Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Start of something new

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overijssel
Registration date : 23-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14 jaar
Trainer soort: Weet ze nog niet
Team:

Start of something new Empty
BerichtOnderwerp: Start of something new   Start of something new Icon_minitimezo sep 05, 2010 4:53 am

Terwijl ze naar het Pokémon Center liepen, hoorde Zoë Miley iets tegen haar Pokémon zeggen. Verdrietig boog ze haar hoofd en keek naar de grond, want Zoë wist dat het over haar ging. Waarom is Miley zo veranderd? vroeg ze zich af, Of ze deed zich natuurlijk anders voor dan ze was... Zoë had stiekem gehoopt dat Miley een nieuwe vriendin van haar zou worden, en dat ze samen leuke dingen zouden meemaken, maar blijkbaar zat dat er niet in. Stilletjes liepen ze verder.

Eenmaal aangekomen bij het stadje wees Miley naar de plek waar het Pokémon Center stond. Zoë volgde haar uitgestoken vinger en zag het Pokémon Center. “Dat is het Pokémon Center. Ik ben weg hier,” zei Miley geïrriteerd. “Dag,” zei ze toen, waarna ze haar Pidgey terug de Pokéball in riep. Zoë knikte en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, "Bedankt voor het brengen en helpen van de Plusle?" zei ze dan maar. “Zorg dat, als je die Plusle niet vangt, je ‘m terugbrengt naar de waterval, want daar heb je ‘m vandaan,” zei Miley nog, draaide zich om en liep weg. Zoë keek haar na, en voelde zich heel erg alleen. De Plusle, die sliep, bewoog even in haar armen en dat haalde haar weer terug naar het heden. Zoë haalde Miley even uit haar hoofd, ze moest zich nu tenslotte op de Plusle concentreren. Ze liep naar de deur en stapte het Pokémon Center in.

"Zuster Joy?" vroeg Zoë voorzichtig, "Kunt u me helpen?". Zuster Joy keek op van het computerbeeldscherm en keek Zoë aan, "Ja natuurlijk, waarmee?". Zoë toonde de slapende Plusle die in de handdoek was gewikkeld aan Zuster Joy, "Deze Plusle was in het water gevallen en we hebben hem gered" antwoordde Zoë. Zuster Joy keek even om Zoë heen, want Zoë had tenslotte 'we' gezegd en bekeek toen de Plusle, "Het is goed wat julle gedaan hebben," begon ze, "zo is de schade minder erg, maar toch verstandig om hier naartoe te komen". "Mag ik?" vroeg ze, Zoë knikte en gaf de Plusle voorzichtig aan Zuster Joy. Vervolgens riep Zuster Joy Chansey en legde ze de Plusle op het karretje. "Als je wil kun je wachten in de wachtkamer" zei Zuster Joy en ze liep een andere kamer in om de Plusle te verzorgen. Zoë liep naar een stoel toe, ging zitten en wachtte..

Nog steeds begreep ze er niets van, waarom had Miley zich anders voorgedaan dan ze was? Zoë zuchtte even lichtjes en keek op de klok. Zuster Joy was nu al twintig minuten bezig om de Plusle te verzorgen. Ze knipperde even met haar ogen en besloot Miley uit haar hoofd te zetten. Wat gebeurd was, was gebeurd. Plots sprong het lampje boven de deur van de kamer op groen en Chansey kwam binnen met de Plusle, gevolgd door Zuster Joy. De Plusle zat rechtop op het karretje' en zo te zien leek hij in orde. Zoë zuchtte opgelucht en liep naar de Plusle toe. De Plusle hield zijn hoofdje schuin en keek haar verbaasd aan, maar toen Zoë hem aaide over zijn hoofdje genoot hij ervan. "De Plusle maakt het goed" zei Zuster Joy tegen haar, en Zoë knikte. "Heel erg bedankt" zei Zoë oprecht tegen Zuster Joy. Zuster Joy glimlachte en knikte vriendelijk, "Het is mijn werk, en ik deed het graag". Daarna liep ze naar de toonbank, haalde een bak met Pokémonvoer en zette het voor de Plusle neer. "Plu plua!" zei de Plusle vrolijk als bedankje en begon te eten. Hij had best veel honger, want het voerbakje was binnen de kortste keren leeg. Zuster Joy haalde het bakje weer weg en keek naar Zoë, "De Plusle moet nog wel rustig aandoen, maar het komt weer helemaal in orde met hem". Zoë glimlachte opgelucht en bedankte Zuster Joy nog eens. De Plusle sprong van het karretje af. Chansey reed het 'wagentje' weg, en Zuster Joy ging weer achter de toonbank staan. De Plusle rende naar buiten. Zoë bedankte Zuster Joy nóg een keer en rende achter hem aan.

Buiten was de Plusle op een bankje gaan zitten en keek nieuwsgierig naar Zoë, "Plu pluáa?" vroeg hij. Zoë ging naast hem zitten, "Ik heb je uit het water gehaald," zei ze zacht als antwoord, want ze dacht dat de Plusle vroeg wat er was gebeurd, "daarna zijn we naar het Pokémon Center gegaan". De Plusle knipperde met zijn oogjes en keek haar aan, toen lachte hij vrolijk en sprong in haar armen. Zoë knuffelde hem, en zette hem daarna weer terug op het bankje. De Plusle keek haar verbaasd aan. "Zou je misschien met mij meewillen op reis?" vroeg ze voorzichtig. De Plusle dacht even na, maar riep toen vrolijk: "Plua!". Zoë lachte blij en knuffelde hem weer even. Vervolgens haalde ze haar schoudertas tevoorschijn en haalde er een Pokéball uit. Ze drukte op de knop zodat hij groot werd en raakte de Plusle aan...

Zonder tegen te stribbelen bleef de Plusle in de ball zitten. Gefeliciteerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Start of something new
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Start of Something New
» A new start ~
» A fresh start.
» Een nieuwe start met charmander!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Lough Town-
Ga naar: