Nee, dat zag ik niet, ik ben blind. Ik ben brabants, Nuri. =P Eigenlijk zowat iedereen uit brabant heeft nog vakantie, maar ja K wou dat alle provincies gwn gelijk hadden. =|
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Yeuh, ook Brabants. Ik ook. Brabanders zijn hippend. <3 En ach, ik heb niet zo'n problemen met de viering van de vakantie's. Ik ben deze week ziek, dus ik was (hoe die vakantie ook viel) toch wel knock out geweest. Het enigste verschil is, is dat het nu in de eerste week valt, in plaats van de laatste. :/
Kaida
Aantal berichten : 13 Woonplaats : In een doos langs de snelweg ='D Registration date : 30-12-10
Ugh, ziek zijn in de vakantie... D: Gaat het al wat beter? x']
Helaas, nee. ): Net toen ik dacht dat het over was, heb ik weer een hele nacht boven een emmer gehangen. En dat om er iets uit te gooien wat er niet in zat, want ik had bijna niets gegeten overdag. Daardoor heb ik een gigantisch slaaptekort. Ik heb het ook de hele tijd benauwd. :/
Demy schreef:
*kruipt zielig in een hoekje omdat ze hélemaal in Groningen woont* T_T
Och meisje toch. Groningen is ook hip hoor. *patpatophoofd*
Kaida
Aantal berichten : 13 Woonplaats : In een doos langs de snelweg ='D Registration date : 30-12-10
Je bent niet alleen, Doos. Ik woon ergens in de hoek van Limburg, vlak boven België... Alsof daar iets te beleven valt. Maarja, ik ben nu bij mijn nichtje en neefje en ga morgen gelukkig naar Arnhem. Ff mijn kersgeld uitgeven <3 Oh, en Renske, het klinkt misschien raar, maar is het dan niet beter om iets te eten? Dat werd altijd tegen mij gezegd o.o
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Oh, en Renske, het klinkt misschien raar, maar is het dan niet beter om iets te eten? Dat werd altijd tegen mij gezegd o.o
Wel ja, dat wordt ook mij vertelt. En dat doe ik nu ook. Het lukt alleen niet goed. Ik heb het er net weer uitgegooid. Nu heb ik wel een hele banaan gegeten. Ben benieuwd hoelang die erin blijft. x: Het is echt erg. Wat ik nu nodig heb, is veel slaap, want door mijn slaaptekort ben ik erg gammel en dat werkt ook niet mee. Dus dat ga ik nu doen.
Weltrusten iedereen?
Tim
Aantal berichten : 89 Registration date : 20-05-10
Zonet zo'n aflevering van Whale wars gekeken. Met die walvis vaarders tegen Sea sheperd. Ik kwam trillend m'n stoel uit. Echt, je ziet ze de harpoenen in die dieren schieten en omhoog takelen echt gruwelijk.
(En Zeeuwen dan? die zijn ook hip (de meeste dan) en voornamelijk zeeuwse bruggers )
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic do dec 30, 2010 5:11 pm
Nuri schreef:
Yeuh, ook Brabants. Ik ook. Brabanders zijn hippend. <3
Stiekem ben ik gewoon de beste. Ik ben een combinatie Arnhemmer, Dordtenaar & Rotterdammer. :3 En ik vergeet vast wel wat. Dat zullen vast niet de enige drie steden zijn waar ik mensen heb gepest. :3
Verder.. Ik ben gisternacht begonnen met mn anime.. En ik heb nu seizoen 1 af.. 24 afleveringen. Begon vanochtend met ep 4.. Heb het nu af..
Ik heb een serieus probleem, volgens mij.
Ach, er is nog een seizoen 2. :3
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
En natuurlijk moest je ultieme blijdschap net op oudjaarsdag verpest worden omdat je oma valt en misschien dr heup gebroken heeft.. T_T
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 31, 2010 6:45 am
Demy schreef:
En natuurlijk moest je ultieme blijdschap net op oudjaarsdag verpest worden omdat je oma valt en misschien dr heup gebroken heeft.. T_T
Awh, zo zielig. ;x Mijn oude oma - zoals ik mijn overgrootmoeder altijd noemde - brak ook zo'n 3x 'r heup. Das echt vreselijk kud. D:
Yk.. Mn ouders vinden dak vanavond gezellig van de PC af moet en bij hun moet gaan zitten. Gaan we gezellig doen. Ja, vast. Laat mij gewoon rustig op de PC zitten als jullie elkaar irriteren. x.x
Demy Admin
Awh, zo zielig. ;x Mijn oude oma - zoals ik mijn overgrootmoeder altijd noemde - brak ook zo'n 3x 'r heup. Das echt vreselijk kud. D:
Yk.. Mn ouders vinden dak vanavond gezellig van de PC af moet en bij hun moet gaan zitten. Gaan we gezellig doen. Ja, vast. Laat mij gewoon rustig op de PC zitten als jullie elkaar irriteren. x.x
Ugh, ik hoop maar dat het niet al te ernstig is, want t is mn laaste oma en ik heb ook al geen opa's meer.. T_T En haar katten! Wat moeten die dan, nu hun baasje in het ziekenhuis ligt? D:
Yeah, mijn ouders zeiden dat ook al.. nouja, mn ma dan. Weet niet of mn pa het ook vind.
ugh.. Ik voel me nog steeds postloos hier. Moet nog een gympost afmaken en in 2 topics posten, maar het laatste waar ik zin in heb is iets lezen.. Dx
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic vr dec 31, 2010 4:34 pm
Happy new year. :heart: Mijn ene opa en oma ken ik niet; wonen in Australië. Ik zie ze als net zulke mensen als mn pa, dus ik mag ze niet, ook al ken ik ze niet. Verder heb ik een hele goede band met mn opa & oma, maar mijn oma ligt elke keer op 't randje. Kanker, overspanning.. Vroeg of laat overleven zelfs de sterksten niet. (:
Ughe.. Ik heb zo'n groot glas champagne op. Was echt marteling. Weet je hoe vies dat spul is? Mja, tis soort traditie. Zal 't volgend jaar gewoon weer kokhalzend doorstaan.
.. Om een of andere reden kreeg ik net fkn veel herinneringen van.. Nog voor ik jullie kende. Mooie, mooie tijden. Oké, dat kwam er verkeerd uit. (: Jullie snappen me vast wel. x3
Ughe.. Buikpijn. Rotchampagne.
Nuri
Champagne is idd niet lekker. Maar waarheid is dat ik bijna geen een alcoholdrank kan drinken: leer nu met bier (ook niets voor mij), dus dat kan ik nu het beste achterover slaan. Alleen niet echt stijlvol om mee het nieuwe jaar in te gaan. :/
Cynthia
Onderwerp: Re: Kletstopic za jan 01, 2011 3:53 am
Probeer Breezer eens. De enige alcoholhoudende drank die ik tot nu toe lekker vind. (:
Ughe.. 2011. Benieuwd wat voor nutteloze dingen er dit jaar gebeuren. En hoeveel meetings we dit jaar krijgen, natuurlijk. o:
Jasmine
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 31 Registration date : 05-09-10
Ik ga denk ik maar eens posten... D: Nja, beetje laat, maar ik moet het toch nog even kwijt: GELUKKIG NIEUWJAAR! <3 En dat jullie nog veel breezers mogen drinken =o
Demy Admin
Onderwerp: Re: Kletstopic wo jan 05, 2011 10:32 am
Heej^^ Ik wil ff zeggen dat ik weer terug ben =D (ik denk alleen niet dat veel mensen mij kennen xD) Ik zal niet veel reageren op posts, omdat ik best inspiloos ben :S maar ik laat wel van me horen en ben er dus wel
Oja, gelukkig nieuwjaar iedereen!! =D
Nuri