Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Remy

Remy


Aantal berichten : 9
Registration date : 01-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: trainer
Team:

JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON Empty
BerichtOnderwerp: JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON   JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON Icon_minitimema jul 19, 2010 6:06 am

"Hier kom ik" riep Remy met het bijzijn van zijn moeder.Hij gaf zijn moeder een kus op de wang en stapte op zijn fiets."Daag" riep hij nog naar zijn moeder , "daag" riep remy's moeder terug "en veel succes".Daar vertrok hij , met heel veel vreugde maar ook wel met een beetje schrik.Remy ging het bos in , waar hij een padje moest volgen om eruit te geraaken , hij kon het ook zonder het padje want hij kende het bos al helemaal uit zijn hoofd maar voor de zekerheid pakte hij toch maar het padje voor hij zal verdwaalen en te laat zal komen.Remy ging het bos uit en fietste een berg af en ja hij was in Chimber town.Hij ging naar het lab en klopte op de deur , niemand deed open dus hij ging maar gewoon naar binnen.Hij volgde een gang dat vol aparatuur stond en kwam aan bij een deur.Hij klopte op de deur en wachte op een antwoord , "kom maar binnen Remy je hoet niet bang te zijn" hoorde hij nog.Hij sprong de deur binnen en zei "ik , ik ben niet bang"!"Oke Remy dan is het goed , volg me maar naar de kamer waar jij je beginers pokémon zal kiezen".Remy volgde de prof tot bij de kamer."Oke hier zijn de pokémon kies maar".Hij pakte de eerste pokébal."OKE KOM ERUIT" riep Remy luid uit de eerste pokébal kwam een bulbasaur , uit de tweede een squirtle en uit de derde een charmander."Hmmm ik neem die" Remy wees naar de charmander."Goeie keus een charmander die past heel goed bij jou"."Maar wat ga je dan doen met bulbasaur en squirtle"?"vroeg Remy.Nou die hou ik bij voor de volgende die vandaag een pokémon kiest"."Oke" zei remy tevreden dan ga ik maar.Hij loopte het lab uit , "WACHT" riep de professor nog "je vergeet je pokedex en je 8 pokéballen" , "dank je" zei remy tevreden."De pokédex dient om pokémon op te zoeken en de pokéballen dienen om ze te vangen."Oke" zei Remy en vertrok terug met zijn fietsje naar huis en met de pokébal in zijn hand.


"Ik zal je aan mijn moeder laten zien , ze vind je vast fantastich"!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
JIEHAW MIJN EERSTE POKEMON
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn eerste avontuur!
» Op weg naar chimber town voor mijn eerste gym.
» Met mijn nieuwe pokémon
» Het eerste pokemon is...
» De eerste Pokemon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Chimber Town :: Het lab-
Ga naar: