Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De eerste Pokemon

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

De eerste Pokemon Empty
BerichtOnderwerp: De eerste Pokemon   De eerste Pokemon Icon_minitimezo mei 16, 2010 4:06 am

Jimmy kwam op zijn fiets aanrijden. Hij remde af en gooide hem op de grond hij liep snel het Lab in.”HALLO!” riep Jimmy heel erg hyper. Hij ging eindelijk zijn eerste lieve pokemon halen. Een vrouwtje kwam aanlopen.”Hallo…” het vrouwtje keek Jimmy heel raar aan.’ Jij wil vast een pokemon?’ Jimmy knikte van ja.’Volg mij dan maar.’ Jimmy liep achter het vrouwtje aan. Het vrouwtje stopte bij allemaal pokeballs en er was ook een klein groepje pokemon het waren starters alleen deze waren nog baby’s.”Mevrouw zijn dat de kleine Starters die net uit een ei zijn?” Vroeg Jimmy.’ja dit zijn de baby pokemon. En dit zijn de echte starters.’ De vrouw wees naar een groepje pokeballs.”Heeft u ook een Cyndaquil?” vroeg Jimmy. De vrouw pakte een pokeball en gaf die aan hem. Jimmy rende snel weg en riep nog.”BEDANKT!” En hij fieste weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De eerste Pokemon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het eerste pokemon is...
» JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON
» Mijn eerste avontuur!
» Het eerste Gymgevecht
» My first Pokémon..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: