Onderwerp: Contest in Miho Town vr dec 17, 2010 2:50 pm
Het heeft een tijd geduurd, maar hier is dan eindelijk het nieuwe contest! Deze keer zal het spektakel plaatsvinden in Miho Town. Opnieuw zullen coördinatoren van ver en dichtbij komen om te schitteren op het podium! Ben jij daar één van?!
Het contest zal minimaal 4 deelnemers moeten hebben om te starten. Zodra die 4 er zijn zal je nog ongeveer een week hebben om je in te schrijven. Doe je dit niet, dan kan je niet meedoen aan het contest. De jury zal het contest openen in de contest hall van Miho Town en zal dan een bericht plaatsen in dit topic. Je ziet het dus vanzelf verschijnen.
Onderwerp: Re: Contest in Miho Town ma dec 20, 2010 2:59 am
Naam Coördinator: Sakura
Pokémon in bezit: Shanoa - Vulpix ♀ Yuuki - Eevee ♀ Kero - Shinx ♂
Aantal lintjes in bezit: 0
--
Meh, was eigenlijk niet van plan weer mee te doen. Maar dacht; laat ik nog maar keertje proberen, ook al heb ik er nu al een negatief gevoel over ¬¬ Plus, ik ben erg gemeen tegen Sasu, want dan wordt haar zelfvertrouwen weer 0, Net toen ze het weer een beetje had opgebouwt xd Ghehe, I luv mah characters xd
Demy Admin
Aantal berichten : 274 Woonplaats : Uit de kast. Registration date : 11-08-10
Onderwerp: Re: Contest in Miho Town ma dec 20, 2010 6:54 am
Naam coördinator: Demy. Pokémon in bezit: Ocean ~ Prinplup ♀ Rythm ~ Kricketune ♀ Daystar ~ Ponyta ♀ Twilight ~ Shinx ♂ Aantal lintjes in bezit: Geen.
Yeah, ik besloot toch maar mee te doen. Stiekem heb ik nog geen idee wat ik ga doen, maarja. xd
Isha
Aantal berichten : 106 Registration date : 14-12-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 16 years Trainer soort: Rondtrekkende trainer Team:
Onderwerp: Re: Contest in Miho Town ma dec 20, 2010 11:30 am
Even een vraagje. Ik heb niet echt superveel verstand van pkmn dus ik vraag het even. Bij een contest, sta je dan in je eentje of doe je als het ware een soort battle? Als het een kind of battle wordt dan wil ik graag wel mee doen maar als het in je eentje is ga ik nog eens even nadenken.
het is in je eentje. Je moet je Pokémon een zo mooi mogelijk optreden laten doen. Hier zijn de topics van het vorige contest. Zoals je ziet is er ook een gevechtsronde. Ik zal je toevoegen aan de lijst van deelnemers. Als je je toch bedenkt verwijder je deze post maar, dan zie ik het vanzelf.
Naam coördinator: Isha [Ishara River] Pokémon in bezit: Sorrow ~ Umbreon ♂ Lynn ~ Kirlia ♀ Aantal lintjes in bezit: Geen
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09
Onderwerp: Re: Contest in Miho Town zo dec 26, 2010 8:21 am
Oké, het contest zal morgen - Maandag 27 December dus - beginnen. Ik zal het als Jury openen en dan hebben de deelnemers één week om te posten in de eerste ronde. Doen ze dit niet, vallen ze sowieso af. Veel succes!
Ayla Admin
Aantal berichten : 321 Registration date : 09-11-09