Ocean had gezien dat Music naar een pleintje iets verderop wees. Dat had ze nog niet gezien. Ze knikte instemmend, als tegen dat ze het wel goed vond. Vervolgens stapte ze alvast in de richting van het pleintje. Niet enkel omdat het haar gevraagd werd, maar ook omdat ze, zoals ze al gezegd had, het niet zo handig vond om midden in het straatje te gaan oefenen op een aanval. Nyala hopte ook alvast er naartoe. Eenmaal daar slaakte Ocean een diepe zucht. Nyala was wel aardig, maar toch leek het vrij beschamend om als Prinplup iets te leren van een Buneary. Maar, het ging om de Ice Beam.. ''Goed,'' mompelde ze daarom maar, ''hoe begin je?'' Ze richtte haar blik redelijk geïnteresseerd op Nyala, wachtend op uitleg.
'Nyala wil je Pr.. Ocean.. IJsstraal leren,' sprak een stem in haar hoofd. Demy wist dat het Music was, al was het nog steeds een raar idee dat een Pokémon in haar hoofd praatte. ''Dankjewel, Music,'' bedankte Demy de Kirlia met een vriendelijke glimlach. De beweging van Ocean en Nyala was vanuit haar ooghoek te zien. De twee liepen een eindje weg naar iets wat op een pleintje zag, waar Demy net langs was gelopen. Hierna richtte ze haar blik op Cynthia. ''Zijn dit de enige Pokémon die je hebt, of heb je eerder al andere Pokémon gehad of zoiets?'' vroeg ze. Eigenlijk was ze daar wel benieuwd naar. Iedereen kon natuurlijk Pokémon bij de daycare of bij de professor achterlaten voor verzorging. En het kon natuurlijk ook zijn dat Cynthia al eerder Pokémon had gehad die ze niet meer hoefde.
- flut x3 -
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Rust.. wo aug 18, 2010 1:56 am
'Goed,' begon de Prinplup, Ocean, nadat ze aangekomen waren op het pleintje. Nyala richtte haar blik weer op de Prinplup. Het maakte haar niet uit dat deze al geëvolueerd was, groter dan zij, et cetera, want dat hoefde niet te betekenen dat zij zwakker was. Ze wist niet eens of ze, als ze er klaar voor was, wel wílde evolueren. Music wilde het niet meer, dat wist ze. Summer wist het ook nog niet zeker, maar Summer kon evolueren op ieder moment; Cynthia had nou eenmaal een vuursteen. Nyala schudde haar kop weer heen en weer. Ze moest erbij blijven met haar hoofd. 'Hoe begin je?' vroeg de Prinplup toen. Ze haalde diep adem. Hoe zou het zijn voor een Prinplup om zo'n aanval af te vuren? Voor haar was het heel anders; ze had destijds nog nooit eerder een aanval vanaf haar mond afgevuurd. De Prinplup wel. Dus, voor deze zou het makkelijker moeten zijn, toch? Ze schudde haar kop weer heen en weer. Niet afdwalen, dacht ze bij zichzelf. "Oké," besloot ze te zeggen, "je moet je volledig concentreren op het ijs," besloot ze te vervolgen. Ze wist niet goed hoe ze het uit moest leggen, maar wist dat je van binnen kon voelen hoe koud het was. Je moest je focussen op de ijsstraal en op niks anders, anders gebeurde er weinig. Een Prinplup leefde in het wild meestal in redelijk koude gebieden, ook al was een Prinplup geen IJspokémon. Maar, het zou het makkelijker maken om een Prinplup een IJsaanval te leren als hij oorspronkelijk tussen het ijs hoorde te leven, of niet soms?
'Zijn dit de enige Pokémon die je hebt, of heb je eerder al andere Pokémon gehad of zoiets?' vroeg Demy. Cynthia haalde diep adem. "Nee, ik heb nooit andere Pokémon gehad. Ik heb er wel veel verzorgd op de Daycare. Summer heb ik al langer dan zeven jaar. Music heb ik gekregen van de eigenaresse van de daycare, en Nyala.. Die heb ik hier, in Utah, gevangen," mompelde ze droogjes. Summer had ze al meer dan zeven jaar.. Onderhand alweer bijna acht, had ze het gevoel. Dat was.. Lang. "Jij?" vroeg ze, waarna ze zich realiseerde dat dat te kort was, te onbeleefd. "Heb jij nog andere Pokémon?" besloot ze toen maar te vragen en ze hief haar wenkbrauwen op. Vervolgens keek ze even naar Nyala, die een moeilijk gezicht trok, en grinnikte, waarna ze haar blik weer op Demy richtte. Ze ging even met haar hand zachtjes over Summer's kop, bij wijze van een aanhaling, en grijnsde.
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Oké, je moet je volledig concentreren op het ijs,'' begon Nyala. Voor Ocean klonk dat vaag. Het ijs, welk ijs? Ze kende nog geen enkele IJs-aanval, dus wist ze ook niet hoe dat zou voelen. Toch moest ze zich blijkbaar concentreren op het bevroren water wat zijn eigen naam van 3 letters gekregen had. Ze sloot haar ogen en richtte zich op de krachten die ze van binnen voelde. Misschien moest ze iets kouds voelen. Dat wat ze voelde was fris, maar niet ijskoud. Ze bleef een tijdje stilstaan met gesloten ogen. Toch voelde ze niks wat ze echt als ijs kon laten doorgaan. Daarom opende ze haar ogen weer en keek ze fronsend naar Nyala. ''Moet dat ijs.. koud voelen?'' vroeg ze droogjes. Eigenlijk was dat wel vanzelfsprekend. Ze besloot nogmaals haar ogen te sluiten en zich te concentreren op haar innerlijke krachten. Dit kon nog wel eens moeilijk worden.
'Nee, ik heb nooit andere Pokémon gehad. Ik heb er wel veel verzorgd op de Daycare. Summer heb ik al langer dan zeven jaar. Music heb ik gekregen van de eigenaresse van de daycare, en Nyala.. Die heb ik hier, in Utah, gevangen,'' antwoordde Cynthia. Demy knikte, als teken dat ze het gehoord had. Demy zelf had al haar Pokémon uit Sinnoh. Ze wilde nog wel graag meer Pokémon vangen. Dat zou ook wel handig zijn voor de Daycare. Meer Pokémon, meer kans op eieren.. ''Jij?'' Demy keek Cynthia even aan, maar reageerde nog niet meteen. ''Heb jij nog andere Pokémon?'' Ze sloot haar ogen weer en hief daarna haar hoofd op, alsof ze naar de lucht keek, maar dan met gesloten ogen. ''Ik heb ook nog een Ponyta, Daystar, en een Kricketune, Rythm. Alledrie heb ik gevangen, of gekregen in Ocean's geval, in Sinnoh.'' Hierna richtte ze haar blik weer op Cynthia. Zij had Nyala in Utah gevangen, dus. Demy was benieuwd wanneer zij haar eerste Pokémon in Utah zou vangen. Dat zou vast nog wel een tijdje duren, maar ze keek er al wel naar uit.
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Rust.. wo aug 18, 2010 9:04 am
'Moet dat ijs.. Koud voelen?' vroeg Ocean. Nyala opende haar mond even en hief één wenkbrauw op. "IJs is bevroren water.. Het lijkt me logisch dat het koud voelt," zei ze droogjes. Ze fronste even en haalde toen diep adem. Ze opende haar bek en een lichtblauwe bal ontstond voor haar bek. Even later verdween hij alweer. "Probeer dat eerst eens," zei ze kalm. Als Ocean die 'bal' kon laten verschijnen, had ze al een begin. Ze slaakte een diepe zucht. Omdat Ocean een waterpokémon was, en ijs bevroren water was, zou het voor haar makkelijker moeten zijn dan het voor haar geweest was, toch? Of niet? Ze slaakte opnieuw even een diepe zucht. Ach, wist zij veel.. Zij had nog nooit iemand anders een move moeten leren. Voor haar was dit dus ook een nieuwe ervaring, or something. Ze keek even naar Summer. Die had Kiara een vlammenwerper geleerd. Maar ja.. Dat was makkelijk. Kiara kon al een vuurmove, dus had al een goed begin.
'Ik heb ook nog een Ponyta, Daystar, en een Kricketune, Rythm. Alledrie heb ik gevangen, of gekregen in Ocean's geval, in Sinnoh,' zei Demy. Cynthia knikte. Daystar, Rythm en Ocean.. Originele namen. Ocean was een naam die dan misschien net iets minder origineel was, maar Daystar en Rythm had ze nog nooit gehoord. Cynthia keek even om zich heen, zoekend naar Music, toen die richting Nyala en Ocean bleek te zijn gelopen om vanaf een kleinere afstand toe te kijken. "Charelle heeft Music gevangen toen ze achtergelaten werd door haar trainer, aangezien die haar 'zwak' vond. Music heeft me nooit verteld waar ze nou echt vandaan komt," zei Cynthia toen en ze fronste. Ze vond het altijd interessant om dingen van haar Pokémon te weten. Ze slaakte eventjes een diepe zucht en richtte haar blik op de grond. Als ze in Kanto was, moest ze nog wat dingen vragen bij de Daycare. Bovendien zou ze het er dan meteen over hebben met Summer of deze wel wilde evolueren. Het was moeilijk als de ander niet met woorden terug kon praten, maar Summer wist altijd wel iets duidelijk te maken als het nodig was. Bovendien.. Ze hadden Music nog..
~Doelloze post xD..~
Demy Admin
Nyala deed iets voor; ze liet een gloeiende bol voor haar mond verschijnen en weer verdwijnen. Deze bol had Ocean al wel eens eerder gezien, maar dan kwam er een straal uit. Dit was dus het begin van de aanval die Ocean moest leren. ''Probeer dat eerst eens,'' sprak Nyala kalm. Ocean zuchtte diep, waarna ze haar ogen sloot en weer een poging deed die kracht te voelen. Deze keer voelde ze iets kouders dan eerst, dus besloot ze de gok te wagen. Ze probeerde de kracht beter te voelen, en hem te beheersen. Vervolgens concentreerde ze zich op haar snavel, die ook koud begon te voelen. Wat er gebeurde kon ze niet zien door haar gesloten ogen, maar ze had wel het gevoel dat ze vooruitgang boekte.
''Charelle heeft Music gevangen toen ze achtergelaten werd door haar trainer, aangezien die haar 'zwak' vond. Music heeft me nooit verteld waar ze nou echt vandaan komt,'' vertelde Cynthia. Demy richtte haar blik even op de Kirlia, die iets dichter bij de andere Pokémon was gaan staan. ''Ocean heb ik aan het begin van mijn opleiding voor breeders gekregen,'' mompelde ze. ''Rythm en Daystar heb ik later gewoon gevangen..'' Ze zuchtte. Eigenlijk had ze haar Pokémon op simpele wijze gekregen. De meesten kregen een 'starter-Pokémon' als eerste Pokémon. Demy wist dat Piplup een starter van Sinnoh was. Kricketune en Ponyta waren totaal geen zeldzame Pokémon in Sinnoh. De manieren waarop Cynthia haar Pokémon had verkregen waren heel anders. Nyala had ze wel zelf gevangen, maar niet in de regio waar ze oorspronkelijk vandaan kwam. Summer had ze dus van de daycare.. En Music van een meisje genaamd Charelle. Allemaal hadden ze leuke, originele namen. Origineler dan Ocean. Maar, toen Demy die naam bedacht was ze in de ban van het feit dat ze eindelijk een Pokémon had. Hoe had ze die lieve Piplup anders moeten noemen? Ocean was het enige wat in haar op kwam, en op zich paste het wel bij de Prinplup..
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. wo aug 18, 2010 11:57 am
Ocean opende haar snavel en een kleine bal ontstond voor haar snavel. Toen wist Nyala wat ze moest doen. Ze opende haar eigen bek. Een bal ontstond bij haar bek en ze vuurde een kleine ijsstraal af op de ball die voor Ocean zichtbaar was. Hierdoor werd hij groter. Ze sloot haar ogen en stopte toen. "Vuur," zei ze kalm tegen Ocean. Hierna grijnsde ze. "Nu weet je hoe het voelt, dat moet het makkelijker maken voor je om het zelf ook zo te kunnen," besloot ze toen te zeggen. Ze grijnsde licht en keek even om zich heen. Music was er ook aangekomen. Zelf kon Music geen IJsstraal leren, wist Nyala. Maar Music kon wel andere moves die zij ook kon leren. Misschien konden ze elkaar ooit helpen met moves leren. Ze grijnsde licht. "Probeer het nog eens," zei ze toen tegen Ocean.
'Ocean heb ik aan het begin van mijn opleiding voor breeders gekregen,' begon Demy. Cynthia knikte langzaam. 'Rythm en Daystar heb ik later gewoon gevangen,' vervolgde ze toen. Ocean was dus haar starterpokémon, dacht Cynthia. Ze grijnsde. "Ik wilde een Squirtle als starter.. Daar was ik altijd zo zeker van," zei ze met gesloten ogen. "Eén die dan ooit een prachtige Wartortle zou worden en me zou helpen in Contests en Gyms. Maar, toen kwam Summer uit haar ei. Ik was de enige op de Daycare en verzorgde haar. Zoiets schept nou eenmaal een band," zei ze grijnzend. "En toen ik Music ook nog kreeg net voor mijn reus, had ik geen starterpokémon meer nodig dus kon ik zonder vertrekken naar Utah," zei ze toen kalm. Alsnog wilde ze een Squirtle. Ze vond het zo'n lief wezentje. Eén van de Pokémon waar ze al lang gek van was. Ook al twijfelde ze lang tussen Piplup en Squirtle, maar ze zou naderhand toch voor Squirtle gaan, dat wist ze. In Kanto kon je geen Piplup krijgen, wat ze best jammer vond. Eigenlijk vond je in Kanto best weinig Pokémon, in vergelijking met de andere regio's.
~Als je 't ergens niet mee eens bent moet je 't maar ff zeggen, x~
Demy Admin
De kracht werd plotseling sterker en liet Ocean haar ogen openen. Ze zag hoe Nyala een IJsstraal naar de bol voor haar mond deed. Nadat ze stopte, sprak ze het woord 'vuur'. Dus, Ocean probeerde de straal af te vuren, maar zonder succes. De bol verdween gewoon. Ze zuchtte en fronste. Het was lastiger dan ze had gedacht. ''Nu weet je hoe het voelt, dat moet het makkelijker maken voor je om het zelf ook zo te kunnen,'' sprak Nyala vervolgens. Ocean richtte haar blik op de Buneary. Ze vroeg zich opeens af hoe lang het bij haar geduurd had voor ze de aanval onder de knie had. ''Probeer het nog eens.'' ocean knikte, zonder een woord te zeggen. Ze sloot haar ogen weer om zich makkelijker op de kracht te kunnen concentreren. Ze merkte dat het nu al stukken makkelijker was om de kracht te 'vinden'. Vervolgens opende ze opnieuw haar snavel, waar weer die bol verscheen. Ze wachtte tot de bol net zo sterk voelde als toen Nyala haar straal er op had gericht, en deed toen een poging het af te vuren. Ze zette een stap naar voren en opende haar ogen, uit automatisme. Een dunne straal schoot uit de bol en raakte een meter voor Ocean's verste voet de grond. ''Nouja..'' mompelde ze, ''het is een begin..'' Ze fronste. Moest ze blij zijn hiermee? Het ging in elk geval al stukken beter dan in het begin. En dat terwijl ze eigenlijk nog maar vrij weinig tijd hadden geoefend. Ja, ze was best blij met dit resultaat.
''Ik wilde een Squirtle als starter.. Daar was ik altijd zo zeker van. Eén die dan ooit een prachtige Wartortle zou worden en me zou helpen in Contests en Gyms. Maar, toen kwam Summer uit haar ei. Ik was de enige op de Daycare en verzorgde haar. Zoiets schept nou eenmaal een band. En toen ik Music ook nog kreeg net voor mijn reus, had ik geen starterpokémon meer nodig dus kon ik zonder vertrekken naar Utah.'' Af en toe knikte Demy tijdens de woorden van Cynthia. zelf had ze niet echt veel meer te zeggen. Haar aandacht werd getrokken door de Pokémon die een einde verderop bezig waren met die aanval. Ze had gezien hoe Ocean een zeer kleine Ice Beam had gedaan. Toch was ze er erg blij mee. Het was altijd mooi om te zien dat je Pokémon nieuwe moves leerden. En al helemaal als ze daarbij ook nog vrienden maakten.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. do aug 19, 2010 11:05 am
Ocean knikte, maar zei niks. Een bol verscheen voor haar snavel en werd langzaamaan net zo groot als hij was geweest toen Nyala hielp. Een dunne straal schoot uit de bol en kwam een meter ver. 'Nou ja,' mompelde Ocean, 'het is een begin..' Nyala zag dat er een frons ontstond op het hoofd van de Prinplup en grijnsde. "Goed zo," besloot ze te zeggen, als teken dat wat Ocean deed goed was. "Je moet blijven proberen, anders gaat het je niet lukken," zei ze kalm. Ze opende haar bek en haalde diep adem. Een lichtblauwe bol verscheen voor haar mond en verschillende stralen van dezelfde kleur werden de lucht in geschoten. Ze grijnsde lichtjes. "Vanaf hier kan ik je denk ik weinig helpen," zei ze kalm. "Hier moet je het echt zelf doen. Gewoon concentreren en zorgen dat er meer stralen komen die.. Verder komen dan dat," zei ze en ze knikte even naar waar Ocean's vorige IJsstraal geland was.
Toen Demy niks meer zei, slaakte Cynthia een diepe zucht. Ze haalde haar haarband even uit haar haar en deed hem vervolgens weer goed in haar haar, wat ze vaker deed als ze geen idee had wat ze moest doen. Ze slaakte even een diepe zucht en keek naar Music. Nyala was lief.. Misschien kon ze Summer nog een goed voorbeeld geven met haar vriendelijkheid, socialiteit en behulpzaamheid. Music was bijna het zelfde, maar kon soms zo een arrogant trekje vertonen. Summer.. Die kon soms echt doen alsof ze de grootste bitch van de wereld was, maar als het erop aan kwam was ze hardstikke lief.
Demy Admin
''Goed zo,'' prees Nyala Ocean. ''Je moet blijven proberen, anders gaat het je niet lukken.'' Ocean keek haar aan. ''Dat was ik zeker van plan,'' mompelde ze, waarna Nyala nog eens voordeed hoe het wél moest. Zij kreeg het zelfs voor elkaar om meerdere stralen tegelijk te produceren. Dat leer ik ook nog wel, dacht Ocean vurig. ''Vanaf hier kan ik je denk ik weinig helpen. Hier moet je het echt zelf doen. Gewoon concentreren en zorgen dat er meer stralen komen die.. Verder komen dan dat,'' sprak Nyala. Ocean lette niet op het knikje. Ze besloot gewoon nogmaals een Ice Beam te proberen. Opnieuw creëerde ze de gloeiende bol voor haar snavel, waarna ze er een straal uit afvuurde. Hij kwam een klein beetje verder dan de vorige en was ook duidelijk iets dikker. Dat stelde Ocean tevreden, want het was het teken dat ze flinke vooruitgang boekte. Misschien zou ze in een echt gevecht wel een goede Ice Beam produceren. Het geluid van een kerkklok klonk, maar Ocean besteedde er geen aandacht aan. Die Ice Beam was voor haar iets belangrijker..
De klokken trokken Demy's aandacht wel. Ze schoot omhoog van het bankje. ''Is het al zo laat?'' vroeg ze luid. Haar blik viel op Ocean, die nogmaals een Ice Beam probeerde te produceren. ''Ocean! We moeten terug naar de Daycare!'' De Prinplup keek om toen ze geroepen werd door haar trainster. ''Nou, tot ziens dan maar..'' mompelde ze tegen Nyala, waarna ze vlug naar haar trainster toe stapte. Demy richtte haar blik op Cynthia. ''Sorry dat dit zo plotseling komt, maar.. Het is echt tijd om terug te gaan.'' Ze knikte, alsof ze haar eigen verontschuldiging wilde bevestigen. Daarna liep ze de richting op waar ze vandaan kwam. Nog één maal keek ze om, naar Cynthia. Even zwaaide ze, maar door haar haast had ze meer concentratie nodig om niet over haar eigen voeten te struikelen.
Cynthia
Onderwerp: Re: Rust.. do aug 19, 2010 1:30 pm
Toen Nyala zag dat Ocean het nog eens proberen, en de straal deze keer verder kwam en dikker was, grijnsde ze. Als nog was het pas één straal, wat betekende dat er nog wel wat werk verricht moest worden. Ze grijnsde licht en keek naar Music. "Dat was het," zei ze kalm. Toen hoorde ze dat Ocean en Demy moesten vertrekken en hief ze haar wenkbrauwen op. 'Nou, tot ziens dan maar,' mompelde Ocean. Nyala fronste. Geeneens een bedankje. Hmnpf. Ze liep kalm naar Cynthia toe, en merkte dat Music haar volgde.
'Is het al zo laat?' vroeg Demy nadat er een kerkklok was gaan slaan. 'Ocean! We moeten terug naar de Daycare!' riep ze naar haar Prinplup. 'Sorry dat dit zo plotseling komt, maar.. Het is echt tijd om terug te gaan,' zei Demy toen. Cynthia fronste en keek Demy aan. "Eh, oké.." mompelde ze. Ze keek naar Music en Nyala die aan kwamen lopen. 'Zien we hen nog een keer?' vroeg Music telepathisch. "Ja.. Nee.. Ik weet het niet." Cynthia fronste even, beseffend hoe vreemd het klonk. "Misschien," besloot ze toen. Ze grijnsde eventjes. "Keer allemaal terug," besloot ze te zeggen. "Morgen doen we de gym en ik wil dat jullie goed uitgerust zijn," zei ze. Ze pakte drie Pokéballs. Eerst keerde Summer terug, toen Music. Ze grijnsde even naar Nyala. "Bedankt voor het helpen van Ocean," besloot Cynthia te zeggen. Nyala knikte grijnzend. Toen liet ze Nyala ook terugkeren en stond ze op. Vannacht zou ze overnachten in iets.. Waar bedden waren. Ze zou geen genoegen nemen met haar tent.