Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Resting in Summer green.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cynthia

Cynthia

Vrouw Aantal berichten : 347
Leeftijd : 28
Registration date : 19-07-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar)
Trainer soort: Trainster/Coördinator.
Team:

Resting in Summer green. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting in Summer green.   Resting in Summer green. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 2:23 am

'Dat is inderdaad misschien beter,' sprak Ayla. Cynthia knikte. Ze had er toch niet veel zin in.. Ze slaakte een diepe zucht en richtte haar blik op de grond. Eigenlijk had ze niet meer zo heel veel te zeggen.. Ze pakte haar oranje haarband even uit haar haar en schudde vervolgens haar hoofd heen en weer. Ze ging even met een zucht met haar hand door haar haar, en zette toen de haarband er weer in. Grinnikend keek ze Ayla aan. Ze zei wel altijd dat Summer een 'Bitch' kon zijn, maar zij ook. Zo was ze altijd al geweest. Summer had het ook van niemand anders dan van haar, natuurlijk. Plots begon de Pidgeotto aan Ayla's tas te trekken. 'Alright, enough with the heavy. Laten we wat gaan eten,' zei Ayla. "Oh nee," mompelde Cynthia. Maar, Summer sprong deze keer niet op. "Arm beest," zei ze droogjes. Summer lag te slapen, helemaal geen zin hebbend in iets of iemand. Alleen Nyala kwam aan en hield haar pootje op. "Hier," zei Cynthia en ze pakte een zakje met poffins uit haar tas en gaf die aan Nyala. 'Bunn!' riep deze uit, voor ze weer weg hupte. Cynthia grinnikte eventjes licht. Music scheen ook geen honger te hebben, dus deze keer werd ze niet aan alle kanten aangevallen als ze wisten dat ze gingen eten voordat Cynthia alles had klaargezet. Ze herinnerde zich dat in Kanto Summer ooit haar tas verbrand had, met eten en al, en toen boos was geworden omdat het eten niet meer lekker was. Cynthia grinnikte even, maar besloot toen weer naar Ayla te kijken, de herinnering van Summer's kop toen wegstoppend.

'Vind je het niet erg dat je niet meedoet aan een Contest?' vroeg Nanook. Music schudde haar kop zacht heen en weer. "Nee," zei ze kalm. "Ik wil nog geen Contests. Eerst gewone gevechten, betere moves leren," grijnsde ze. Zelf was ze meer een persoon voor de leuke, spannende gevechten dan voor die schoonheidsronde in de contests. De tweede ronde was niks anders dan een normaal gevecht voor haar; ze zou altijd zorgen dat ze er perfect uit zag tijdens een gevecht, en elke beweging die ze maakte zou er nog altijd uit zien alsof ze zich bevond op de dansvloer. Ze grinnikte eventjes. "Veel succes met het contest," zei ze kalm. Hierna stond ze op. Ze had verwacht dat zij en Nanook wel wat te zeggen zouden hebben, maar ze zeiden bijna niks.. Ze slaakte een diepe zucht. "Bovendien gaan ik en Cynthia binnenkort weer even naar Kanto, om Charelle te helpen met de Daycare en omdat Charelle wil zien hoe het met mij gaat," zei ze kalm. "Maar, ik zal weer terugkomen, met Cynthia, en niet weer met een nieuw meisje," grinnikte ze. Ze keek er niet echt naar uit om weer weg te gaan, maar Kanto was een tweede thuis voor haar. En.. Ze wilde Rena, Fiume en Lotus weer zien. En Charelle, niet te vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Resting in Summer green.   Resting in Summer green. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 9:44 am

Zo kalm mogelijk, wat moeilijk ging met een opgewekte Pidgeotto naast je zijde, haalde Ayla haar lunchbox en een zak pokémon voer uit haar rugtas. De lunchbox was gemaakt van riet en nam in haar rugtas de meeste ruimte in beslag. Er zat dan ook van alles in. Kommetjes, een lepel, een klein pannetje, aansteker, bessen, eten. Voorzichtig legde Ayla het mandje neer in het gras en klikte ze hem open. Allereerst pakte ze twee kommetjes en vulde ze deze met Pokémonvoer. In het ene wat meer dan het andere. Dit omdat Kiara nog niet zoveel mocht, vanwege haar jonge leeftijd. Ze moest nog wennen aan vast voedsel, vandaar dat ze heel voorzichtig begon te eten zodra Ayla het kommetje voor haar neer had gelegd. Om het voer wat lekkerder voor haar te maken had ze er een één van haar zelf gemaakte koeken in verpulverd. Kiara scheen dit wel te waarderen, want ze sloot vermakelijk haar oogjes en begon de brokken één voor één naar binnen te werken. Yani was wat sneller en pikte gretig in haar bak om haar honger te stillen. Grinnikend pakte Ayla een boterham voor haarzelf en borg ze toen de rieten mand weer op. Nanook hoefde geen eten, deze had al voor zichzelf gezorgd, had Ayla gezien. Met een glimlach nam ze een hap uit haar boterham en wende ze toen haar blik op Cynthia. Deze had haar Buneary zojuist wat poffin's gegeven, maar hier bleef het ook bij. "Moet jij niet eten?" besloot Ayla te vragen. Misschien had ze geen eten bij zich, dan wou Ayla best met haar delen. Al leek dit haar onwaarschijnlijk. Elke slimme reiziger zorgde er namelijk voor dat deze altijd over een kleine voedselvoorraad beschikte.

'Nee. Ik wil nog geen Contests. Eerst gewone gevechten, betere moves leren,' was Music's antwoord. Nanook knikte en richtte zijn blik op de tak waar ze op zaten. Hij keek echter al snel weer op toen Music weer begon te spreken. 'Veel succes met het contest.' Hij grijnsde zijn tandjes bloot, "Bedankt."
De Kirlia stond op en even bekroop een vreemde angst zijn lichaam. Ze ging toch niet weg? Oke, ze zeiden niet veel, maar Nanook was al dolblij haar enkel te zien en bij haar te zijn. 'Bovendien gaan ik en Cynthia binnenkort weer even naar Kanto, om Charelle te helpen met de Daycare en omdat Charelle wil zien hoe het met mij gaat,' sprak haar zuivere stem. Nanook's glimlach verdween. Nee, hij wilde niet dat ze wegging...
'Maar, ik zal weer terugkomen, met Cynthia, en niet weer met een nieuw meisje.' Die woorden wisten hem weer op te vrolijken, waardoor Nanook weer begon te glimlachen. "Daar houd ik je aan," sprak hij vervolgens grinnikend, waarna hij ook opstond.

-Flut.. x.x-
Cynthia

Cynthia

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Resting in Summer green.   Resting in Summer green. - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 18, 2010 1:41 am

'Daar houd ik je aan,' waren de woorden die Nanook uitsprak, voor hij opstond. Music keek even naar beneden. Ach, waarom niet. "Kom, springen," zei ze droogjes, terwijl ze zelf ook wel wist dat ze nu te hoog stonden. Ze zouden hun benen breken als ze zouden springen. Toch pakte ze Nanook's hand beet en trok ze hem mee van de tak af. Toen ze net boven de grond waren, kleurden haar ogen blauw en minderden ze vaart, waardoor ze zacht op hun voeten terecht kwamen. Ze klapte grijnzend in haar handen. Ze keek er naar uit om Charelle en de rest weer te zien, ook al vond ze het niet leuk om Nanook weer te moeten missen. Maar, deze keer zag ze het als een soort vakantie. Zo had Cynthia het ook genoemd. Ze zouden daar niet al te lang blijven, want Cynthia zei ook nog iets over andere Regio's.. Ze liet het een beetje naar haar bol stijgen, had Music het gevoel.

Cynthia zuchtte even terwijl ze toekeek hoe Ayla het eten klaarzette voor haar Pokémon. Ze zette een lichte grijns op haar gezicht. 'Moet jij niet eten?' vroeg Ayla. Vreemde vraag, vond Cynthia. Als ze wel wat moest eten, had ze toch allang eten gepakt..? Ze grijnsde licht. Misschien dacht Ayla dat ze het vergat? Vergeten te eten was dom.. Ze schudde haar hoofd heen en weer. "Nee," zei ze grijnzend. Wanneer had ze eigenlijk voor het laatst gegeten? Ze fronste even. Die ochtend? De avond ervoor? Ze wist het niet meer, eigenlijk. Grijnzend schudde ze de gedachte weg. Ach.. Ze had geen honger, dus wat maakte het uit? Ze grinnikte even zacht en richtte haar blik toen op de lucht. "Ik denk dat we naar Chimber Town moeten gaan vertrekken," zei ze rustig, waarna ze even diep ademhaalde. Ze gingen binnenkort weer terug naar Kanto. Eigenlijk wilde ze ook nog een keer naar Hoenn. In Johto en Sinnoh was ze al geweest, maar ze was nog nooit in Hoenn geweest. Misschien konden ze er ooit een keer heen gaan..

Laatst aangepast door Cynthia op do aug 19, 2010 4:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Admin

Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Resting in Summer green.   Resting in Summer green. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:16 am

'Kom, springen.' Nanook fronste. Springen? Op deze hoogte? Toch werden zijn handjes beetgepakt en sprong hij van de tak af. Hij kneep zijn ogen dicht bij het voelen van de wind die langs zijn lichaam streek, maar vertrouwde Music volop om te weten dat ze veilig zouden landden. Dit gebeurde dan ook. Op het laatste moment minderde ze vaart en stond Nanook even later in het gras. Hij opende zijn ogen en grijnsde zijn tandjes bloot. Ondertussen hoorde hij Cynthia zeggen dat ze ging vertrekken. Vertrekken naar Chimber town, maar uiteindelijk naar Kanto, zoals Music gezegd had. Nanook keerde zijn blik naar de grond, ze gingen dus echt weg.. "Music, voordat je weg gaat wil ik.." Hij keek haar aan en probeerde iets te bedenken. Toen kreeg hij de ketting in het oog. Een Saffier.. natuurlijk! Nanook grijnsde en vervolgde toen zijn zin, "wil ik je wat geven." Met zijn blauwe handjes pakte hij haar ketting beet en sloot hij zijn ogen. Meteen begonnen zijn zwarte flaporen te zweven tot horizontale hoogte. Er verscheen een frons boven zijn ogen wat aanduidde dat hij zich concentreerde. Uiteindelijk liet hij de ketting weer los. Het had nu niet meer de dieprode kleur die het eerst had gehad. Nee, als je nu heel goed keek zag je dat er een klein blauw lichtje in zat. Nanook glimlachte vaagjes, "Zo heb je altijd nog een klein stukje van mij bij je," sprak hij zachtjes.

Een tijdje had Ayla naar het tweetal gekeken, wat haar breeduit deed glimlachen. Het was zo'n lief gezicht. Ze zuchtte zacht, stond op en pakte de twee bakjes beet. Die van Kiara was keurig schoongelikt en ze grinnikte toen ze ze weer in haar lunchbox opborg. Cynthia had verteld dat ze zou vertrekken en ditzelfde gold voor Ayla. Ze had binnenkort een Contest en er moest nog veel geoefend worden.
Na alles te hebben ingepakt keerde Ayla zich weer tot Cynthia. "Het was leuk je te leren kennen," sprak ze glimlachend. Ze meende dit echt, Cynthia was een aardige meid en ze had zo het gevoel dat ze nog wel eens goede vriendinnen konden worden...
Cynthia

Cynthia

Over jou in de RPG..
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Resting in Summer green.   Resting in Summer green. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 19, 2010 4:27 am

'Music, voordat je weg gaat wil ik..' zei Nanook, waarna hij even stil was. Music fronste. '.. Wil ik je wat geven,' vervolgde hij toen. Hij pakte met zijn blauwe handjes de Saffier die aan haar ketting zat beet. Music hief geschrokken haar wenkbrauwen op. Wat wilde hij gaan doen? Toen zijn flaporen gingen zweven werden haar ogen groot, geen idee hebbend wat hij aan het doen was. Na een tijdje liet hij de ketting weer los. Wat had hij gedaan? 'Zo heb je altijd nog een klein stukje van mij bij je,' zei Nanook zacht. Music pakte voorzichtig de steen beet en keek er naar. Ze zag het blauw in haar saffier en fronste. Toen zag ze wat het was. Ze grijnsde licht en liet de ketting voorzichtig los, waardoor hij tegen haar borstkas viel. Ze sloeg haar armen om Nanook heen en grijnsde licht. Woorden had ze niet nodig om hem te bedanken, wist ze. Ze trok zich weer een beetje terug maar hield haar armen om hem heen. Zacht gaf ze hem een kusje op zijn wang. "Ik moet gaan," zei ze zacht en ze grijnsde. Ze sloot haar ogen heel even en liet hem toen los. Ze draaide zich om, waardoor ze Cynthia kon zien. "Dag, Nanook," zei ze, nadat ze hem nog heel even in zijn ogen aan had gekeken. Vervolgens rende ze met een langzame pas richting Cynthia. "Ik ben er," dacht ze telepathisch. Ze konden vertrekken.

Cynthia had geen idee wat Nanook deed met Music, maar het maakte haar niet uit. Music leek er blij mee te zijn, dus vond zij het best. 'Het was leuk je te leren kennen,' zei Ayla. Cynthia knikte. "Ik ben blij je ontmoet te hebben, Ayla," zei ze kalm. Ze zag hoe Music op haar af kwam lopen. "Nyala, Summer.. Komen jullie ook?" vroeg ze voorzichtig. De twee kwamen op haar af lopen. Bij Summer was het duidelijk zichtbaar dat ze net geslapen had. Ze gaapte luid en smakte wat slaperig. Summer zei iets tegen Kiara. Zonder dat het vertaald hoefde te worden wist Cynthia precies wat Summer zei: 'Ik zie je nog wel een keer.' Cynthia grinnikte. "Summer, Nyala.. Keren jullie even terug?" grijnsde ze. De twee werden opgezogen door hun Pokéballs die Cynthia in haar handen had. Music liep op Ayla af en gaf haar een knuffel. Cynthia grinnikte en stond toen op. "Dag, Ayla," zei ze. 'Doei!' hoorde ze Music's stem in haar hoofd zeggen, en hoogstwaarschijnlijk zou Ayla het ook horen. Ze draaide zich om. "Kom mee, Music," zei ze. Music knikte en samen liepen ze weg, naar Chimber Town.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Resting in Summer green.   Resting in Summer green. - Pagina 2 Icon_minitime

Resting in Summer green.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Summer Green
» Training in Summer Green!
» Resting at the Lake..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Summer green-
Ga naar: