Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Training voor Kio

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 8:47 am

Seth stopte het broodje echter weg. Eten kon afleiden, Sparky en Shiro kwamen naar voren. Een vuur type en een stroom type. Dit was een non super effectief gevecht. Geen van de pokemon kon een van de andere veel damage geven. Dit zou een lastig gevecht worden voor beide partijen. Seth keek naar Megan en Angelos, "Doe jullie best, maakt niet uit als er iets fout gaat, zolang jullie maar je best doen en het op zijn minst proberen. "Ik ben er ook klaar voor." Zowel Angelos als Megan stemde in. "Kain wees eens lief en haal wat fruit, je bent nog iets te zwak voor een gevecht maar dan mag je wel iets lekkers halen en eten" fluisterde Seth naar Kain die gelijk vertrok.
"Angelos Bulk up en growl. Megan doe Howl, Leer en dan smog in het midden. Neem dan beide een verdedigende positie!" Riep Seth. Angelos spande zijn spieren en leek een vlaag van helderheid te krijgen, vlak daarna deed hij een growl richting de tegenstanders. Megan begon met een howl en de ijzige kreet trok door merg en been behalve dan bij Angelos die zich linksachter haar bevond. Megan kreeg een sinistere blik en keek naar de tegenstanders dus ze deed leer. Toen begon hun zet officieel en Megan deed een smog wolk ontstaan. Snel gingen ze naar achter en Angelos nam een verdedigende houding in vlak naast Megan en riep "Combusken!!!" Terwijl Megan haar howl nog een keer deed "Houndooooooom!!!" klonk het grauw uit haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 9:38 am

Een paarsachtige wolk was zweefde over het veld en Shiro was duidelijk erg nerveus. "Sparky, begin met Thunderbolt en Shiro jij doet je Dig!, riep Sora en Sparky en Shiro knikte. Sparky rende naar voren en laadde zijn straal die hij meteen afvuurde rechtop Megan of Angelos een van de twee. Shiro graafde een gat in de grond en verdween uit het zicht. meteen daarna volgde er een Ember aanval maar van wie wist hij niet.
Sparky ontweek behendig de aanval waardoor hij in een boom klom. "Shiro, Focus Punch op Megan!, riep Sora en Shiro kwam direct uit het gat om vervolgens een Focus Punch te laden en ging rechtop Megan af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 10:06 am

Een donderschok kwam uit de smog en miste op een haartje na. Geschrokken deed Megan ember, "Maak je geen zorgen Megan, ik probeer jullie te helpen zo goed als ik kan" zei Seth. Seth hoorde Sora roepen tegen Shiro. "Angelos we hebben het vaak geoefend maar nooit in gevecht! Focus punch op Shiro!" Angelos draaide zich op het naderende gevaar en ging voor Megan staan en deed hetzelfde als Shiro een focus punch. Seth zag de vuisten van beide pokemon op elkaar knallen. "Megan nu, als je het kan probeer flamethrower op Sparky, je kan het. Verzamel je ember en voer het af tot een stroom" riep Seth haar achterna. Megan rende door de smog wat langzaam wegwaaide en bundelde haar ember. Een kleine flamethrower ontstond en toen iets groter. De eerste seconden was het een flamethrower maar toen werd het ember. "Angelos focus energy en dan double kick op Shiro!" riep Seth terwijl hij Megan snel aankeek. "Megan terug trekken als Sparky een stroom aanval doet, gebruik dan Beat up!" bleef Seth roepen. Megan werd geraakt door een donderschok. Gelukkig dat ze zelf ook thunder aanvallen kon wat de schade wat verminderde. "Megan nu, Beat up op Shiro, nu hij bezig is met Angelos!" zei Seth. Megan deed het echt goed, en dan te bedenken dat ze net nieuw was. Ze zou zich zeker goed gaan voelen aan hun zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 10:30 am

Sparky zag dat Shiro werd aangevallen door Megan en duwde Shiro opzij waardoor Sparky zijn Thunderbolt afvuurde op beide Pokémon, beiden werden ze geraakt maar bracht niet veel schade. "Shiro, doe je Flamethrower op Megan en spring dan samen in het gat!, riep Sora maar echter Sparky kreeg een flinke klap te verduren van Angelos zijn Focus Punch en knalde met een klap tegen de grond hierdoor werd Shiro woedend en begon in het wilde weg flamethrower af te vuren."uh oh.. Shiro!, stop!, riep Sora en rende op de kleine Chimchar af. Sora wist niet dat een Chimchar zulke vernietigende aanvallen. "Pikapi!, riep Sparky waarschuwend en Sora kreeg een flinke lading Flamethrower over zich heen. maar het deerde hem niet en hield hem vast. Sora voelde de emotie van het wezentje en blijkbaar wilde Shiro alleen maar Sparky beschermen en niemand pijn doen. Shiro kalmeerde toen hij Sora's hand voelde. "het is al goed, kan je weer vechten?, vroeg Sora en Shiro knikte langzaam. "oke, Sparky Thunderbolt en Shiro doe je Focus punch nog een keer!, riep Sora en trok een gezicht.
Sparky vuurde zijn straal recht op Angelos af en Shiro ging met een snelheid rechtop Megan af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 10:57 am

Shiro werd boos en schoot overal om zich heen met flamethrower en raakte daarbij iedereen. Megan stormde naar Seth en duwde hem omver waardoor zij de klap kreeg van het vuur. Angelos sprong weg en het miste. Megan kreeg lichtte schade maar stond gelijk op. "HOUNDOOM!" riep ze. Ze deed boos een roar aanval richting Shiro en Sparky. Sora had een korte pauze vanwege Shiro's reactie. Toen de pauze was afgelopen kwam Sparky met een thunderfang en Shiro met een focus punch. "Wisselen! Doe Thunderfang op Sparky, Doe focus punch op Shiro en gebruik je focus energy kracht." riep Seth. Megan kreeg de stroomschrok maar verbeet die en beet toen Sparky. Angelos dook voor Shiro en ving de focus punch op die hem deed wankelen. Gelijk herstelde hij zich door Bulk up en deed Focus punch met de kracht van focus energy erbij. Door de klap eerst op te vangen was er meer kans om te raken. Seth riep hard "Goed zo Megan, ga zo door Angelos. Jullie zijn geweldig!" Angelos riep hard op "Combusken!" en gelijk een growl als reactie daarop en weer een Bulk up. Megan deed een roar richting de pokemons met een lichte woede in haar ogen. "Houndooom!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 12:44 pm

"chaaarr!, riep Shiro en weer zijn ogen werden rood. Sparky deinsde terug en wilde op deze manier niet vechten. Sora begreep Sparky volkomen. "Shiro, stop!, riep Sora met een pijnlijke grimas. Shiro stopte onmiddelijk en werd geraakt door een rond vliegende Ember. "Shiro, op deze manier wil ik niet dat je tegen Megan en Angelos vecht, je bezeerde bijna Seth en mij heb je geraakt, wat is er met je jongen?, vroeg Sora ongerust aan zijn Chimchar. Shiro kreeg tranen in zijn ogen en begon te huilen tot Sora's verbazing. "Seth, laten we een pauze nemen, ik denk dat Shiro gewoon moe is, zei Sora en keek naar de jongen. Shiro bleef akelig dichtbij. Sora aaide geruststellend over zijn koppie. hij besloot Seth te vertellen hoe hij Chimchar had ontmoet. "Shiro, heeft hiervoor een akelige trainer gehad, hij mishandelde hem en heeft hem tenslotte achtergelaten hier in dit bos, ik vond hem uitgehongerd met een touw rondom zijn mond en heb hem geholpen om weer vertrouwen in mensen te krijgen en tenslotte is hij gevolgd naar een vulkanisch gebied waar ik een Shiny Chimchar achterna zat maar ik kwam erachter dat deze jongen en Sparky goed met elkaar overweg konden en besloot ik hem te nemen in plaats van die shiny, vertelde Sora en aaide Miku en Sparky over hun koppies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 1:48 pm

Shiro werd weer woedend en begon met aanvallen. Sora kalmeerde hem en zei
"Seth, laten we een pauze nemen, ik denk dat Shiro gewoon moe is, zei Sora en keek naar Seth. "Shiro, heeft hiervoor een akelige trainer gehad, hij mishandelde hem en heeft hem tenslotte achtergelaten hier in dit bos, ik vond hem uitgehongerd met een touw rondom zijn mond en heb hem geholpen om weer vertrouwen in mensen te krijgen en tenslotte is hij gevolgd naar een vulkanisch gebied waar ik een Shiny Chimchar achterna zat maar ik kwam erachter dat deze jongen en Sparky goed met elkaar overweg konden en besloot ik hem te nemen in plaats van die shiny, vertelde Sora. Seth knikte een beetje en zei "Angelos had een klein beetje zo'n variant, hij was als Torchic achtergelaten vermoedelijk of weggelopen in ieder geval ik vond hem vechtend met enkele Beedrills. Een steen gooien naar een beedrill is nooit verstandig had ik ontdekt. Ik en Torchic waren weggerend, ik besloot hem te houden en drie dagen later was hij een Combusken. Met hem ben ik gaan trainen en vechten tot hij zo was, vorige week hebben we Kain gevangen tijdens een tochtje door het bos"
Als door de duivel geroepen kwam Kain aan kruipen met wat fruit achter zich aan verbonden met wat draad. "Spina, Spinarak" zei hij en kroop naar Seth. Seth pakte de vier appels die Spinarak mee had. Hij stak ze uit naar Sora. "Hier, wij hebben nog een paar in mijn rugzak." Hij pakte toen zelf zijn appels en gaf er eentje aan Megan, een aan Angelos en een aan Kain. Hijzelf nam een het brood dat hij had gekregen. Megan kwam naast hem liggen toen ze klaar was met de appel. Hij lachte pakte een koekje en gaf het aan Megan. "Elke pokemon die ik ken veracht mijn koekjes, behalve Megan. Zo simpel is het een goede eigenaar maakt een goede pokemon en ik durf te wedden dat Angelos een goed woordje voor mij heeft gedaan," lachte hij. "Hoe gaat het trouwens met de Emolga?" vroeg hij een tikkeltje bezorgd aan Sora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 2:03 pm

"Emolga, emol!, zei Miku toen Seth vroeg hoe het met haar was. met alle voorzichtigheid bleef nog steeds dichtbij Sparky. "volgensmij gaat het wel aardig, ze is niet van Sparky weg te houden, grinnikte Sora en Sparky hem aan met felle blik."is dat je nieuwe vriendin?, vroeg Sora met een brede grijns en Sparky besprong Sora's hoofd. "Pika?, zei Sparky toen hij zijn verbonden arm liet zien. "het is niks alleen een schrammetje meer niet, stelde Sora hem gerust maar Sparky liet zich niet bedonderen. "hey, ik ga maar een verder naar de volgende stad als we elkaar nog eens tegen komen zetten we ons gevecht voort, is dat een belofte?, vroeg Sora aan Seth en liet Shiro terug keren in zijn Pokéball. hij keek naar de blauwe lucht enkele wolken dreven voorbij en Miku was op zijn hoofd gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth

Seth


Aantal berichten : 34
Registration date : 29-03-11

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 16
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 2:15 pm

Met de Emolga was alles goed en het was wel gezellig. "hey, ik ga maar een verder naar de volgende stad als we elkaar nog eens tegen komen zetten we ons gevecht voort, is dat een belofte?, vroeg Sora. Seth glimlachtte "Ik weet niet of ik je ooit nog eens zal zien maar als ik je nogeens zie dan maken we het af. Ik denk dat ik nu maar een ijs pokemon ga opsporen, dus ik zal de kou in moeten. Gelukkig heb ik 2 sterke vuur pokemon. Ik heb nog steeds een lange weg te gaan, ik hoop dat ik je nog eens zal zien Sora." Seth zat nog even en stond toen op. "Kain dit is een lange dag geweest voor jouw, rust jij maar uit. Megan en Angelos heb ik nodig, jij bent niet goed bestand tegen kou. Je mag er wel uit alleen ik wil je niet blootstellen aan onnodig gevaar" Spinarak knikte en ging de Pokeball in. "Sora, ik hoop je nogmaals te zien. Sparky let goed op Sora," grapte Seth en hij draaide zich om. Noordelijke richting, hij zwaaide nog even en Angelos zwaaide ook. Megan keek alleen achterom en maakte een zacht geluidje. Toen waren ze weer alleen, ze liepen door het bos. Op weg naar het koude noorden of naar een koude zee. Het doel was een ijspokemon, het liefst een zwemmende. Seth keek niet achterom, het was ellendig om alleen te reizen. Gelukkig had hij zijn vrienden nog. Die waren meer dan genoeg. Langzaam maar zeker verlieten ze het bos en gingen verder weg van Sora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora Hikari

Sora Hikari


Man Aantal berichten : 152
Leeftijd : 24
Registration date : 13-12-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 10
Trainer soort: trainer
Team:

Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 03, 2011 2:25 pm

"Sora, ik hoop je nogmaals te zien. Sparky let goed op Sora," grapte Seth wie zich omdraaide. "Pika, was het antwoord van Sora. "veel succes!, riep Sora en zwaaide hem ook uit. hij ging richting het zuiden naar Miho Town. "Pikachu?, zei Sparky. "wij gaan naar Miho Town, zei Sora en aaide hem over zijn koppie en ze vervolgde hun weg naar de volgende stad en uitdaging. met het gevecht in zijn vooruit zicht ging hij verder met zijn reis, Sparky en Miku aan zijn zijde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Training voor Kio - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training voor Kio   Training voor Kio - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training voor Kio
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trainen voor de gym
» een naam voor Chimchar!
» Voor het eerst op reis.
» Nieuwe move voor Nincada!
» Op weg naar chimber town voor mijn eerste gym.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Midden :: Summer green-
Ga naar: