Jake stormde terug naar binnen en kwam met een pokéball terug naar buiten. Ze gromde lichtjes. Ze zag een Agent Jenny die twee Arcanine's uit hun pokéball liet komen. "Mevrouw, we zullen de boeven voor u tegen houden." De vrouw knikte en Larissa versnelde naar Jake en Jenny. Jake Hielp Larissa op een Arcanine een als een speer liep de pokémon achter de dieven aan. Larissa moest zich goed vast houden of ze vloog er af. Even later kwamen ze de boeven tegen. 'Zijn dit ze?' Vroeg Jake aan haar. "Dat zijn ze inderdaad." Ze keek even heel boos naar de boeven en Jake hield de pokéball erbij. "Welke zou er in zitten?" Vroeg Larissa zich af. Ze keek wantrouwend naar de boeven 'Alakazam doe je Disable!' beval Jake de Alakazam en die gehoorzaamde zonder moeite. De mannen lagen op de grond en konden geen kant meer op. Larissa pakte de zak vol met dure juwelen en ging weer op de Arcanine zitten. "Ik zal de boeven wel meenemen." Zei agent Jenny trots. Ze reed met de boeven vast gebonden naar het pokécenter en riep de twee Arcanine's weer terug in hun pokéball. "Tot nog eens." Groette de Agent Jenny Larissa en Jake "Ik breng deze twee naar de cel." Zei ze en ging met haar motor ervandoor. Larissa vestigde haar aandacht op de vrouw die de glasstukken van de ruit was aan het opvegen. Ze wandelde ernaar toe en gaf de zak vol juwelen aan de vrouw. "Deze zijn van u , geloof ik." Zei ze vriendelijk en gaf de zak aan de vrouw. "Dank u, jongelui. Ik wil jullie graag belonen." Zei de vrou vriendelijk terug. "Dat moet niet hoor." Zei Larissa eerlijk. "Trouwens, Jake heeft alles gedaan." Ze wees naar Jake. "Ach, Ik wil jullie allebei belonen." Zei de vrouw uiteindelijk. De vrouw rommelde wat in de zak en haalde er een gouden ketting met een robijnen hartje eraan. Larissa was sprakeloos. "Het hoef echt niet hoor." Zei larissa . "Neem het aan , meisje." Zei de vrouw snel. Larissa nam het aan. Ze deed haat ketting uit en liet jake haar de nieuwe ketting aan doen. "Ik denk niet dat een sieraad iets voor jou is, jongeman. Ik heb iets anders voor je." Zei de vrouw met een lieve stem. Ze ging even weg en kwam terug met een gouden sleutelhanger. Met een gouden Cyndaquil er aan. "Ik hoop dat je dit mooi vind." Zei ze. "Het is niet heel veel maar ik wil dolgraag at jullie deze items aannemen. Ze ging terug naar boven. Larissa keek Jake aan. Ze vond de Cyndaquil-sleutelhanger heel erg mooi. "Je kan hem aan rugzak hangen. Ik denk dat Cyndaquil er blij mee zou zijn." Zei ze lief. "Kom we halen onze pokémon terug op." Ze legde haar hand op de robijnen hartjeen zuchtte.