Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Chimber gym

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Chimber gym Empty
BerichtOnderwerp: Chimber gym   Chimber gym Icon_minitimedo nov 12, 2009 12:04 pm

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]
Hai, mijn naam is Sylvia, ik ben leider van de Chimber gym. Ik zal even wat over mijn gym vertellen:
Mijn specialiteit is gras pokemon, deze zal ik dan ook gebruiken tijdens ons gevecht. We maken gebruiken van een speciaal bio-veld. Dit is een veld met gras, planten en bomen. Het veld is in de buitenlucht, het weer kan ons gevecht dan ook beïnvloeden. Ik speel een 3 op 3 gevecht en alleen de trainer mag van pokemon wisselen.
Mijn pokemon zijn:
- Oddish ♂ (level 12)
- Turtwig ♀ (level 12)
- Roselia ♀ (level 14)

Als je wint krijg je de Leaf badge.
Verlies je? Dan zou ik het op prijs stellen als je meer gaat trainen. Natuurlijk zal ik altijd in zijn voor een herkansing.
Ik hoop dat we er een leuk gevecht van kunnen maken!
M.v.g Sylvia.

Sylvia heeft een vriendelijk karakter. Ze is altijd aardig tegenover haar tegenstanders en je zal haar nooit met haar zachte stem horen schreeuwen. Ook tegenover haar Pokemon is ze heel lief en ze doet altijd haar best in een gymgevecht, al neemt haar onzekerheid af en toe de overhand.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chimber gym
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eindelijk bij Chimber Town
» Op weg naar chimber town voor mijn eerste gym.
» De wandeling van Lough Town naar Chimber Town

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Chimber gym-
Ga naar: