Utah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Met de boot naar Cannary Island

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mira

Mira


Vrouw Aantal berichten : 8
Leeftijd : 31
Registration date : 31-05-10

Over jou in de RPG..
Leeftijd: 17
Trainer soort: Trainer
Team:

Met de boot naar Cannary Island Empty
BerichtOnderwerp: Met de boot naar Cannary Island   Met de boot naar Cannary Island Icon_minitimeza jun 05, 2010 8:39 am

'Zeg MoonSpring...' zei Mira tegen haar Pokémon, die naast haar op het dek zat, 'Het spijt me dat ik je deze reis niet heb laten maken door het water, maar het was gewoon te lang.' De vaporeon keek haar baasje aan. 'Poreon!' bracht het beestje vrolijk uit. Opgelucht keek Mira weer naar het water. Ze stonden op de boot naar Cannary Island. Het was een lange reis, dus wilde Mira het haar Pokémon niet aan doen om dat stuk te zwemmen. Daar was ze nog te zwak voor. Daarom gingen ze ook naar het eiland toe. Ze had gehoord dat daar veel waterpokémon waren en dat het de ideale zwemplaats was. Vaporeon was sterk en krachtig, maar nog niet snel genoeg in het water. Dat was ook logisch, want toen vaporeon uit haar ei kwam was ze nog geen eens een waterpokémon.
'Beste mensen aan boord, verzamel u alstublieft alvast bij de uitgang. De boot nadert de haven.' klonk een stem uit de intercom.
'Kom MoonSpring! We gaan Cannary Island verkennen!'
'Poreon! Poreon!' Samen liepen ze naar de uitgang van de boot. Daar moesten ze nog tien minuten wachten tot ze van boord konden gaan. Toen ze de boot uitstapten werden ze gelijk begroet door een prachtig haventje en een felle zon. De zon op Mira's huid voelde zo goed dat ze bijna was vergeten dat ze hier op een missie was.
'Kom op MoonSpring! We zijn hier niet op vakantie!'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met de boot naar Cannary Island
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naar de markt.
» op zoek naar het Lab!
» Op zoek naar een pokémon
» Op zoek naar een bepaalde pokémon
» Op weg naar chimber town voor mijn eerste gym.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Utah :: Het Zeegebied :: Cannary Island-
Ga naar: