Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 First Pokémon!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

First Pokémon! Empty
BerichtOnderwerp: First Pokémon!   First Pokémon! Icon_minitimedo maa 24, 2011 2:33 pm

Sora en Roxas kwamen aan bij het lab. het was dan wel in de namiddag maar er brandde licht dus zijn broertje had nog geluk, hij kon zijn Pokémon nog ophalen dus daar hoefde ze zich geen zorgen om te maken. "hier is het, zei Sora en wees naar het gebouw. "Cool, kom we gaan naar binnen, stelde Roxas voor. Sora belde aan en er werd open gedaan door een vrouw van middelbare leeftijd. "jullie komen je Pokémon ophalen?, vroeg de vrouw. "nou ik niet maar me broertje, zei Sora en wees naar Roxas die naast hem stond. ze knikte en wendde zich tot Roxas. "ik ben Professor Ella Barton, zei Ella en stak haar hand uit. Roxas nam aarzelend haar hand aan en schudde hem. "uhm, Professor?, zou ik kunnen bellen naar Professor Rowan?, vroeg Sora aarzelend. ze knikte en Sora gebaarde dat Sparky moest komen en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Man Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24
Registration date : 23-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: weet hij nog nietx3
Team:

First Pokémon! Empty
BerichtOnderwerp: Re: First Pokémon!   First Pokémon! Icon_minitimedo maa 24, 2011 3:00 pm

Roxas keek hoe Sora de hal verliet en Professor Barton volgde. ze kwamen in een kamer waar een stuk of 16 Pokéballen lagen. "hier liggen ongeveer 16 Pokéballen waar je uit kunt kiezen, het zijn allemaal bekende Pokémon dus kies verstandig, zei de Professor. Roxas dacht diep na. hij wilde altijd al beginnen met een van de Hoenn starters of van Sinnoh maar welke zou het worden? "ehh Professor, ik wil kiezen tussen Piplup, Chimchar en Turtwig, zei Roxas aarzelend. Ella knikte en haalde drie Pokémon uit hun Pokéball. Roxas goed naar de drie wezentjes. Chimchar was een Sterke en zeer nuttige Pokémon maar Turtwig weer goed met gras aanvallen. het leek alsof de uren voorbij vlogen en Roxas was er nog steeds niet uit tot een van de Pokémon ongeintresseerd neer plofte en chagrijnig naar Roxas staarde. als hij het goed had was dat Piplup. "ik ga voor Piplup, zei Roxas uiteindelijk en keek hem aan. "Pip!, zei hij en liep naar hem toe. "hier heb je 5 Pokéballen en een Pokédex en de kaart van Utah, zei de Professor en reikte hem de spullen aan. hij pakte het aan en maakte aanstalte om te vertrekken.
"en welke Pokémon heb je?, vroeg Sora opgewekt en keek zijn broertje aan. "een Piplup, antwoordde Roxas en tilde hem op. Sora aaide hem over zijn hoofdje en ze zeiden gedag en vertrokken, Sora wilde nu de gym uitdagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First Pokémon!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon behandelingen in het Pokémon Center.
» My first Pokémon..
» De eerste Pokemon
» Pokemon?
» Het eerste pokemon is...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: