Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Unova Pokémon

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Demy
Admin
Demy


Aantal berichten : 274
Woonplaats : Uit de kast.
Registration date : 11-08-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17 jaar.
Trainer soort: Breeder.
Team:

Unova Pokémon Empty
BerichtOnderwerp: Unova Pokémon   Unova Pokémon Icon_minitimezo maa 20, 2011 10:25 am

Hallo beste leden,

inmiddels zijn de Engelse namen van de Pokémon van Unova/Isshu al een tijdje bekend. We hebben dit nog niet eerder vermeld op Utah, dus bij deze.
Dat de namen bekend zijn betekent dat je deze Pokémon nu ook in de RPG mag vangen.

We zullen nog even kijken of we er een klein plotje omheen kunnen bouwen, al denk ik zelf dat het niet nodig is.

Erhm.. Dat was het denk ik wel.. :'3

Xx Demy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Admin



Vrouw Aantal berichten : 321
Registration date : 09-11-09

Over jou in de RPG..
Leeftijd:
Trainer soort:
Team:

Unova Pokémon Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unova Pokémon   Unova Pokémon Icon_minitimezo maa 20, 2011 12:41 pm

Een plotje is wel nodig! D:
Sorry. xD
Maarja, het lijkt me een beetje onlogisch als er zomaar *poef* 5th gen pokémon in Utah zijn, vandaar. :3

Ik had wel een leuk ideetje, denk ik. Zal het met je op msn bespreken. >D
Oh, leden - om verwarring te voorkomen - het is wel gewoon toegestaan om 5th gen pokémon te zien en te vangen hoor. Dat plotje is niet verplicht, maar gewoon voor de leuk. :^^:

~Ayla
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unova Pokémon
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon behandelingen in het Pokémon Center.
» My first Pokémon..
» First Pokémon!
» Pokemon
» Pokemon?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Algemeen :: Informatie :: Mededelingen-
Ga naar: