Kleding kopen. Leuk. =3 Met dat laatste kan ik helaas niet helpen. Anime plaatjes van jongens genoeg, maar ze passen eigenlijk niet echt in de stijl van pokémon... :/
Jasmine
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 31 Registration date : 05-09-10
Waarom is er in een dag ineens zo veel gepost ...niet dat ik het erg vind hoor, maar ik moet zoveel bij lezen. xD ...wat ik denk ik maar niet ga doen...
En ik moet heel dringend in Café Milta posten, op z'n minst even een eind brijen aan het honger-topic... (en dan moet ik Jasmine weer terugsturen naar het eerste dorpje, want ik zie net dat daar ook een gym zit... die ik dus gemist heb. xD Haha, zal ze leuk vinden. :3)
@Ayla: Misschien een stomme opmerking, maar heb je al eens gewoon bij google op "anime boy" gezocht, want volgens mij zijn er dan best veel plaatjes die best te combineren zijn met een Pokémon... denk ik, iig. Maar ik weet niet hoe en wat je precies wilt natuurlijk.
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Yeay, het is me gelukt een plaatje te vinden en te bewerken! (Alleen jammer dat Lucario een stuk van zijn neus mist, maar anders werd Skye te klein. xd)
Caleb
Aantal berichten : 22 Registration date : 08-11-10
Onderwerp: Re: Kletstopic za dec 18, 2010 10:32 am
ZOMG. Het is Sasuke! Nee, ik ben niet Naruto verslaafd. Het spel staat alleen op mn DS, en stiekem is het gewoon leuk om een poging te doen om andere mensjes te vermoorden. Bovendien is hij door hetzelfde persoon ingesproken als Uryu. x'D Een van de hoofdpersonages uit Bleach, dus. o-o
Jottum, zometeen op mn achter neefjes oppassen. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat we naar de Polar Express gaan kijken. Niet dat die film zo slecht is.. Bovendien heb ik dan eindelijk te tijd om dat veel te dikke boek uit te lezen, wat ik al een week of 2 geleden van de bieb heb geleend. En anders heb ik mn DS ook altijd nog. En teken spullen waar toch nooit iets goeds mee kan gebeuren. En.. anders ga ik gewoon een poging doen om aan mn fic te schrijven. D:
Edit: OMG. IK HEB NA DE VAKANTIE GEEN 7DE UUR MEER!
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 19, 2010 10:57 am
Ik vind dat jullie je moeten inschrijven voor 't contest. (:
Verder.. Ik ga toch echt vanavond/morgenochtend asken of ik mn minilaptop mag meenemen, als de treinen nog rijden. o:
Edit: Etters. Tmag weer niet. T.T
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 19, 2010 11:43 am
Arme computer. T-T
Neh. Ik heb honger. :/ Doe daar eens iets aan.
Laatst aangepast door Nuri op zo dec 19, 2010 11:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Cynthia
Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 19, 2010 11:43 am
Ik hoop zo hard dat de trein me morgen een beetje redelijk snel naar Deventer wil brengen. =| Mn ma zegt dat ik kan verwachten daar pas 's avonds aan te komen, maar zo erg zal 't toch wel niet zijn..? D:
Verder: Meedoen aan 't contest! T.T
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10
Onderwerp: Re: Kletstopic zo dec 19, 2010 12:29 pm
Zinloos postje gemaakt bij de rivier.. Maar wel 400 woorden! >D Gezien het feit dat ik dus niet echt interesse meer heb in een trainer RPG ben ik daar heel trots op. :'D
Nuri
Aantal berichten : 213 Leeftijd : 29 Woonplaats : In Wonderland. Registration date : 10-12-10