Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 My first Pokémon..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Senka

Senka


Vrouw Aantal berichten : 15
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hoogezand =D
Registration date : 21-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar
Trainer soort: Coördinator
Team:

My first Pokémon.. Empty
BerichtOnderwerp: My first Pokémon..   My first Pokémon.. Icon_minitimezo mei 23, 2010 12:26 pm

Met rustige stappen betreedde Senka het lab. Even staarde ze zwijgend naar de deuren, alsof ze zo vanzelf open zouden gaan. Ze had al snel door dat dat niet zou gebeuren. Ze pakte de deurklink beet en bewoog deze, zodat de deur openging. Kalm, maar ergens ook blij, stapte ze binnen. "Hallo," begroette een stem haar. Vlug keek Senka om. De stem kwam van een vrouw, die vast de professor moest zijn. Senka had haar naam gehoord, maar was deze alweer vergeten. Ach ja, ze kon haar situatie nog redden. Ze glimlachte. "Hallo, mevrouw," klonk haar vriendelijke stem. Even keek de vrouw haar verbaasd aan. Ze had waarschijnlijk zo'n begroeting niet verwacht. Ze herstelde zich echter snel, en toverde een glimlachje op haar gezicht. "Je komt voor de starterpokémon, niet?" Senka knikte even. "Dat is waar," mompelde ze even. De vrouw keek in een richting. "Volg mij maar, ik breng je wel naar de starters." Senka knikte weer, en ging achter de professor aan, nog steeds nadenkend over haar naam.

Uiteindelijk kwamen ze bij een paar ballen. De namen van de Pokémon stonden erbij. Dit zei Senka niet heel veel, maar ze liet haar blik over een van de namen glijden. "Ehm, mag ik de.. ehm," begon ze, waarna ze naar de naam keek, "Chimchar, zien?" De vrouw knikte en pakte de Pokébal, waar een rode flits uit kwam. Het rode licht kreeg een vorm, en uiteindelijk stond de Chimchar voor Senka op de grond. "Chim..chaar!" riep de Pokémon vrolijk. Hij sprong richting Senka, die hem ving met een reflex. Ze had de actie van de Chimchar niet verwacht. "Chaar! Chimchar!" riep de Chimchar weer. Senka giechelde even, en keek naar de vrouw. "Ik neem hem," glimlachte ze. De vrouw knikte, en liep weg. Even later kwam ze terug met allemaal spullen. "Hier zijn dan je zes Pokéballen en je Pokédex. Ik weet alleen niet zeker of je een trainer, coördinator of breeder wil worden." Senka twijfelde niet lang. "Coördinator," antwoordde ze. De vrouw glimlachte, en gaf haar een Ribbon case. "Dan is deze voor jou," besloot ze. Senka grijnsde dankbaar. "Bedankt," reageerde ze, waarna ze alle spullen in haar tas stopte, en deze weer op haar rug slingerde. Ze liep een richting uit, en de Chimchar volgde haar.

Al snel stonden ze buiten. Senka wendde zich richting de Chimchar, die haar blij aankeek. "Weet je," begon Senka, en ze knielde voor haar Chimchar, "ik vind de naam 'Chimchar' best lang, is het erg als ik je een andere naam geef? Firo ofzo?" De Chimchar keek haar even aan, maar al snel knikte hij blij. "Chim! Chim! Chaar!" riep hij blij. Senka glimlachte. "Zullen we dan maar gaan?" vroeg ze, en stond op, waarna ze een richting op liep. Firo achtervolgde haar, nieuwsgierig naar hoe Senka zou zijn. Maar gezien haar gedrag van net, moest ze wel een aardige coördinator worden..

(Ofzo XD-smiley)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My first Pokémon..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon behandelingen in het Pokémon Center.
» First Pokémon!
» De eerste Pokemon
» Pokemon?
» Het eerste pokemon is...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: