Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pokemon?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimeza mei 22, 2010 1:48 pm

''Spoi.. Spoi.. Spoink!"' De ogen van een Spoink kleurde voor de zoveelste keer blauw. De Spoink pakte water op en maakte er allerlei mooie vormen mee in de lucht voordat het neer viel. ''Wauw, Bane!'' sprak Kyle rustig. ''Je bent veel beter geworden!'' Kyle wist het zeker. Het zou maar een paar daagjes duren voordat Spoink deze aanval onder de knie had. De eerste keer dat ze het deden, kon hij een steentje niet eens optillen. En nu kon hij al iets moeilijker heel lang optillen. ''Het is jou beurt, Cloud,'' sprak Kyle rustig.De Swablu vloog boven de grond. Een groene bal verscheen voor de bek van de Swablu. Deze schoot hij op volle kracht af, tegen het water aan. Het water vloog alle kanten op. ''Jij ook!'' Bij Cloud zou het langer duren dan Spoink. De aanval Dragon Puls leek dan ook moeilijker dan Psychic. Niet dat Kyle er veel van wist. ''Nu een gezamenlijke training! Swablu, draken puls op Bane!"' De aanval vloog op Bane af. Bane wist zelf wat hij moest doen. Er verscheen een blauwe gloed om beide de ogen en de Draken Puls. Aangezien beide aanvallen zwak waren kon Bane het optillen. Met zijn Psychic deed hij allerlei dingen met de Draken Puls. Tot het zelf explodeerde dan. Een rookwolk verscheen. Kyle begon te kuchen. Al dat rook was niet goed voor zijn longen. ''Snel Cloud. Blaas het weg!'' Cloud wapperde hard met zijn vleugels. Het rook ging naar een andere kant toe. Al snel klaarde de rook op. Kyle knikte tevreden. Opeens verscheen er een schim. Was dat een pokemon? Kyle bekeek het goed. Nee. Of wel? Kyle wist het niet. Misschien moest hij dichterbij komen. Bane, Cloud en Kyle liepen alle 3 naar de schim toe. Het werd al snel duidelijk dat het geen pokemon was. Het was een mens. ''Hallo daar!'' sprak Kyle rustig. Hij wist niet wie het was. Maar daar zou hij wel achter komen...

-Flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimeza mei 22, 2010 1:58 pm

Jimmy en zijn kleine Cyndaquil die net onderweg waren zag een hele pokémon training hij was zwaar onder de indruk. Zijn Cyndaquil en hij waren nog niet zo lang onderweg.’Hallo daar!’ Sprak de jongen toen ze klaar waren. “Ooh… Hallo.” zei Jimmy met een rustige stem.”Jij hebt mooie pokémon hoor!” zei Jimmy met vole bewondering voor de 3 pokémon. Hij en Cyndaquil zouden nog veel moeten trainen.”Ik ben trouwens Jimmy. Wie ben jij?” Vroeg hij. Wachtend op zijn antwoord. Cyndaquil klom ondertussen via zijn been omhoog naar zijn buik waar na die nog meer naar boven klom en op zijn schouder ging zitten. Hij en Cyndaquil waren al wel vriendjes geworden.

-Dees is nog flutter-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimeza mei 22, 2010 2:19 pm

Kyle keek de trainer aan. 'Ooh.. Hallo,'' zei de jongen uiteindelijk op een rustige toon. 'Jij hebt mooie Pokémon hoor!' zei de jongen vervolgens vol bewondering. ''Dank je,'' sprak Kyle maar. Dus de jongen had naar hem zitten kijken? Een grijns ontstond op de gezicht van Kyle. 'Ik ben trouwens Jimmy. Wie ben jij?' Vroeg Jimmy. Hij heten dus Jimmy? ''Ik ben Kyle, dit zijn Cloud en Bane.'' Zoals gewoonlijk wees Kyle zijn Pokémon aan terwijl hij de namen van de Pokémon zei. Een Cyndaquil kom omhoog en ging op de schouder van Jimmy zitten. Het was duidelijk dat Jimmy de Cyndaquil goed verzorgde. Als hij dat niet deed zou de Cyndaquil vast niet vrijwillig op Jimmy zijn schouder zitten. ''Je Cyndaquil ziet er goed verzorgd uit,'' besloot Kyle maar te zeggen. Een zucht verliet Kyle zijn mond. Hij was al veel trainer tegen gekomen. Het begon met Charelle of wat haar naam ook was. Daarna kwam hij Mara & Levy tegen. En nu ook Jimmy. Straks kwam hij meer mensen tegen. Zo kon hij niet onthouden wie hij allemaal tegenkwam. Niet dat dat belangrijk was. Maar als hij ze weer zou tegenkomen. En hij was de naam was vergeten. Dan stond hij wel mooi voor schut. Misschien moest hij niet met alle mensen praten die hij tegenkwam? Dan hoefde hij ook minder namen te onthouden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimeza mei 22, 2010 2:35 pm

‘Ik ben Kyle, en dit zijn Cloud en Bane.’ Jimmy knikte dat hij het snapte.’ Je Cyndaquil ziet er goed verzorgd uit.’ Zei Kyle.”Dankje wel. We zijn pas net vriendjes.” Zei Jimmy een beetje trots. En hij begon de kleine pokémon te aaien. Deze Cyndaquil was veel aardiger dan de gewone Cyndaquil. Hij wende snel aan iemand. Zolang die maar eten kreeg. Het was een klein vuilnisbakje tenminste je kan er alles in doen. en hij eet alles op. te kleine pokemon had nu geen vlammetje branden. Daar door keek die erg schattig. teminste dat vond Jimmy." En ben je al lang trainer?" Vroeg Jimmy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimezo mei 23, 2010 2:24 am

'Dank je wel. We zijn pas net vriendjes,' zei Jimmy een beetje trots. Kyle bekeek de Cyndaquil even rustig. Dus hij was een nieuwe trainer. Net als Kyle was. 'En ben je al lang trainer?' vroeg Jimmy. Kyle knikte even kort. ''Ik ben al ongeveer een maand trainer van mijn Squirtle,'' sprak hij rustig. ''Maar ik ben pas een paar dagen in Utah. En ik ben ook van plan hier te beginnen met de Contest enzo,'' sprak hij daarna. ''Ik vergeet het bijna,'' sprak Kyle rustig. Hij pakte een Pokebal tevoorschijn. Deze gooide hij de lucht in. Er verscheen een Squirtle. ''Squir.. Squirtle!'' sprak de Squirtle rustig. ''Dit is Bubble, mijn starter Pokémon,'' zei hij daarna rustig. ''Cloud, Bane ga maar trainen.'' De 2 pokemon knikte en gingen weg. Cloud begon weer Dragon Puls op het water af te vuren. En ondertussen gebruikte Bane zijn Psychic op het water. HIj tilde het water vaak op. ''Pi.. Pichu..'' hoorde je ineens. Bane glimlachte. Er verscheen en blauwe gloed om beide Pokémon en met een Psychic gooide de Spoink de Pichu de lucht in. Er schoot een Psywave naar de Pichu toe die uitgeschakeld weer in het water viel. ''Wacht, was dat nou een goeie Psychic? Je hebt Psychic geleerd!"' sprak Kyle blij. De Spoink had het sneller geleerd dan verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimezo mei 23, 2010 6:17 am

‘Ik ben al ongeveer een maand trainer van mijn Squirtle’ Zei Kyle.” Oké.” Zei Jimmy rustig. ‘''Maar ik ben pas een paar dagen in Utah. En ik ben ook van plan hier te beginnen met de Contest enzo,’ Zei Kyle toen. Kyle was dus al een tijdje een trainer. Hij en zijn Cyndaquil hebben altijd al in Utah gewoond. Hij kent Utah erg goed.”Ik woon mijn hele leven hier al.” Zei Jimmy met een rustige stem. Hij wou binnenkort. Zijn eerste pokémon vangen. Eigenlijk zijn 2de maar hij had deze pokémon niet gevangen maar gekregen. Deze kleine pokemon was altijd erg vrolijk hij zou straks met deze kleine pokemon gaan trainen. Cyndaquil riep erg blij ‘ CYNDA CYNDA’ en hij klom Jimmy’s zijn tas in. En kwam er uit met een klein besje. Hij nam een klein hapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimezo mei 23, 2010 9:06 am

'Ik woon mijn hele leven hier al,' sprak Jimmy op een rustige toon. ''Je bedoelt zeker, 'Ik woon mijn hele leven hier.' '' sprak Kyle. Hij keek de Trainer even aan. Het boeide niet zo veel of hij een fout maakte. Want Kyle begreep wel wat hij bedoelde. 'Cynda..Cynda!' riep de Cyndaquil opeens blij. Kyle keek hem even raar aan. De Cyndaquil klom Jimmy zijn tas in. En kwam er met een klein besje uit. Hij nam een klein hapje. ''Swa.. Swablu!"' hoorde hij zijn Swablu opeens roepen. Een grote groene bal vloog op het water af. Het water werd geraakt en vloog alle kanten op. ''Wauw, een geslaagde Dragon Puls!'' Dat was de tweede aanval. In 1 dag. Zelfs in een uur. Misschien zelfs in 10 minuten. Ja, zelfs in 10 minuten! Een grote glimlach verscheen op het gezicht van Kyle. Nu zou het vast goed gaan in de Contest. Maar wat zou hij doen. Wie zou hij inzetten? Misschien Bane en Cloud beide in de voorronde. En voor de tweede ronde Bane en Bubble. Tenminste, als je 2 pokemon per ronde mag inzetten. Als je er maar 1 mocht inzetten. Zou hij kiezen voor Bane in de eerste ronden en Cloud voor de tweede. Of toch Bubble? ''Wat ben jij eigenlijk? Coördinator? Trainer? Breeder?'' vroeg Kyle opeens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimezo mei 23, 2010 2:30 pm

Hij zag dat de Dragon pulse van Swablu lukte. Hij zei rustig.”Goed zo Swablu. Kyle je kan zien dat je pokémon goed verzorgd.” En hij aaide zijn eigen Cyndaquil.” Ik ben een Coördinator.” Zei Jimmy rustig. Hij en zijn Cyndaquil zijn nu al een goed team. “Jij ook een dus. Oké dan zijn wij concurrenten.” Cyndaquil sprong weer op de grond en begon zijn sintel teoefenen. Het lukte niet echt.”Goed zo jongen. Probeer nog maar eens een Sintel.” Zei hij. Cyndaquil probeerde weer een sintel deze keer ging die nog verder dan de vorige maar hij was nog niet erg sterk.” Goed zo, nog een keertje proberen.” En Cyndaquils Sintel ging nu wel wat verder dan een paar meter.”goed doe nu dan je Tackel en wegduik tactiek. “ De pokémon de een tackel en sprong dan telkens net voor de boom weg. Zodat als er een pokémon tegen Jimmy zou vechten en het was een heel groot veld met veel stenen zou hij zou zijn pokémon weg kunnen laten springen.”Goed nu nog eens.” Weer ging het goed. En hij gaf zijn pokémon een Besje. En Cyndaquil klom weer op zijn schouder. En at zijn besje daar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimema mei 24, 2010 4:34 am

Kyle knikte rustig. 'Goed zo Swablu. Kyle je kan zien dat je je pokémon goed verzorgd.' Kyle keek blij naar Jimmy. 'Ik ben een Coördinator,' zei Jimmy rustig. Kyle grijnsde. Dus nog een Coördinator. Vanaf nu had hij 2 Coördinatoren en 2 Trainers tegengekomen. 'Jij ook een dus. Oké dan zijn wij concurrenten.' Weer knikte Kyle. 'Goed zo, nog een keertje proberen.' Kyle bekeek de Cyndaquil even. Dus hij wou een Sintel leren? 'Goed doe nu dan je Tackel en wegduik tactiek. ' Kyle bleef kijken. Het was slim om hem te leren op het laatste moment weg te springen. Misschien kon hij zoiets met Swablu doen. Maar dan niet dat ze op de laatste moment wegdook. Maar dat ze heel snel kon ontwijken, terwijl ze naar de tegenstander ging. Kyle had dat eens geprobeerd, maar het was mislukt. 'Goed nu nog eens,' riep Jimmy na een tijdje. Al snel kwam de Cyndaquil terug naar Jimmy. Kyle grijnsde. ''Wat dacht je van een gevecht?'' mompelde hij rustig. Het was goed om een aanval te oefenen in een gevecht. En Kyle wou zelf ook zien wat Sawblu in een gevecht kon doen met de aanval Dragon Puls. ''Een 1 tegen 1 gevecht, welke Pokémon het eerst is uitgeschakeld, verliest?'' sprak Kyle rustig. Hij bekeek Cloud even. Cloud snapte het en kwam aanvliegen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimema mei 24, 2010 6:16 am

''oke!'' Zei Jimmy toen Kyle zei dat ze concurenten waren.'' Cyndaquil stopte met springen en keek Jimmy aan.'Wat dacht je van een gevecht?' Zei Kyle. Jimmy keek kyle aan.'Oké. 1 tegen 1 is goed!" Zei Jimmy rustig. hij had nog maar 1 pokemon.(in dit topic dan he) Jimmy aan en sprong naar voren.''Oké Cyndaquil ga jij maar.'' Cyndaquil dee een paar boks bewegingen. en sprong een keer met zijn pootjes in de lucht. zijn vlammetje was erg groot geworden.'' jij mag beginnen.'' Zei Jimmy rustig. Kyle zijn Pokemon waren veel sterker. Jimmy's Cyndaquil zal wel verliezen maar hij zou niet makkelijk laten verliezen.''Cyndaquil onthoud spring optijd weg bij een aanval.'' Cyndaquil knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimema mei 24, 2010 6:37 am

Jimmy vond het goed. 'Jij mag beginnen,' zei Jimmy rustig. ''Okeey,'' mompelde Kyle rustig..'Cyndaquil onthoud spring op tijd weg bij een aanval,' riep Jimmy nog. Kyle grijnsde, ontwijken was niet goed genoeg. Ook al zou het wel heel handig zijn. En na het zien van de snelle wegspring techniek van Cyndaquil en Jimmy. Zou hij ook extra dingen doen voor de zekerheid. ''Cloud, we gaan beginnen met een combo, gebruik je Dragon Puls gevolgd door Sing!'' Een Dragon Puls verscheen voor de bek van de Swablu. Deze werd omringd door muzieknoten. De Muzieknoten omringde de Dragonpuls. ''En, vuur!'' de Dragon Puls werd snel naar voren geschoten. Kyle glimlachte. ''En nu voor de zekerheid, Peck!'' De Swablu vloog snel naar de Cyndaquli toe. Als het hem lukte de Combo te ontwijken, dan zou Cloud hem snel aanvallen met een Peck. Rustig keek Kyle naar de Cyndaquil. Als het goed was was dit de starter van Jimmy. Het was zijn eerste Pokémon. Toch? Dus als het goed was kon Jimmy alleen zijn aandacht aan Cyndaquil besteden. En 1 week je aandacht besteden aan 1 Pokémon was ongeveer hetzelfde als 3 Pokémon in vier weken.

-Flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimema mei 24, 2010 7:38 am

Cyndaquil zag de Dragon Pulse en sprong weg. en Jimmy moest nog wegspringen voor de grote dragon pulse. de Sing hoorde Cyndaquil. en hij hield zijn pootjes over zijn oren. De peck kwam er aan en raakte." Nu gaan wij ook een Combo doen. Doe je Sintel en daarna je rook gordijn." Riep Jimmy. De sintel vloog rond. toen deze werd af gevuurd kwam er een hoop rook. " Doe nu nog een kee rje Sintel!" De vuurballetjes vlogen overal rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimema mei 24, 2010 8:52 am

Kyle grijnsde, ''Een rookgordijn is geen goeie zet tegen een vlieg Pokémon,'' sprak Kyle rustig. Het lukte Swablu om uit de rookgordijn te gaan. En nu was Cyndaquil de enige in de rookgordijn. 'Nu nog een keer sintel!' hoorde Kyle, Jimmy roepen. De vuur balletjes vlogen over rond. Een paar raakte Swablu, maar Swablu bleef in de lucht. ''Nu gebruik je Dragon Puls op volle snelheid, naar de plek waar je de vlam ziet!'' Kyle wees naar een plek in het rook. Daar zag je nog een stukje van de rug vlam van de Cyndaquil. Ook zag je de Sintel bolletje daarvandaan komen. De groene grote bal werd opgeladen. En schoot door de Rookgordijn, in de richting van Cyndaquil. ''En voor de zekerheid een Sing erbij! '' Muzieknoten schoten de rookgordijn in, ze bleven hangen in het rook. En gingen niet allemaal richting Cyndaquil. Maar als Cyndaquil te veel zou bewegen, zou hij kans krijgen om tegen de muzieknoten aan te komen.

-flutheid-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimewo mei 26, 2010 8:31 am

De dragon pulse vloog naar Cyndaquil toe. Maar tegen de tijd dat de aanval was op geladen was Cyndaquil al weg gesprong. Maar een klein stukje raakte het pootje van Cyndaquil.”CYNDAQUIL GAAT HET!” De dragon pulse kwam hard op het pootje aan maar Cyndaquil stond weer op.”Kom op doe je sintel en daarna tackel!” Cyndaquil dee sintel en de kleine nootjes waren kapot. De Sintel balletjes die nog over waren vlogen naar Swablu toe. De tackel vloog omhoog maar dit was niet echt een handig zet.”Kijk uit als swablu toch een Dragon pulse of zo iets gaat doen!” Riep Jimmy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimewo mei 26, 2010 8:39 am

Kyle grijnsde, ze stond heel ver. Kyle kon hier gebruiken van maken. ''Gebruik weer je Sing aanval!'' de Singnoten schoten naar de vuur balletjes. De 2 aanvallen raakte elkaar. Het lukte de Singnoten de aanval tegen te houden. Beide aanvallen explodeerde, glitters schotten richting de Swablu die nu heel mooi leek. Kyle grijnsde, hij moest dat onthouden. Misschien zou het wel handig zijn voor een volgende keer. Rustig keek kyle naar de Cyndaquil. Die had hij niet opgemerkt door de rook van de Sing en Vuur explosie. Swablu werd geraakt. 'Gaat het?'' sprak Kyle rustig. De Swablu knikte. Kyle keek weer naar de Cyndaquil, deze zat nog in het lucht. Maar het was dom van Jimmy om zo hoog te komen. Het luchtruim zou moeilijk worden voor een Cyndaquil. Als je het vergeleek met een Swablu dan. ''Gebruik je Sing Dragonpuls aanval!'' riep Kyle zou luid mogelijk. Zing nootjes vlogen naar de Cyndaquil toe die nog in de lucht zat. Daarna verscheen er een groene bal. De nootjes omringde de Groene bal. Daarna schoten ze op volle snelheid naar de Cyndaquil toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Aantal berichten : 53
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 15
Trainer soort: Trainer
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimeza mei 29, 2010 2:13 am

Jimmy zag dat Cyndaquil in problemen was en rende op de pokémon af. Hij wou nog niet dat zijn pokémon erg gewond zou raken. Al zouden ze hem een lafaard vinden.”Cyndaquil kijk uit!” Riep Jimmy. Cyndaquil keek raar op en werd vol op geraakt door de 2 aanvallen.” Sorry Cyndaquil!” Zei Jimmy verontschuldigend toen hij bij de Cyndaquil was. Hij pakte de pokémon op en gaf hem een oran besje.” Sorry Kyle Cyndaquil heb ik pas net. En je Swablu is erg sterk!” Zei Jimmy tegen Kyle en hij keek naar Cyndaquil die in slaap viel “Ik ga nu wel !” Zei Jimmy rustig en hij liep rustig weg. Met Cyndaquil in zijn armen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 60
Registration date : 16-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 14
Trainer soort: Coördinator
Team:

Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitimeza mei 29, 2010 3:38 am

'Sorry Kyle Cyndaquil heb ik pas net. En je Swablu is erg sterk!' sprak Jimmy tegen hem. Kyle keek hem raar aan. Waarom moest hij sorry zeggen? ''Je Cyndaquil deed het goed hoor!'' sprak Kyle nog. Maar Jimmy had het vast niet gehoord. Hij was namelijk al weggerend met zijn Cyndaquil. ''Wauw, we hebben onze eerste trainer gevecht gewonnen,'' sprak kyle blij. Hij keek even naar de Swablu. ''Jammer dat hij zo snel weg moest, het zou leuk zijn als hij nog even bleef. Nu was Kyle helemaal alleen, op zijn pokemon na dan. ''Laten wij ook maar gaan,'' sprak Kyle rustig. De Swablu knikte kort. Hij keek naar zijn andere pokemon. Deze kwamen weer naast hem staan.''Op naar de Dense Jungle!'' sprak Kyle blij. Hij was al eens in de Dense Jungle geweest. Maar dit keer wou hij hier trainen in plaats van Eieren gaan zoeken. ''Contest trainen,'' sprak Kyle rustig. Daarna verliet hij samen met zijn Swablu genaamd Cloud. Zijn Spoink genaamd Bane en zijn Squirtle genaamd Bubble, richting de Dense Jungle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pokemon? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon?   Pokemon? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokemon?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon behandelingen in het Pokémon Center.
» My first Pokémon..
» First Pokémon!
» Pokemon
» De eerste Pokemon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Stille Oosten :: Volt Lake-
Ga naar: