Onderwerp: Een beetje trainen. do jul 08, 2010 2:34 am
Het was een prachtige dag vandaag, tegendeels was het natuurlijk al zomer. Lena liep gezamelijk met Luxio aan haar zijde door het lage, zachte gras heen. Lena kon zich niet herinneren ooit in dit gebied te zijn, het was volgends haar de eerste keer dat ze hier was. Luxio gaf er amper wat aandacht aan, natuurlijk was hij hier ook voor de eerste keer, maar Luxio was gewoon zo in zijn karakter om dat niet aan te geven. Lena stopte met lopen en liet een zachte nies ontgaan, ze was helemaal vergeten dat ze niet tegen pollen kon, die eigenlijks door heel Summer Green vlogen. ''Maar we moeten toch trainen, een allergie houd mij niet tegen,'' Maar Luxio zuchtte, soms was het zijn trainer die doordraaide. Luxio snikkerde naar zijn gedachtte, ''Erg grappig Luxio.'' Snoof Lena. Snel liepen de twee verder door Summer Green, toen plots een Pidgey hen bijna raakte. De Luxio begon al meteen geérgerd te raken. ''Ok, ok, kalm aan Luxio,'' Lena zuchtte. De Pidgey scheen echter wel geïnteresseert te zijn in een gevecht. Weer snikkerde Luxio, dit zou zo over zijn. De Pidgey begon met een Snelle Aanval, ''Ontwijk maar,'' Zei Lena grijnzend. Luxio sprong aan de kant voor Pidgey's Snelle aanval en keek de vogel aan met een ''Is - dat - alles - wat - je - hebt'' blik. ''Luxio, stop met staren, wil je! Gebruik je Vonk!'' Zei Lena. Luxio glimlachtte terwijl een zwavel van blauwe elektriciteit zijn lichaam omhulsde. Luxio rende naar de Pidgey die geen tijd had om te ontwijken ookal had hij de grote energie vonk opgemerkt. De vogel werd geëlectrocuteerd en viel meteen al bewusteloos op de grond. Luxio snoof en bekeek de Pidgey met een ''Je - bent - te - zwak - kom - terug - als - je - beter - bent'' blik. ''Kom op, Luxio!'' Zei Lena ongeduldig. Luxio glimlachtte en volgde zijn trainer.
Lena kon weten dat Luxio nog veel meer wilde met zijn training, het meisje zuchtte echter, ze moest haar andere Pokémon ook nog trainen. Lena moest daarvoor zeker een goede tegenstander vinden, anders zou het altijd maar Luxio zijn. ''Ah, kijk Luxio, een Staravia, komt goed van pas eh? Net iets wat jij nodig hebt,'' Zei Lena sarcastisch. Luxio grinnikte en rende er meteen op af, de Staravia echter keek om en begon meteen met aanvallen. Een Luchtroef was het eerste. Meteen werd Luxio geraakt, maar erg was niet zoveel schade aangebracht omdat hij nog gemakkelijk op kon staan. ''Luxio, Beet aanval!'' Luxio wachtte af totdat de Staravia zijn Snelle aanval deed, Luxio sprong meteen weg van de aanval, keerde zich om en zette zijn tanden in het vel van Staravia. Staravia liet zijn vleugels gloeien en wilde Luxio van zich afkrijgen met de Vleugel aanval. Luxio liet op het uiterste moment los. Staravia schudde wild met zijn kop. De vogel ging weer hoog in de lucht vliegen voor een andere Luchtroef. Deze keer waren Lena en Luxio voorbereid. ''Ontwijk op het alatste moment en doe dan een Schok Golf!'' Zei Lena. Luxio knikte en wachtte tot Staravia heel dichtbij kwam, meteen toen Staravia toe wilde slaan, ontweek Luxio hem en schoot een Schok Golf af. Staravia keek niet uit en werd geraakt, meteen daarna vloog hij tegen een boom aan, helemaal uitgeschakeld. ''Ok, Luxio, dat was het wel weer voo jouw'n training, laten we Eevee en Girafarig er bij halen ok?'' Luxio knikte alleen maar zei geen woord terug. Lena snoof en liet de twee Pokémon uit hun Pokébal. De Eevee en Girafarig zagen er zoals gewoonelijk kalm uit, Lena zuchtte, ''We moeten echt onze tijd niet verdoen met kalme dingen...'' Zei ze. Eevee en Girafarig glimlachten naar elkaar, maar hoorden toen iets, het leken wel voetstappen te zijn, een Pokémon misschien of een trainer?
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. do jul 08, 2010 5:17 am
Lachend liet Ayla zich achterover vallen in het gras. "Luh, liuh!" riep haar Riolu vrolijk, die zich bovenop haar bevond. "Oke, je hebt me," sprak zijn trainster sarcastisch. Ze ging weer overeind zitten en zette Nanook op haar schoot, "Jij wint." Een tijdje hadden Ayla en Nanook samen gespeeld, maar al snel maakte hun magen duidelijk dat deze eten nodig hadden. Ze namen plaats op een boomstam en uit haar blauw/witte rugtas haalde Ayla een rieten mandje tevoorschijn. In dit mandje bevond zich de benodigdheden voor een goede lunch. Kommetjes, een klein pannetje, lepels, boterhammen, kruiden, bessen.. Ayla's lippen vormde zich tot een glimlach terwijl ze twee boterhammen uit haar lunch pakket haalde. Eentje reikte ze Nanook toe, de andere was voor haarzelf.
Ze besloten nog even te blijven zitten, genietend van het warme zomerzonnetje dat hun verwarmde. Ayla liet haar blik rusten op Nanook. Vroeger speeldde ze altijd heel veel met elkaar. Maar, nu ze op reis waren gegaan en Ayla twee nieuwe Pokémon had, kon ze haar aandacht niet meer alleen op Nanook vestigen. Nanook zelf scheen het niet erg te vinden, maar toch voelde Ayla zich schuldig. Vandaar dat ze Yani en Kiara voor tijdelijk in hun Pokéballs had gedaan en een middagje had vrijgemaakt voor Nanook.
Plotseling spitste Nanook zijn blauwe oren en keek hij op. Hier kon Ayla meteen uit opmaken dat ze niet meer alleen waren. Snel hing ze haar rugtas om haar schouder en kwam ze overeind. Ook Nanook sprong van de boomstam af en wees naar het struikgewas verderop. Al snel zag Ayla meerdere gedaantes staan. Één daarvan had veel weg van een mens, maar de andere waren overduidelijk Pokémon. Ayla zette zichzelf in beweging en liep, met Nanook aan haar zijde, op ze af. Haar mondhoeken hadden zich tot een vriendelijke glimlach gekruld, om aan te tonen dat ze hen goed gezind was. "Hallo," groette ze, toen ze het viertal uiteindelijk had bereikt, "Mijn naam is Ayla en dit hier is Nanook." Nanook stak zijn hand op en liet ook een vrolijke begroeting horen, "Riuh!"
Twixie
Aantal berichten : 57 Registration date : 09-06-10
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. do jul 08, 2010 5:35 am
Rustig keek Lena op naar Eevee en Girafarig die hun oren spitsten, Luxio wist dat het of van een Pokémon, of van een mens moest zijn. Het was overduidelijk dat het voetstappen waren, meer dan één paar zelfs. ''Lux, Luxio,'' De Luxio riep de Eevee en Girafarig terug naar hun kant, en ze namen het bevel aan. Luxio was de eerste Pokémon van Lena, daarom moest iedere andere Pokémon uit Lena's team haar en Luxio gehoorzamen. Dat was hoe zij het hadden geleerd, ''Nou, nou, Luxio, dat mocht wel wat aardiger,'' Zei Lena. Luxio trok zijn hoofd naar de zijkant om zijn trainer te nergeren, Girafarig en Eevee glimlachten alleen naar elkaar.
Wat Lena zelf niet had opgemerkt is dat het gedaante meer zichtbaarder was geworden. Met z'n vieren keken ze richting een meisje en een kleine, blauwe Pokémon. Het was een Riolu. Meteen keek Lena haar Luxio waarschuwend aan met een ''Je - gedraagd - je - Luxio - ik - wil - geen - gegrom'' blik. Luxio scheen het al door te hebben maar nergeerde Lena's glurende ogen die zich in zijn vel boorden. Uiteindelijk richtte Lena zich weer op het meisje met de Riolu. 'Hallo,' Hoorde Lena het meisje zeggen, terwijl Girafarig en Eevee nogmaals met hun oren bewogen en Luxio hen nergeerde. 'Mijn naam is Ayla en dit hier is Nanook.' Was het vervolg. Lena glimlachtte en zette een stap naar voren. ''Ik ben Lena, en dit hier zijn Luxio, Eevee en Girafarig!'' Zei ze op een vriendelijke en vrolijke toon. Luxio snikkerde op het gedrag van zijn trainer, hij hielt ervan als Lena erop uitging om mensen te ontmoeten op haar vrolijkste, vriendelijkste en hyperste manier. Girafarig en Eevee stapten naar voren om de Riolu, Nanook, te begroetten. ''Vee, vee!'' Zei Eevee vriendelijk, ''Rig,'' Begroette de Girafarig. Uiteindelijk besloot Luxio zijn kop ook maar te laten zien, ''Xio,'' Zei hij terwijl hij zijn poot uitstak naar de Riolu om hem te begroetten.
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 1:49 am
Het meisje groette terug en stelde ook zichzelf en haar Pokémon voor. Haar Pokémon droegen dezelfde naam als hun soort, iets wat Ayla meerdere trainers had zien doen. Zelf koos ze er liever voor om haar Pokémon een eigen naam te geven, een nicknaam, om aan te tonen dat ze echt uniek waren. Natuurlijk betekende dit niet dat de Pokémon van Lena niet uniek waren. Ayla's lippen vormden zich tot een glimlach. Ook Nanook scheen de kennismaking wel leuk te vinden, dit omdat hij de uitgestoken poot van Luxio vrolijk beetpakte. Ayla liet even haar blik op de Pokémon rusten. Ze zagen er goed verzorgd uit, iets wat haar blij maakte. Ze had al vaak genoeg mensen gezien die hun Pokémon enkel als vechtmachines behandelden, ze niet de liefde en aandacht gaven die ze verdienden. Zoals de dieven die Nanook en de Kirlia van Charelle, Music, wilden stelen. Gelukkig hadden ze hen tegen kunnen houden, net op tijd. Ayla zou zich niet in kunnen denken wat ze zonder Nanook zou moeten. Hij was haar beste vriend en dit zou altijd zo blijven. Alsof Nanook wist waar ze aan dacht pakte hij haar hand beet. Er stond een lieve uitdrukking op zijn gezicht terwijl hij zijn trainster aankeek. Ayla grinnikte zachtjes, gaf hem een aai, en liet toen haar blik weer op Lena vallen. "Ben jij een trainer, coördinator of breeder?" vroeg ze toen nieuwschierig, een vraag die veel aan het begin van de kennismaking werd gesteld. Waarom wist ze niet, misschien omdat het je een soort eerste indruk gaf? Ze glimlachte en besloot er iets aan toe te voegen. "ikzelf ben coördinator."
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 2:06 am
Lena zag dat Riolu de poot van Luxio beet pakte. Dat was een goed voorbeeld, meestal als Luxio zo deed, gaf hij een elektrische stoot aan de Pokémon. Lena was blij dat hij dat niet bij Riolu deed, dat deed hij niet tegen basisvormen. Meestal konden basisvormen dat niet goed handelen, of werden ze er boos over. Een elektrische stoot was een vriendelijke aanpak, dat is hoe Shinx, Luxio en Luxray de Pokémon begroetten. Meteen na de begroeting, zette Luxio een paar stappen achteruit om de grijnzende gezichten van Girafarig en Eevee te ontwijken. Beide Girafarig en Eevee waren van het kalme soort, in tegenstelling tot Luxio. Luxio kon zomaar, zonder bevel, een Pokémon aanvallen. Waar Lena maar minder blij om werd, ze hoopte dat als Luxio evolueerde dat hij zich wat beter zou gedragen. 'Ben jij een trainer, coördinator of breeder?' Lena keek op naar Ayla en glimlachtte, ze was zo bezig met het karakter van haar drie Pokémon dat ze helemaal vergeten was dat ze in een paar minuten stilte waren gekomen. 'ikzelf ben coördinator.' Sprak Ayla. ''Ik ben een trainer, maar ik heb niets tegen Coördinatoren en Breeders, zodat je dat al eventjes weet!'' Zei Lena en ze nam diep adem, ''Want ik heb mensen gezien die daar anders over denken, geen zorgen, ik vind juist dat een keuze van een persoon altijd het beste is. Het is maar waar je goed in bent!'' Maar opeens herinnerde Lena zich iets, Zuster Joy had altijd gezegt dat ze niet teveel moest praten. Het kon misschien tot nare dingen leidden. ''Ah! Sorry, ik praat weer eens teveel...'' Lena zuchtte 'Waar ik al zo vaak een waarschuwing voor had gekregen' Dacht ze
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 5:38 am
Lena gaf antwoord, ze was een trainer. 'Maar. ik heb niets tegen Coördinatoren en Breeders, zodat je dat al eventjes weet!' Ayla glimlachte, het was lief van haar dat ze dit zei, ondanks dat ze het ook niet had verwacht. Ze liet haar blik even vallen op Nanook, maar hoorde al snel aan Lena's diepe ademhaling dat ze nog wat ging zeggen. 'Want ik heb mensen gezien die daar anders over denken, geen zorgen, ik vind juist dat een keuze van een persoon altijd het beste is. Het is maar waar je goed in bent!' sprak ze. Ayla's glimlach nam wat in grote toe. "Precies," zei ze vervolgens, om aan te geven dat ze het totaal met haar een was. Plots veranderde Lena's uitdrukking, alsof ze ergens bij stil stond. Wat dit was werd al snel duidelijk. Ze sprak teveel. Althans, dit zei ze. Ayla vond het wel meevallen, het was juist gezellig. Ze grinnikte zachtjes, bijna onhoorbaar. "Het geeft niet hoor," besloot ze uiteindelijk te zeggen, zodat Lena zich niet schuldig ging voelen, of dergelijke. Zelf was Ayla niet zo'n prater, tenminste, niet tegen mensen. Bij Pokémon kon ze hele verhalen vertellen. Ze trok pas wat meer haar mond open als ze de persoon vertrouwde, hem/haar al wat beter kende. Toch betekende dit niet dat Ayla niet gezellig kon zijn. Het kwam gewoon doordat ze in haar verleden niet veel contact had met mensen. De enige persoon die ze dagelijks zag was haar pleegvader. De rest van de bevolking bevond zich in het dorp, ver van het houten huisje verwijdert. Ayla was er wel eens geweest, bijvoorbeeld wanneer haar pleegvader voorraden moest inslaan, maar ze zat liever thuis of in het woud, bij hem en de Pokémon. "Luh." Ayla schrok op toen ze Nanook's handje in de hare voelde knijpen. Ze keek hem aan en knikte, om vervolgens haar blik naar Lena te wenden. "En ik kan soms een beetje wegdromen, sorry," sprak ze grinnikend.
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 5:57 am
'Het geeft niet hoor,' Sprak Ayla. Maar Lena stond nog steeds te mompellen wat niet haar beste keuze was. Zuster Joy gaf haar altijd waarschuwingen, maar ze waren nooit super erg. Lena glimlachtte aan die gedachtte, ze wist nog toen ze hersenschudding kreeg. Ze wist helemaal niets meer, zelfs niet haar naam. Ze weet ook niets van haar biologische ouders af. ''Verdorie...'' Mompelde Lena. Luxio gaf Lena een elektrische stootje, ze moest en mocht zulke dingen ook nooit hardop zeggen van Zuster Joy. ''Bedankt dat je me er eventjes aan herinnerde'' Zei Lena tegen Luxio. Girafarig en Eevee glimlachtten alleen maar naar elkaar, het was voor hun best wel een saaie dag. Ze konden elk minuut in slaap vallen. Lena had zo het gevoel alsof Ayla aan het dagdromen was, het was al een hele tijd stil tussen hen. Plots kneep Nanook met zijn handje in Ayla's hand. 'En ik kan soms een beetje wegdromen, sorry,' Lena glimlachtte, ''Had ik al opgemerkt, maar ik denk dat m'n Pokémon zo langzaam al in slaap vallen-'' Lena keek om naar haar Pokémon, ''Te laat'' Maakte ze haar zin af. Girafarig en Eevee waren inderdaad in slaap gevallen terwijl Luxio en Lena stomverbaast naar hen keken. ''Ik had het kunnen weten,'' Zuchtte Lena en ze keerde zich weer tot Ayla. ''Ja, sorry! Ik was vandaag van plan om hen eens goed te trainen maar we zijn er nog niet helemaal aan toe gekomen,'' Lachtte ze.
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 6:14 am
Lena maakte duidelijk dat ze het al had opgemerkt, maar het klonk, tot Ayla's opluchting, niet geïrriteerd. Ook zei ze dat haar Pokémon ieder moment in slaap konden vallen. 'Te laat.' Ayla grinnikte en richtte haar helder blauwe ogen op het tweetal. Beide lagen met hun ogen gesloten. 'Ik had het kunnen weten. Ja, sorry! Ik was vandaag van plan om hen eens goed te trainen, maar we zijn er nog niet helemaal aan toe gekomen,' hoorde ze Lena zeggen. Ayla lachtte en maakte met een handgebaar duidelijk dat het niet erg was. Als Giraferig en Eevee moe waren, was het hun goed recht om te slapen. Het zag er tegerlijkerijtd ook nog eens heel schattig uit. Met een glimlach wende Ayla haar blik weer naar Lena. Het was best grappig, ze kende Lena nog maar net en ze had nu al twee keer haar verontschuldigingen aangeboden. Misschien was ze bang dat ze anders een verkeerde indruk op Ayla maakte, al dacht ze hier zelf anders over. "En je Luxio?" besloot ze uiteindelijk te vragen. Hij zag er niet echt moe uit en was zo te zien goed getraind. Ayla veronderstelde dat dit Lena's eerste Pokémon moest zijn. Ze herkende de goede band die de twee met elkaar hadden, net zoals zij had met Nanook.
- Korte post, sorry. Btw. wat betekend 'snikkerde?' xD (late opmerking, I know. Maar ik vergat het iedere keer weer te vragen.) -
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 6:26 am
"En je Luxio?" Sprak Ayla. Lena glimlachtte, ''Nou, Luxio....hij was m'n eerste beste vriend al sinds hij een Shinx was, ik kon me die dag nog goed herinneren. Het was ook de dag waarop mijn nieuwe leven begon, ik...'' Lena maakte haar zin niet af, het was niet verstandig om door te gaan, anders zou haar hele verleden van haar vijfde ontraveld worden. Ze zuchtte, ''Luxio heeft het karakter om veel te grommen naar trainers die we niet kennen, waarvoor ik hem altijd moet waarschuwen. Hij heeft soms niet veel vertrouwen. Ook valt hij vaak zomaar wilde Pokémon aan, ik ben er al mee bezig om het hem af te leren, maar het is moeilijk, Luxio is zeg maar...druk.'' Lena nam een hap adem en sprak weer, ''Maar vandaag was het echt een verrassing, hij deed 'amper' onaardig en gromde niet toen we jullie tegen kwamen'' Luxio snoof en nergeerde Lena verder. 'Sorry, de waarheid is hard' Dacht Lena.
- Ik heb ook een korte post! Ik weet niet wat snikkerde betekend XD -
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 8:01 am
Lena begon te vertelllen over Luxio. Er zaten echter wat woorden tussen die Ayla niet helemaal begreep. 'Het was ook de dag waarop mijn nieuwe leven begon.' Nieuwe leven begon? Ayla hief even een wenkbrauw op. Hoe kon je leven nou opnieuw beginnen? Je had er toch maar één? Toch besloot ze er niet naar te vragen, Lena leek dit ook niet te willen. Ze ging namelijk zomaar over tot het karakter van Luxio en stopte met het vertellen over zijn/haar verleden. Ayla glimlachte vaagjes. Het gaf niks, sommige wilden nou eenmaal niet herrinerd worden aan de pijn of fouten die ze gemaakt hadden. Net zoals Ayla niet wou denken aan de dood van haar pleegvader.. 'Luxio heeft het karakter om veel te grommen naar trainers die we niet kennen, waarvoor ik hem altijd moet waarschuwen. Hij heeft soms niet veel vertrouwen. Ook valt hij vaak zomaar wilde Pokémon aan, ik ben er al mee bezig om het hem af te leren, maar het is moeilijk, Luxio is zeg maar...druk. Maar, vandaag was het echt een verrassing, hij deed 'amper' onaardig en gromde niet toen we jullie tegen kwamen,' sprak Lena. Ayla luisterde naar haar zonder haar ook maar één keer te onderbreken. Dus, Luxio hield niet zo van vreemden. Ze glimlachte vriendelijk en hurkte kalm voor de Luxio neer. Ze stak haar hand uit zodat hij er aan kon ruiken, maar maakte verder nog geen onverwachte bewegingen. Luxio moest zelf maar bepalen of hij geaait wilde worden of niet. "Één ding is zeker," sprak ze, "Je Luxio ziet er erg goed verzorgd uit en jullie lijken een goede band met elkaar te hebben. Volgens mij hebben jullie heel erg geluk met elkaar, of niet soms maatje?" Ook Nanook kwam er bij staan en lachte vriendelijk. Hij wist dat Ayla ervaring had met Pokémon en was daarom ook niet bang dat Luxio haar zou aanvallen. Ze had een heel kalm en vriendelijk karakter, vooral als het om Pokémon ging. Dit was dan ook niet gek. Ayla was als baby tussen de Pokémon gevonden en met ze opgegroeid. Ze leerde hoe ze ze moest verzorgen en hoe ze het beste met ze om kon gaan. Dit leidde ertoe dat de meeste Pokémon haar vertrouwde, net zoals ze doen bij andere mensen met een goed hart. Ayla vermoedde dat Lena ook zo'n soort type was, ze straalde het in ieder geval wel uit.
- Waarom zet je het dan neer, als ik vragen mag? xD -
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 8:20 am
"Één ding is zeker," Sprak Ayla. Lena keek verbaast op naar Ayla, Luxio keek ook op. Om nog maar niets te zeggen over Eevee en Girafarig die nog steeds lagen te slapen. "Je Luxio ziet er erg goed verzorgd uit en jullie lijken een goede band met elkaar te hebben. Volgens mij hebben jullie heel erg geluk met elkaar, of niet soms maatje?" Luxio snoof en gaf een klein knikje, ''Xio, Luxio,'' Lena glimlachtte naar Luxio, hij gaf het dus wel toe. Het scheen ook dat Luxio Lena meteen had gegeven over dat karakter gedoe. Lena kon soms een beetje hyper zijn, ze was meer vrolijk dan somber en kwaad. Maar soms kon zij haar Pokémon wel eens vaag aan kijken waar haar Pokémon de meeste dingen van geleerd hadden. Lena had maar zo het gedachte dat haar gevoelens voor die kleine Shinx die ze op haar vijfde had ontmoet terug kwamen. ''Nou ja, ach!'' Lena keek weer eens naar haar slapende Pokémon, ''Luxio, kun je ze eventjes voor me wakker maken, de training is nog lang niet klaar, ze hebben nog helemaal niets gedaan,'' Fluisterde ze. Luxio grijnsde valsjes en knikte. Hij raakte Girafarig en Eevee aan met een Elektrische stoot via zijn linkerpoot. Hij zette er niet veel druk op zodat het geen pijn zou doen, het was teminste wel al genoeg om ze wakker te krijgen. Beiden openden hun ogen. ''Werd tijd, man!'' Girafarig en Eevee stonden op en gaapten nog eventjes. Lena zuchtte, 'Soms moet je hard zijn' Dacht ze. ''Bedankt Luxio, en sorry Girafarig en Eevee, maar jullie komen niet zo gemakkelijk van je training af'' Zei ze, Girafarig en Eevee glimlachtten. ''Soms moet ik hard voor ze zijn..'' Mompelde ze. - Eh.....ik ben gewend aan dat woord? Hehe...bij mij is dat gewoon iets wat Luxio doet als er iets gebeurd wat hij geestig vind-
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 11:28 am
Luxio gaf een knikje en Ayla aaide hem eenmaal over zijn kop. Vervolgens kwam ze weer overeind en keerde ze zich weer tot Lena. Deze scheen niet echt in te gaan op haar opmerking, behalve dan dat ze een simpele 'Nou ja, ach!' naar voren wist te brengen. Ayla grinnikte en besloot er verder niet op in te gaan. 'Luxio, kun je ze eventjes voor me wakker maken, de training is nog lang niet klaar, ze hebben nog helemaal niets gedaan,' sprak Lena vervolgens. Dit keer waren de woorden voor Luxio bedoeld, wat ook wel logisch was aangezien ze zijn naam zei. Luxio scheen zijn opdracht wel leuk te vinden. Vals grijnsend stapte hij naar Giraferig en Eevee en maakte hij ze wakker met een Elektrische stoot. Ayla zette even een geschrokken blik op, waren haar gedachtes over Lena dan toch verkeerd? Maar nee, gelukkig bleek het geen harde schok te zijn. Het kwam zelfs zo over bij Giraferig en Eevee, dat je het kon vergelijken met gewekt worden door het felle zonlicht. Ze knipperde met hun ogen, stonden op en gaapte. 'Werd tijd, man!' Ayla liet voor de tweede keer een grinnik los. 'Bedankt Luxio, en sorry Girafarig en Eevee, maar jullie komen niet zo gemakkelijk van je training af. Soms moet ik hard voor ze zijn..' Terwijl Lena dit zei, schoot er bij Ayla een idee te binnen. "Hey, laten we een dubbelgevecht houden!" riep ze plots opgewekt. Ze grijnsde breeduit. Het zou een goede training voor Eevee en Giraferig zijn en, om eerlijk te zijn, konden haar Pokémon ook wel weer wat training gebruiken.
- Whaha, oke. xD -
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 11:38 am
"Hey, laten we een dubbelgevecht houden!" Lena keek geschrokken om en nam toen opgelucht adem. Lena was vergeten dat Ayla er nog was, 'Stomme ik..' Dacht ze. Maar Lena had nog nooit een dubbel gevecht gedaan, en ze wist ook niet of Girafarig en Eevee goed samen konden werken. Maar het zou het waard kunnen zijn, een training was teminste wat Lena voor ze wilde, maar ze waren zo stom om niet in te zien dat ze later al minstens één ronde in de League moesten zien te winnen. Lena wilde de Zuster Joy van Fume City trots maken. Lena keek naar Girafarig en Eevee, ''Wat denken jullie ervan?'' Girafarig en Eevee keken vragend naar Lena van ''Waar - heb - jij - het - nou - weer - over?'' Lena zuchtte, ''Kijk me niet zo aan!! Als jullie op hadden gelet wisten jullie het allang!'' Riep Lena die het inhield om niet te schreeuwen. ''Nu moet ik het uitleggen zeker,'' Girafarig en Eevee keken elkaar vaagjes aan en knikten toen naar Lena, ''We gaan een dubbelgevecht houden!'' Girafarig en Eevee keken elkaar weer aan, dit keer met een ''Oh - zeg - dat - dan'' Blik. ''Ik denk dat ze het goed vinden,'' Zei Lena tegen Ayla, 'Dat was een random moment' Dacht ze.
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 12:07 pm
Lena leek te twijfelen en vroeg uiteindelijk aan haar Pokémon wat die ervan vonden. Deze schenen het niet te begrijpen. Lena reageerde hierop door geïrriteerd te zuchten en vervolgens te roepen dat ze hadden op moeten letten. Ayla lachte en gaf haar een zacht zetje. "Hey, niet zo onaardig," grinnikte ze, "Jij bent ook niet helder als je net wakker bent." Nadat het voor Eevee en Giraferig duidelijk was geworden, kon het dubbelgevecht wat Ayla betreft beginnen. Ze deed enkele passen achteruit, zodat er een ruimte tussen haar en Lena ontstond, en klikte toen een pokéball van haar riem. De Pokéball waar een klein vlammetje op was geplakt liet ze zitten. Kiara was nog veels te jong voor een gevecht, laat staan een dubbele. Nanook begreep het en ging meteen voor haar staan. Al snel werd hij vergezeld door een Pidgeotto, die uit haar Pokéball werd geroepen door Ayla. Ze klapperde vrolijk met haar vleugels en liet een vrolijke, "Pidgeo!" horen. "Oke, Nanook, Yani, zijn jullie er klaar voor?" sprak Ayla. Beide knikte zelfverzekerd en het drietal liet toen hun blik op Lena, Giraferig en Eevee vallen. "Jij mag de eerste zet doen, Lena."
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 12:19 pm
''Ik was niet onaardig..'' Mompelde Lena naar zichzelf. Ze zag dat Ayla al meteen wat ruimte tussen hen had gemaakt, Lena zuchtte en keek naar Girafarig en Eevee die kalmpjes naar voren stapten. Lena wist wel, ze moest oppassen voor vele combinatie aanvallen. Ze wist nog goed wat Ayla was, een Coördinator. Ayla zou wel veel dingen moeten weten over Combinatie aanvallen, dus daar moesten ze voor oppassen. Nog een ding waar ze voor op moest passen, een Riolu zoals Nanook kan veel verschillende soorten aanvallen gebruiken, Pidgeotto kon meer vlieg aanvallen en aanvallen zoals Snelle aanval gebruiken. Maar Nanook was het waar het bij haar echt om ging. Het ging bij Lena er niet om of Pidgeotto, of Yani, al in zijn tweede vorm was, het was alleen maar training eigenlijks. "Jij mag de eerste zet doen, Lena." Lena rolde met haar ogen, echt hoor, waarom moest zij altijd de eerste zet doen? Het was toch geen probleem of iemand anders het voor een verandering deed. Ze besloot om langzaam te beginnen, '' Eevee, gebruik je graaf aanval en Girafarig, doe een Psychostraal,''
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 12:44 pm
Lena rolde met haar ogen en Ayla vroeg zich af waarom. Het was alleen maar aardig bedoeld om haar de eerste zet te geven. Maarja, ze begon, dus Ayla moest haar gedachten op het gevecht richten. Dit was de eerste keer dat Ayla een dubbelgevecht hield. Althans.. officieel. Ze had als klein meisje vaak dubbelgevechten gehouden in het bos, samen met Nanook en haar bosvriendjes. Ze bedacht haar eigen combinaties, er was ten slotte niemand die het haar kon leren. Wacht, dat was niet helemaal waar. De Pokémon leerde het haar, en volgens Ayla was dit de beste manier. 'Eevee, gebruik je graaf aanval en Giraferig, doe een Psychostraal.' Nanook en Yani keken elkaar voor enkele seconden aan en knikte. Ayla glimlachte, ze was blij dat haar Pokémon het allemaal heel goed met elkaar konden vinden, als dit niet het geval was geweest was een dubbelgevecht onmogelijk. "Nanook, spring op Yani's rug. Yani, omhoog!" Zo snel als ze konen deden ze wat hen gevraagd werd. De Psychostraal raakte Yani op een veer na. Ayla zuchtte opgelucht en liet haar blik toen op het tweetal in de lucht vallen. Ondertussen probeerde ze een combinatie te bedenken, eentje die haar al snel te binnen schoot. "Oke, goed gedaan," begon ze kalm. "Yani, probeer een attract op beide af te vuren en Nanook, doe je ijzerstaart-tol combinatie." Beiden wisten wat het te doen stond. Yani creeërde een attract, een aanval die je niet zo snel zou verwachten van een Vliegpokémon, en stuurde de hartjes recht op Giraferig en Eevee af. Ondertussen sprong Nanook soepel van Yani af, terwijl zijn blauwe staart een witte gloed afstootte. Hij pakte zijn enkels beet en begon toen razendsnel te draaien als een pokéball. Door zijn snelheid ontstond er een witte ring om zijn lichaam, en met deze combo stormde hij razendsnel recht op Giraferig en Eevee af, omringd door de hartjes van Yani's attract. Sommige van deze hartjes spatte uit mekaar toen zijn tollende ijzerstaart deze raakte, wat voor een prachtig glitter effect zorgde. Ayla glimlachte breeduit, trots op het resultaat. Het was zeker een geslaagde contestmove.
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 1:00 pm
"Nanook, spring op Yani's rug. Yani, omhoog!" Hoorde Lena, ze glimlachtte, het was goed om te zien dat de graaf al meteen mislukte, daarvoor kwam de Psychostraal van Girafarig goed terecht. De Pidgeotto was al een beetje geraakt, maar natuurlijk was dat niet genoeg. "Yani, probeer een attract op beide af te vuren en Nanook, doe je ijzerstaart-tol combinatie." Op beide? Lena keek nog eens goed, Eevee was nog niet onder de grond uit gekomen, dat was goed, ze zou Eevee nog eventjes langer onder de grond houden. Nanook en Yani maakten er een combinatie aanval van, wat Lena wel gedacht zou hebben. De aantrekkingskracht van Yani zou eigenlijks alleen maar op Girafarig werken omdat hij een mannetje was en Eevee een vrouwtje. Yani was een vrouwtje dus Eevee kon niet onder de invloed raken, maar ze zat ook nog steeds onder de grond. ''Goed dan,'' Zei Lena kalm met een glim in haar ogen, ''Girafarig, gebruik je Behendigheid,'' Girafarig ontweek al snel de aanval met zijn Behendigheid, ''Nu Eevee, Ijzerstaart op Nanook!'' Eevee sprong uit de grond, al meteen klaar voor haar eigen Ijzerstaart.
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 1:17 pm
Giraferig ontweek de aanval door middel van een behendigheid. Slim, maar simpel. Een behendigheid zal niet altijd werken, wist Ayla. Nanook stopte met tollen en landen met zijn zwarte pootjes op de grond. Vanwege zijn vaart was zijn remweg wat langer dan normaal en gleed hij dan ook even over de grond. Hij wist echter op tijd houvast te vinden om weg te kunnen springen. Dit deed hij niet alleen om de Ijzerstaart van Eevee te kunnen ontwijken, maar ook de hartjes van Yani's attract. Het zou niet goed zijn als deze Nanook hadden geraakt, dan zou hij onmiddelijk in trance zijn geraakt vanwege zijn mannelijke geslacht. Ayla glimlachte, gelukkig stonden Riolu's bekend om hun snelheid. Zodra ze er zeker van was dat Nanook buiten gevarenzone was besloot ze weer een tegenaanval in te zetten. Yani bevond zich nog steeds in de lucht, maar kwam al snel aangevlogen om Nanook dekking te geven. Ayla glimlachte, ze had een plan. Hopelijk zou hij werken. "Oke meissie, doe je Aerial Ace op Giraferig!" Aerial Ace, oftewel, luchttroef. Een sterke vliegaanval. Ayla had deze aanval met een reden gekozen. Dit omdat ze wist dat als Yani Giraferig bijna had bereikt, ze voor enkele seconden zou verdwijnen en dan vanaf een andere plek zou toeslaan. Dit hield Giraferig wel even bezig en zo kon Ayla zich op Eevee richten met Nanook. Terwijl Yani met een Aerial Ace op Giraferig afvloog rende Nanook met zijn sterke zwarte pootjes op Eevee af. "Focus punch," sprak Ayla. Nanook's vuist begon te gloeien en hij zette zich stevig van de grond af. Hij maakte een snelle draai, om Eevee te kunnen verwarren, en sloeg toen toe.
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 1:31 pm
Ayla had dus besloten om Yani op Girafarig af te laten sturen met Luchtroef, ze wist wel dat de Pidgeotto aan zou komen en op het laatste moment ergens anders toe zou gaan slaan, ze moest dus snel reageren. ''Eevee, stand!'' Eevee knikte en rende naar Girafarig toe om te assisteren. Lena wist dat Ayla dit misschien niet had verwacht, "Focus punch," Was het bevel voor Nanook. Girafarig en Eevee stonden nu echter bij elkaar. ''Ok, Girafarig, doe je Verwarring op Nanook!'' Girafarig schoot een verwarringsaanval op Nanook af terwijl Eevee zichzelf bezig hielt met Yani die Girafarig aan wilde vallen. ''Je moet oppassen Eevee, hij kan verdwijnen en in een andere richting komen,'' Zei Lena. Eevee knikte, ''Goed,'' Zei Lena die ook zelf oplette, ''Gebruik je Beet als hij aankomt van een andere richting, houd je ogen en oren goed open,''
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 1:51 pm
De rollen werden omgedraaid. Giraferig richtte zich op Nanook en Eevee op Pidgeotto. Dit hield de twee echter niet tegen. Integendeel, Nanook versnelde zijn pas zodat hij sneller bij Giraferig zou komen. Deze schoot echter een verwarringsstraal af, een aanval die super effectief was op een Pokémon zoals Nanook."Nanook, pas op!" riep Ayla geschrokken. Nanook sprong omhoog, kneep even zijn oog dicht toen de straal zijn voet gedeeltelijk raakte, en sprong toen op Giraferig's rug. Hij sloeg toe naar zijn schoft, en sprong toen snel weer weg om te voorkomen dat Giraferig een tegenaaval zou creeëren. Yani had ondertussen ingezien dat de Aerial Ace niet ging werken en vloog omhoog om Nanook op haar rug op te kunnen vangen. Ayla merkte meteen op dat hij pijn had, hij was dan ook met een Psychische aanval op zijn voet geraakt. Gelukkig was Yani er om hem te helpen. "Gaat het, maatje?" besloot ze toch voor de zekerheid te vragen. Nanook zocht voor enkele seconden oogcontact met zijn trainster, glimlachte en maakte een zelfverzekerde knikkende beweging. Vervolgens richtte ze zich weer op het tweetal op de grond, Giraferig en Eevee. Ayla haalde diep adem en sprak toen het volgende bevel uit. "Nanook, Yani, Doubleteam." Overal verschenen kopieën van een Pidgeotto, met een Riolu op haar rug. Ayla wist dat ze nu snel moest zijn, anders zou Lena iets verzinnen om de kopieën te doen laten verdwijnen. "Aerial ace." Yani dook voorover terwijl witte energie lichten haar lichaam omhulde. "Pidgeo!" Nanook had zich ondertussen achter haar kop verstopt, om niet geraakt te worden door de witte stralen. Alle kopieën van de Doubleteam volgden hun voorbeeld, en, net toen ze wouden toeslaan op Giraferig, verdwenen ze allemaal. Allemaal, behalve de echte versie. Dit hadden ze expres gedaan, omdat Lena en haar Pokémon het waarschijnlijk anders verwachtte. "focus slag!" Nanook sprong omhoog en sloeg toen voor de tweede keer toe, dit keer op de kleine vosachtige Pokémon, Eevee.
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. za jul 10, 2010 2:11 pm
De beet aanval van Eevee hield zich niet lang uit, de verwarring van Girafarig was in een deel wel goed aangepakt. Nanook was weer op Yani's rug geklommen, "Nanook, Yani, Doubleteam." Sprak Ayla. Er kwamen een boel neppe Pidgeotto en Riolu tevoorschijn, hiervoor moesten ze zeker oppassen. "Aerial ace." Lena dacht na, weer een luchtroef? Ze klaagde een beetje binnen in toen de neppe Pidgeotto en Riolu verdwenen en de echte aan een andere kant verscheen. "focus slag!" Sprak Ayla, dat moest haar Nanook wel zijn. Eevee keek om naar de aankomende Riolu, ''Snel, wegwezen,'' Zei Lena, maar het was al te laat. Eevee werd geraakt en viel op de grond, wat meer schade dan eerst maar het scheen alsof Eevee niet zo makkelijk op wilde geven. ''Eevee, kun je door?'' Vroeg Lena. Eevee knikte, Lena glimlachtte zwakjes. ''Ok, Eevee, Behendigheid!'' Eevee rende rondjes om Riolu heen om hem te verwarren, ''En nu, Schaduw Bal!'' De hoeveelheid Schaduw Ballen kwamen op Riolu af op een hoog tempo. Alsof de Schaduw Ballen aankwamen in een cirkel waar Nanook binnenin stond, zo leek het. Nu richtte Lena haar aandacht op de Pidgeotto, ''Girafarig, gebruik je Stomp aanval op Pidgeotto,''
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. zo jul 11, 2010 2:29 am
De focus slag raakte en Eevee viel op de grond. Ayla zette even een bezorgde blik op, maar zag tot haar opluchting dat de kleine Pokémon niet zo snel van plan was op te geven. 'Ok, Eevee, Behendigheid!' Eevee begon razendsnel om Nanook heen te rennen. Deze keek verward om zich heen, ze ging zo snel dat het niet duidelijk was welke nou de echte was. 'En nu, Schaduw bal!' Ayla beet op haar lip. Ze kon een Protect of ontwijken niet riskeren. De enige oplossing was een Hidden power, maar dit was een aanval die Nanook nog niet lang kende. "Hidden power!" riep ze. Ze had geen keus, de Schaduwballen kwamen op een hoog tempo op Nanook afgestromd en als ze niet snel handelde zou hij geraakt worden. Nanook kneep zijn oogjes dicht, balde zijn handen tot een vuist en begon toen te gloeien. Er ontstonden witte bolletjes rondom zijn lichaam die om hem heen cirkelden. Ze knapten echter al snel weer kapot, de Hidden power was mislukt. Nanook werd geraakt en zakte in elkaar. "Nanook!" riep Ayla geschrokken. Nanook opende zijn ogen en wist uiteindelijk overeind te komen. Hij hijgde, maar leek verder oké. Opgelucht bracht Ayla haar hand naar haar borst en haalde ze diep adem. Gelukkig, hij mankeerde niks ernstigs. Nanook zag haar bezorgde glimlach en liet zijn blik toen teleurgesteld op de grond vallen. Ayla glimlachte en moest de neiging om naar hem toe te lopen en hem te knuffelen onderdrukken. "Het geeft niet Nanook, je doet heel erg je best en ik ben trots op je," sprak ze. Nadat hij haar woorden had gehoord kon hij weer glimlachen en richtte hij zich weer op het gevecht. Ayla wist dat Nanook erg teleurgesteld in zichzelf kon worden als iets niets lukte, gelukkig had hij daarintegen een groot doorzettingsvermogen en wist ze hem altijd wel weer op te beuren. "Oke, doe je snelle aanval." Nanook grijnsde en zette zich af.
Ondertussen was Yani druk bezig met de Aerial ace waarmee ze Giraferig probeerde te raken. Plots schoot er een steek van pijn door haar rug en klapte ze naar beneden. Giraferig's hoef was op haar rug terecht gekomen toen deze een Stomp uitvoerde. Ze kneep voor enkele seconden haar ogen dicht, maar steeg uiteindelijk weer op. Ayla glimlachte, "Goed zo, Yani!" "Pidgeo, geotto!" was het antwoord. Om duidelijk te maken dat ze niks mankeerde maakte ze een luchtsalto en klapperde ze druk met haar vleugels. "Snelle aanval." De Pidgeotto dook voorover en vloog recht op Eevee en Giraferig af terwijl een wit licht haar lichaam volgde. Nanook bevond zich recht onder haar, iets wat Ayla had gepland. Ze gooide haar hand in de lucht, "Nu, bundel je krachten!" Nanook zette zich af en sprong de lucht in. Hij voelde de klauwen van Yani die zich om zijn armen sloten en de wind die langs zijn lichaam streek toen ze een draaiende beweging begon te maken. Nog steeds volgde een wit licht beide lichamen en doordat Yani aan het draaien was zag het er mooi uit. Op een hoog tempo stormde ze, met Nanook in haar klauwen, op de Pokémon van Lena af. Net op het laatste moment liet ze de Riolu los, zodat deze de eevee hopelijk kon treffen met een Ijzerstaart, en vloog toen zelf op de Giraferig af. Gespannen keek Ayla toe, zou het gewerkt hebben? Zelf vond ze het een goed idee om Yani's snelheid in de lucht te bundelen met Nanook's kracht, maar misschien had Lena er iets op verzonnen...
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. zo jul 11, 2010 2:43 am
"Hidden power!" Sprak Ayla als een tegenaanval tegen de Schaduw Ballen, maar het zag er naar uit dat de verborgen kracht mislukte. Nanook zag er ook al moe uit, net als Eevee, maar Lena wist wel dat de twee nog verder konden. Eevee liet een zucht, dat ze blij was dat de Schaduw Bal gewerkt had. "Oke, doe je snelle aanval." Sprak Ayla opnieuw. Eevee en Lena bekeken zich hoe Nanook zich afzette. Ondertussen probeerde Girafarig Yani te raken met zijn Stomp aanval terwijl de vogel nog bezig was met zijn Luchtroef, maar stoog meteen de lucht weer in zodat de Stomp aanval mislukte. "Snelle aanval." Lena had het nu pas ingezien, Ayla ging weer voor een combinatie. Yani nam Nanook in zij klauwen beet, Eevee en Girafarig stonden af te wachten van wat ze nu eigenlijks moesten doen. Toen Lena het eindelijk door had, ''Eevee, ook een Ijzerstaart,'' Wist ze uit te brengen toen de Pidgeotto de Riolu los liet. Lena wist zelf niet of het zou werken omdat Nanook meer snelheid had gekregen door de gebundelde krachten. Girafarig echter werd geraakt door de Snelle Aanval, maar Girafarig stond gewoon weer op. ''Ben je in orde?'' Vroeg Lena aan Girafarig, de Pokémon gaf een vriendelijk knikje. ''Goed, gebruik een Psychostraal op Yani!''
Ayla Admin
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. zo jul 11, 2010 4:48 am
De Ijzerstaart van Nanook ontmoette de Ijzerstaart van eevee. Beide aanvallen botsten, maar Nanook wist er slim gebruik van te maken door zich ermee af te zetten en de lucht in te springen. Ayla had het gezien en maakte een knikkende beweging, ten teken dat hij zich kon laten gaan. Zo kon zij zich op Yani focusen. Doordat Nanook zich hoog in de lucht bevond had hij even vrij spel. Hij zette een vastberaden blik op, hij wilde het nog één keer proberen! Nanook kneep zijn oogjes dicht en creeërde een lichte gloed om zijn lichaampje. Vervolgens verschenen er witte bolletjes en snel gooide hij zijn armpjes naar voren. De bolletjes volgde en gingen op Eevee af. Blij landde Nanook op de grond, het was hem gelukt! Vanaf de achtergrond hoorde hij een trotse roep van zijn trainster. Nu was het alleen nog de vraag of de aanval zou raken, al was dit voor Nanook niet zo belangrijk meer.
Yani werd naar achteren geslagendoor de Psychostraal. Ze had het voor mekaar weten te krijgen om de Aerial ace te laten raken, maar hierdoor geen tijd meer gehad om weg te duiken voor Giraferig tegenaanval. "Pidgeo.." kwam er uit haar snavel terwil ze overeind probeerde te krabbelen. Ze had nu al twee flinke raken klappen gehad, één van de stomp en één van de Psychostraal. Nanook had het gezien en rende snel naar haar toe om haar te helpen. Ook Ayla keek bezorgd, de glimlach van zojuist was verdwenen. "Yani, gaat het?" vroeg ze ongerust. "Pidg.. Pidgeo.." Ze kneep een oog dicht en kwam overeind. Vervolgens klapte ze haar vleugels uit en knikte ze vastberaden. Nanook bevond zich naast haar en maakte eenzelfde knikkende beweging. Hij sprong op de Pidgeotto haar rug en steeg met haar op, de lucht in. Vervolgens liet hij zijn blik op Ayla vallen. Ze wilden duidelijk verder. "Oke dan," sprak Ayla, "Attract en Nanook, probeer een Hidden power." Beide deden hun best het bevel van hun trainster zo goed mogelijk uit te voeren. Tot Ayla's opluchting slaagde Nanook er voor de tweede keer in om een Hidden power te creeëren. Ook Yani lukte het om de vrolijke, maar gevaarlijke hartjes op Giraferig en Eevee af te sturen, gemeng met de witte bolletjes van Nanook. Ayla grijnsde, ze was blij dat het gelukt was. Nanook kende namelijk voorheen alleen maar fysieke aanvallen, maar nu hij ook Hidden power onder controle had konden ze ook aanvallen vanaf een afstand op de tegenstanders afvuren. Toch besloot ze er nog iets aan toe te vagen, voor het geval dat de Attract/Hidden power combinatie miste. "Yani, Aerial ace, Nanook, Ijzerstaart." Meteen sprong Nanook van Yani af en begon hij aan zijn tollende Ijzerstaart. Kort hierna verscheen er een Pidgeotto naast hem met een Aerial ace. Beide gingen dwars door de Attract/Hidden power combinatie en wat ze raakte zorgde voor een prachtig glitter effect. Sommige hartjes van de Attract verdwenen zelfs in de witte energie stralen van Yani's Aerial ace, waardoor deze een roze effect waarnam. Verwonderd keek Ayla toe, dit had ze totaal niet verwacht!
Twixie
Onderwerp: Re: Een beetje trainen. zo jul 11, 2010 5:03 am
Eevee zat in een slechte situatie, een groene gloed verscheen en raakte haar. Eevee kon zich nog net veilig laten landen door een salto in de lucht te maken, al deed het best wat schade toe aan haar. ''Eevee!'' Zei Lena naar haar Pokémon, ''Kun je nog verder?'' Vroeg ze. Eevee schudde wild met haar kop zodat haar haartjes heen en weer gingen en knikte nog vastbesloten. Lena zuchtte, het was tijd dat ze er een einde aan gingen maken. Girafarig's Psychostraal raakte gelukkig wel, Yani scheen ook al moe te worden, teminste, in Lena's ogen. Dat betekende dus dat alle vier de Pokémon zo meteen veel rust zouden moeten hebben.
"Attract en Nanook, probeer een Hidden power." Sprak Ayla, de Pidgeotto schoot hartjes af terwijl de Riolu ze samenvoegde met de witte bolletjes van de Hidden Power. Lena glimlachtte wildjes, ''Goed dan, Girafarig, gebruik je Psychisch om de combinatie aanval terug te sturen,'' Girafarig's ogen begonnen wit te gloeien terwijl de Psychische aanval de combinatie Aantrekkingskracht en Verborgenkracht tegenhield en terug stuurde naar Pidgeotto en Riolu die zich klaar maakten voor Ijzerstaart en Luchtroef. ''Ok, Eevee, Dubbel Team en val aan met zigzaggende Snelle aanval op Pidgeotto!''