Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn eerste avontuur!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Larissa

Larissa


Vrouw Aantal berichten : 52
Leeftijd : 27
Registration date : 29-06-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16 jaar
Trainer soort: Trainster
Team:

Mijn eerste avontuur! Empty
BerichtOnderwerp: Mijn eerste avontuur!   Mijn eerste avontuur! Icon_minitimewo jun 30, 2010 7:07 am

Rustig wandelde Larissa naar het lab in Chimber Town. Wat een geluk dat zijzelf ook in deze stad woonde , dan hoefde ze niet zo ver wandelen. Ze gaapte even. Ze had vannacht niet zoveel geslapen want ze was te opgewonden. Ze stond voor een groot gebouw. "Hier is het."Wist ze zeker. Ze stapte rustig maar ook slaperig naar binnen. Het was een bijna lege zaal. Enkele mensen wandelde naar de ene kant van het lab naar het andere. Ze keek goed. "Hallo, weet iemand wie Ella Barton is?" Niemand luisterde. Ze zuchtte diep. "Ik weet wie Ella is!" Hoorde ze achter haar. Ze draaide zich om . "Echt waar?" vroeg ze aan de vrouw. "Ik ben professor Ella" Ze lachtte vriendelijk. "Ah , oké" Ze schaamde zich dood en ging samen mer professor Ella verder. "Dit zijn de pokemon waar je uit kunt kiezen." Er verschenen twaalf pokemon. vier water , vier gras en vier vuur. "Ik... Ik kan niet kiezen." Ze Keek verlegen naar de vrouw die naast haar stond. "Ik zal helpen. Wat is je lievelings type? " Waarop Larissa andwoorde:"Nou, Ik hou veel van water!Ik zwem graag en zo." Ze keek naar de pokemon. "Dan blijft Squirtle, Mudkip, Piplup en Totedile over." Ella deed de overige pokemon terug in de pokeball. Larissa bekeek de vier aandachtig. "Squirtle was lief maar Piplup zo schattig. Totedile was sterk maar Mudkip ook." Na een kwartier naar de pokemon te hebben gestaart was Ella gaan zitten en bijna in slaap gevallen . "Ik ben eruit." Verbrak ze de stilte. Ze koos voor Mudkip. "Mudkip!" Besloot ze eiteindelijk. "Hier is Mudkip , zess pokeballs en je pokedex." "Bedankt!" Ze kwam naar buiten en riep Mudkip uit haar Pokeball. Nu moest ze ook beslissen of ze trainer of coördinator werd. Ze koos voor trainer en was vastberanden om champion te worden. Ze moest nog een lange weg afleggen maar ze kwam er wel. "Mudkip, wij zullen samen de Utah regio door reizen. Jij gaat mee , toch?" Mudkip keek lief naar Larissa en knikte ja. "Mudkip in de pokeball." Samen gingen ze terug naar huis en ze zou Mudkip aan haar ouders laten zien.En dan gaan ze samen een avontuur te gemoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste avontuur!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON
» De eerste Pokemon
» Het begin van een groot avontuur
» Met mijn nieuwe pokémon
» Het eerste pokemon is...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: