en Aipom keek met een Pruillipje naar het laaste stukje brood hij gaf het maar aan Aipom. Hij was zo lief."Hoelang ben jij eigenlijk al in Utah?" En Kio keek haar aan. zou ze langer dan Kio in Utah zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitimeza aug 07, 2010 1:10 pm

Sakura keek naar hoe de Pichu naar haar toe rende: hij wou duidelijk dus aandacht. Eventjes snel aaide ze de Pokémon over zijn hoofd. Ze grinnikte zachtjes toen de jongen zei dat ze terug moest komen: hij moest echt wel beter zijn best doen om het drukke Pokémonetje rustig te krijgen. Ze keek op en ontmoette de ogen van de jongen. 'Hallo, ik ben Kio!' stelde de jongen zichzelf voor terwijl hij zijn Pichu op pakte. 'Dit is Pichu en dat,' hij richtte een vinger op de Aipom, 'mijn Aipom,' stelde hij zijn Pokémon voor. Sakura keek naar beide Pokémon en gaf al glimlachend een knikje naar ze. 'We zijn hier net!' verklaarde hij terwijl hij haar aankeek. Ondertussen pakte Kio een broodje en deelde die blij met zijn Pokémon. Sakura wou zichzelf ook wel voorstellen: maar net op dat moment onderbrak de Aipom van Kio haar door aan Kio's oor te trekken. 'Klein aapje!' riep Kio als reactie. De Aipom smeekte vervolgens een beetje voor het laatste stukje van het broodje en met succes: hij kreeg het ook nog. 'Hoelang ben jij eigenlijk al in Utah?' Sakura keek nog eventjes naar hoe de Aipom het laatste stukje op at en keek toen weer naar Kio. 'Ik ben Sakura,' zei ze dol blij en pakte zijn hand vast, met haar beide handen, en schudde hem nogal wild. 'Shanoa, mijn Vulpix, Yuuki, mijn Eevee, en ik zijn hier nu zo ongeveer drie dagen: maar alsnog ken ik het niet nog niet zo heel erg goed!' Ze wierp eerst eventjes een blik op haar Vulpix, die was gaan zitten en met grote ogen naar de Aipom keek. Eevee zat nog steeds verstopt achter haar benen en die zou daar voorlopig ook nog wel blijven zitten. 'Wat brengt jou eigenlijk naar Utah, als ik het vragen mag?' vroeg Sakura uit het niets terwijl ze weer naar Kio keek. Hij zag er niet echt uit als het type dat alleen op reis ging, maar ze was ook niet echt het persoon dat goed kon inschatten wat voor types mensen waren: ze was er eerder slecht in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kio

Kio


Man Aantal berichten : 95
Leeftijd : 26
Registration date : 07-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15 jaar
Trainer soort: Coordinator/ Breeder
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitimedi aug 10, 2010 5:48 am

Kio keek haar aan. "Aan genaam Sakura!" Zei Kio.''Shanoa, mijn Vulpix, Yuuki, mijn Eevee, en ik zijn hier nu zo ongeveer drie dagen: maar alsnog ken ik het niet nog niet zo heel erg goed!' Zei Sakura."Oke ik ben hier pas net." Zei Kio alweer. 'Wat brengt jou naar Utah?' Vroeg Sakura."De vele Gyms en de mooie gebieden. en omdat ik ben gevlucht. Gevlucht voor mijn ouders die mij geen Pokemon wouden geven. Of ik er een van mocht houden." En Kio keek rustig voor zich uit. nu wist 1 iemand in Utah zijn verhaal." Wat hebben ze allemaal in Utah. Want zou graag 1 ijs pokemon willen vangen. weet jij of ze hier een sneeuw gebied hebben?" Kio keek haar aan. De wind was een rustig zee briesje geworden. je hoorde Wingull schreeuwen zoals dat heette. Kio keek nog eens rustig naar een klein tentje. hij liep er rustig een en zei tegen Sakura."Ik ga een Souvenir kopen." En hij liep rustig naar de rij. en kocht een Beeldje van een Snorunt. Hij liep rustig weer terug." Ik koop een Snorunt beeldje omdat ik er later 1 wil hebben." en hij keek Sakura aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sakura
Moderator
Sakura


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ben Een Zwerver Met Een Laptop ~
Registration date : 28-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator/Trainster
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitimevr aug 13, 2010 4:15 am

-Sorry als het beetje late post is, maar was een lange tijd weg xD-

Sakura keek eventjes naar de vele Wingull die rond vlogen en liepen. Ze waren ook erg dicht bij zee, dus dit viel wel te verwachtten. 'Oké, ik ben hier pas net,' herhaalde Kio een beetje. 'De vele Gyms en de mooie gebieden. En omdat ik ben gevlucht: gevlucht voor mijn ouders die mij geen Pokémon wouden geven. Of ik er een van mocht houden,' antwoordde hij haar vraag. Een beetje treurig keek Sakura naar Kio, misschien had ze dit beter niet kunnen vragen... Maar hij leek er niet echt mee te zitten: hij leek eerder rustig. 'Wat hebben ze allemaal in Utah? Want ik zou graag een ijs Pokémon willen vangen. Weet jij of ze hier een sneeuw gebied hebben?' vroeg hij aan haar alsof er niks was gebeurd. Sakura had nog steeds een beetje een rot gevoel vanwegen toenet, maar ze negeerde het zover ze kon. Ze pakt een kaart tevoorschijn en vouwde deze open. 'Zover ik weet is er geen sneeuwgebied in de buurt... En je zou wel een paar dagen moeten lopen wil je er eentje bereiken: maar dat heb je er vast wel voor over, of niet soms?' Ze keek hem nog eventjes aan en keek toen naar de kaart. Ze wees naar een plek waar op stond: Mt. Frazil. Ze zuchtte eventjes en liet haar vinger erop rusten. 'Maar ik denk niet dat je in bent voor een bergtochtje...' mompelde ze zachtjes. Ze liet haar vinger verder over de kaart glijden tot hij bij een andere plek kwam waar stond: Winter glow. 'Dit zou een uitstekende plek zijn, alhoewel de Crystal Caves dichtrbij zijn. En ik zou je afraden de Wide Tundra in te gaan, het is een nogal woest gebied en zelf ik durf er niet een stap te zetten ook al heb ik een vuur Pokémon,' vervolgde ze haar verhaal. Vervolgens vouwde ze de kaart weer op en stopte hem weer in haar rugzak. Ze keek op naar Kio en wachtte op zijn reactie. 'Ik ga een souvenir kopen,' zei hij terwijl hij naar een van de kraampjes liep. Het duurde niet lang of hij kwam terug met een beeldje van een Snorunt: het was opzich een best schattig dingetje. 'Ik koop een Snorunt beeldje omdat ik er later een wil hebben,' verklaarde hij terwijl hij haar aankeek. Sakura knikte en glimlachte naar hem. 'Daarom wilde je weten waar een sneeuwgebied is! Nou ik wens je veel succes met vangen en als ik jou was zou ik wat dikke kleren aantrekken als je naar zo'n gebied gaat: het is er erg koud,' raadde ze hem aan. Ze keek nog eventjes naar het beeldje: Snorunts waren best lief, maar ze wist al welke ijs Pokémon ze wou hebben. Ze keek eventjes naar Yuuki, die stilletjes naast haar zat. Ze had het nog steeds niet durven vragen aan de Pokémon zelf of dat zij ook wel een Glaceon zou willen worden of een andere evolutie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst
» Aankomst
» Aankomst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Zeegebied :: Vuna City-
Ga naar: