Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het eerste pokemon is...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jeano

Jeano


Aantal berichten : 27
Registration date : 28-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 12
Trainer soort: Cordinator
Team:

Het eerste pokemon is... Empty
BerichtOnderwerp: Het eerste pokemon is...   Het eerste pokemon is... Icon_minitimewo jun 30, 2010 11:28 am

YoshiToady had even pauze van school en wou een pokemon halen bij de prof,maar hij vind de natuur met pokemons erg mooi en wilt ook nog van de prof weten.
Toen YoshiToady bij de prof kwam zei de prog gelijk 'je bent zeker YoshiToady die een pokemon moet krijgen van je school' en YoshiToady knikte even terug.
YoshiToady wou iets vragen aan de prof en roepte 'prof,als ik vragen mag welke pokemons wonen hier'en de prof lachte 'hier zit van alle pokemons,maar wil je een pokemon kiezen' vroeg de prof aan YoshiToady?
YoshiToady knikte vrolijk en gingen samen naar de pokemons.
De prof legt uit 'hier zijn 12 pokemons die je kunt kiezen' en wijsde naar Charmander,Bulbusaur en Squirtle aan 'deze zijn Kanto pokemons die verplaats zijn naar Utah' zij wijsde naar de groep Cyndaquil,Chikorita en Tododille' dit zijn van jhonto naat utah verplaats' zij wijsde naar Treeco,Torchik en Mudkip aan 'dit zijn weer hoenn pokemons naaar Utah verplaats' en tenslote weesde zij naar Chimcar,Turtwig en Piplup 'dit zijn Sinnoh pokemons naar Utah verplaats' vertelde de prof duidelijk.
Piplup kwam heel hard naar YoshiToady aanrennen en YoshiToady vond de pokemon zo leuk dat hij hem kiesde.
De prof gaf YoshiToady een pokedex en de prof gaf YoshiToady veel succes.
YoshiToady rende weg naar zijn school.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het eerste pokemon is...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste Pokemon
» JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON
» Mijn eerste avontuur!
» Het eerste Gymgevecht
» My first Pokémon..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: