Onderwerp: Aankmost in Lough Town ma jul 19, 2010 1:35 pm
Jake, Larissa en hun pokémon kwam Lough Town binnengewandeld. Het was een klein, knus dorpje met veel huizen van hout. De enige huizen van steen waren het Pokémon Center, de Pokémon Markt, de Contest Hall en een hotel. Jake was het opgevallen dat Larissa wat over zijn pokémon had opgezocht toen ze net vertrokken dus nam hij nu de gelegenheid om Larissa's pokémon eens nader te onderzoeken. Hij richtte zijn Pokédex eerst op Mareep: 'Mareep de elektrische schaap pokémon. Mareep slaat elektriche lading op in zijn vacht waardoor hij soms twee keer zo groot lijkt. Ze zijn zachtaardige wezens en vermijden gevechten. Mareep evolueert in Flaafy die op zijn beurt weer kan evolueren in Ampharos. en vervolgens op Mudkip: Mudkip, de moddervis pokémon. Mudkip gebruikt een zeer gevoelige radarantenne op zijn vin om te zien wat om hem heen gebeurt. Mudkip evolueert in Marshtomp die op zijn beurt weer in Swampert evolueert.' 'Hmmm intressante pokémon.' dacht Jake. 'Larissa zullen we eerst naar het Pokémon Center gaan en daarna een plaatsje reserveren in het hotel?' vroeg Jake die alles al had uitgedacht onderweg.
Even later kwamen ze in het Pokémon Center aan waar Zuster Joy vriendelijk gedag zei. 'Hallo Zuster Joy.' antwoordde Jake eveneens vriendelijk. 'Zou u even mijn pokémon voor de zekerheid na willen kijken en die van Larissa ook neem ik aan?' zei hij kijkend naar Larissa. 'Ja, hoor.' zei Zuster Joy en ze nam de pokémon in ontvangst. Jake zag opeens dat er vanavond een lichtshow van Illumise & Volbeat was in Lough Town door op een poster te kijken en hij keek er geïntreseerd naar. 'Larissa, zullen wij daar vanavond ook eens naar toegaan.' zei hij wijzend naar de poster en met een uitnodigende glimlach op z'n gezicht.
Larissa
Aantal berichten : 52 Leeftijd : 28 Registration date : 29-06-10
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town ma jul 19, 2010 2:03 pm
Larissa liep ,nog steeds suffig van de zoen , achter Jake aan. Ze bleef een beetje achter hem zodat hij niet kon zien dat ze een tikkeltje verliefd naar hem keek. Ze stopte er mee toen Jake informatie over haar pokémon opzocht. Ze luistere aandachtig mee en keek blij naar haar pokémon. Ze vond haar pokémon inderdaad itressant. 'Larissa zullen we eerst naar het Pokémon Center gaan en daarna een plaatsje reserveren in het hotel?' Ze keek hem aan en knikte 'ja'. Zonder iets te zeggen keek ze naar het grote stene gebouw voor haar. Het pokécenter. Ze stapte rustig binnen en zag de geliefde zuster Joy. Ze zag er zoals altijd vriendelijk uit.'Zou u even mijn pokémon voor de zekerheid na willen kijken en die van Larissa ook neem ik aan?' Zei Jake tegen de zuster Joy. "Ja, die van mij ook." Zei ze en gaf haar twee pokéball's aan Joy. 'Larissa, zullen wij daar vanavond ook eens naar toegaan.' Larissa keek naar Jake. Opgewekt keek ze daarna naar de poster. "Illumise en Volbeat?" Ze keek aandachtig naar de poster. "Ja , graag. Lijkt me leuk. Zullen we nu even naar het hotel gaan? Dan zullen we onze pokémon ophalen." Ze ging zonder naar het andwoord van Jake te luisteren naar buiten richting het hotel. Jake zal wel achter haar aan gaan. Ze gingen tenslotte samen op reis. Ze stond voor het hotel. Ze ging samen met Jake naar binnen en zag een man voor de balie zitten. Ze stapte er naartoe . "Twee kamers , a.u.b.." Ze keek de man aan. "Sorry, schatje. Er is nog maar 1 kamer vrij met 1 tweepersoonsbed." Antwoorde de man grof. Larissa keek met een strijdlustige blik naar de man en keek daarna Jake vraagend aan. "Oké. Geef ons die kamer maar." Zuchte Larissa. Ze pakte tegen haar wil de sleutel aan en ging kijken naar het kamertje voor twee personen. Hoe zou Jake hierop reageren?
Jake
Aantal berichten : 26 Registration date : 12-07-10
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town ma jul 19, 2010 2:12 pm
Nadat Larissa zijn voorstel had goedgekeurd liep Larissa het Pokécenter uit. Jake volgde natuurlijk en samen gingen ze een hotel binnen. De man antwoordde grof op Larissa's aanvraag en Jake vond dat de man eens manieren moest leren. 'Luister eens meneer, ik vind dat u op z'n minst wat vriendelijker kan zijn!' zei Jake licht geërgerd. 'Hoohoo rustig maar, maar ik heb alleen maar die kamer!' zei hij op een manier dat het duidelijk te horen was dat hij wist dat Jake of Larissa er iets van zou zeggen dus had hij al een woordje klaar. 'Nou goed dan.' zei Jake, die er duidelijk vrede mee had. Eenmaal in de kamer leek het bed nog kleiner dan gedacht. 'Het is hier nou niet bepaald luxe!' zei Jake zonder dat Larissa daar perse antwoord op hoefde te geven. Hij liet zijn tas op de grond vallen en ging op de bedrand zitten. 'We zullen dit bed wel moeten delen Larissa...' zei hij op een neutrale toon. Hij dacht dat Larissa het niet fijn zou vinden naast hem te slapen dus besloot hij het volgende te zeggen. 'Na de show, die begint over een uur. Mag jij hier wel slapen. Ik vind wel een ander plekje hier in de kamer. Tenzij...je wilt dat ik bij je komt slapen natuurlijk.' lachte Jake als een boer met kiespijn. Hij vond dat laatste nogal genant om te zeggen. Wat zou Larissa er nou van zeggen? vroeg hij zich af.
Larissa
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town ma jul 19, 2010 2:42 pm
Ze gingen de kamer binnen. 'Het is hier nou niet bepaald luxe!' Hoorde ze Jake zeggen. Hij had inderdaad gelijk. Alle mooie kamers waren natuurlijk al verhuurt. Ze bromde lichtjes geïrriteert. "Het is beter dan buiten slapen, toch?" Daar had ze inderdaad gelijk in. 'Na de show, die begint over een uur. Mag jij hier wel slapen. Ik vind wel een ander plekje hier in de kamer. Tenzij...je wilt dat ik bij je komt slapen natuurlijk.' Zei Jake terwijl die op een vreemde manier lachtte. Larissa moest zelf ook lachen maar dan op een meisjesachtige manier. "Zo erg is het nou ook weer niet. Je verdient het niet om ergens anders te slapen. Zeker niet na de redding van mij." Andwoorde zij eerlijk. "Je mag gerust bij me slapen. Het is toch maar slapen." Zei ze opgewekt. "Het is nu misschien tijd om onze pokémon op te halen." Ze ging naar de deur. Deed deze op slot en ging samen met Jake terug naar het pokécenter. Ze huppelde naar haar pokéball's die klaar stonden. "Dank je, zuster Joy." Larissa keek vriendelijk naar haar. "Geen dank. Jullie pokémon zien er geweldig uit!" Larissa knikte. Ze keek weer naar de poster die ze eerder zagen. "Vanavond word geweldig." Zei ze zachtjes. Ze wandelde terug weg , richting het hotel.
"Jake, ik ga me even omkleden voor de Show begint." Zei ze tegen Jake. Ze ging met haar kleding naar de badkamer. Ze kleedde zich om en met haar Make-up zag ze er nog mooier uit. Ze had een donker blauwe jurk aan die tot haar knieën lang was. Met hier en daar wat tintjes lichter blauw. Ze had een nieuwe bordo strik in haar haar en kamde deze nog eens zodat het goed lag. Ze deed natuurlijk ook de ketting aan die ze altijd droeg en ging de badkamer uit. Zij was klaar om naar de lichtshow van Illumise & Volbeat te gaan. Ze hoopte dat Jake haar mooi vond en ging op de kleine bank zitten. Ze pakte haar pokémon bij de hand en liet ze uit hun pokéball. Mudkip en Mareep zaten met twinkelende oogjes naar hun baasinnetje te kijken. Ze vonden haar duidelijk mooi uitzien. Ze grinnikte. "Hou maar op jullie twee. Ik wil weten wat Jake er van vind." Zei ze zachtjes. Haar pokémon kwam er gezellig bij zitten en ze aaide ze alletwee over hun rug. Met haar rug ging alles terug goed. Ze had alleen een dikke blauwe plek. Die was gelukkig niet zichtbaar was door de jurk. Ze deed haar balarina's aan en wachtte op Jake.
Jake
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 3:04 am
Nadat Jake & Larissa hun pokémon hadden opgehaald was Jake nog even langs het lokale specialiteitenwinkeltje gelopen. 'Hmmm eens zien.' zei hij in zichzelf. Hij vondt een mooi beeldje van een Volbeat en een Illumise. 'Hmmm gepast.....mooi aandenken, die kopen we!' zei hij tegen de verkoper & zijn pokémon. De oudere verkoper lachte net als de kerstman, waarom wist Jake niet, misschien was het overdrevenheid misschien niet. Vervolgens ging Jake en zijn pokémon terug naar het hotel waar ook hij zich gereed maakte voor de avond. Hij deed nettere kleding aan en zorgde ervoor dat zijn haar er verzorgd uitzag aangezien de rivier alles door de war had geschopt. Hij bevestigde een rood vlinderstrikje bij zijn hals en bij de halzen van zijn pokémon, voor heren uiteraard. Zijn pokémon vonden het ook leuk om te dragen. 'Zo kan ik jullie nog herkennen vanavond, wie weer wat voor een pokémon bij die show rondlopen!' zei Jake tegen de twee metgezellen. Nadat hij klaar was ging hij richting de badkamer, waar Larissa eerst was maar toen hij klopte kreeg hij geen antwoord. 'Die is al klaar dus.' zei hij tegen zijn pokémon die heftig knikten.
Jake veruilde zijn sneakers ook tijdelijk voor wat meer stijlvolle schoenen en nadat hij die aan had ging hij naar buiten. Daar zat Larissa al op hem te wachten.
Larissa
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 4:13 am
Larissa zat op een bankje net naast het hotel. Ze keek recht voor zich uit en verwachtte dat Jake zo zou komen. Ze bleef samen met haar pokémon die allebei een groen bandje aanhadden op die bank zitten wachten. Toen hij uiteindelijk was gekomen stond ze recht en streek ze haar jurkje plat. "Hallo , erm... Leuke smoking heb je aan. Het lijkt wel of je naar een echt bal gaat." Zei ze een beetje voor de grap. Ze glimlachtte en bekeek hem nog eens goed. Zijzelf zag er ook uit alsof zij naar het feest van de eeuw ging. "Zullen we gaan?" Vroeg ze deftig aan Jake. Ze wandelde samen met hem naar de plek waar het zou gebeuren. Ze ging op een ander bankje zitten zodat ze recht voor de gebeurtenis zouden zitten. "Is dit plaatsje goed?" Vroeg ze nog steeds even deftig aan Jake. Hun pokémon kwamen gezellig naast hun trainers zitten. Starly en Cyndaquil hadden een vlinderdasje om. Dat vond ze wel speciaal. De lichtshow ging beginnen en er stonden ongelofelijk veel mensen rond de plaats waar de Illumise en Volbeat zouden gaan 'dansen'.
Jake
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 4:28 am
Toen Jake naar buiten liep kreeg hij direct een compliment wat hem wel beviel. "Hallo , erm... Leuke smoking heb je aan. Het lijkt wel of je naar een echt bal gaat." Zei Larissa voor de grap tegen hem. 'Het bal van Illumise & Volbeat ja.' antwoordde Jake nu ook als grap. "Zullen we gaan?" Vroeg Larissa aan Jake. Ze wandelden samen naar de plek waar het zou gebeuren. Ze ging op een ander bankje zitten zodat ze recht voor de gebeurtenis zouden zitten. "Is dit plaatsje goed?" . 'Ja, hoor' zei Jake als een gentlemen, maar je kon zien dat hij dat eigenlijk voor de grap zei. 'Op dat meer daar voor ons gaat het plaats vinden.' vertelde hij terwijl hij naast Larissa op het bankje ging zitten. Ook de pokémon begonnen aandachtig te kijken en het werd steeds donkerder. 'Welkom Dames & Heren, bij het festival van Illumise en Volbeat! Deze prachtige pokémon zullen u en uw pokémon versteld doen staan met hun licht en tegerlijkertijd hun verliefdheid! Dit is dé romantische plek van Lough Town en daarom is dit meer zo beroemd!' legde de presentator in de Microfoon uit. Langzaam en vaag zag Jake lichtjes doen opdoemen in de donkere nacht. Rode lichten, paarse lichten, gele lichten van alles en het zag er nog geweldig uit ook. 'Kijk Larissa! Die lichten, zijn ze niet beelschoon?'zei hij hardop. 'Net als jij' fluisterde hij in haar oor. Het was een best koude avond dus sloeg Jake een arm om Larissa's schouder heen. 'Zo...en nu genieten.' zei hij met stralende ogen.
Larissa
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 4:49 am
Larissa zat voor het meer en het wed donkerder en donkerder. Maar ook wel een beetje kouder. "Het is frisjes." Zei ze zachtjes. zacht genoeg dat alleen Jake en de pokémon het zou horen. Ze zag in de verte lichtjes opkomen.'Welkom Dames & Heren, bij het festival van Illumise en Volbeat! Deze prachtige pokémon zullen u en uw pokémon versteld doen staan met hun licht en tegerlijkertijd hun verliefdheid! Dit is dé romantische plek van Lough Town en daarom is dit meer zo beroemd!' Ze keek met twinkelingen in de ogen naar de wondermooie lichtjes. Je zag ze in alle kleuren. Ze kwamen steeds dichterbij en toen ze net boven het meer waren begonnen ze met hun liefdesdans.'Kijk Larissa! Die lichten, zijn ze niet beelschoon?'zei hij hardop. 'Net als jij' fluisterde hij in haar oor. Ze begon vanzelf te blozen. "Jij ziet er ook niet mis uit." fluisterde ze in zijn oor terug. Ze voelde de arm van Jake die om haar schouder heen sloeg. Ze schoof wat dichter bij hem en legde haar hoofd op zijn schouder. Ze had , ookal was het fris, een warm gevoel van binnen. Ze had dit nog nooit meegemaakt. Ze consentreerde zich op de lichtjes die nog steeds aan het dansen waren. Rode met blauwe , gele met groene en paarse met roze. En alles doorelkaar. De Volbeat en illumise danste een paar minuten rond. En toen ze eindelijk , na ongeveer een kwartiertje , hun partners hadden gevonden, gingen ze er vandoor ze zagen de lichtjes weer verdwijnen. Het hele kwartier hadden ze zo gezeten. Larissa had nog nooit zoiets moois gezien. "Wow.." was het enigste dat ze zei toen de show gedaan was. Ze bleven zo zitten tot alle mensen weg waren. Toen stond ze op. Ze ging zonder iets te zeggen naar het hotel. Samen met haar pokémon.
Jake
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 5:45 am
Larissa was de gehele tijd stil geweest en was nu opeens terug gelopen naar het hotel. 'Ze is vast moe.' dacht Jake. Hij vondt het jammer dat Larissa al zo snel vertokken was dus liep hij ook maar naar hte hotel. Het was koud en in hun kamer was het niet veel warmer. Hij zag de tas van Larissa al staan in hun kamer. 'Mooi...' dacht hij. Jake stopte zijn beeldje van Illumise en Volbeat in Larissa's tas. 'Jammer dat ik het niet had kunnen geven vanavond. Dan maar zo.' zei hij een beetje teleurgesteld tegen zijn Cyndaqui en Starly. Weeet je wat rusten jullie maar uit. 'Kom maar terug...' een rode straal liet de twee pokémon in hun pokéball verdwijnen. Jake zuchtte en ging op de bedrand zitten.
Larissa
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 6:34 am
Larissa was inderdaad moe. Ze had nergens zin meer in. Ze liet Jake even alleen en ging terug naar het hotel. Ze rende zelfs een klein beetje. Ze wachte bij de deur van het hotel op Jake. Samen gingen ze dan naar boven en zij ging naar de badkamer. Ze deed de deur op slot en klede haar aan om te slapen. Ze had zoals altijd een goede smaak van kleding en met een mooie japon ging ze naar de kleine tweepersoonsbed. "mudkip , Mareep , kom terug." Zei ze snel. Ze legde haar pokéball's op de tafel en ging moe naar het bed. Ze vond het een prachtige show maar ze wilde nu maar één ding. En dat was slapen. Toen ze samen met Jake in bed lag, draaide ze zich om en gaf Jake een zoen op de mond. Na tien seconde lang te hebben gezoent , keek ze hem aan. "Deze avond was pachtig samen met jou." Ze keek recht in zijn bruine ogen en bleef even staren. Ze deed haar ogen dicht en even later viel ze in een diepe slaap. Ze droomde...
Larissa kwam op een open veld aan, vol met de mooiste bloemen. Ze was alleen en Mudkip en Mareep waren er niet. Ze zocht en zocht maar ze kon niets vinden. Oppeens verwelken alle bloemen en zag ze alleen zwart. Maar even plots iets verdween verscheen er een licht in de duisternis. Ze rende naar het licht toe. Maar in het licht was er een schim. Een bekende schim. Jake. Ze staarde naar hem en liep ernaartoe en kuste...
Larissa werd door een rilling wakker. Ze had goed geslapen en was al vroeg wakker. Jake was nog aan het slapen want het was pas zeven uur 's morgens. Ze deed haar dagelijkse witte jurkje aan en deed haar strik terug in haar haar. Ze wilde haar haar borstelen en haalde haar borstel uit haar tas. Maar ze vond ook nog iets anders, het beeldje van Illumise en Volbeat. Ze keek het beeldje aan. Ze wist gelijk wie dit voor haar had gedaan. "Ik zal hem eens verwennen." Dacht ze even. Ze ging naar de winkel en kocht daar vanalles om een lekker ontbijd te maken. Ze kwam terug en maakte het helemaal klaar. Ze maaktte ook hetzelfde voor haar klaar en wachtte netjes tot hij wakker werdt.
Jake
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 6:51 am
Die nacht was het koud van Jake. Hij zat in het begin alleen maar te denken dat Larissa hem helemaal niet meer mocht. Maar dat gevoel wilde hij even niet hebben dus droomde hij over het eerste gymgevecht. Hij moest en zou die winnen!
Langzaam werd hij 's morgens wakker. Het was rond 8 uur in de morgen en Jake liet een grote geeuw. 'Goedemorgen iedereen!'zei hij tegen niemand in het speciaal. Hij had opgemerkt dat Larissa druk met iets bezig was. Wat wist hij nog niet echt omdat zijn ogen nog op kwart-over-zeven stonden. Dus deed hij uit gewoonte voer in de bakken van zijn pokémon en liet ze uit hun pokéballen komen. Daarna liep hij sloffend de badkamer in en waste zich even zodat hij weer helder kon denken(en zien).
Toen hij de badkamer uitkwam zag hij pas goed wat Larissa aan het doen was: ze was een ontbijt aan het kalar maken. 'Jeetje Larissa, dat had je toch niet hoeven te doen we hebben roomservice!' zei hij enigzins blij. 'Nou ja, toch leuk dat je het gedaan hebt.' zei hij met een glimlach. Hij begon met grote trek aan de maaltijd. En ook de pokémon deden mee, maar dan in hun voerbakken.
Larissa
Onderwerp: Re: Aankmost in Lough Town di jul 20, 2010 7:26 am
Larissa zag dat Jake blij was mij wat ze deed. Ze werd er zelf ook heel blij van en gaf hem een kus op de wang. "Ik moet geen roomservice, trouwens ik ga echt niet meer met die man praten hoor." Zei ze vrolijk. Ze keek naar hoe Jake zijn maaltijd opat en zij deed lekker mee. Samen met de pokémon. "Sorry dat ik gisterenavond zo chagarijnig deed." Zei ze terwijl ze het laatste hapje naar binnen stak. Ze had goed gekookt al zegt ze het zelf. Ze keek tevreden naar Jake en de pokémon. Ze hoopte dat Jake niet boos was. "Ik wilde iets terug doen...." Zei ze tenslotte. "Jij hebt iets mooi voor mij gekocht en ik maak voor jou een ontbijt klaar." Zei ze en hield het beeld van Volbeat en Illumise tevoorschijn. Ze gaf nog eens een kus op de wang en masseerde hem. Ze keek tevreden naar hem en had zin om het te overladen met zoenen. Maar dat deed ze niet. Ze keek lief naar Jake en ging zelf ook zitten toen ze klaar was. "Goed geslapen?" Zei ze vrolijk. Ze pakte alles ondertussen in om te vertrekken. "Het is misschien een idee om de pokémon te trainen en dan richting de eerste gym te gaan. Ze keek vriendelijk naar Jake. "Kom, we gaan de sleutel terug brengen en we zijn hier weg." Zei ze eerlijk. Ze wilde de Gym's verslaan ,koste wat het kost maar als ze maar van haar pokémon afbleven en van Jake. Ze vond hem leuker en leuker. "Misschien worden we wel een koppeltje..." Dacht Larissa in zichzelf. Ze grinnikte en liep samen met haar pokémon in haar pokéball en Jake naar buiten. Ze had ondertussen zonder iets te zeggen betaalt en de sleutel afgegeven aan die meneer. Samen met Jake ging ze naar de Summer green om de pokémon te trainen en er desnoots één te vangen.