Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aankomst

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Izumi

Izumi


Vrouw Aantal berichten : 4
Leeftijd : 29
Woonplaats : Lelystad
Registration date : 19-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Trainer
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst   Aankomst Icon_minitimedo maa 24, 2011 2:48 pm

"Hier is het dan." Izumi stapte de boot uit. Wat een prachtige plek, dacht ze. "Wat zal ik eerst eens gaan doen...?"
Ze riep torchic uit haar pokeball en samen liepen ze een beetje langs de winkels. Ze kwamen bij een plein aan.
Er stond een hele groep mensen. "Wat zou er aan de hand zijn?" Vroeg ze verbaast. "Tor, torchic!" Zei torchic. Ze liepen erop af. "Oh, wow!" In het midden van de groep mensen stond een jongen met een hele grote pokémon. Iedereen was erg geïnteresseerd. Ze pakte haar pokedex erbij. "Blaziken, de Pokémon die vlamt. Blaziken heeft enorm sterke benen. Hij kan met gemak over een 30 verdiepingen hoog gebouw springen. Bij het zien van een sterke tegenstander komt er vuur uit zijn armen en benen. Zijn vijanden blijven verbrand en vol roet achter door de vlammende opdonders die Blaziken uitdeelt." "Volgens mij evolueer jij daar in, torchic!" ... Ze kreeg geen reactie. Torchic staarde vol verwondering naar blaziken. "Hihi." Lachte ze. "Kom torchic, we gaan naar het pokémon center, het is al laat." Ze pakte torchic op en liep weg van de groep mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kawaii-pichu.deviantart.com/
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Icon_minitimezo apr 03, 2011 2:34 pm

Seth liep over straat met Angelos en Megan naast hem, hij was net terug uit het woud en zou over een of twee dagen naar het noorden gaan dus het was tijd om uit te rusten. Er was comotie bij een jongeman met een Blaziken. Hij zag er stoer en cool uit, Seth keek naar Angelos en zei "Als jij ook zo word als hem dan eet ik me schoen op," Angelos keek naar Seth met een pesterig gezicht. Ergens wist Seth dat Angelos hem er aan zou houden. Hij lachte en liep er langs, hij hoefd niet naar een Blaziken te kijken. Zo nu en dan keken er mensen naar hem, tja... enkele dagen geleden verliet hij het hier met een Combusken en nu had hij er een Houndoom bij. Megan gromde zo nu en dan als er mensen te dichtbij kwamen, ze hield niet erg van mensen. Hoewel ze vrij dol was op de koekejs van Seth en Sora ook iets meer mocht dan deze mensen. Seth was op weg naar het poke center toen hij een meisje zag lopen met een torchic. Hij dacht gelijk 'Grappig, zij heeft een torchic, ik een Combusken en die pocher een stukje terug een Blaziken,' Hij kon het niet laten en liep haar richting uit. "Grappig zeg, vuur pokemon zijn geliefd zo te zien. Torchic, Combusken, Blaziken, Wie wil ze niet" zei Seth terwijl hij naar de Torchic van het meisje keek. Angelos was naast hem gaan lopen en keek Seth aan met een blik van 'daar komt hij weer met zijn vuurpokemon one liner' Terwijl Megan gewoon doorbleef lopen niet oplettend op de mensen die overal liepen. Seth keek het meisje aan "Ik ben Seth" zei hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst
» Aankomst
» Aankomst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town-
Ga naar: