Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Rust.. vr aug 13, 2010 4:23 am
“Dear Diary,” begon een meisje te schrijven, “Ik heb mijn dagboek al niet meer gebruikt sinds de dag dat ik op reis ben gegaan. Nou, ik zal even vertellen wat er allemaal is gebeurd. Ik ben aangekomen in Utah, zonder te verdwalen (nee, echt waar.. Ik was ook verbaasd =')). Toen ik eenmaal in het midden van Utah was, liet ik Music en Summer zien dat dit Utah was. Dom. Music kende het al beter dan ik, natuurlijk. Maar ja.. Ik kwam Raven tegen, een meisje dat op zoek was naar een Ariados. Ik heb haar meegeholpen met zoeken en ze heeft hem gevangen. Het was wel leuk om te zien. Vervolgens ben ik doorgegaan naar het Oosten, richting Spring Mystery. Hier kwam ik weer iemand tegen; Kio. Ik heb een Buneary, Nyala, gevangen, en zijn Aipom was gestolen. We hebben zijn Aipom gered en een gevecht gehouden (Music tegen de Aipom), wat Music en ik wonnen. We willen onze telepathie gebruiken in de komende battles, aangezien wij dan in het voordeel zijn en het fijn voelt. De band tussen mij en Music is volgens mij al redelijk sterk, maar ik hoop dat het nog beter wordt.. Ik wil niet dat Music heimwee krijgt naar Charelle. Ik wil dat ze bij mij blijft. Oja, ik heb nog een meisje ontmoet, Ayla.. En die Nanook was daar ook.. Haha, Music reageerde geweldig op ze.. Zo zie je maar weer dat Music erg sociaal is en snel banden opbouwt met anderen. Ach, ik schrijf later wel verder.. Music is me aan het porren..” Geïrriteerd keek ze naar Music, die in haar zij liep te porren. “Ja, Music?” vroeg ze droogjes. ‘Ik heb honger,’ klonk Music’s stem in haar hoofd. Cynthia haalde diep adem. “Dan krijg je eten,” antwoordde ze droogjes. Music knikte. ‘Braaf zo,’ hoorde ze Music’s sarcastische stemmetje zeggen in haar hoofd. Ze grinnikte eventjes en pakte toen het Pokémonvoer. Ze verdeelde het in drie bakken en deed er toen stukjes poffin doorheen, zodat het lekkerder was. “Summer, Nyala! Eten!” riep ze uit. De twee kwamen meteen met een stormgang op de voerbakken af en begonnen toen te eten. Music at rustig met haar handen. Nyala propte alles zo snel mogelijk naar binnen, zodat ze zo weer kon gaan spelen, en Summer pakte alles met haar bek, omdat ze geen handen had, maar zorgde dat haar vacht perfect schoon bleef. Cynthia slaakte een diepe zucht en ging op haar rug liggen, waarna ze langzaam in slaap dommelde..
Ze werd wakker gemaakt door gekrijs van Nyala. Ze keek om zich heen en zag dat iemand Nyala aanviel met een Roselia. “Hé, stop daarmee!” riep Cynthia, waarna ze overeind krabbelde en op de vrouw afliep die Nyala had aangevallen. ‘Ik wil die Buneary! Ik zag haar het eerst!’ riep de vrouw uit. Cynthia rolde met haar ogen en liet Nyala‘s ball zien, maar stopte hem al snel weer weg. “Pardon mevrouw, deze Buneary is van mij,” zei ze rustig. De vrouw fronste. ‘Oh..’ mompelde ze. ‘Nou, eh.. Sorry.. Maar, zouden we alsnog een gevecht tegen haar mogen?’ vroeg de vrouw. “Eh.. Natuurlijk..” mompelde Cynthia fronsend. “Kom mee, Nyala,” zei ze. Ze liep een eindje weg, zodat er genoeg ruimte zichtbaar was tussen haar en de vrouw. “Eh, laten we dan maar beginnen,” mompelde ze droogjes. De vrouw knikte. ‘Roselia, mega drain!’ riep de vrouw uit. “Nyala, doe je ijsstraal!” reageerde Cynthia meteen. Nyala ontweek de Mega drain en vuurde een ijsstraal af, waar de Roselia volop door geraakt werd. “Geweldig!” riep Cynthia uit. ‘Roselia, Schaduwbal!’ riep de vrouw toen uit. “Ren erop af en val aan met je snelle aanval!” riep Cynthia. Nyala rende dwars door de schaduwbal heen en raakte de Roselia met een snelle aanval. “Normaal type, weet je nog?” grijnsde ze. De vrouw vloekte binnensmonds. ‘Roselia, zonnige dag!’ riep ze. Cynthia was nu degene die binnensmonds vloekte. Zonnestraal. Daar moest ze nu voor uitkijken. “Nyala, zorg dat je niet dichtbij de Roselia staat!” riep ze uit, maar het was al te laat. De Roselia vuurde een zonnestraal af die Nyala volop raakte. “Nyala!” riep Cynthia uit. Nyala krabbelde overeind en gromde zacht naar de Roselia. “Focus slag!” riep Cynthia toen. Nyala’s hand kleurde wit en ze rende op de Roselia af. ‘Zonnestraal!’ riep de vrouw. “Ga liggen!” reageerde Cynthia. Nyala viel op de grond en de zonnestraal ging over haar heen. “Nu, aanvallen!” riep Cynthia toen. Nyala raakte de Roselia met haar focus slag. “Nu, ijsstraal!” riep ze toen uit. Opnieuw werd de Roselia geraakt. De Roselia krabbelde met veel moeite overeind. ‘Zonnestraal!’ riep de vrouw uit, maar de zon verdween alweer achter de wolken, waardoor de zonnestraal op moest laden. “Nu is onze kans! Snelle aanval in combinatie met je focus slag!” riep Cynthia uit. Nyala knikte en rende met die combinatie op de Roselia af, en raakte haar met volle kracht. De Roselia vloog tegen haar trainer aan. “Het gevecht is over,” zei Cynthia rustig, terwijl ze toekeek hoe de Roselia met veel moeite op probeerde te staan, maar faalde in haar pogingen. “Je moet naar het Pokémoncenter,” zei ze toen tegen de vrouw en ze draaide zich rustig om Ze liet alle drie haar Pokémon terugkeren, waarna ze weg liep.
Het duurde niet lang voor ze aankwam in Chimber Town. Ze stopte voor de Gym, maar besloot nog niet naar binnen te gaan. Ze zou nog even wachten, wachten tot morgen. Dan zou ze gaan. Ze haalde eventjes diep adem en draaide zich om, waarna ze het Pokémon Center binnen liep. “Hallo, kan ik u helpen?” vroeg de zuster. “Ja, ik wil graag mijn Pokémon healen,” zei Cynthia kalmpjes. De Zuster knikte. Ze pakte de drie Pokéballs aan en vertelde Cynthia even te wachten. ‘Je Pokémon zijn klaar! Hallo..!’ Cynthia opende haar ogen slaperig, merkend weer in slaap gevallen te zijn. “Oh, het spijt me!” riep ze uit en ze pakte de balls aan. ‘Geeft niks,’ zei de zuster. Cynthia knikte eventjes en ging toen weer zitten, waarna ze haar spiegeltje pakte en haar haar en make-up even goed begon te doen. Hierna liep ze het Pokémoncenter weer uit en ging ze het dorp in, om te ‘shoppen’.
Eenmaal uitgewinkeld, met nieuwe bessen, potions, en nog wat doelloze spullen op zak, ging Cynthia op een bankje zitten en keek ze even voor zich uit. Ze hield er niet van om lang te lopen zonder een Pokémon los te hebben, dus pakte ze Summer’s ball en liet ze deze eruit komen. “Morgen gaan we de gym doen,” zei ze zacht tegen Summer, die knikte. “Maar vandaag nog niet.. We zullen vandaag even uitrusten zodat we er morgen genoeg energie voor hebben,” zei Cynthia toen. Opnieuw knikte Summer. Cynthia sloot haar ogen heel even en gaf Summer toen een poffin, waarna ze rustig op het bankje bleef zitten en een beetje voor zich uit keek, verzinnend wat ze vandaag zouden gaan doen. Ze wilde niet al te ver buiten Chimber Town gaan. Nou, eigenlijk wilde ze Chimber Town niet uit. Ze slaakte een diepe zucht en keek even om zich heen, waarna ze met haar Pokétch begon te spelen. Summer sprong met een sierlijke beweging het bankje op en legde haar kop op Cynthia’s schoot, genietend aangezien haar vacht schoon kon blijven als ze op een bankje lag. Cynthia wist welke Pokémon Sylvia zou gebruiken, en wist dat zijzelf in het voordeel was.
~1234 woorden. =D~
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Chimber Town, dat lag niet erg ver van Miho Town af en was dus goed bereikbaar voor Demy. Ze had gehoord dat hier een Gym was, wat lichtelijk haar aandacht trok. Ze was dan wel niet van plan om de league te halen, maar dan kon het geen kwaad om af en toe in een gym te trainen. Maar, daarom was Demy nu niet in Chimber Town. Ze was hier om eens te kijken in de winkels. Het was namelijk wel handig om te weten wat in de buurt zat. Natuurlijk kon ze ook in Miho Town haar voorraden bijvullen, maar als alles daar op was, wist ze dan hier ook alles te vinden. Ze had Ocean meegenomen. De Prinplup liep droogjes achter haar aan. Echt leuk vond ze het niet, aan haar uitdrukking te zien. Maar, daar besteedde Demy geen aandacht aan. Haar blik gleed rond, op zoek naar de juiste winkel. Overal zag ze kleren winkels en zinloze dingetjes, maar geen voerwinkels. Misschien was ze verkeerd gelopen..
Na nog een eindje door lopen wist Demy een klein winkeltje te vinden waar ze heel veel soorten Pokémon voer verkochten. Ook hadden ze potions en andere genezings-items. Hoewel ze het nog niet meteen nodig had, wist ze zeker dat het ooit van pas zou komen. Ook hadden ze hier items die de kracht van de Pokémon die het droeg vergroten. Die waren echter te duur. Met een papieren zak in haar hand stapte Demy de winkel uit. Ocean stond buiten tegen een muurtje aan te wachten. Haar ogen gleden opzij bij het horen van de deur. Toen ze haar trainer zag, draaide ze haar hele hoofd om. ''Eindelijk,'' zuchtte ze, al kon Demy dat niet verstaan. ''Goed.. Ik heb alles wel.. Dus we kunnen terug,'' sprak zij. Ocean knikte enkel, en stapte bij het muurtje weg. Rustig liepen de twee richting Miho Town, terwijl Demy goed rondkeek naar eventueel interressante winkeltjes.
''Wauw!'' bracht Demy uit. Ze stopte abrupt met rechtdoor lopen. Even bleef ze staan, voor ze afboog naar een klerenwinkel. ''Ocean, wil jij even buiten blijven wachten?'' vroeg ze nogal afwezig, waarna ze meteen de winkel in schoot. Ocean snoof geïrriteerd, maar liep Demy niet achterna. Waarom zou ze ook? Er was toch niks boeiends in die winkel.. Ze ging maar bij de open deur van de winkel staan, opnieuw tegen een muurtje aan. Ze leunde met haar rug tegen de stenen. Haar vleugels legde ze over elkaar en haar rechter voet zette ze tegen het muurtje aan. Verveeld begon ze bellen te blazen, die tussen de mensen door zweefden. Af en toe zag ze een Pokémon voorbij lopen, en ze meende ook een Vulpix op een bankje aan de overkant gezien te hebben. Ze besteedde er echter geen aandacht aan en bleef gewoon verveeld bellen staan blazen, terwijl ze wachtte tot Demy de winkel weer uit kwam.
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Rust.. vr aug 13, 2010 7:49 am
Vanuit het niets leken er plotseling vele bellen rond te vliegen. Cynthia keek verbaasd om zich heen, tot haar blik bleef hangen bij een Prinplup, die bellen aan het blazen was. Haar ogen werden groot toen ze een geluidje hoorde naast zich. “Nee, Summer.. Blijf hier!” siste Cynthia tussen haar tanden door, maar haar Vulpix negeerde haar. Ik zal die Pokémon eens wat laten zien, dacht de kleine Vulpix, terwijl ze op de Prinplup af liep, elke bel ontwijkend zodat haar glimmende vacht niet nat zou worden. Eenmaal bij de Prinplup aangekomen, trok ze haar lippen omhoog. “Wat doe je?” gromde ze naar de Prinplup, in het gebruikelijke Pokémon taaltje, waarna ze hard snoof. “Die bubbels van je kunnen ongelofelijk erg irriteren,” gromde ze toen. “Kappen nou,” zei ze. Ze keek toen naar de winkel en keek snel achterom. “Oh nee,” mompelde ze. “Geen klerenwinkel.. Cynthia, blijf daar..” mompelde ze, ook al had ze zo het gevoel dat het tevergeefs zou zijn. Cynthia liep geïrriteerd achter haar Vulpix aan en tilde deze op nadat deze op de Prinplup had lopen vloeken. “Luister nou eens, en houd je commentaar voor je,” mompelde ze sissend tegen haar Vulpix. “Keer maar terug,” mompelde ze toen, waarna ze haar Vulpix terug liet keren. “Music,” zei ze toen zacht. Ze pakte een andere ball en er kwam een Kirlia uit. “Sorry,” zei ze droogjes tegen de Prinplup, waarna ze een poffin in zijn handen duwde, en toen haar blik op de klerenwinkel richtte. ‘Nee, alsjeblieft niet!’ hoorde ze Music’s stem in haar hoofd roepen. Toch bleef ze even staan twijfelen. Ze had wel behoefte aan een leuk nieuw shirtje..
~Fluttig- & nutteloosheid. xD~
Demy Admin
De Vulpix die aan de overkant had gelegen was opeens uit Ocean's blikveld verdwenen. Ze bleef echter gewoon bellen blazen. Elke Pokémon moest eens zijn of haar poten strekken. Het kwam vrij onverwachts dat de Vulpix opeens voor haar stond. ''Wat doe je?'' gromde ze. Ocean richtte haar blik op de kleine rode vos. Wat een domme vraag. ''Ik blaas bellen,'' antwoordde ze simpelweg. Daarna haalde ze haar kop weer op en ging ze verder met blazen. ''Die bubbels van je kunnen ongelofelijk erg irriteren,'' gromde de Vulpix toen. ''Kappen nou.'' Ocean rolde met haar ogen. Wie dacht de Vulpix wel niet dat ze was? ''Als ze zo vervelend zijn, doe je toch gewoon of ze er niet zijn, kleintje?'' snoof ze. Ze ging gewoon rustig verder met bellen blazen, alsof het hele gesprek met de Vulpix niet had plaatsgevonden. Ze stopte echter wel toen er een meisje hun kant op kwam lopen. Ze sprak wat tegen haar Vulpix en liet haar terugkeren. Vervolgens zei ze sorry tegen Ocean. Ocean knikte, als teken dat ze het gehoord had. Daarna ging ze gewoon weer verder met bellen blazen, zonder enig interesse te tonen in het feit dat de trainster een Kirlia uit de Pokéball had laten komen.
Vlug doorzocht Demy alle rekken naar dat jurkje dat in de etalage hing. Ze wist dat Ocean het neit leuk vond om te wachten, dus probeerde ze hem zo snel mogelijk te vinden. Helaas lukte dat niet. Ze doorzocht alles, maar het jurkje leek onvindbaar. Net toen ze zuchtend de winkel weer uit wilde lopen, zag ze hem; in de handen van een andere geïnteresserde. Ze kruiste haar vingers en hoopte dat het meisje hem terug zou leggen, maar helaas. Demy zuchtte diep. Jammer.. Maar, misschien wilde het meisje het jurkje niet omdat hij niet goed zat, dus besloot ze even te wachten en nog eens beter rond te kijken.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. vr aug 13, 2010 8:50 am
“Ik ga even binnen kijken,” zei Cynthia. “Music, blijf jij even buiten?” vroeg ze kalm. Music schudde haar kop. “Dan loop je maar mee, maar blijf overal van af,” zei ze streng. Music knikte. Zo kon ze Cynthia weer mee sleuren als ze geen zin meer had in de kleren. Cynthia liep de kledingwinkel binnen en keek meteen met grote ogen om zich heen. Haar blik viel op een donkerblauw vest, wat best veel leek op haar eigen vest, maar het was te klein. Rustig liep ze verder door de winkel heen, tot ze aankwam bij een rek met zonnebrillen, kettingen en andere accessoires. Haar blik viel meteen op een ketting met een prachtige Lapis Lazuli in de vorm van een hart eraan. Dat was één van de stenen die zij zelf erg mooi vond, en het had (bijna) dezelfde kleur als haar vest. Ze pakte de ketting en probeerde hem om haar nek. “Wat denk je, Music?” grijnsde ze. Music knikte, waarmee ze duidelijk maakte het mooi te vinden. “Wil je ook iets?” vroeg ze toen aan Music. Music fronste. “Misschien..” sprak Cynthia zacht en ze keek even in het rek, tot haar blik viel op een mooie Saffier, die een rode kleur had, aan een simpel touwtje. “Wat dacht je van die?” vroeg ze. Music hoefde het niet per sé te dragen, ze kon het ook gewoon bij zich houden, of wist zij veel wat. Music knikte. “Oké, kom, dan gaan we afrekenen,” zei Cynthia grijnzend. Ze ging in de rij staan van de kassa, die langer was dan ze verwacht had. Ze slaakte een diepe zucht terwijl ze verveeld voor zich uit keek, en af en toe een stap naar voren zette als er iemand anders aan de beurt was.
Demy Admin
Helaas nam het meisje het jurkje mee naar de kassa toen ze het pashokje weer uitkwam. Demy vloekte zachtjes. Ze had hem zo graag gewild! Maar, helaas.. Daarom stapte ze zonder iets te kopen de winkel weer uit. Er stond toch een lange rij, en voor sierraden wilde ze liever niet die rij in stappen. ''Helaas,'' mompelde ze droogjes tegen Ocean. Die was juist blij dat ze nu alweer terug was. Demy vond het wel erg jammer dat ze het jurkje niet had weten te bemachtigen. Die in de etalage was duidelijk een maat te klein, dus daar schoot ze ook niet mee op. Ze zuchtte diep en stapte de menigte weer in, met Ocean achter zich aan. Misschien moest ze haar Prinplup maar eens iets geven.. Want, dit was nou niet echt iets waar ze vrolijk van werd. ''Ocean,'' begon ze daarom maar tijdens het lopen, ''als jij een winkel ziet waar je even wil kijken, moet je het zeggen.'' Ze glimlachte even naar haar Prinplup, maar die keek niet op. Misschien had ze toch beter Rythm mee kunnen nemen.. Die was veel vrolijker en vond het leuk om af en toe ergens te kijken. Ocean bleef liever even buiten wachten. Demy's blik viel op een klein gebouwtje waar een heerlijke geur vandaan kwam. ''Even kijken?'' vroeg ze aan Ocean, die de geur ook geroken had. Ze haalde alleen haar schouders op, wat voor Demy genoeg was. Ze stapte in de richting van het gebouwtje - want een winkeltje was het niet echt - en opende de deur. Binnen stonden al een hele hoop mensen en de geur was minstens tien keer zo sterk. Het duurde even voor Demy wist wat er gedaan werd; er werden Poffins gemaakt! Ze had Ocean naar binnen weten te krijgen, en had zich ook tussen de mensen door weten te proppen. ''Pardon mevrouw,'' begon ze toen ze bij een vrouw aan gekomen was die in een pan roerde. Ze keek op. ''Heeft u misschien ook een poffin voor mijn Prinplup? Ze houdt van zuur voedsel.'' De vrouw keek even naar Ocean en draaide zich toen om, zonder wat te zeggen. Ze pakte een Poffin Case en deed een lade er van open. ''Kijk eens,'' sprak ze met een glimlach. Er lagen een heleboel Poffins in. ''Pak er maar één.'' Dus pakte Demy een poffin en gaf die aan Ocean. Ze leek wel tevreden. ''Hoeveel voor zo'n Poffin Case?'' vroeg Demy geïnteresseerd terwijl ze het ding iets beter bekeek. ''De Case kost 200, met poffins 250,'' antwoordde de vrouw. Demy zocht even naar het geld en legde het toen neer. De vrouw pakte een nieuwe Poffin Case; blijkbaar hadden hier al meer Pokémon wat van gehad. Demy pakte hem aan, bedankte de vrouw en liep met Ocean achter zich aan de winkel uit. Vervolgens zochten ze een bankje op. Toevallig werd dat het bankje voor de kleding winkel. Daar hing Demy haar Poffin Case aan haar riem, want ze had gezien dat er zo'n dingetje aan zat waarmee dat kom. EN zo kon ze er makkelijk bij om haar Pokémon Poffins te geven. Ze grijnsde naar Ocean, en besloot haar nog een Poffin te geven. Helaas bleek die niet zo in de smaak te vallen bij de Prinplup.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. vr aug 13, 2010 11:46 am
Het duurde even voor ze eindelijk aan de beurt waren. “De lapis lazuli en de saffier?” vroeg de vrouw. “Dat zie je toch?” vroeg Cynthia droogjes. De vrouw rolde met haar ogen alsof ze iets verkeerd had gezegd had. ‘Etterkind,’ bromde de vrouw geïrriteerd. Cynthia opende haar mond. “Zeg, hoor eens.. Jij moet even niet doen alsof je beter bent dan de rest,” siste ze vals tegen de vrouw. Deze deinsde een beetje terug. ‘Dat wordt dan..’ zei ze, maar Cynthia zag de prijs al op de kassa. “Weet je het zeker?” vroeg ze fel aan de vrouw. Die knikte. ‘De kassa kan heus wel rekenen hoor,’ beet ze haar toe. “Maar misschien kan jij geen knopjes indrukken,” beet Cynthia haar toen toe. De vrouw keek haar arrogant aan en zij keek arroganter terug. Ze hoorde Music achter haar grinniken. Cynthia vond het jammer dat Summer niet uit haar bal was.. Dan had de vrouw nu een verbrand hoofd. “Hier heb je je geld,” beet ze haar toen toe en ze legde het geld op de toonbank, waarna ze met de twee kettingen in haar hand weg liep. “Dat was pas een bitch,” zei ze arrogant. Music knikte. ‘Ja!’ hoorde Cynthia grinnikend in haar hoofd. Ze haalde een keer diep adem. Ze keek even om zich heen en zag toen dat een meisje op het dichtstbijzijnde bankje zat. Ze ging zelf aan het andere einde van de bank zitten en haalde diep adem. “Kijk eens,” zei ze zacht tegen Music, waarna ze de ketting om Music’s nek deed. “Die zit,” zei ze grijnzend. Ze hield de prachtige saffier even in haar handen, maar liet hem toen vallen, waardoor hij tegen Music aan kwam te liggen. Ze grijnsde, en deed toen haar eigen ketting om, met de prachtige hartvormige lapis lazuli steen eraan. Ook deze hield ze even in haar handen, terwijl ze haar ogen sloot, even genietend van het gewicht van de steen in haar handen.
Demy Admin
Al snel kwam er een meisje aan de andere kant van de bank zitten. Demy keek heel even haar kant op, maar richtte toen haar aandacht weer op Ocean. Die had haar blik wel op het meisje vast gezet. Ze herkende haar.. Dat was die eigenaar van die Vulpix! Ze snoof duidelijk hoorbaar, en richtte toen haar blik op de Kirlia. ''Is er iets, Ocean?'' vroeg Demy, die met een vage blik naar haar Pokémon keek. Meestal liet ze anderen gewoon met rust; ze gunde vreemden meestal nog niet eens een blik. Maar nu bleef ze doordringend naar het meisje aan de andere kant van de bank staren. Demy richtte daarom haar blik ook nog maar weer eens op haar. Er was niks vreemds aan haar waardoor ze Ocean's aandacht getrokken kon hebben. Zij wist natuurlijk helemaal niks van het incident met de Vulpix van het meisje. Ocean wel. Ze wist alleen niet zeker of ze naar het meisje toe moest stappen of niet. Het zou vrij zinloos zijn.. Misschien zou ze het als een bedreiging zien.. Opnieuw snoof Ocean, waarna ze haar blik weer op Demy richtte. ''Gaan we zo weer terug naar de daycare?'' vroeg ze, al zou Demy het niet kunnen verstaan. Vanuit haar ooghoek keek ze nog even naar de Kirlia, voor ze weer naar Demy keek. Die fronste. ''Nee, je krijgt geen Poffin meer.'' Ocean rolde met haar ogen. Stomme mensen ook. Waarom konde ze Pokémon nou niet verstaan? Het had natuurlijk ook geen zin om de vraag te herhalen.. Demy keek nog steeds fronsend naar haar Prinplup. ''Oh, natuurlijk,'' mompelde ze opeens, ''je wil weer naar de daycare..'' Ze slaakte een diepe zucht. Tussen de mensenmenigte door zag ze het meisje die de jurk had gekocht die zij graag gewild had. Een steek van jaloerzie trok door haar heen, maar ze negeerde het. Het was toch maar een stom jurkje.. Misschien vond ze binnenkort een veel mooier jurkje.
- Beetje inspiloos x3 -
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. vr aug 13, 2010 12:49 pm
Cynthia merkte nog niet op dat het dezelfde Prinplup was die ze eerder had gezien. “Summer, Nyala,” zei ze rustig, waarna ze twee balls voor zich hield. Ze gaf beide Pokémon 3 poffins, even als Music. Ze zag hoe alle drie de Pokémon hun poffins rustig opaten, waarna Summer haar lippen omhoog trok waardoor haar tanden ontbloot werden. Ze snuffelde wat en richtte haar blik toen weer op de Prinplup. Ze keek deze even vals aan, maar keek toen weer naar Cynthia. ‘Vul- Vuuuuulpix!’ riep ze uit. “Music?” vroeg Cynthia. ‘Ze zegt dat het dezelfde Prinplup is,’ klonk Music’s stem in haar hoofd. Fijn, die telepathische krachten van Music. Ze wist altijd wat er aan de hand was als Music erbij was. Een lichte grijns ontstond op haar gezicht. ‘.. Je wil weer naar de Daycare,’ hoorde Cynthia het meisje zeggen. Ze keek om.. Dus, dat was de trainster van die Prinplup. Snel sloeg ze haar ogen neer. “Summer, gedraag je, hoor!” siste ze tussen haar tanden door, waarna ze even zacht snoof. Plots merkte ze dat haar Buneary niet meer bij haar stond. “Nyala?” vroeg ze zacht, waarna ze haar blik richtte op het meisje. Ja, hoor. Nyala ging naast het meisje staan en stak haar hand uit. ‘Bunn, bunn bunn Buneary!’ riep ze uit, bij wijze van een voorstelling. Cynthia grinnikte en wachtte op de reactie van het meisje, hopend voor Nyala dat ze aardig was en haar niet zo aan de kant zou douwen, of zo.
Demy Admin
Een Buneary, die blijkbaar van het meisje aan de andere kant van de bank was, kwam richting Demy gehopt. Demy keek het wezentje grinnikend aan toen ze haar handje uitstak en wat brabbelde. Jammer dat ze haar niet kon verstaan.. Ze pakte voorzichtig het handje beet en deed hem rustig een beetje op en neer. ''Wat een lieverdje,'' zei ze, terwijl ze haar blik op het meisje richtte. Ze glimlachte even haar tanden bloot voor ze haar blik op haar Prinplup richtte. ''Ocean, wees eens aardig,'' sprak ze haar streng toe. Ocean rolde met haar ogen voor ze een stap in de richting van het meisje en haar Pokémon deed. ''Prin, Prinplup,'' sprak ze droogjes met een knikje. Ze stelde zich simpel voor als Ocean en zei er 'aangenaam' achter. Niet veel bijzonders, maar dat kwam voornamelijk doordat die Vulpix er bij was. Demy zuchtte toen ze zag dat Ocean zich meteen weer omdraaide en een paar stappen in haar richting deed. ''Sorry.. Ocean is altijd al zo geweest..'' mompelde ze teleurgesteld. Gelukkig waren haar andere Pokémon minder als Ocean. Rythm die altijd zo vrolijk was, en Daystar met haar ondeugende streken.. Ocean was misschien wel haar minst favoriete Pokémon. Nee, dat was niet waar. Die gedachte schudde Demy vlug uit haar hoofd. Ze had Ocean al vanaf het begin en het was zeker een betere vriendin dan Rythm en Daystar ooit konden worden. Jammer dat ze die twee nu niet bij zich had. Demy keek even stuk voor stuk naar de Pokémon van het meisje. Allemaal zagen ze er kerngezond uit. Dat kon ze goed zien, want zij was een breeder. En als breeder moest je goed weten wanneer een Pokémon ziek was en wanneer niet. Demy had niet eens door dat ze haar Pokémon wel een soort van had voorgesteld, en zichzelf niet.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. vr aug 13, 2010 2:05 pm
‘Wat een lieverdje,’ zei het meisje. Cynthia grijnsde. Gelukkig. ‘Ocean, wees eens waardig,’ zei ze egen haar Prinplup. Even later zei ze dat Ocean altijd al zo was geweest. “Je moet Summer eens zien,” mompelde Cynthia, waarna ze naar haar Vulpix knikte. “Ze werd net boos omdat je Pr.. Ocean bubbels rond blies, en ze absoluut niet van water houdt,” zei ze toen. “Vandaar hun.. Reactie op elkaar,” grijnsde ze toen. Plots mengde Music zich in het gesprek. ‘Mijn naam is Music,’ zei ze via haar telepathie, zo dat iedereen op en rond het bankje het kon horen. Ze legde haar rechtervoet een beetje naar achteren, pakte de zijkanten van haar ‘rokje’ beet en maakte een sierlijke buiging, zodat de Prinplup en het meisje wisten dat zij het was. ‘Dat zijn Cynthia, Summer en Nyala,’ zei ze toen met haar telepathische krachten. Cynthia grijnsde. “Music, niet iedereen is even blij om jouw stem in hun hoofd te horen,” zei ze droogjes. Ze was zich de eerste keer kapot geschrokken, want dat maakte je ook niet iedere dag mee. Nu gebruikte ze het graag in gevechten, want dan wist de tegenstander niet welke moves ze zouden gebruiken en konden ze dus niet zo snel ontwijken. Cynthia slaakte even een diepe zucht. “Zoals Music al zei, mijn naam is Cynthia,” besloot ze nog maar even te zeggen en ze grinnikte. “Nog mijn excuses voor het gedrag van Summer,” zei ze, meer tegen de Prinplup, Ocean, dan tegen het meisje die haar naam nog niet gezegd had. Cynthia was benieuwd of het meisje van plan was dit nog te gaan doen. Plots herinnerde ze zich iets. Het contest! Ze wilde er aan mee doen. Eigenlijk had ze zichzelf eerder nog voorgenomen om te wachten tot ze genoeg ervaring hadden, maar ze wist dat ze met Summer en Music een aardige kans maakten om te kunnen winnen. “Doe jij mee aan het contest?” besloot ze te vragen, nieuwsgierig of dit een mogelijke tegenstander was.
Demy Admin
''Je moet Summer eens zien,'' mompelde het meisje aan de andere kant van het bankje. Demy wist niet welke van de Pokémon Summer was, maar dat kwam vast nog wel. ''Ze werd net boos omdat je Pr.. Ocean bubbels rond blies, en ze absoluut niet van water houdt. Vandaar hun.. Reactie op elkaar.'' Demy richtte haar blik verbaasd op Ocean. Ze had er niks van gemerkt dat Summer - Demy gokte de Vulpix - en Ocean ruzie hadden gehad, of iets dergelijks. ''Mijn naam is Music,'' klonk toen plotseling een stem in Demy's hoofd. Verward keek ze om zich heen, waardoor ze zag dat de Kirlia een buiging maakte. ''Dat zijn Cynthia, Summer en Nyala,'' klonk dezelfde stem vervolgens. Demy knipperde met haar ogen. Telepathie? Wat bizar. Ze wist niet dat Kirla dat kon. ''Music, niet iedereen is even blij om jouw stem in hun hoofd te horen.'' Demy luisterde niet naar de woorden van Cynthia; haar blik was nog steeds even verbaasd op de Kiria, Music, gericht. Telepathie was vast heel handig. Ze wist alleen niet of de trainer ook woorden naar de Pokémon kon 'sturen'. En hoe zou dat dan voelen? Ze had geen idee hoe ze zich dat moest voorstellen. Cynthia zei nog iets, maar Demy luisterde niet echt. Ocean blijkbaar wel, want Demy hoorde haar iets zeggen. Wat het was kon ze natuurlijk niet verstaan, maar het klonk wel.. aardig. En dat verbaasde Demy lichtjes. Natuurlijk kon Ocean best lief doen, maar voor ze je accepteerde moest je je 'bewijzen'. Het leek er op dat Ocean een goede vriend in Cynthia zag. ''Doe jij mee aan het contest?'' De vraag van Cynthia wekte Demy op uit haar gedachten. Ze richtte haar blik op Cyn en schudde daarna haar hoofd. ''Nee, ik doe niet aan contests,'' sprak ze vervolgens. ''Ik heb het al druk genoeg met de Daycare.'' Ze grinnikte droogjes, keek even naar Ocean en bedacht zich toen dat ze zich nog niet had voorgesteld. ''Mijn naam is trouwens Demy,'' zei ze daarom maar. ''De Daycare is sinds kort in mijn bezit, omdat mijn tante.. er niet meer voor kon zorgen.'' Ze had natuurlijk kunnen zeggen dat Katy zwanger was, maar.. dat vond ze iets te privé. Natuurlijk had ze Katy's naam niet gebruikt, dus maakte het minder uit. Toch voelde het prettiger om het gewoon zo te zeggen. Ze grijnsde vriendelijk naar Cynthia.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. za aug 14, 2010 5:56 am
'Nee, ik doe niet aan contests,' zei het meisje. Cynthia knikte. Oké, ze zouden dus niet tegenover elkaar komen te staan in het volgende contest. 'Ik heb het al druk genoeg met de daycare,' vervolgde ze toen. Daycare? Cynthia fronste. Dus.. Het meisje was bezig bij een Daycare. 'Mijn naam is trouwens Demy,' stelde ze zich toen plots voor. Cynthia knikte. "Aangenaam, Demy," grijnsde ze. 'De daycare is sinds kort in mijn bezig omdat mijn tante..' Even klonk er een korte stilte, maar al snel ging Demy weer verder, '.. er niet meer voor kon zorgen.' Cynthia knikte. "Ik wist nog niets van de daycare hier, in Utah," grijnsde ze. "Voordat ik naar Utah kwam werkte ik zelf op een Daycare, in Kanto, maar nu ben ik onderweg om deel te nemen aan de Gyms en Contests die hier in Utah plaatsvinden," zei ze kalm. 'Nu ben ik op weg om de beste Pokémon meester aller tijden te worden!' was iets wat sommigen gezegd zouden hebben, maar eerlijk gezegd vond ze dat zo.. Afgezaagd. Het sloeg echt helemaal nergens op. Het ging erom dat de band tussen jou en je Pokémon sterker werd naarmate je vaker succes begon te krijgen, maar als je faalde moest je hiervan leren. Vervolgens moest je dit, als je er klaar mee was, allemaal leren aan de jongere trainers, zodat die niet dezelfde fouten zouden maken als jij. Althans.. Dat was wat Cynthia ervan dacht.
~Mn word is weg.. T_T~
Demy Admin
''Ik wist nog niets van de daycare hier, in Utah,'' sprak Cynthia nadat Demy uitgepraat was. ''Voordat ik naar Utah kwam werkte ik zelf op een Daycare, in Kanto, maar nu ben ik onderweg om deel te nemen aan de Gyms en Contests die hier in Utah plaatsvinden,'' vertelde ze vervolgens. Gyms en contests.. Demy had er veel over gehoord, maar had er nooit echt interesse voor getoond. Natuurlijk had ze er geen problemen mee als haar Pokémon er eens aan mee wilden doen. Dan zou ze ook alles in de strijd gooien. Maar, voorlopig moest ze eerst aan de daycare wennen. Cynthia had gezegd dat ze ook op een daycare gewerkt had, maar dan één in Kanto. Demy wist dat er over de wereld vele daycare's waren, dus was het ook zeker geen verrassing dat daar ook één was. ''Ik woonde hiervoor in Sinnoh, waar ik een breeder-opleiding gedaan heb,'' besloot Demy te vertellen met een vriendelijke grijns. ''We hebben wel eens daycare's bezocht, maar.. Helaas niet in Kanto..'' Ze grinnikte droogjes, waarna ze haar blik weer op Ocean richtte, die zich duidelijk verveelde. ''Sorry Ocean,'' begon ze, ''maar als jij nou ook met één van de Pokémon een gesprek aan gaat hoef je je niet te vervelen.'' Soms leek het of Ocean en Demy totaal niet met elkaar om konden gaan. Het tegendeel was waar, want als Demy zoiets zei probeerde Ocean het wel. Dus deed ze een stap richting Music en opende ze haar snavel. ''Dus, jij bent Music?'' vroeg ze, op een ongeïnteresseerde toon. ''Aangenaam,'' mompelde ze er achter aan. Ze keek niet eens naar Music toen ze tegen haar sprak. Maar, Demy was tevreden hiermee. Van straffen werd Ocean niet bepaald vrolijker, en wie een begin maakt kan heel ver komen.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. za aug 14, 2010 12:51 pm
'Ik woonde hiervoor in Sinnoh, waar ik een breeder-opleiding gedaan heb,' zei het meisje, Demy. We hebben wel eens daycare's bezocht, maar.. Helaas niet in Kanto..' vervolgde ze toen. Sinnoh, hah? dacht Cynthia. Demy zei nog iets tegen Ocean, maar Cynthia luisterde er niet naar. Sinnoh.. Daar had ze van gehoord. Ze was er ook een keer geweest, maar ze vond Kanto leuker. Toch had ze er vele Pokémon gezien die haar interesseerden, en ze had toen ook gezorgd voor Sinnoh-eieren op de daycare waar ze werkte. Zo was Charelle ook aan haar Buizel-ei gekomen, wist ze. Buneary, Glaceon, Leafeon, Froslass, Riolu, Luxray.. Allemaal Pokémon waar ze een bepaalde interesse in had, en die ze nog nooit had gezien voor haar korte reisje richting Sinnoh. Ze haalde een keer diep adem. Piplup was absoluut de starter waar zij voor gegaan zou zijn in Sinnoh. Maar, zij had geen starter. Ze begon haar reis met Music en Summer, en had de tijd daarvoor doorgebracht met Summer op de Daycare. Ze was nog niet zo heel lang op reis, maar toch hadden Summer en Music al redelijk wat ervaring. Summer van op de daycare, Music van haar twee voormalige trainers. Cynthia haalde even diep adem, waarna ze Demy weer aankeek.
'Dus, jij bent Music?' klonk de ongeïnteresseerde stem van de Prinplup, 'aangenaam.' Music hief haar wenkbrauwen op. Telepathie of normaal? Ze dacht even na, maar besloot toen haar normale stem te gebruiken. "Ja, mijn naam is inderdaad Music," zei ze, haar stem even zacht en melodieus als altijd. Ze maakte opnieuw een buiging; haar rechtervoet plaatste ze achter haar linker, ze pakte haar 'rokje' beet, en zakte licht door haar knieën. "Jij was Ocean, niet waar?" vroeg ze toen. Ze haalde diep adem en sloot haar ogen. 'Summer, blijf,' beveelde ze Summer telepathisch toen deze op wilde staan. Ze voelde hoe Summer weer ging liggen en grijnsde. Toen ze Nyala op zag staan, maakte ze er geen probleem van. Die was niet van plan ruzie te zoeken. 'Mijn naam is Nyala,' stelde Nyala zich liefjes voor. Music grijnsde lichtjes naar Nyala, en wachtte toen op een reactie van Ocean.
Demy Admin
''Ja, mijn naam is inderdaad Music,'' antwoordde de Kirlia bijzonder vriendelijk op Ocean's eigenlijk retorische vraag. En toch vond ze het niet storend dat Music gewoon antwoord gaf. De buiging vond ze licht overbodig, maar ook niet erg storend. ''Jij was Ocean, niet waar?'' vroeg Music vervolgens. Ocean knikte simpelweg. Wel richtte ze nu haar blik op Music. Net toen ze dat deed, kwam de Buneary hun kant op. ''Mijn naam is Nyala,'' sprak zij liefjes. Ocean richtte alleen haar ogen op de Buneary. ''Ocean, maar dat wist je vast al,'' mompelde ze toen droogjes. Echt een geweldig gesprek vond ze het nog niet. Maar, wat moest ze ook zeggen? Haar blik viel opeens op de ketting die Music om had. ''Leuk dingetje,'' mompelde Ocean, wijzend naar de rode saffier. Echt super vond ze hem niet; het was meer dat ze een gespreksonderwerp zocht, zodat ze aan de praat kon blijven en Demy niet boos op haar werd omdat ze geen nieuwe vrienden maakte. Dat vond Ocean best dom klinken, maar dat kon ze helaas niet aan haar trainster vertellen.
Na Demy's woorden bleef Cynthia bijzonder stil. Natuurlijk kon Demy haar dat niet echt kwalijk nemen. Wie wist waar ze aan dacht.. Sinnoh was natuurlijk een erg bekende regio en er kwamen vaak mensen om Pokémon te vangen die nergens anders te vinden zijn. Zo was het ook met Kanto, maar toch was Demy er nog nooit geweest. Ach, je kon niet de hele wereld bekijken.. Utah was op zich wel een geweldige regio. Aan de verhalen te horen kon je werkelijk alle Pokémon vangen. Legendarische Pokémon zouden ook ergens ronddwalen, al werden ze niet vaak gespot. En alles was gewoon zo.. tja.. Demy wist zeker dat ze zich niet snel zou vervelen. Misschien moest ze een fiets kopen, zodat ze makkelijker door Utah kon reizen. Maar, dan moest ze eerst wat meer geld verdienen.
- Demy's stukje is kinda zinloos.. o.o -
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. zo aug 15, 2010 4:27 am
'Ocean, maar dat wist je vast al,' mompelde de Prinplup. Music hief haar wenkbrauwen op. Ocean deed haar een heel klein beetje denken aan Rena, ook al waren de twee erg verschillend. Rena kon ook zo droog en ongeïnteresseerd zijn in anderen. 'Leuk dingetje,' zei Ocean, waarna ze naar de saffier wees. Music keek Ocean even aan en knikte toen. "Dank je," zei ze. Ze keek even naar Nyala en sprong toen sierlijk weg. Zonder nog iets te zeggen ging ze een eindje verderop staan. Ze sloot haar ogen en concentreerde zich. Haar Fire Punch ging al redelijk goed, door Cynthia's training. Maar, Charelle had haar geprobeerd een Ice Punch te leren. Ze ging op haar hurken zitten en legde één hand op de grond. Wat ijs kwam even op haar hand, waardoor de grond onder haar hand bevroor. Maar, iets anders dan dat kon ze nog niet. Wanneer ze probeerde aan te vallen met de Ice Punch, verdween het. Ze gromde zacht. Andere moves gingen makkelijker, maar het was haar opgevallen dat de Fire- en de Ice Punch lastig te leren waren. Ze slaakte even een diepe zucht, maar stond toen weer op. Cynthia zou haat toch niet vragen om een Ice Punch te doen, dacht ze. Ze keek even om zich heen, maar liep toen weer op Ocean en Nyala af.
Demy zei ook niets meer, en Cynthia pakte haar Lapis Lazuli even beet, alsof dit haar een gespreksonderwerp kon geven. Ze haalde eventjes diep adem en richtte haar blik toen op de plek waar de Gym ongeveer moest staan. Demy had gezegd geen trainer en/of coördinator te zijn, dus Cynthia verwachtte niet dat ze van plan was de Gym uit te dagen. Zelf keek ze uit naar de dag die volgde, zodat ze haar eerste badge binnen kon halen. Het moest gewoon lukken. Ze keek even naar haar Vulpix en slaakte toen een diepe zucht, zoekend naar een gespreksonderwerp. Toen herinnerde ze zich Team Fox. "Heb je al last gehad van Team Fox?" vroeg ze en ze haalde diep adem, hopend dat Demy er wel van wist, maar er nog geen last van had gehad, of zo.
Demy Admin
De stilte duurde voort en begon Demy al te irriteren. Wat Cynthia precies was, wist ze niet. Ze had wel gezegd dat ze op een daycare gewerkt had, maar dat betekende nog niet dat ze er super veel van wist. Zelfs Demy had nog enorm veel te leren, wat breeden betreft. ''Heb je al last gehad van Team Fox?'' klonk toen plots de stem van Cynthia. Demy keek haar aan. ''Team Fox..'' herhaalde ze. Een paar keer had ze voorbijgangers er over horen praten, maar verder had ze geen idee wat het was. Ze vermoedde een soort Team Rocket was. Maar, het kon natuurlijk altijd iets anders zijn. ''Nee, nog geen last van gehad,'' antwoordde ze toen maar. ''En jij?'' Demy merkte dat dit het gesprek misschien alweer stil zette. Domme vraag. Ze haalde daarom maar diep adem en stelde nog een vraag. ''Wat is Team Fox eigenlijk?'' ze voelde zich best dom dat ze dat zo moest vragen, maar je kon beter dom lijken dan dom blijven.
''Dank je,'' had Music gezegd, voor ze naar een andere plek toe was gesprongen. Ocean richtte zich daarom maar naar Nyala, de Buneary. Buneary was een erg schattige Pokémon die veel verschillende aanvallen kon leren. Ook Water Pulse, een vrij krachtige water aanval die Prinplup ook kon leren. Helaas beschikte Ocean nog niet over deze move. Maar, dat zou wel komen. Aanvallen konden best een goed gespreksonerwerk zijn. ''Wat voor moves kan jij?'' vroeg Ocean daarom maar. Ze begon al lichte interesse te krijgen in de Pokémon van Cynthia. En wie weet.. misschien vond ze een paar nieuwe vriendinnen.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. zo aug 15, 2010 6:26 am
'Nee, nog geen last van gehad,' zei Demy. Cynthia knikte. Goed zo, dacht ze bij zichzelf, houden zo. 'En jij?' vroeg ze toen. 'Wat is team Fox eigenlijk?' vervolgde ze toen. Cynthia dacht na. Demy kende Sinnoh.. Team Rocket en team Galactic. "Net zoiets als Team Rocket en Team Galactic, denk ik. Een stelletje dieven," zei ze kalm. "En.. Ja. Ik heb al een keer met Team Fox te maken gehad, maar het was een zwakkeling waar ik tegen moest vechten. Hij had de Aipom van een jongen die ik ken gestolen, maar mijn Pokémon wisten snel genoeg de Aipom terug te krijgen," grijnsde ze. Vreemd, dacht ze bij zichzelf, dat Demy nog niet van Team Fox had gehoord. Zij hoorde er haar tweede dag hier van, toen ze bij Kio was. Hij had gezegd haar eeuwig dankbaar te zijn voor het redden van zijn Aipom, maar.. ze wist dat ze het zonder haar Pokémon nooit gered had, dus moest hij hen dankbaar zijnm niet haar.
'Wat voor moves kan jij?' vroeg Ocean. Nyala keek naar de grond. 'Eh..' begon ze, nadenkend. 'IJsstraal, snelle aanval, dubbelteam, focus slag, Pound, en nog wel wat zooi.. Hoezo?' vroeg ze droogjes. Toen kwam Music er weer aan en keek de twee aan. "Voor mij zal dat Schaduwbal, Psychisch, Verwarring, Teleport, Fire Punch, Dubbelteam en Magisch blad zijn," zei ze kalm. Ze zei niks over haar IJsslag. Voordat ze die onder controle had, zou het niet tellen als geleerde move. Ze grijnsde licht. Ze wilde nog veel meer leren. Thunder punch, Hypnosis, Dream Eater, Shock Wave.. Zo veel gave moves die ze nog moest leren. Ze slaakte even een diepe zucht. "Jij?" vroegen zij en Nyala tegelijk, waardoor ze elkaar even grijnzend aankeken, maar toen hun blikken weer richtten op Ocean. Music ving het geluid op van Summer die luidkeels gaapte, maar besloot er niet op te letten. Summer was vast en zeker niet van plan op te staan om een gesprek aan te gaan met Ocean, wat maar goed ook was.
~Flut.~
Demy Admin
''Net zoiets als Team Rocket en Team Galactic, denk ik. Een stelletje dieven,'' zei Cynthia kalm. ''En.. Ja. Ik heb al een keer met Team Fox te maken gehad, maar het was een zwakkeling waar ik tegen moest vechten. Hij had de Aipom van een jongen die ik ken gestolen, maar mijn Pokémon wisten snel genoeg de Aipom terug te krijgen,'' vertelde ze. Demy knikte, nadenkend over de woorden. Wat vreselijk dat er mensen waren die zomaar Pokémon van trainers stalen. Pokémon waren ook maar levende wezens. Een Pokémon moest je niet ruw uit zijn vertrouwde omgeving weghalen. Je moest het vertrouwen van een Pokémon winnen voor hij echt van jou was. Maar helaas begrepen veel mensen dat blijkbaar niet. ''Team Fox..'' mompelde ze weer. ''Klinkt eigenlijk niet heel erg bedreigend.'' Hierbij richtte ze haar blik op de Vulpix van Cynthia, Summer. Vulpix stond toch ook bekend als een vos-Pokémon? Maar Vulpix zag er juist lief en schattig uit, in plaats van dreigend en gemeen. Maar, Team Fox had natuurlijk een heel andere reden om die naam te gebruiken.
''Eh.. snelle aanval, dubbelteam, focus slag, Pound, en nog wel wat zooi.. Hoezo?'' antwoordde Nyala. Dat was een hele rits aanvallen. En ook lekker gevarieerd. Voor Ocean verder nog na kon denken kwam Music er weer bij en vertelde ze haar moves. ''Voor mij zal dat Schaduwbal, Psychisch, Verwarring, Teleport, Fire Punch, Dubbelteam en Magisch blad zijn." Ook een hoop aanvallen en ook zeer gevarieerd. ''Jij?'' vroegen toen beide Pokémon tegelijk. Ocean haalde even diep adem en dacht goed na. Tja, welke moves kende ze eigenlijk? ''Bubble, Peck, Metal Claw, Tackle, Fury Attack, Hail.. En nog wel meer.'' Ze fronste. Wat een slappe moveset. Ze moest echt betere dingen gaan leren. Zoals Water Pulse, Ice Beam, Shadowclaw en Grass Knot. Maar helaas zou ze dan even moeite moeten doen.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. ma aug 16, 2010 2:18 am
'Team Fox,' mompelde het meisje, Demy. 'Klinkt eigenlijk niet heel erg bedreigend,' vervolgde ze, waarna ze haar blik richtte op Cynthia's Vulpix. Cynthia grinnikte. "Jij ziet mijn Vulpix nu als een onschuldig wezentje, maar ze is een pure.. 'Bitch', zoals sommigen het zouden noemen," zei ze, zo dat Summer het kon horen. Ze zag dat Summer haar ogen geïrriteerd opende en even Demy aankeek met een arrogante, geïrriteerde blik, maar vervolgens haar ogen weer sloot. Team Fox kon best bedreigend klinken als je even nadacht. Een vos stond bekend om zijn sluwheid, even als Team Fox. Bovendien waren de eeveeluties allemaal Vosachtigen, even als Ninetales. Umbreon en Ninetales zouden samen een angstaanjagend Team kunnen vormen als ze genoeg kracht bezaten.Cynthia haalde eventjes diep adem. Ze wist nog niet of ze Summer ooit wilde laten evolueren. Haar karakter paste perfect bij een Ninetales. De arrogantie.. Maar, dan zou ze groot zijn.. Dan zou Cynthia haar nooit meer rustig op kunnen tillen om even met haar te knuffelen. Maar, ze zou nog altijd hetzelfde zijn. Dezelfde vorm, ongeveer, maar dan groter. Ze zou het er een keertje met Summer over moeten hebben. Per slot van rekening had ze wel een vuursteen..
'Bubble, Peck, Metal Claw, Tackle, Fury Attack, Hail.. En nog wel meer,' waren de woorden van de Prinplup, Ocean. Music richtte haar blik even op de grond. Water, Vlieg, Staal, Normaal, Normaal, IJs.. Dat waren de types van die moves, als ze het niet verkeerd had. Het waren niet heel veel moves die ze had opgenoemd, en zeker geen moves die ze hoogstwaarschijnlijk zou gebruiken in een contest. Althans.. Music kon niet zo snel op een mooie combinatie komen. Behalve dan misschien iets met Hail en Bubble, ofzo. Ze schudde haar kop even heen en weer en haalde toen diep adem. Zelf kon ze veel soorten moves leren, even als Nyala. Dat was waarschijnlijk ook de reden waarom Psychische en Normale Pokémon veel gebruikt werden in contesten; hun geweldige movesets. Music haalde eventjes een keer diep adem, voor ze haar blik weer richtte op de Prinplup. Toen herinnerde ze zich iets. Nyala kon IJsstraal. Misschien zou Ocean het willen leren van Nyala? Ze fronste eventjes, niet zeker wetend of zij het recht wel had voor te stellen dat Nyala Ocean zou helpen. Misschien wilde Nyala dat wel helemaal niet..
Demy Admin
''Jij ziet mijn Vulpix nu als een onschuldig wezentje, maar ze is een pure.. 'Bitch', zoals sommigen het zouden noemen,'' sprak Cynthia. Demy fronste even. ''En toch blijft ze er schattig uit zien.'' Ze toverde een kleine grijns op haar gezicht en grinnikte droogjes. Vervolgens liet ze haar blik even rond glijden. Zonet was het nog erg druk geweest, maar nu waren er bijna geen mensen meer. Het was zeker etenstijd of zo.. Of er was ergens iets te doen waar iedereen heen was. Maar dat zou wel niet, want er kwamen geen mensen enthousiast langsgerend die er ook heen wilden. Al kon het altijd heel ver weg zijn. Demy slaakte een zucht en merkte dat ze eigenlijk best trek had.
Nadat Ocean haar moves had opgenoemd bleef het behoorlijk stil. Iets wat Ocean vreemd genoeg irriteerde. Ze had toch niks anders te doen, dus kon ze beter verder kletsen. Uit verveling begon ze weer wat bellen te blazen, in de richting van de winkel, zodat ze Summer (hopelijk) niet zouden irriteren. Ondertussen dacht ze na over hoe ze nieuwe moves ging leren. Water Pulse was en water aanval en zou ze misschien, met veel oefenen, uit zichzelf kunne leren. Grass Knot daarin tegen was een Grass-move, wat Ocean dus totaal niet lag. Ice Beam kon ze.. Hé, had die Buneary, Nyala niet gezegd dat ze Ice Beam kon? Ocean stopte met bellen blazen en keek haar even aan. Een Buneary die een Prinplup een aanval leerde.. Dat zag er vast heel vreemd uit. Maar, misschien was het momenteel wel de enige oplossing.
- Echt heel erg super enorm flut. T_T -
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. ma aug 16, 2010 11:17 am
'En toch blijft ze er schattig uit zien,' zei Demy. Cynthia grinnikte. Ja.. Als je naar haar keek, zag ze er inderdaad onschuldig en lief uit. Gelukkig wist Cynthia beter dan dat. Ze slaakte even een diepe zucht en keek toen ook om zich heen, merkend dat het rustiger werd. Ze pakte haar mobieltje uit haar tasje en keek naar het scherm. Hmmn.. Het werd al laat, vond ze. Ze stopte haar mobiel weer weg en keek naar haar Vulpix. Ze balde haar vuist en liet een lichte grijns op haar gezicht ontstaan. Ze richtte haar blik op de Prinplup van Demy. Zelf wilde ze een Squirtle als Waterpokémon. Het was een zeldzame Pokémon die je weinig in het wild zag. In Kanto had ze er veel gezien, maar ze had nooit de kans gehad om er één te vangen, tot haar spijt. Zou Demy op haar daycare misschien Squirtle eieren hebben? Ze haalde even diep adem, maar besloot dit niet te vragen.
Music slaakte een diepe zucht en sloot haar ogen, maar opende ze al snel weer. Ze pakte snel Nyala's hand beet en sloot haar ogen. 'Nyala,' zendde ze telepathisch naar de kleine Buneary. Ze voelde dat Nyala het ontving. Hun band was echter nog te zwak voor Music om ook Nyala te kunnen ontvangen. Ze haalde een keer diep adem. 'Kan.. Nee.. Wil jij de Prinplup, Ocean, helpen met je ijsstraal? Zo nee: Knijp één keer in mijn hand. Zo ja: Knijp twee keer in mijn hand,' dacht ze. Er werd één keer in haar hand geknepen. Het duurde even voor er nog een keer geknepen werd. Music grijnsde. "Ocean," begon ze. "Wat als Nyala hier jou helpt om een IJsstraal te leren? Het is een mooie, sterke move waar je altijd nog wat aan kan hebben, en Nyala hier kent het," zei ze kalm, wachtend op een reactie.
Demy Admin
Verveeld rekte Ocean zich uit. Ze besteedde er geen aandacht aan dat Music Nyala's hand vastpakte. Hun conversatie kon zij natuurlijk niet horen. Ze wilde net haar snavel opentrekken om iets te vragen toen Music weer begon te spreken. ''Ocean, wat als Nyala hier jou helpt om een IJsstraal te leren? Het is een mooie, sterke move waar je altijd nog wat aan kan hebben, en Nyala hier kent het,'' sprak ze. Ocean knipperde even verbaasd met haar ogen. Ze kende deze Pokémon pas net, en ze wilden haar nu al helpen met een nieuwe aanval! Ze dacht even over het aanbod na voor ze instemmend knikte. ''Vooruit dan maar,'' grijnsde ze. Ze wierp even een blik op Demy. Haar vertellen dat ze even ruimte nodig hadden om een move te leren zou vrij zinloos zijn; Demy verstond het toch niet. Maar toch voelde het vertrouwd om dat te doen. ''Demy,'' begon ze, nadat ze een stap richting de blondine gedaan had. ''Nyala gaat me een nieuwe move leren, maar dat kan niet in een winkelstraat, lijkt me.'' Ze richtte haar blik even op Nyala. Misschien vond zij het tegendeel, misschien zou er wel publiek komen. Dat zou grappig zijn. Ocean hield haar blik op Nyala gericht, wachtend tot zij er ook iets van zei.
Demy keek fronsend naar Ocean. Wat ze zei wist ze niet, maar haar blik was op Nyala gericht. Dan had zij er vast wat mee te maken. Demy liet haar blik ook even naar de Buneary glijden. Wat zou er met Nyala kunnen zijn dat Ocean dat bij haar moest melden? Demy richtte even haar blik op Music. Die kon Ocean verstaan en kon misschien aan Demy vertellen wat er was. Daar bereidde ze zich daarom maar ook op voor; de stem van Music in haar hoofd.
- Demy's stukje is alweer zinloos.. x3 -
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. di aug 17, 2010 2:06 am
Het duurde niet lang voor de Prinplup knikte. 'Vooruit dan maar,' zei ze. Music zag dat Ocean even naar Demy keek en toen begon te spreken. 'Demy,' begon ze. Music had het gevoel dat ze heel goed op moest letten, omdat er vaak van haar verwacht werd te vertalen, 'Nyala gaat me een nieuwe move leren, maar dat kan niet in een winkelstraat, lijkt me,' zei Ocean. Music snoof. "Juist wel," zei ze grijnzend. Ze stak haar vinger uit en wees naar een pleintje, wat verderop. "Perfect," zei ze kalm. Ze had geen zin om ver te lopen om een plek uit te zoeken voor Nyala en Ocean. Oké, ze kon teleporteren, maar als ze anderen mee moest nemen was dat zo.. Vermoeiend. Ze slaakte een diepe zucht. "Loop maar alvast," zei ze kalm. Nyala knikte, keek Ocean even aan, en huppelde toen op het pleintje af, wachtend op de Prinplup. Music draaide zich naar Demy toe. 'Nyala wil je Pr.. Ocean.. IJsstraal leren,' legde ze kort uit, geen zin hebbend om meer dan dat te zeggen. Ze haalde even diep adem. Wat zijn we toch behulpzaam, dacht ze droogjes bij zichzelf. Summer had die jonge Vulpix geholpen met een vlammenwerper, Nyala zou Ocean helpen met een IJsstraal.. Alleen zij had rust.
Cynthia grinnikte eventjes. Ze sloot haar ogen en haalde diep adem. Ze wist dat Music wat tegen Demy zei via haar telepathische krachten. Handig, altijd een vertaler bij de hand. Natuurlijk zou ze Music niet voor alle nutteloze vertalingen gebruiken, alleen als het belangrijk leek. Bovendien leek Music het toch niet erg erg te vinden, dus.. Veel maakte het niet uit. Cynthia slaakte even een zucht en keek Demy aan. Ze zou wachten tot Nyala en Ocean klaar waren, en dan vertrekken, zodat ze nog even de laatste voorbereidingen kon treffen voor de Gym.