Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Eindelijk bij Chimber Town

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Larissa

Larissa

Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 28
Registration date : 29-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainster
Team:

Eindelijk bij Chimber Town Empty
BerichtOnderwerp: Eindelijk bij Chimber Town   Eindelijk bij Chimber Town Icon_minitimedi jul 20, 2010 12:50 pm

Larissa en Jake zagen na een paar uur wandelen het stadje Chimber Town eindelijk liggen. Ze was dolblij toen ze eindelijk was aangekomen. "Eindelijk, ik voel mijn benen niet meer." Zei ze een beetje overdreven. " Zullen we eerst naar het pokécenter gaan en dan moeten we er wel klaar voor zijn om de eerste Gym te verslaan." Zei ze zelfverzekerd. Ze stapte dolgelukkig naar het pokécenter en stapte via de schuifdeur binnen. Rustig wandelde ze naar de balie waar zuster Joy in al haar glorie stond. "Hallo, wilt u mijn pokémon na kijken? En die van Jake ook graag." Ze wijsde naar de pokéball's en zuster Joy nam ze met alle liefde mee. Larissa keek eens rond. Het duurde nog even voordat alle pokémon waren nagekeken. "Zullen we even rondkijken?" Ze ging de deur uit maar niet veel later zag ze 2 mannen in zwarte pakken. Ze hadden maskers op. Ze keek geschrokken naar de mannen en duwde haar opzij. Met een klap viel ze tegen een muur van het pokécenter aan. Geluukig niet zo hard. "Ga opzij , mevrouwtje." Hoorde ze nog de man roepen. Ze stond terug op. "Weer op mijn rug." Zei ze droog. Ze keek in de richting waar ze een alarm hoorde afgaan. "HELP, IK BEN BEROOFD!" Riep iemand luid. Ze keek naar een vrouw die in een juwelierszaak stond. De ruid was helemaal kapot geslagen en de vrouw was duidelijk in paniek. Ze liep naar de vrouw toe en probeerde haar te kalmeren. "Rustig maar." Zei ze geruststellend. Ze keek goed en zag twee zwarte stipjes wegrennen. "Lafaards." Ze keek boos in de verte naar de richting van de stipjes die net verdwenen. "Hadden we nu onze pokémon maar." Zei ze tegen Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake

Aantal berichten : 26
Registration date : 12-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Trainer
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bij Chimber Town   Eindelijk bij Chimber Town Icon_minitimedi jul 20, 2010 1:05 pm

Jake was geschokt door het ritueel wat hij net voor zich zag gebeuren. Jake rende naar binnen en vroeg aan iedereen in het Pokémon Center of hij een pokémon van iemand kon lenen. Gelukkig kon dat. Hij kreeg een Alakazam van een man met paars/grijzig haar die zig voorstelde als Lucian de Psycho Trainer. 'Erg bedankt meneer, u krijgt hem terug nadat we de dieven hebben gepakt.' zei Jake snel. De man stook zijn duim op. Ook Agent Jenny was naar buiten gekomen door alle comotie en ze liet haar twee Arcanine's uit de pokéballs komen.Jake richtte zijn pokédex snel op de twee pokémon. 'Arcanine, de vuurhond pokémon, Arcanine staat bekend om zijn dapperheid en trouw. Arcanine is een Pokémon die wordt bewonderd om zijn schoonheid. Hij rent zo soepel dat het lijkt alsof hij vliegt.' vertelde zijn dex.'En nu wat over Alakazam'zei hij terwijl hij op de pokéball richtte. 'Alakazam is een Psychopokémon. Hij maakt gebruik van paranormale krachten om zijn tegenstanders te verslaan. Experts geloven dat Alakazams hersenen net zo krachtig zijn als welke supercomputer dan ook. Hij kan werkelijk alles onthouden. Hij vergeet niets van wat hij leert en daarom is hij ook zo slim. Hij is de evolutie van Kadabra.' vertelde de dex. 'Ok, Alakazam kom eruit!' riep hij hard. De Psycho pokémon kwam eruit en leek totaal kalm. 'Kom, spring op één van mijn Arcanine!' zei Agent Jenny tegen Jake.'Vlug Larissa, misschien kunnen we met Arcanine's snelheid de dieven nog inhalen.' zei hij terwijl hij Larissa op de Arcanine hielp. Alakazam ging bij Agent Jenny achterop zitten wat een raar gezicht was.

Even later haalden ze de mogelijke dieven in. 'Zijn dit ze?' vroeg Jake aan zijn vriendin terwijl hij naar twee gemaskerde wees. 'Alakazam doe je Disable!' beval Jake de Alakazam en die gehoorzaamde zonder moeite. De mannen lagen daar nu uitgeschakeld door de Disable. 'Ze hadden hun ogen nog wel open maar lagen er bewegenloos en stokstijf bij. Jake lachte.
Larissa

Larissa

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bij Chimber Town   Eindelijk bij Chimber Town Icon_minitimedi jul 20, 2010 1:55 pm

Jake stormde terug naar binnen en kwam met een pokéball terug naar buiten. Ze gromde lichtjes. Ze zag een Agent Jenny die twee Arcanine's uit hun pokéball liet komen. "Mevrouw, we zullen de boeven voor u tegen houden." De vrouw knikte en Larissa versnelde naar Jake en Jenny. Jake Hielp Larissa op een Arcanine een als een speer liep de pokémon achter de dieven aan. Larissa moest zich goed vast houden of ze vloog er af. Even later kwamen ze de boeven tegen. 'Zijn dit ze?' Vroeg Jake aan haar. "Dat zijn ze inderdaad." Ze keek even heel boos naar de boeven en Jake hield de pokéball erbij. "Welke zou er in zitten?" Vroeg Larissa zich af. Ze keek wantrouwend naar de boeven 'Alakazam doe je Disable!' beval Jake de Alakazam en die gehoorzaamde zonder moeite. De mannen lagen op de grond en konden geen kant meer op. Larissa pakte de zak vol met dure juwelen en ging weer op de Arcanine zitten. "Ik zal de boeven wel meenemen." Zei agent Jenny trots. Ze reed met de boeven vast gebonden naar het pokécenter en riep de twee Arcanine's weer terug in hun pokéball. "Tot nog eens." Groette de Agent Jenny Larissa en Jake "Ik breng deze twee naar de cel." Zei ze en ging met haar motor ervandoor. Larissa vestigde haar aandacht op de vrouw die de glasstukken van de ruit was aan het opvegen. Ze wandelde ernaar toe en gaf de zak vol juwelen aan de vrouw. "Deze zijn van u , geloof ik." Zei ze vriendelijk en gaf de zak aan de vrouw. "Dank u, jongelui. Ik wil jullie graag belonen." Zei de vrou vriendelijk terug. "Dat moet niet hoor." Zei Larissa eerlijk. "Trouwens, Jake heeft alles gedaan." Ze wees naar Jake. "Ach, Ik wil jullie allebei belonen." Zei de vrouw uiteindelijk. De vrouw rommelde wat in de zak en haalde er een gouden ketting met een robijnen hartje eraan. Larissa was sprakeloos. "Het hoef echt niet hoor." Zei larissa . "Neem het aan , meisje." Zei de vrouw snel. Larissa nam het aan. Ze deed haat ketting uit en liet jake haar de nieuwe ketting aan doen. "Ik denk niet dat een sieraad iets voor jou is, jongeman. Ik heb iets anders voor je." Zei de vrouw met een lieve stem. Ze ging even weg en kwam terug met een gouden sleutelhanger. Met een gouden Cyndaquil er aan. "Ik hoop dat je dit mooi vind." Zei ze. "Het is niet heel veel maar ik wil dolgraag at jullie deze items aannemen. Ze ging terug naar boven. Larissa keek Jake aan. Ze vond de Cyndaquil-sleutelhanger heel erg mooi. "Je kan hem aan rugzak hangen. Ik denk dat Cyndaquil er blij mee zou zijn." Zei ze lief. "Kom we halen onze pokémon terug op." Ze legde haar hand op de robijnen hartjeen zuchtte.
Jake

Jake

Aantal berichten : 26
Registration date : 12-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Trainer
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bij Chimber Town   Eindelijk bij Chimber Town Icon_minitimewo jul 21, 2010 2:24 am

De vrouw gaf Larissa & Jake een beloning. 'Bedankt, mevrouw maar serieus het was niks.' zei Jake alsof hij niks gedaan had. 'Ik breng Alakazam terug naar Lucian.' zei Jake tegen Larissa. 'Lucian!?' vroeg de vrouw geschokt die het toevallig nog hoorde. 'Dat is één van de Elite 'Four!' zei de vrouw, bijna schreeuwend. 'De Elite Four!?' Jake's mond viel open. 'Ik heb gesproken met Lucian van de Elite Four?!' herhaalde hij zichzelf. Hij holde met Larissa terug naar het pokémon center. Daar zat de man nog rustig op het rode bankje te wachten. 'Zo, heeft Alakazam je goed geholpen?' vroeg Lucian terwijl hij de pokéball aan nam. 'Ja hoor, hij verstijfde de dieven met een Disable.' vertelde Jake. 'Mooi zo.' zei Lucian terug terwijl hij er langzaam vandoor liep. 'Hier zijn jullie pokémon.' zei Zuster Joy die net aan kwam lopen. 'Bedankt Zuster Joy.' zei Jake vriendelijk. 'Kom er maar uit allemaal.' drie kerngezonde pokémon kwamen uit hun pokéballs tevoorschijn. Jake deed de sleutelhanger aan zijn tas en deed dat recht voor de neus van Cyndaquil die opgewonden in de lucht sprong. 'Idee van Larissa.' zei hij tegen zijn Cyndaquil terwijl hij naar Larissa wees. Cyndaquil sprong dolblij op haar af. Jake moest hard lachen. 'Zo ken ik je weer Cyndaquil!' zei hij lachend.
Larissa

Larissa

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bij Chimber Town   Eindelijk bij Chimber Town Icon_minitimewo jul 21, 2010 2:47 am

'Lucian!?' Hoorde ze de vrouw zeggen. Ze leek geschrokken. 'Dat is één van de Elite 'Four!' Larissa's ogen trokken op. "Wat komt één van de Elite Four hiet doen?" Vroeg ze aan Jake. Larissa waaide naar de vrouw toen ze plots Jake zag rennen. Ze zuchtte en rende mee. 'Zo, heeft Alakazam je goed geholpen?' Zei een man plots. "Dan moet die man Lucian zijn." Dacht ze in zichzelf. 'Ja hoor, hij verstijfde de dieven met een Disable.' Larissa was er niet helemaal bij. Ze concentreerde zich alleen even op de Gym die ze zo zou verslaan. Dat was misschien een zwak puntje van haar. Ze was te zelfzeker. En als ze Sylvia heeft verslaan , kreeg zij een Leaf badge. Ze kon haast niet wachten.'Hier zijn jullie pokémon.' zei Zuster Joy die net aan kwam lopen. Ze had haar niet echt gezien en nam haar pokéball's aan. Ze zag dat Jake de sleutelhanger voor Cyndequil neus tevoorschijn hield en aan zijn rugzak hing. Larissa moest lachen. Ze vond het altijd prettig als een pokémon blij was. De Cyndaquil was blijkbaar iets te blij. Hij vloog met een vaart tegen Larissa aan en Larissa kon nog net haar evenwicht houden. Jake moest hard lachen. Daardoor moest Larissa ook lachen. "Kom , nu onze pokémon weer gezond zijn, is het tijd voor de 1ste gym.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Eindelijk bij Chimber Town   Eindelijk bij Chimber Town Icon_minitime

Eindelijk bij Chimber Town
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De wandeling van Lough Town naar Chimber Town
» Op weg naar chimber town voor mijn eerste gym.
» Eindelijk.. Een dorp!
» Eindelijk rust
» Chimber gym

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town-
Ga naar: