Aantal berichten : 347 Leeftijd : 28 Woonplaats : Bij de Teletubbies thuis! *Yeay* Registration date : 19-07-10
Over jou in de RPG.. Leeftijd: 215 maanden. (17¾ jaar) Trainer soort: Trainster/Coördinator. Team:
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon do aug 12, 2010 8:27 am
‘Ha die zit!’ riep Raven uit en ze vloog haar Pokémon om de hals, om haar vervolgens terug te laten keren. ‘Ik zei toch dat ik je zou krijgen!’ riep ze tegen de ball. Cynthia hief haar wenkbrauwen op. Aha.. ‘Het is me inderdaad gelukt, maar niet zonder jullie hulp. Heel erg bedankt!’ zei ze toen, waarna ze naar Cynthia toe liep. ‘Als ik ooit iets terug kan doen..’ Cynthia haalde even diep adem. “Ik help altijd iedereen die ik tegen kom,” zei ze rustig. “Opa’s levenslessen hebben veel indruk gemaakt,” zei ze grinnikend. ‘Ik ga zo richting het dichtstbijzijnde Pokémon center, wil je mee of gaan jullie de andere kant op?’ vroeg Raven toen. Cynthia haalde diep adem. “Ik ga richting het Oosten reizen, om even te trainen, en vervolgens terug te gaan naar Chimber Town voor de eerste gym,” zei ze rustig. “Het was fijn je te ontmoeten, Raven. Ik zal zeker uitkijken naar de volgende keer,” zei ze beleefd. Hierna stak ze even haar hand op, bij wijze van afscheid. “Dag, Raven,” zei ze kalm, waarna ze zich omdraaide. “Music, waar is het oosten?” vroeg Cynthia. Het duurde even voor Music antwoordde door haar vinger uit te steken in een bepaalde richting. “Bedankt,” zei ze kort. Ze knikte nog een keer naar Raven, voor ze Music en Summer terug liet keren. Ze zou misschien nog wel langs een Pokémon Center gaan, maar alleen als ze die tegen kwam. Haar Pokémon hadden geen schade, dus eigenlijk was het helemaal niet nodig. Ze haalde even diep adem voordat ze met grote stappen weg beende, op naar het Oosten.
Raven
Aantal berichten : 68 Woonplaats : Kijk in je kast, achter je kleding als je me daar niet ziet dan zit ik al ergens in je lichaam te genieten van je maaltijden Registration date : 07-06-10
Onderwerp: Re: Op zoek naar een bepaalde pokémon zo aug 15, 2010 10:54 am
Raven knikte vriendelijk "Tot weerziens!" zei ze en stak haar hand op als afscheidsgroet "Onze paden zullen nog wel kruisen, dat weet ik zeker" ze glimlachte en zwaaide tot Cynthia uit het zicht was. Ze was weer zonder menselijk gezelschap, zoals vaak. Deze dag was mooi geweest: Een mooi avontuur, een nieuwe kennis en bovenal een nieuw lid van haar team. Venray zal nog wel wat van haar te horen krijgen. Ze was van plan hem eens goed in zich op te nemen en zijn karakter en aanvallen te onderzoeken. Een mooie aanwinst vond ze zelf. Ze haalde diep adem en draaide zich om. De gebeurtenissen van de dag heraalde ze nog vele malen in haar herrinnering. Haar Pokémon verdienden wel wat verzorging van Zuster Joy. Beide gingen ze een andere kant op maar ze wíst dat ze Cynthia nog eens zou zien.